potřeboval bych poradit s výběrem naháče do cca 150.000 Kč, postava 190/95. Bude to první silná motorka, zatím jsem jezdil na 125, teď jsem rozšiřoval na A. Motorku jen na víkendové ježdění a maximlně po ráci, protože mám firemní auto a musím tahat počítač a další věci.
Zatím ve výběru:
Z750,800
Honda NC700
Triumph Street Triple 675
Děkuji za pomoc
1 reakcí na tento příspěvek První naháč do 150000
Skvělá hravá motorka, motor jede od spoda, teď jsem jezdil na Yamaze FZ8 a proti Streetovi je to srač..
Šel bych ale do Streeta R.
slejir píše: Měl jsem půjčenou Yamahu Warrior a ta váha motorky byla neskutečně znát. Chci motorku jen pro zábavu, nejsem typ člověka, který to bude všude drtit, co to půjde. Jen se vyblbnout a chopper nebude ten správný šálek kávy.
Jen na okraj. Warrior není zas tak těžká motorka, oproti jiným v její kategorii.
Z tvého výběru bych bral Z 800. Street Triple je fajn, ale malý, tvrdý a celkem ostrý. Nevhodný na silnice ve středočeském kraji. A moc se mi líbila Aprilia Shiver.
1 reakcí na tento příspěvek První naháč do 150000
1 reakcí na tento příspěvek První naháč do 150000
Honda NC700 asi blbost, pokud uvažuješ o Zedech a Triplovi, čili motorkách, co maj trochu koule
Triumph Street Triple 675 myslim že se na něj poskládáš a na odpolední vyjížďky je stavěnej, řekl bych.
Jinak tady někdo psal Aprilia Shiver - zkus si na to sednout, je to o něco větší motorka než Street a na takový normální ježdění parádní, motor má víc charakteru než Triple, navíc jsou tam 3 mapy. Mrknul bych se po novějších ročnících, co už mají líp řešenej ride-by-wire.
(Já vybíral mezi Monster796/Shiver 750/Street Triple/MonsterS2R a vybral jsem Tripla, ale mít víc cm a kg, možná by to vyhrál Shiver - motor a zvuk )
Samozřejmě, pokud chceš hlavně blbnout, volba Tripla je jasná, je to chuligán, když mu trochu povolíš uzdu. Ale ten Shiver na Sport mapu vykouzlí konstantní rohlík na tváři taky. Na začátku i zahnědí trenky. Ostatně i ty Monstry, na S2R si sedni, jestli by ti vyhovoval posez, třeba tě chytne. Ovšem zatáčí "až za chvíli", to Triple pošleš do zatáčky očima.
E: na Tripla tě nechám klidně sednout, kdyžtak mi napiš do zpráv
Naposledy editováno 29.06.2018 16:03:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První naháč do 150000
Bandicoot píše: .....do Z750 ani 800 nejdi, pokud zeda tak 900 či litra...
Mozes prosim ta uviest aj dovod preco nie? Dost ma to zaujima, kludne aj v porovnani s GSR750
1 reakcí na tento příspěvek První naháč do 150000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První naháč do 150000
PumaBiker píše: Mozes prosim ta uviest aj dovod preco nie? Dost ma to zaujima, kludne aj v porovnani s GSR750
já jsem do nich nešel kvuli motoru, tahne to až moc vysoko nato že je to 750, jinak ostatními věcmi motorky podobné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První naháč do 150000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První naháč do 150000
Bandicoot píše: PumaBiker> já myslím fakt zatah ne že to jede rovně a to jsem na zedech krom 900/1000 nenašel, jinak motorka dost podobná a podobně zpracovaná
Neviem ako u starsich modelov, ale toho roku v Brne na motosalone som videl nove GSX-S 750 (predpokladam ze je to pokracovanie GSR 750) a teda musim povedat, ze ovladacie prvky na riaditkach z plastu a celkovo pristrojovka posobia ako najlacnejsie cinske hracky , oproti novemu zedovi ci uz 650 alebo 900 neskutocny rozdiel v kvalite
Naposledy editováno 18.07.2018 12:41:07