Jakož to ke zkušenějším, se k vám obracím s prosbou o radu.
(Pokud se počítá "lítání" po vidlákově na fichtlu a Jawici 250- tak to není úplně tak první...)
Stále se nemůžu rozhodnout, hledám nějakou srdcovku, neagresivní, lehce ovladatelnou, do města, na cesty,
a taky mě rajcuje příhradový rám
Miluju zvuk dvouválu, ale valná většina lidí (kromě vlastníků) mi ho vymlouvají s tím, že je to ucukaná svině...
Cena do 100.000,-
Já 170cm/73kg
-Rozhoduji se mezi:
Multistrada 620 (přesto že čumák vypadá jak po plastice od šimpanze po lobotomii)
Monster 620
Raptor 650
CBF500
GSR600
GSF650
MT-03
ER6N
Prosím poraďte do čeho bych měla jít, nebo váš tip na jinou???
Děkuji všem
Ještě jsem teď v inzerci zahlédl jeden moc zajímavý kousek . Určitě bys ho měla také zvážit. Je to lehké ovladatelné se super zvukem a k tomu to má jako bonus kardan.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky
Ber, co se ti líbí. Mám už 6 let obstarožní pomalej rozežranej těžkej a poslední dobou i rezavej krám, kterej už chci asi 4 roky prodat, ale pak se na něj podívám a vím, že to nemůžu prodat, protože je to hezký a mám z toho radost. Jiný motorky určitě jezdí líp, úsporněji, rychleji, ale přece nebudu jezdit na nečem, co se mi nelíbí
1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky
2 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky
Peřina píše: Zkuste někdo popsat ten strašnej a nákladnej servis šestkovýho Monstera prosím? Ať jsem v obraze. O S2 popř S4 něco vím, ale o šestce nic.
tak jestli víš něco o S2, tak 6ka monster je to samý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky
SuzukiGSR600 píše: ...Do ducati bych nešel, protože nebýt Italů, nemají mechanici práci. Je tam docela často nutný servis. Na Japonce sedneš a jezdíš. Jen spotřební doplňky a běžná údržba.
Kolik těch Italů jsi měl a kolik jsi jich servisoval, ty mechaniku? A nebo, kolik jsi jich na vlastní oči viděl?
Tom-K píše: Kolik těch Italů jsi měl a kolik jsi jich servisoval, ty mechaniku? A nebo, kolik jsi jich na vlastní oči viděl?
ja par jo. Takze uplne s klidnou dusi muzu rict, ze jsou veci ktery se na italskych a rakouskych motorkach proste serou casteji a nebo jsou od zakladu poddimenzovane, spatne udelane. Ale zase az na male vyjimky to neni nic co by branilo v dobrem uziti a vetsinou je to vyvazeno tim duchem .
Duchem rozumej pocit z jezdeni.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky
Naposledy editováno 06.04.2016 20:14:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky
Peřina píše: Zkuste někdo popsat ten strašnej a nákladnej servis šestkovýho Monstera prosím? Ať jsem v obraze. O S2 popř S4 něco vím, ale o šestce nic.
Okolo roku 2011 na S2R u Motoroberta:
Servis a ceny:
řetězová sada...1ks...3 420kč
těsnění ventilů...8ks...416kč
rozvodový řemen...2ks...1 580kč
vzduchový filtr...1ks...522kč
svíčky RA4HC...2ks...300kč
palivový filtr...1ks...683kč
brzdová kapalina DOT 3/4...0.3l...54kč
olej shell ultra 4 15W/50...3l...1200kč
olejový filtr...1ks...357kč
práce...7h...3 360kč
Celkem...11 892kč
Více na: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=28565