Téma: Ať chcípne celá ČKP
 
7.5.2018 v 11:54
Tak jsem dostal dopis od ČKP za jeden měsíc nepojištěného auta...
Volal jsem do pojišťovny a tam mi bylo řečeno, že je vše vpořádku, ale že nebyly v systému zadány číslo RZ a číslo TP..!!!!
TAKŽE :
Ikdyž máš řádně zaplaceno a někdo nedá do nějakého zku-veného systému něco, co tam měl dát, tak je jen na Tobě, abys dokazoval...!!!
Teď jen čekat, jestli něco podobného nepříjde na druhé auto, motorku, druhou motorku, vozík......
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Ať chcípne celá ČKP

8.5.2018 v 23:28 | Nahoru | #31

2stroke píše: DucS> ty si svou zákonnou pojistku splnil - uzavřel si na vozidlo pov. ruč a tím to hasne...pokud způsobíš nehodu a tvoje pojišťovna poškozenému nic nevyplatí, on musí zažalovat tvou pojišťovnu...žaloba přímo na tvou osobu je neoprávněná, soud by to měl smést ze stolu...samozřejmě praxe může být jiná...



parkrat se to tu resilo - a nekdo napsal neco ve smyslu (a prijde mi to logicky) - pokud poskozenemu pojistovna nezaplati "vse" a on zazaluje tebe, jako vinika nehody (vinik jsi) tak na tom neni nic protizakoneho, ty jsi vinik a jen jsi se pro pripad, ze neco zavinis pojistil, coz te tak uplne nezbavuje odpovednosti za tve ciny - to, ze pojistovna nesplnila to na cem jste se domluvili neni problem poskozeneho a naopak by sis to s pojistovnou mel vyresit ty.

2 reakcí na tento příspěvek Ať chcípne celá ČKP

9.5.2018 v 07:57 | Nahoru | #32
Problém vidím v tom že podle zákona o povinném ručení spravuje ČKP informační systém, který obsahuje údaje o platných pojistných smlouvách, jednotlivé komerční pojišťovny mají ze zákona 30-denní lhůtu na vložení příslušných údajů o uzavřených nebo ukončených pojistných smlouvách a předání těchto dat do centrálního systému...

Takže informační systém ČKP nepracuje online a odkazy na stránky ČKP nebo jejich web "bezpojištěni.cz" pracují vždy s tímto informačním systémem ČKP....

Takže dokud tam komerční pojišťovna nevloží údaje, není v IS ČKP nic, pokud komerční pojišťovna vloží do systému chybné údaje, logicky ČKP rozesílá výzvy protože software který porovnává údaje v registru silničních vozidel s údaji v IS ČKP chybný údaj v IS ČKP neztotožní se správnými údaji o vozidle v registru silničních vozidel a výsledkem je jakási rozdílová sestava nepojištěných vozidel.

Takže soudit se můžete s kým chcete, pokud znáte viníka, ale je dobré vědět jak to vkládání dat do evidence funguje...Začal bych tím že bych si po sjednání povinného ručení 3x zkontroloval VIN na smlouvě a na zelené kartě, lidé dnes podepíší cokoliv a vůbec nic z toho co podepisují nečtou a nic si nekontrolují...to bude hlavní problém těch, kteří si tady stěžují že mají někde chybu...

Uvědomte si že ta zelená karta je tištěna ze systému, nejdříve se tam něco musí zadat s chybou a následně se to s chybou vytiskne. Takže chybu máte před sebou, stačí si kartu jen zkontrolovat.


Jediným řešením je on-line systém ve kterém se okamžitě zobrazí každá pojistná smlouva a každý si může zkontrolovat zda má platnou pojistku...ale to by musel té pojišťovací lobby někdo nařídit zákonem....a k tomu by musela být politická vůle a především by se musel najít poslanec který tomu skutečně rozumí

(reakce na) Ať chcípne celá ČKP

9.5.2018 v 09:36 | Nahoru | #33
CRF1000> problém není v tomto, ale v tom že za vlastní bordel zkoušejí pokutovat nevinné lidi a jednají na principu presumpce viny místo toho, aby si první validitu dat nějak ověřovali u pojišťoven nebo za to výpalné zařídili nějaký lepší kontrolní mechanismus..

Naposledy editováno 09.05.2018 09:36:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ať chcípne celá ČKP

9.5.2018 v 09:54 | Nahoru | #34

CRF1000 píše: Problém vidím v tom že podle zákona o povinném ručení spravuje ČKP informační systém, který obsahuje údaje o platných pojistných smlouvách, jednotlivé komerční pojišťovny mají ze zákona 30-denní lhůtu na vložení příslušných údajů o uzavřených nebo ukončených pojistných smlouvách a předání těchto dat do centrálního systému...

Takže informační systém ČKP nepracuje online a odkazy na stránky ČKP nebo jejich web "bezpojištěni.cz" pracují vždy s tímto informačním systémem ČKP....

Takže dokud tam komerční pojišťovna nevloží údaje, není v IS ČKP nic, pokud komerční pojišťovna vloží do systému chybné údaje, logicky ČKP rozesílá výzvy protože software který porovnává údaje v registru silničních vozidel s údaji v IS ČKP chybný údaj v IS ČKP neztotožní se správnými údaji o vozidle v registru silničních vozidel a výsledkem je jakási rozdílová sestava nepojištěných vozidel.

Takže soudit se můžete s kým chcete, pokud znáte viníka, ale je dobré vědět jak to vkládání dat do evidence funguje...Začal bych tím že bych si po sjednání povinného ručení 3x zkontroloval VIN na smlouvě a na zelené kartě, lidé dnes podepíší cokoliv a vůbec nic z toho co podepisují nečtou a nic si nekontrolují...to bude hlavní problém těch, kteří si tady stěžují že mají někde chybu...

Uvědomte si že ta zelená karta je tištěna ze systému, nejdříve se tam něco musí zadat s chybou a následně se to s chybou vytiskne. Takže chybu máte před sebou, stačí si kartu jen zkontrolovat.


Jediným řešením je on-line systém ve kterém se okamžitě zobrazí každá pojistná smlouva a každý si může zkontrolovat zda má platnou pojistku...ale to by musel té pojišťovací lobby někdo nařídit zákonem....a k tomu by musela být politická vůle a především by se musel najít poslanec který tomu skutečně rozumí



oni maji ze zakona povinnost se pokusit tu nesrovnalost dostupnymi prostredky overit - sice nemaji pristup do registru, ale muzou na registr vznest pozadavek - jenze to je moc prace (nelze to automatizovat) a tak tohle prehodi na lidi. to ze se nepokusili vsemi dostupnymi prostredky danou skutecnost overit se jim nepodari prokazat....

(reakce na) Ať chcípne celá ČKP

9.5.2018 v 12:02 | Nahoru | #35
assassin> ve skutečnosti má ČKO přístup do registru, s tím že tam nemohou zapisovat...a dělá to za ně nějaký program, který dle mého názoru porovnává VIN-kódy v registru s VIN kódy pojištěných aut..jak všichni dobře víme, v minulosti v dobách DI VB se totiž přidělovala stejná kombinace znaků a čísel na nákladní auto, na osobní auto a na motocykl...jen ta značka měla jiný formát nebo barvu...ještě dnes existují pod stejnou SPZ různá vozidla různých kategorií, takže to logicky musí být podle VIN-kódu...

Ata jejich dostupné prostředky, to je ten dopis...samozřejmě jde o předem vytvořenou šablonu do které se doplní údaje o "nepojištěném" vozidle a dopis se odešle...dokážu si představit dopis požadující vysvětlení resp. doložení že je sjednáno povinné ručení, ale to není zisková činnost proto jde jako první výzvy k úhradě sankčního poplatku

a občanům, kteří volili poslance kteří opět prosadili sankční poplatky vůbec nic nebrání obrátit se na tyto poslance a informovat je o tom jak je soukromá firma "buzeruje"

A na činnost pojišťoven dohlíží ČNB resp. Ministerstvo financí, tam si může každý stěžovat

(reakce na) Ať chcípne celá ČKP

9.5.2018 v 21:56 | Nahoru | #36

kubacech píše: cuir> tak tvůj tchán to má zdá se lépe vychytané. A i těch ušetřených pár korun na měsíční platbě ti ve výsledku udělá několikatisícové rozdíly na ročním pojistném



Otazkou, ale zustava, zda-li se vyplati mit za kazdou cenu nejlevnejsi pojistku ;)

1 reakcí na tento příspěvek Ať chcípne celá ČKP

9.5.2018 v 22:23 | Nahoru | #37
CRF1000: pokud by meli pristup do registru, proc by posilali dopisy lidem kteri maji v registru jasne zapsano, ze je znacka v depozitu? me prisel, poslal jsem jim scan TP a OK.

(reakce na) Ať chcípne celá ČKP

10.5.2018 v 14:18 | Nahoru | #38
assassin> To je právě otázka pro orgán, který má nad finančním a pojišťovacím trhem dohled, tedy pro ČNB...zákon o čnb je napsán tak vágně že na ČKP lze stěžovat jen z důvodů uvedených v zákoně....když to napíšu lidově polopatě, tak jde o vnitřní procesy a pracovní postupy v ČKP, která jsou špatné a v konečném důsledku vedou k nadbytečnému obtěžování slušných lidí formou uvedených obsílek,, je nutné to zdokumentovat a stížnost s odkazem na zákon o čnb podat....

Ať chcípne celá ČKP

11.5.2018 v 10:18 | Nahoru | #39
Tak jsem jim poslal kopie pojistky a zelené karty, a projel jsem si podle SPZ všechny moje stroje, u všech ostatních se objevilo :

" Litujeme, ale k této SPZ neevidujeme předpis příspěvku do garančního fondu. "

Tak pobavilo to první slovo "Litujeme" Kurwy...

Naposledy editováno 11.05.2018 10:18:47

(reakce na) Ať chcípne celá ČKP

11.5.2018 v 10:27 | Nahoru | #40
cuir> Nevím, nevím . Já zrušil kdysi Š1203. po mnoha letech, kdy se mi válel techničák po šuplíkách (snad 7-8let) jsem ho zlikvidoval. A 2 roky na to mi přišlo ať doplatím něco kolem 100tkč za autobus. Byl jsem v klidu , žádný jsem nikdy neměl. Ale zavolal jsem tam a zjistil, že se jedná o tu 1203, kterou asi vedli jako mikrobus. Na můj argument, že to bylo odhlášeno, tehdy ještě na DI, mi bylo řečeno ať to prokážu já. Argumentoval jsem, že musí být nějaká lhůta, po kterou jsem povinen uchovávat doklady. Dopadlo to tak, že jsem musel na magistrát, zahájit a zaplatit správní řízení, ve kterém Š1203 vyřadili znovu. Prý se to s databází z DI stávalo běžně. Možná bych se vešel do těch procent, ale lidi v mém okolí se většinou snaží dodržovat normy a povinnosti. Přes to podobných příhod slýchám spoustu. Ne vždy stačí si vše přečíst. Ne vždy je vina pouze u nás. Je samozřejmě v pořádku dupat po lumpech a nespolehlivých, kteří neplní své povinnosti, ale ta forma a způsob, se kterým jsem se osobně setkal mi vadí a nesouhlasím s ním. Jejich chování mi připomíná totalitu státu ve státě. Vnímám tvůj názor a nevymlouvám ti ho, ale mám svůj. Je možné, že ze svého pohledu se setkáváš právě s tou skupinou lajdáků, ať už pracovně... Mne však vadí, že my musíme vše a oni pouze psát, obviňovat a žádná omluva, případně kompenzace za šlendrián někoho jiného, či chybovost systému. Mě to stálo správko a spoustu času a poštovného, aniž bych já zanedbal jedinou povinnost. Ale jak uvádím, pouze diskutuji a nesnažím se tě přesvědčit.

Ať chcípne celá ČKP

11.5.2018 v 13:01 | Nahoru | #41
Jak to tady tak pročítám, souhlasím s kolegou "pkKun"
cituji:
- ta forma a způsob, se kterým jsem se osobně setkal mi vadí a nesouhlasím s ním. Jejich chování mi připomíná totalitu státu ve státě.
- my musíme vše a oni pouze psát, obviňovat a žádná omluva, případně kompenzace za šlendrián někoho jiného
- Mě to stálo správko a spoustu času a poštovného, aniž bych já zanedbal jedinou povinnost.

Taky jsem už zaplatil, ale to bylo za mou blbost, ovšem tohle je za šlendrián někoho jiného...

Ať chcípne celá ČKP

11.5.2018 v 19:11 | Nahoru | #42
Mno, za jeden případ, cca. 5.000-Kč to lidem nestojí, ale prý v parlamentu leží cosi jako možnost hromadných žalob.
...A potom, jako BSA, raději CPK zruseji firmu.

Ať chcípne celá ČKP

11.5.2018 v 19:20 | Nahoru | #43
Je vlastnictví motorového vozidla věc veřejná?
A z toho ty lumpove(ČPK) tyjí a dovolávají se:
"My (umevave bohužel) nesmíme ověřovat, ale ze zákona to musíme sledovat a pokutovat"'.

Ať chcípne celá ČKP

11.5.2018 v 19:40 | Nahoru | #44
No, vítej v absurdistánu ČR... DAS - pojišťovna právní ochrany jim to vysvětlí

Ať chcípne celá ČKP

7.4.2021 v 12:47 | Nahoru | #45
Cus,
situace:
V roce 2019 jsem si sjednal a zaplatil povinne ruceni na 1 rok. Nemyslel jsem na to, pojistovna mi neposlala zadny upozorneni a ted jsem si vsiml, zeuz jsem od prosince bez povinnyho ruceni . Dnes si jeste zaridim novy povinny ruceni.
Dotaz:
Co mi z toho hrozi (kolik asi)? Lze to jeste nak zachranit? Zaplatit zpetne? Cestny prohlaseni, ze jsem na tom pres zimu nejezdil?

Ať chcípne celá ČKP

7.4.2021 v 16:13 | Nahoru | #46
Řešil jsem před lety stejnou situaci - nakonec jsem se domluvil s pojišťovnou a z ČKP mi nic nepřišlo.

(reakce na) Ať chcípne celá ČKP

16.4.2021 v 09:54 | Nahoru | #47

dafikk píše: Ať chcípnou....dacani. Jednou jsem jim v amoku poslal fakturu za kopírování,čas,poštovné,papír a tužku Nereagovali. Po čase jsem začal fakturu vymáhat,ale BOHUŽEL jsem musel sklapnout vocas,protože prý na to mají ze zákona právo a to nelze zpoplatnit. Hovada


Taky jsem to zkoušel
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist