globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr Moto
 
4.3.2016 v 12:32
Ahoj :) Takže je mě 22 a už dlouho si chci koupit motorku chtěl bych naháče na pohodovou jizdu abych u toho nemusel ležet ale měl pohodlnej posed... nechci nijak hrotit rychlot spíš relax projíždky na cestách, výletech a do práce.... měřím 180cm a vážím 85kg.. kamoš co na motorce pomale žije mě tlačí do 600ccm - Kawasaki ER-6n (která se mě nehorázně líbí ale...) nikdy předtím sem motorku neměl ani na ni extra nejezdil takže si nejsem jistej jestli mám jít rovnou do 600 přece jenom se mám rád a nechci se hnedzka zabit :D takže přemyšlím nad něčím jako je Kawasaki Z250SL... Mužete mě trochu poradit ? Mám jít nejdřím do 150-250 nebo 600 ?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Moto

5.3.2016 v 20:40 | Nahoru | #31
Tomas_81> Moje první velká mašina byla 750ccm,pak 600ccm (63Kw) a teď 600ccm s 57Kw Asi už stárnu,nebo co

Výběr Moto

5.3.2016 v 21:34 | Nahoru | #32
Er6 je v pohodě/dobrá volba, pokud budeš jezdit hlavou, tak max jedna sezona )ani ne), a už by tě něco slabšího mrzelo. Nová x jetá, když uvauješ o nové, tak tvoje finanční situace tě zřejmě nelimituje a v tom případě je to 50/50. Nová ztrácí rychle na hodnotě, ale nová je nová. Pokud jsi si na ni vydělal, tak si ji budeš vážit, a pokud plánuješ větší roční nájezd a nepotřebuješ se učit běžnou údržbu a mechaniku=šel bych do nové. Pokud Ti peníze "spadli do klína" a chceš si na motorce základní věci (olej,brzdovku,svíce,řetězovku........) dělat sám=jdi do slušné jeté.

Výběr Moto

5.3.2016 v 22:52 | Nahoru | #33
No ja keď som v 19tich začínal na prvej veľkej moto (Simson a ČZ nerátam) to bola Suzuki DR 600 a to je nejakých 32 Kw a 50 Nm, tak som prvé dve sezony jazdil vyplieskany z toho ako to ide... Ak kúpiš nejakú zánovnú ročnú ER6 a priškrtíš na prvú sezónu dve tak to bude ok. Jasné, že za chvílu ťa začne trochu srať že nestíhaš kamošom na rovinkách, ale Ty by si mal prvých pár sezón zvládnuť hlavne ovládanie motorky a to, ako prežiť na cestách, skrátka dostať to pod kožu. Možno si vyrovnaný a budeš zvládať s chladnou hlavou aj plný výkon tej motorky, ale...čo si budeme hovoriť Na rovinke jazdiť 200 vie aj cvičená opica. Takže za mňa ber tu Kawu, ale nie novú a určite škrtiť na tých 35 kw

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Moto

6.3.2016 v 08:11 | Nahoru | #34

fidlimydli píše: Klidně 600ccm. Ta 250 taky pojede 150km/hod. Základ je mít to v hlavě v pořádku. Každá motorka jede jen tolik, kolik otočíš rukojetí.



Zdravím všechny,
Naprosto souhlasím s fidlimydli ,

Já mám teda Hondu CBF 600S, kupoval jsem ojetou a maximální spokojenost.
Motorka na pohodovou jízdu.

Výběr Moto

6.3.2016 v 08:19 | Nahoru | #35
KAWASAKi er6n

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Moto

6.3.2016 v 08:43 | Nahoru | #36

Tuman píše: Zdravím všechny,
Naprosto souhlasím s fidlimydli ,

Já mám teda Hondu CBF 600S, kupoval jsem ojetou a maximální spokojenost.
Motorka na pohodovou jízdu.



Ale 22 Ti není, že ne?

(reakce na) Výběr Moto

6.3.2016 v 09:15 | Nahoru | #37
Velvetek>

Zdravím Hradec Králové,
Máš pravdu, 22 mě opravdu není
Ale může přiškrtit výkon a potom otevřít na plno.

Výběr Moto

6.3.2016 v 10:09 | Nahoru | #38
škrtit nejprve na 25kw je blbost, rovnou 35kw a netočit tolik plynem. Ale radim vyzkoušet rozdíl 2-4válce. Pro většinu začátečníků není dvouval nad 500ccm tak přívětivý. Takže zkoukni třeba xj6-35kw či cb500f. Nebo točivé tříkilo (ale to paradoxně svádí ke sportovní nebezpečnější jízdě)

Jinak dvěpade z šestikila škrcením neuděláš. Když přeženeš zatáčku, tak je s tim víc práce zachránit to (hmotnost, široké pneu)

Naposledy editováno 06.03.2016 10:13:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Moto

6.3.2016 v 10:59 | Nahoru | #39
Haesty> Podle mě mnohem víc než na čem je důležitý to jak člověk jezdí. Je fakt že ze začátku tě slabší mašina přestane spíš bavit a chceš víc,na druhou stranu teď si jízdu na šestce užiju mnohem víc než kdy dřív a to sem dvě sezony jezdil CBR v litru. Taková mašinka už se neomrzí! Nevím jestli je to věkem (možná taky) ,ale spíš co komu vyhovuje. Mě z nějakýho důvodu zatím vyhovuje posez na ss a projev litrovýho čtyřválu.....ta šestka v podobě cbr 600f z roku 96 mě po čase neuspokojí. Až si někdy říkám že je to škoda protože jinak by bohatě stačila.

Výběr Moto

6.3.2016 v 13:46 | Nahoru | #40
Kawasaki ER6 je na (nejen) začátek výborná volba. Na Bandity,CBF a Hornety se vyprdni. Sice nahoře pojedou líp, ale jsou to nudné a sterilní motorky s minimem emocí. To ti naopak ER6 nebo SV 650 nabídne i v nižších rychlostech dostatek. Na ježdění po okreskách s utáhlými zatáčkami jsou ideální volbou, kdy ti ani stejně zdatný frajer na litru neukáže záda.

Naposledy editováno 06.03.2016 13:54:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Moto

6.3.2016 v 13:59 | Nahoru | #41
Tomas_81> Mě šestka i po těch letech stačí a zdá se mi tak akorát.Ve dvou se na tom dá jet přes 200km/h a co víc můžeš od mašiny chtít?Kort na našich silnicích
Pár litrovejch mašin jsem už osedlal (Honda X11,Suzuki SV1000N,Yamaha YZF R1),ale kromě většího krouťáku a vyšší váhy jsem na nich nic extra neshledal.Na ježdění v normálním provozu je i šestka zbytečně silná.Ale je to jen můj názor

(reakce na) Výběr Moto

6.3.2016 v 14:10 | Nahoru | #42
Haesty> Nejen tvůj. Vlastnil jsem dvou i čtyř válcové litry, ale že bych byl někde pomalejší s 696 se říct nedá. Teda pouze tam kde to je na motor. V zatáčkách je vidím v zrcátkách a na dlouhé rovince mi udělají pápá. Jde o to si při výběru uvědomit co chci jezdit.

Výběr Moto

6.3.2016 v 19:40 | Nahoru | #43
Papiry jsem udelal v rijnu, stejne jako pritelka. Rovnou jsem si poridil neuskrcenou ER6n, stejne jako pritelka (ona uskrcenou na 35kw, muzes mkrnout do profilu). Nemenil bych. Nikdy predtim jsem na motorce nesedel a na zacatek naprosto idealni. Mam 190cm a velikostne se na ti v pohode vejdu.

Naposledy editováno 06.03.2016 19:42:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Moto

6.3.2016 v 20:01 | Nahoru | #44
Haesty> Co vic? Tak treba vetsi naroky na tebe jako pilota,lepsi akceleraci diky ktere se vsechno deje tak nejak rychleji,po otoceni plynem na nic necekas a bavi me i to ze clovek si to pravy zapesti musi daleko vic hlidat a taky je trochu vetsi....
Jasne zatacky bavi snad kazdyho nejvic a tam sou sestky lepsi to je fakt. Na nejaky ostry RR,R6....by to zas bylo trochu jinde a v tockach asi vubec nejlepsi.
Ale ty se daj uzit i na litru. To sestka ti tak brutalni akceleraci a nutnost ji krotit neda....tu furt zenes a tocis aby jela.

Naposledy editováno 06.03.2016 20:19:45

Výběr Moto

6.3.2016 v 20:25 | Nahoru | #45
Ja se s chuti svezu na vsem a uziju si to podle moznosti. Ale prece jen,cim vic brutalni a respekt vyzadujici masinka to je,tim vic me to bavi a uspokojuje

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Moto

6.3.2016 v 20:33 | Nahoru | #46
Tomas_81> PR řečičky nebo spíš obligátní tlachy. Drtivá většina hustokrutorychlých bikeru na litrech jezdí plíseň se stáhnutým zadkem, kdy až na rovince za to zatáhnou. Po 3 tis, KM jdou koupit novou gumu, bo střed mají na plátno a boky netknuté. Litr se 190 zadní gumou je módní hit něco jako kdysi ICQ. Nikomu ho neberu, ale moje letitá zkušenost mě právě z litru posadila na 696. Jasně, že mi litry ujedou a o parník, ale ten pocit, když vidím jak se s těmi 180 ps perou, vono je to neposlouchá a já kolem nich na brzdy produním stojí za to . Na výjezdu poodjedu aby se vzápětí kolem mě na rovince s nádherným jekotem přesypaly...to je v drtivé většině realita litru na běžné cestě.

Výběr Moto

6.3.2016 v 20:34 | Nahoru | #47
Za mě klasicky gs500/er5/cb500... měl jsem GS500 a rád na to vzpomínám, vděčná motorka...a neštve tě tolik, když ti na začatku spadne ze stojánku nebo to lehce položíš za rok si najdeš směr a už budeš vědět po čem jít...

(reakce na) Výběr Moto

6.3.2016 v 23:34 | Nahoru | #48
dejavue> já nevěřil vlastním očím loni v létě, viděl jsem na jednom festivalu zaparkovanou Panigale, tak se jdu podívat na krásnou motorku, super... jen tam soudruh měl poserpruh asi 3 cm

Výběr Moto

7.3.2016 v 09:11 | Nahoru | #49
Před rokem jsem tady na fóru psal stejnou otázku a ptal jsem se podobně hloupě jako ty a dostal jsem pár hloupejch rad musel jsem zkousnout pár urážek že jsem blbec a neumím si přečíst milion příspěvků na stejný téma co psali předemnou ale měl jsem pocit že moje otázka je jiná a že na ni musím znát názory jinejch. Něco jsem si z toho ale nakonec vzal a teď bych rád poradil tobě. 125, 250 a er6 nebrat. První dvě protože je lepší kolo a uděláš něco pro své zdraví a er6 protože na ni nemáš řidičák a škrtit nejslabší šestistovku ( v poměru se suzou gsr, nebo hornetem) který jsou za stejný peníze, je nesmysl. Kup si geeso nobo er5 v bratru 30-40 kč za ty dva roky se vyjezdíš a pak můžeš jít do něčeho dospělejšího. Z er5 žádnou zkušenost nemám ale nehledě na to že mám inzerát na geeso ti tuhle motorku můžu doporučit. S mejma 178cm a necelejma 100 kilama si suza bez problémů poradila 140 km/h mě svezla, nikde mě nenechala jedinej problém jsem s ní neměl. Je to dvouválec takže nad 7000 otáček se z motorky stává vibrogym ale to k tomu patří a er5 na tom bude nejspíš stejně. Ať se rozhodneš jakkoli přeju šťastnou ruku při výběru

Výběr Moto

7.3.2016 v 12:17 | Nahoru | #50
Jo kámo kup si co chceš,zabít se můžeš i na kole .Já mám 650ku a tu jezdim když chci jet z manželkou a litrovou pro zábavu ale hlava se opravdu musí používat to asi tak vše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr Moto

7.3.2016 v 15:46 | Nahoru | #51
Tomas_81> Co na to říct.Někdo žije rychle (stylem rokenroll (žij rychle,umři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu ) a někdo si tu jízdu užívá.
Stejně můžeš jezdit 50/70/90/130 a tu ti dneska udělá kdejaká 125ccm

(reakce na) Výběr Moto

7.3.2016 v 16:26 | Nahoru | #52
dejavue> Já se za hustokrutýho střelce nepovažuju a už vůbec ne proto že zrovna sedím na litru. V podstatě s tebou až na tu na krajích netknutou gumu souhlasím Ty mašiny sou prostě rozdílný a každá je tak lepší v něčem jiným. Šestka se líp ovládá litr má zas lepší výkon. Třeba bych na ostré šestce byl stejně rychlej a snáz,jen prostě mám rád když mě motorka nedá nic zadarmo a pořád je kam jít. Ale třeba se shodneme že nejspíš bude pravda že nejlepší litr je 750ka Asi bych ji měl vyzkoušet čoveče...

(reakce na) Výběr Moto

7.3.2016 v 16:49 | Nahoru | #53
Haesty> A kdo říká že jezdím s ručičkou furt v červeným....to právě ani nemusím a jízdu si stejně užívám. Když chci tak tam ten výkon je (když fak letím stačí 3-4 kvalty),ale ne vždycky chceš tahat,jedeš si v klidu výletním tempem a za stejnou spotřebu. Pač zatím co se litr nudí šestku už začínáš točit.
S těma rychlostma máš pravdu....ty sou,ale pěkně nebezpečný! Měl sem sezónu kdy sem 3x mohl skončit jako ta tlustá mrtvola,jednou v obci při padesátce na hlavní 2x mimo při tachometrovejch 100km/h. Z čehož jasně plyne že i taková 125ka je sakramensky nebezpečnej stroj,až si říkám jestli by se na tom vůbec mělo jezdit...

Výběr Moto

7.3.2016 v 19:16 | Nahoru | #54
Co je pro někoho sterilita, je pro někoho radost. Takže radu typu 600 ve čtyřválci vůbec, ale vůbec neber vážně Já právě, když sedl z Horneta na SV650, tak jsem zjistil, že je to malá kolobrnda s mrtvým motorem. Když jsem měl už SP1, daleko víc jsem si jízdu užíval na Hornetu 600 (motorově) a až když jsem opustil svět 4 válcových litrů, právě z důvodu přemotorovanosti (a to jsem žádnou hlínu nejezdil a 954RR jsem koupil, právě ještě kvůli relativně hodnýmu motoru ve vyšších otáčkách) jsem konečně přišel na chuť hodnému litrovému dvouválci, kterému snad krom akcelerace nad 200 nechybí nic podstatného. Obecná rada neexistuje, nejlepší je jít pozvolna a sám hledat co se ti líbí. A já mám rád rozmanitost, proto jsem motorek vystřídal dost a hledal co mi sedne, jenže i s věkem a zkušenostma se mění chuť na něco jinýho.

Výběr Moto

12.4.2016 v 16:43 | Nahoru | #55
Zdar.. Chtěl jsem se zeptat, Vás zkušených, vyježděných a světa znalých motorkářů, zda-li má cenu koupit BMW 650 GS (2002-2007) dovoz z Itálie atd. Máte s tím někdo zkušenosti? Ptám se, protože já ty zkušenosti nemám, bojím se, abych po koupi nelitoval..Mota sice na fotografiích vypadají hezky, ale vše jde zamaskovat. Inzerátů na BMW 650 GS moc není, ale tohle moto je můj sen..uvádím pár inzerátů http://www.motorkar...0-gs-abs-904127.html

http://www.motorkari...-3-kufry-852253.html

Díky za postřehy, rady a názory.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist