Téma: VIF Super benzin aditiv
 
26.9.2016 v 12:48
Četl jsem o pozitivech vif aditiva do benzínu a mylsle jsem, že jej začnu lít do motorky. V návodu k motorce je ale používání aditiv do benzínu zakázáno. Zajímal by mě váš názor na aditivaci benzínu. Kupuju prémijové benzíny bez biosraček. Předpokládám, že výrobci motorek se zákazem aditivace jistí, aby tam kdekdo nelil nějaký cajch z teleshopingů. Nemyslím si, že by mohlo kvalitní aditivum jakkoli uškodit.

Odkaz na článek - https://www.google....ust=1474972952485318


Naposledy editováno 04.11.2016 19:27:30

VIF Super benzin aditiv

27.9.2016 v 10:27 | Nahoru | #31
Nechce se mi to hledat, ale někde jsem našel test 98-100 oktanových benzínů. Bylo to zajímavý čtení, protože i některé prý prémiové benzíny jsou v parametrech těsně na hranici normy a v některých nenormových ukazatelích i pod hranicí těchto sice nenormových, ale žádoucích vlastností. A co je ještě zajímavější - nějakej obyčejnej 98 okt. benzín s těmito hraničními parametry se po aditivaci VIFem dostal na úroveň skutečně kvalitních benzínů. Takže i tam bylo potvrzeno, že aditivace má měřitelný vliv na parametry i u benzínu. Já VIF používám do nafty i do benálu do motorky, u nafty je to znát na chování motoru, u benzínu to nedokážu posoudit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

27.9.2016 v 13:58 | Nahoru | #32
assassin> To se omlouvám za špatnou formulaci...
Jak se potom nazývá dřívější samovolné zapálení směsi ne ve vířivé komůrce ale např o karbonovou úsadu přímo ve spalovacím prostoru???
Jsem si myslel že právě vyšší cetanové číslo zabrání detonačnímu spalování...

1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv

27.9.2016 v 21:19 | Nahoru | #33
Teď jsem si ještě vzpomněl, že na čištění palivové soustavy jsem používal Toluen.
Stačí do nádrže naředit benzín cca 20% toluenu. Krásně se všechno pročistí a tato směs zvýší i oktanové číslo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

27.9.2016 v 21:43 | Nahoru | #34
AndělČK> pockej.....mam 100l nadrz 20%je 20l toluenu?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

27.9.2016 v 21:49 | Nahoru | #35

HornisGSX píše: AndělČK> pockej.....mam 100l nadrz 20%je 20l toluenu?!



Co je to za benzína se 100l nádrží? Asi nějaké V8?

Naposledy editováno 27.09.2016 21:51:12

1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv

28.9.2016 v 06:51 | Nahoru | #36
Jo, jo, toluen doporučuju, bobtnají po něm hadice, o-kroužky a většina dílů v pal.soustavě. takže pročistí určitě dokonale, když je potřeba pak vše vyměnit za nové Český kutil se fakt nezapře...

Jinak zpět k tématu. VIF leju do služebáku (nafta) tam se rozhodně zlepšily starty a chod motoru za studena, obvzlášť v zimě. VIF do benzínu leju do motorky, tam nemůžu posoudit, karburátory jsem potom nerozebíral. VIF v benzínovém autě se vstřikováním, taktéž lepší chod motoru za studena, o maličko menší spotřeba cca 0,2l na stejné trase, ale to ovlivňuje mnoho faktorů.
Za mě určitě použít

VIF Super benzin aditiv

28.9.2016 v 09:30 | Nahoru | #37
tady máte odkaz na test benzínů

je tam hodnocený i klasický N95 + VIF

VIF Super benzin aditiv

28.9.2016 v 10:31 | Nahoru | #38
Abych taky napsal svoji zkušenost s vif super benzin. Nalil jsem to do starého karburátoru nissan sunny 1.4 a auto začalo chcípat a to tak dlouho než se vyjela celá nádrž. To samé mi udělala i Aprilka Leonardo 250 při naliti vif. Takže za mě do karburátoru nee , možná se to těm motorům nelíbilo, protože se uvolňovali ty dlouholeté usazeniny. Do stříkačky jsem to nalil taky a nikdy jediný problém. U auta mám dokonce dlouhodobě cca o 0,5l/100km menší spotřebu. Závěry z toho nedělám. Jen píší své zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

28.9.2016 v 10:35 | Nahoru | #39

zdenek86 píše: Jo, jo, toluen doporučuju, bobtnají po něm hadice, o-kroužky a většina dílů v pal.soustavě. takže pročistí určitě dokonale, když je potřeba pak vše vyměnit za nové Český kutil se fakt nezapře...

Jinak zpět k tématu. VIF leju do služebáku (nafta) tam se rozhodně zlepšily starty a chod motoru za studena, obvzlášť v zimě. VIF do benzínu leju do motorky, tam nemůžu posoudit, karburátory jsem potom nerozebíral. VIF v benzínovém autě se vstřikováním, taktéž lepší chod motoru za studena, o maličko menší spotřeba cca 0,2l na stejné trase, ale to ovlivňuje mnoho faktorů.
Za mě určitě použít



Tak bacha až budeš tankovat, protože methylbenzen(toluen) je součástí každého benzínu. Dokonce se přidává do vysokooktanových benzínů jako aditivum.
Některé automobilové benzíny uvádějí, že mohou obsahovat až 25% toluenu .

Naposledy editováno 28.09.2016 10:35:22

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

28.9.2016 v 10:47 | Nahoru | #40

AndělČK píše: Co je to za benzína se 100l nádrží? Asi nějaké V8?



těsně vedle 2,5l V6

E: a na dodávce mám taky už s fabriky ( samozřejmě za nemalý příplatek) 100l nádrž

Naposledy editováno 28.09.2016 10:53:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

28.9.2016 v 11:06 | Nahoru | #41

AndělČK píše: Tak bacha až budeš tankovat, protože methylbenzen(toluen) je součástí každého benzínu. Dokonce se přidává do vysokooktanových benzínů jako aditivum.
Některé automobilové benzíny uvádějí, že mohou obsahovat až 25% toluenu .



Ano, to sice obsahuje, ale je potřeba rozlišovat methylbenzen v klasickém naturalu a "toluenové čistidlo" které je běžně k dostání bez ŽL. Kdo chce, ať si najde složení jednoho, či druhého a porovná. Každopádně mnou zmíňený toluen, dobře špatně formulováno, toluenové čistidlo nebo jak je obchodní název opravdu způsobuje bobtnání soudobé rádoby gumové soustavy. Ale pokud si to tam chceš lít, klidně tak čiň dále, a nezapomeň na aditivum do oleje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

28.9.2016 v 11:23 | Nahoru | #42

zdenek86 píše: Ano, to sice obsahuje, ale je potřeba rozlišovat methylbenzen v klasickém naturalu a "toluenové čistidlo" které je běžně k dostání bez ŽL. Kdo chce, ať si najde složení jednoho, či druhého a porovná. Každopádně mnou zmíňený toluen, dobře špatně formulováno, toluenové čistidlo nebo jak je obchodní název opravdu způsobuje bobtnání soudobé rádoby gumové soustavy. Ale pokud si to tam chceš lít, klidně tak čiň dále, a nezapomeň na aditivum do oleje



Proč sem pleteš nějaké toluenové čistidlo, o kterém nebyla žádná řeč? Běžně k dostání je prakticky čistý toluen, na kterém je napsané toluen. A tam je více než 99% toluenu. A seženeš ho na ŽL v každé prodejně s barvama nebo drogerii.

Takže methylbenzen(toluen) je v benzínu stejný, jako si koupíš v obchodě. Může se ti to sice nelíbit, ale to je tak všechno, co s tím uděláš.

Naposledy editováno 28.09.2016 11:23:21

VIF Super benzin aditiv

28.9.2016 v 11:44 | Nahoru | #43
VIF leju do auta (TDI PD) i do motorky. Motoru to rozhodně neublíží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

28.9.2016 v 12:30 | Nahoru | #44

AndělČK píše: Proč sem pleteš nějaké toluenové čistidlo, o kterém nebyla žádná řeč? Běžně k dostání je prakticky čistý toluen, na kterém je napsané toluen. A tam je více než 99% toluenu. A seženeš ho na ŽL v každé prodejně s barvama nebo drogerii.

Takže methylbenzen(toluen) je v benzínu stejný, jako si koupíš v obchodě. Může se ti to sice nelíbit, ale to je tak všechno, co s tím uděláš.



Protože né každý má ŽL a dokáže tedy takovou věc koupit...
Pro běžného smrtelníka je právě dostupné jen to čistidlo, proto
Taky dokážu sehnat kyselinu fluorovodíkovou, a opravuju s ní poškozená skla (škrábance) ale nikomu neradím, dělejte to doma...

Nebo myslíš, že když sem napíšeš toluen, někdo si to přečte, půjde do obchodu a tam budou mít jen to čistidlo, tak že si bude lámat hlavu zda je to toluen, o kterém mluvíš ty nebo ne? Prostě mají tam jen toto, tak to tam vrznu... To je jedniný důvod, proč to zmiňuju. protože přesně proto, se tady pak objevují témata, mě to nejede, zkusil jsem dle návodu to a to...

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

28.9.2016 v 13:10 | Nahoru | #45

zdenek86 píše: Protože né každý má ŽL a dokáže tedy takovou věc koupit...
Pro běžného smrtelníka je právě dostupné jen to čistidlo, proto
Taky dokážu sehnat kyselinu fluorovodíkovou, a opravuju s ní poškozená skla (škrábance) ale nikomu neradím, dělejte to doma...

Nebo myslíš, že když sem napíšeš toluen, někdo si to přečte, půjde do obchodu a tam budou mít jen to čistidlo, tak že si bude lámat hlavu zda je to toluen, o kterém mluvíš ty nebo ne? Prostě mají tam jen toto, tak to tam vrznu... To je jedniný důvod, proč to zmiňuju. protože přesně proto, se tady pak objevují témata, mě to nejede, zkusil jsem dle návodu to a to...





Ty děláš z toluenu zbraň hromadného ničení. Je to skoro nedostupnější, než sehnat utočný granát či kulomet.

Prosím nevkládej mi do příspěvků něco, co tam není. Když napíšu toluen, tak myslím toluen a ne toluenový čistič, stejně tak nemyslím třeba naftu, nebo žampiónovou polévku. Nejsem Jiří Babica.
Když nebudeš mít dredy na prdel, tak ti ten toluen prodají i bez IČO. A když nebudeš úplně blbej, tak jim i nějaké IČO nadiktuješ.
Zákaz prodeje toluenu je další nesmysl z mnoha regulací. Docela zajímavé by bylo, jestli skutečně klesl počet čichačů.

Kyselinu fluorovodíkovou není problém koupit také. Kupoval jsem už mnoho chemikálií, které jsou určeny pouze pro průmyslové použití a vždy bez problému.

A důrazně varuji, kdyby to někoho napadlo, nelijte žampiónovou polévku do nádrže.

VIF Super benzin aditiv

28.9.2016 v 19:08 | Nahoru | #46
VIF používám v autě i moto.U motorky nějakou změnu necítím,u přímovstřikového motoru auta joo.Asi je to fakt dobrý

VIF Super benzin aditiv

29.9.2016 v 12:24 | Nahoru | #47
bez vifu ani metr, klidně stačí i půl mililitru na litr, palivová soustava je jak nová, hliníkové části lesklé, mnoho lidí si spočíto že investice se X x vrátí,

z vifem mám bohaté zkušenosti, jen blázen ho do nádrže neleje

VIF Super benzin aditiv

29.9.2016 v 13:34 | Nahoru | #48
Týýý vole tady je to jak ve škole Horsta Fuchse

VIF Super benzin aditiv

29.9.2016 v 14:21 | Nahoru | #49
Já to nalil onehdá do Mondea a stačilo. Něco se tam uvolnilo asi za bordel a pak to šlo po ose, čerpadlo vstřiky Ale byl to diesel no...

2 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv

29.9.2016 v 14:51 | Nahoru | #50
Já delší dobu leju do motorek více oktanové benzíny, protože na tu 95 to po delší době fakt tragicky startovalo. No a boxer od BMW je lepší taky dopovat víceoktanem, aspoň tolik nezvoní

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

29.9.2016 v 15:48 | Nahoru | #51
georgeCZ> Je fakt ze do motorky taky davam Vervu. Ale zase stary SV na vic oktanu hur startovalo za tepla

2 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv

29.9.2016 v 16:55 | Nahoru | #52
80% nosné části VIFU je petrolej / maže a čistí/, zbytek tvoří další příměsy které dávají do benzínu i v rafinérce .Kupuju 1L petroleje 1x 0,5L VIF, to smíchám a do nádrže /u auta 60L/ dávám 0,1L . Po 2000 km klesla prúměrná spotřeba o 0,4L , lépe startuje a v kopcích tahá. To samé dělám i u mašiny s 0,05L - pánák a stačí jednou za čas vytočit svíčku která postupně má méně a méně usazenin ze spálené biosložky.

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

29.9.2016 v 20:44 | Nahoru | #53

BrumlaRT píše: 80% nosné části VIFU je petrolej



Mohl bys prosím popsat, jak jsi k této info přišel? Díky

2 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv

30.9.2016 v 10:25 | Nahoru | #54
Dříve se dávalo trochu petroleje do nádrže s naftou /popřípadě olej/ jelikož některá nafta byla " suchá" nebyla mastná a proto se přidíraly pístky vstřikovacího čerpadla. Výhodou petroleje bylo to .že nedělal usazeniny ve spalovacím motoru jako olej, ale mazal a čistil .Pro jednoduchou detekci stačí si k plechovce VIF čichnout a není poznat rozdíl mezi lahvinkou s petrolejem. Do závoďáků se zase přidávalo do benzínu pro mazivost 5% ricinového oleje. Některé i součastné závodní oleje obsahují kapku riciňáku. Zde však tento olej má abnormální mazivost ale taky negativům pro nás závažnější - hodně se zasírá motor . Tam to však nevadilo , protože závoďák ma rozborku motoru každou chvilku.
Když se vrátím k tomu petroleji a VIFU do benzínu . Projděte si vlastnosti VIFU a jen tak zapátrejte hlavou , jaká složka třeba působí na čistění , mazání , konzervaci, protidetonačně, stabilizuje atd......... Přijdete na to, že žádnou novou chemickou látku nevymysleli , jen zkoumáním upřesnily staré vyzkoušené látky optimálním procentuelním složením koncentrátu a dali tomu název VIF ale s tím rozdílem že 0,5L stojí 220 kč a mě 65kč/L petroleje + 0,5L VIF = 0,5L směsy 95 kč.

VIF Super Benzin Aditiv
Přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory. Obsahuje složky zesilující rozpouštění úsad zajišťující postupné vyčištění karburátoru a sacích ventilů u starších motorových vozidel/ PETROLEJ/. Přípravek poskytuje dokonalou ochranu celého systému proti korozi, udržuje maximální výkon motoru a neškodí katalyzátoru ani l sondě / VYŠŠÍ KONCENTRAT ADITIVA míchaný v menším poměru do prémiových paliv + PETROLEJ/.

PS: předem upozorňuji že jen informují z vlastní zkušenosti a tímto nikoho nenutím, aby do motoru lil to, čemu sám nevěří.

Naposledy editováno 30.09.2016 12:13:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

30.9.2016 v 19:51 | Nahoru | #55
BrumlaRT> Díky za odpověď.

O petroleji v dieslu píšou tady - nevypadá to, že by moc dobře mazal

Pak tady je bezpečnostní list VIFu, kde je uvedeno složení:

Polyether - 25 - 50%

Methylpropen-Homopolymer 10 - 25%

Benzinová frakce (ropná),hydrogenačně odsířená, těžká 10 - 25%

Solventní nafta (ropná), těžká aromatická; Petrolej nespecifikovaný 2.5 - 10%

....

Takže petroleje je v tom do 10% a hlavní složky jsou o něčem jiném, ale tak hlavně když člověk ušetří

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

30.9.2016 v 20:22 | Nahoru | #56

BrumlaRT píše: 80% nosné části VIFU je petrolej / maže a čistí/, zbytek tvoří další příměsy které dávají do benzínu i v rafinérce .Kupuju 1L petroleje 1x 0,5L VIF, to smíchám a do nádrže /u auta 60L/ dávám 0,1L . Po 2000 km klesla prúměrná spotřeba o 0,4L , lépe startuje a v kopcích tahá. To samé dělám i u mašiny s 0,05L - pánák a stačí jednou za čas vytočit svíčku která postupně má méně a méně usazenin ze spálené biosložky.



pěkná blbost vif a petrolej

VIF Super benzin aditiv

30.9.2016 v 23:58 | Nahoru | #57
VIF leju do auta i do motorek, bez něj ani ránu

(reakce na) VIF Super benzin aditiv

1.10.2016 v 01:51 | Nahoru | #58
syrrius> detonační spalování alias výbuch ve válci je charakteristický pro benzín, páč hoří asi 10tis krát rychleji než nafta. Průvodním jevem klepání pojízdných kamen (tenhle výraz se mi fakt líbí) - dieslagregátu v případě "zlepšování " letní nafty pro zimní období přilíváním benzínu (a tím snižování cetanovýho č). Takže si myslím, že máš pravdu.
Tady je jeden článek o zkouškách laborky SGS (Ústav paliv a maziv) co se týče čistících schpností VIF - patrně to je funkční při pravidelným užívání, takže jsem taky pro.
http://www.auto.cz/m...-benzinu-cisti-88481

Naposledy editováno 01.10.2016 02:34:12

VIF Super benzin aditiv

1.10.2016 v 11:05 | Nahoru | #59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv

1.10.2016 v 13:13 | Nahoru | #60

BrumlaRT píše: Dříve se dávalo trochu petroleje do nádrže s naftou /popřípadě olej/ jelikož některá nafta byla " suchá" nebyla mastná a proto se přidíraly pístky vstřikovacího čerpadla. Výhodou petroleje bylo to .že nedělal usazeniny ve spalovacím motoru jako olej, ale mazal a čistil .Pro jednoduchou detekci stačí si k plechovce VIF čichnout a není poznat rozdíl mezi lahvinkou s petrolejem. Do závoďáků se zase přidávalo do benzínu pro mazivost 5% ricinového oleje. Některé i součastné závodní oleje obsahují kapku riciňáku. Zde však tento olej má abnormální mazivost ale taky negativům pro nás závažnější - hodně se zasírá motor . Tam to však nevadilo , protože závoďák ma rozborku motoru každou chvilku.
Když se vrátím k tomu petroleji a VIFU do benzínu . Projděte si vlastnosti VIFU a jen tak zapátrejte hlavou , jaká složka třeba působí na čistění , mazání , konzervaci, protidetonačně, stabilizuje atd......... Přijdete na to, že žádnou novou chemickou látku nevymysleli , jen zkoumáním upřesnily staré vyzkoušené látky optimálním procentuelním složením koncentrátu a dali tomu název VIF ale s tím rozdílem že 0,5L stojí 220 kč a mě 65kč/L petroleje + 0,5L VIF = 0,5L směsy 95 kč.

VIF Super Benzin Aditiv
Přípravek je určený pro moderní motory s přímým vstřikováním paliva, ale i pro starší karburátorové motory. Obsahuje složky zesilující rozpouštění úsad zajišťující postupné vyčištění karburátoru a sacích ventilů u starších motorových vozidel/ PETROLEJ/. Přípravek poskytuje dokonalou ochranu celého systému proti korozi, udržuje maximální výkon motoru a neškodí katalyzátoru ani l sondě / VYŠŠÍ KONCENTRAT ADITIVA míchaný v menším poměru do prémiových paliv + PETROLEJ/.

PS: předem upozorňuji že jen informují z vlastní zkušenosti a tímto nikoho nenutím, aby do motoru lil to, čemu sám nevěří.


jj, Babica je BŮH!!! Když nemáte parmezán, tak tam vražte eidam. A když nemáte ani eidam, tak stačí tvaroh. A když nemáte tvaroh, tak tam nedávejte nic...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist