globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neduhy CBR900RR
21.4.2015 v 11:21
Zdravím, chci se zeptat jestli má tahle motorka nějaké zásadní nedostatky? Jedná si mi konkrétně o poslední ročníky 98´- 99´. Teda kromě regulátoru dobíjení, s tím má problém asi každá honda Některé motorky jsou třeba známé že se jim sypou převodovky, některým praskají válce atd. Tak mě zajímá jestli je něco konkrétního i tady toho starého Fireblada? Díky za odpovědi
Předchozí
1 2
Následující

Neduhy CBR900RR

23.4.2015 v 08:43 | Nahoru | #31
Na téhle motorce jsem dříve jezdil.





1 reakcí na tento příspěvek Neduhy CBR900RR

23.4.2015 v 12:16 | Nahoru | #32
Já mám Fireblade už několik let a i když je to Honda, kterou nemusím, tak ta motorka je skvělá a právě naopak, s jejím věkem mi přijde stále více přitažlivější...

Jinak k tématu, závady jsem nezaznamenal zatím žádné. Jen budu teď měnit přední kotouče a destičky. Gumy jezdím Continental Sport Attack a spokojenost maximální. Qualifiery nemůžu ani cítit a na žádnou motorku bych si je nedal.












Naposledy editováno 23.04.2015 12:25:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neduhy CBR900RR

23.4.2015 v 13:18 | Nahoru | #33
MichalR10> teda ten tvůj výběr strojů ... Kouknu na profil a co nevidím, jestli bych někdy nějakou guzzinu chtěl, je to přesně tahle

(reakce na) Neduhy CBR900RR

23.4.2015 v 14:32 | Nahoru | #34
Stev> Další motorka už jedině Norton Commando a spokojenost maximální...

Neduhy CBR900RR

23.4.2015 v 15:03 | Nahoru | #35
Jinak kdybyste věděli o někom kdo tohohle fároše prodává, klidně mi dejte vědět, čím větší výběr tím líp Ale podmínkou je originál stav, žádné streety a podobné bastly nechci!

1 reakcí na tento příspěvek Neduhy CBR900RR

23.4.2015 v 18:49 | Nahoru | #36
Pokud chceš Fároše do roku 2000 tak ani nemusíš o ničem jiném přemýšlet, protože krám tipu Ninja zx-9R jak tu zaznělo je cestovní motorka, nikoliv sportovní a byla za opicema po celou dobu svojí výroby než ji nahradila střela tipu Zx-10r. Možná jela líp v roce 98, ale 2000 už se opět nečapala... To taková R1 byla v 98 o mnoho lepší než fároš, ale težko jí dneska budeš schánět v rozumným a pojízdním stavu, odcházejí převodovky a praskají válce. Jinak si myslím že v 98 nebyla hezcí motorka než R1 v červeno-bílé ...... Regulátor kterej se mění u všech Hond jak tu zní je místní blábol, kterej jednou nejakej kokot tady napsal a pak to tady každej opakuje protože nemá nic jiného na práci a hondu vživotě neviděl.... To už víc odchází alternátory nicméně to je u hodně japoncu a letos mi odešel i u RSV.... převinutí máš za 2 litry a zas jezdíš.

Neduhy CBR900RR

23.4.2015 v 21:48 | Nahoru | #37
Tak co se mi na fárošovi rozbilo? No tak regulátor dobíjení, zadní tlumič, spojkový lanko, pístek pumpy přední brzdy, náhon tachometru umřel a ještě mi odešel agregát, zadžen na klice... Jinak je to super stroj na který nedám dopustit

(reakce na) Neduhy CBR900RR

24.4.2015 v 09:13 | Nahoru | #38

DonyR1 píše: Pokud chceš Fároše do roku 2000 tak ani nemusíš o ničem jiném přemýšlet, protože krám tipu Ninja zx-9R jak tu zaznělo je cestovní motorka, nikoliv sportovní a byla za opicema po celou dobu svojí výroby než ji nahradila střela tipu Zx-10r. Možná jela líp v roce 98, ale 2000 už se opět nečapala... To taková R1 byla v 98 o mnoho lepší než fároš, ale težko jí dneska budeš schánět v rozumným a pojízdním stavu, odcházejí převodovky a praskají válce. Jinak si myslím že v 98 nebyla hezcí motorka než R1 v červeno-bílé ...... Regulátor kterej se mění u všech Hond jak tu zní je místní blábol, kterej jednou nejakej kokot tady napsal a pak to tady každej opakuje protože nemá nic jiného na práci a hondu vživotě neviděl.... To už víc odchází alternátory nicméně to je u hodně japoncu a letos mi odešel i u RSV.... převinutí máš za 2 litry a zas jezdíš.

Tak pod tohle se můžu podepsat... Starej fároš nemá žádný výrazný slabiny, 16" přední kolo neni žádnej problém, jezdim už 7 let sportattacky a nemají chybu, navíc nejsou drahý, každýmu "normálnímu" člověku musej stačit a to i na okruhu. Pokud někomu sériovej výkon nestačí a zdá se mu to chcíplý (což chápu), ať si dá dopředu 15tku kolečko (jako já) a věřte že ta ZX9r neujede, vím to jelikož téměř vždy s ní jezdím společně :) ...takže Fároše nelze než doporučit ;)

Naposledy editováno 24.04.2015 09:27:10

1 reakcí na tento příspěvek Neduhy CBR900RR

24.4.2015 v 13:26 | Nahoru | #39

první co bych po koupi udělal by byla přestavba na 17 kolo. Z vtr nebo vfr 94-97 bude sedět, nevím jak kotouče ale to je řešitelný.



Kdybych netrval na origo stavu, tak klidne, ale vzhledem ke stari motorky a prave origo stavu se do toho poustet nebudu... jo kdybych mel doma ty 4pískové bremba a sadu magnesiových kol + USD vidle jako Mischa, tak EvoBlade je jedina vec kvuli ktere bych se na te motorce poustel do nejakych uprav

Mischa638> Drzim palce a na toho EvoBlejda sem pak zvedavej

(reakce na) Neduhy CBR900RR

24.4.2015 v 13:47 | Nahoru | #40
Toncek> trvání na původním stavu má cenu hlavně když z toho chceš jednou udělat veterána, ale zrovna tahle úprava je snadno vratná a taky nenápadná, je to jenom funční vylepšení. Jiná věc jsou "úpravy" u nás běžný jako třeba leštění kyvky, jinej lak kol, tuna samolepek, miniblinkry, modrý plexi ... Tam bych to plně chápal

Ale to byl jen můj pohled co bych na tý motorce udělal, vzhledem k tomu že už jsem si pro vtr z fireblada pár dílů vypůjčil, tak mám celkem přehled co bych na něm vylepšil.

e: to "u nás běžný" není úplně fér, ono je to všude stejný ...

Naposledy editováno 24.04.2015 13:49:00

Neduhy CBR900RR

24.4.2015 v 15:39 | Nahoru | #41
Stev> Tak jako mas pravdu, ale v momente kdy sahnu na predni kolo, musi s tim jit blatnik a brzdice... na STK bych to musel vzdycky prehodit atd... sice se rika, ze kde je vule, tam je i cesta a tady cesta je, ale chybi tentokrat ta vule s tim neco delat

A jinak jo, jestli ji nekde nerozstipu na atomy, tak z ni jednou bude veteran sice jich je furt dost, ale ony pomalinku vymizi...

1 reakcí na tento příspěvek Neduhy CBR900RR

25.4.2015 v 08:51 | Nahoru | #42
Já jsem asi přidřel motor na klice ...ale jezdil jsem sní po zadním tak to bylo asi tím... a u dalšího motoru převodovka nic moc ...ale je pravda že jsem furt lital po zadním a řadil bez spojky

Neduhy CBR900RR

25.4.2015 v 18:33 | Nahoru | #43
ja jezdil 900RR 5 let,a bez jediny ztraty kyticky

(reakce na) Neduhy CBR900RR

26.4.2015 v 05:45 | Nahoru | #44

Rider-bandit píše: Já jsem asi přidřel motor na klice ...ale jezdil jsem sní po zadním tak to bylo asi tím... a u dalšího motoru převodovka nic moc ...ale je pravda že jsem furt lital po zadním a řadil bez spojky

Jojo. To se o RR rikalo, ze bez upravy saciho kose a oleje po horni rysku se pridira pri jizde po zadnim. Jeden jsem kamosovi upravoval taky. Byly tady v okoli kusy s vice nez 100tis km-bez problemu a s nulovou spotrebou oleje.

Neduhy CBR900RR

2.5.2015 v 09:18 | Nahoru | #45
Měl jsem CBR 900 RR r.v. 1996 plná spokojenost.
Teď mám CBR 1000 RR r.v. 2006 plná spokojenost.
Příští rok bude r.v. 2016 podle šestek na konci bych ji měl asi taky pořídit.
Asi začnu šetřit už teď.Doufám,že bude nějaký nový povedený model.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist