1 reakcí na tento příspěvek Neduhy CBR900RR
Jinak k tématu, závady jsem nezaznamenal zatím žádné. Jen budu teď měnit přední kotouče a destičky. Gumy jezdím Continental Sport Attack a spokojenost maximální. Qualifiery nemůžu ani cítit a na žádnou motorku bych si je nedal.
Naposledy editováno 23.04.2015 12:25:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neduhy CBR900RR
1 reakcí na tento příspěvek Neduhy CBR900RR
DonyR1 píše: Pokud chceš Fároše do roku 2000 tak ani nemusíš o ničem jiném přemýšlet, protože krám tipu Ninja zx-9R jak tu zaznělo je cestovní motorka, nikoliv sportovní a byla za opicema po celou dobu svojí výroby než ji nahradila střela tipu Zx-10r. Možná jela líp v roce 98, ale 2000 už se opět nečapala... To taková R1 byla v 98 o mnoho lepší než fároš, ale težko jí dneska budeš schánět v rozumným a pojízdním stavu, odcházejí převodovky a praskají válce. Jinak si myslím že v 98 nebyla hezcí motorka než R1 v červeno-bílé ...... Regulátor kterej se mění u všech Hond jak tu zní je místní blábol, kterej jednou nejakej kokot tady napsal a pak to tady každej opakuje protože nemá nic jiného na práci a hondu vživotě neviděl.... To už víc odchází alternátory nicméně to je u hodně japoncu a letos mi odešel i u RSV.... převinutí máš za 2 litry a zas jezdíš.
Tak pod tohle se můžu podepsat... Starej fároš nemá žádný výrazný slabiny, 16" přední kolo neni žádnej problém, jezdim už 7 let sportattacky a nemají chybu, navíc nejsou drahý, každýmu "normálnímu" člověku musej stačit a to i na okruhu. Pokud někomu sériovej výkon nestačí a zdá se mu to chcíplý (což chápu), ať si dá dopředu 15tku kolečko (jako já) a věřte že ta ZX9r neujede, vím to jelikož téměř vždy s ní jezdím společně :) ...takže Fároše nelze než doporučit ;)Naposledy editováno 24.04.2015 09:27:10
1 reakcí na tento příspěvek Neduhy CBR900RR
první co bych po koupi udělal by byla přestavba na 17 kolo. Z vtr nebo vfr 94-97 bude sedět, nevím jak kotouče ale to je řešitelný.
Kdybych netrval na origo stavu, tak klidne, ale vzhledem ke stari motorky a prave origo stavu se do toho poustet nebudu... jo kdybych mel doma ty 4pískové bremba a sadu magnesiových kol + USD vidle jako Mischa, tak EvoBlade je jedina vec kvuli ktere bych se na te motorce poustel do nejakych uprav
Mischa638> Drzim palce a na toho EvoBlejda sem pak zvedavej
Ale to byl jen můj pohled co bych na tý motorce udělal, vzhledem k tomu že už jsem si pro vtr z fireblada pár dílů vypůjčil, tak mám celkem přehled co bych na něm vylepšil.
e: to "u nás běžný" není úplně fér, ono je to všude stejný ...
Naposledy editováno 24.04.2015 13:49:00
A jinak jo, jestli ji nekde nerozstipu na atomy, tak z ni jednou bude veteran sice jich je furt dost, ale ony pomalinku vymizi...
1 reakcí na tento příspěvek Neduhy CBR900RR
Rider-bandit píše: Já jsem asi přidřel motor na klice ...ale jezdil jsem sní po zadním tak to bylo asi tím... a u dalšího motoru převodovka nic moc ...ale je pravda že jsem furt lital po zadním a řadil bez spojky
Jojo. To se o RR rikalo, ze bez upravy saciho kose a oleje po horni rysku se pridira pri jizde po zadnim. Jeden jsem kamosovi upravoval taky. Byly tady v okoli kusy s vice nez 100tis km-bez problemu a s nulovou spotrebou oleje.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |