Téma: Co na to naše národní hrdost ?
13.1.2015 v 18:25
Ahoj lidi!
omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...
Co na to naše národní hrdost?
Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu
omlouvám se zde všem kamarádům motorkářům, kterým jsem kdysi dávno slíbil přivézt ukázat FGR 2500 V6.....a nepřijel.
...ono totiž toho testování, a čím se chlubit, od roku 2010 zase tolik nebylo (v roce 2010 - 0km, v roce 2011 - 0km, v roce 2012 - cca 200km, v roce 2013 - cca 8200km, v roce 2014 - 0km)
Stacionární brzda FGR, co vím, tak ještě v listopadu 2014 nefungovala....a tipuju, že nefunguje ani dnes...
Co na to naše národní hrdost?
Daniel Tichý, bývalý (a jediný) testovací jezdec FGR 2500 V6 Midalu
strakon> nenene... odešel jsem z vlastní vůle. Dávali mi smlouvu vždycky pouze na půl roku - zařazení Zkušební jezdec, mechanik, technik, řidič.........no pracoval jsem jako zahradník, kuchař, leštič kapot, přinespodržkoště, vyčisti okna, natři okna, tohle přestěhuj, zajeď támhle na výstavu...a lži jak testujeme. Na jaře vyrážíme jezdit!
Rok, dva, tři, čtyři jsem věřil že jo...no dneska již vím, že Felgrům radno nevěřiti.
....abych byl objektivní, tak musím uvést, že mi několikrát nabízeli práci soustružníka či frézaře....
Rok, dva, tři, čtyři jsem věřil že jo...no dneska již vím, že Felgrům radno nevěřiti.
....abych byl objektivní, tak musím uvést, že mi několikrát nabízeli práci soustružníka či frézaře....
Co se FGR týká, tak mně by se nejvíc líbilo kdyby se místo práce na V6 nesmyslu zamysleli, a zkusily najít nějakýho partnera se kterým by rozjeli pohárovej seriál pro začínající jezdce s závodníma silničkama FGR, tedy něco podobnýho jako RedBull Rookies Cup. Třeba s nějakou agenturou co dělá do okruhovýho ježdění. Nedávno jsem na Sport5 viděl rozhovor s někým od pokud si dobře pamatuji Amboselli Racing (snad píšu správně název) a ten zmiňoval záměr vytvořit něco podobného s Kawou Ninja 300. Věřim tomu že kdyby se něčeho takovýho jakýkoliv promotér a FGR uchopili, mohlo z toho bejt pěkný pokoukání na pěkný ježdění.
2500 V6 bohužel opravdu není cesta.
2500 V6 bohužel opravdu není cesta.
Ahoj Dane, však sám víš, jak to tady v Ústí chodí. Národní hrdost na FGR stejně snad ani nebyla a asi už ani nebude, je fakt, že je to rarita, ale tím to víceméně končí. Docela mě překvapil nájezd za 2014, docela mazec, že se nic neděje. Už máš práci? Kdyžtak PM.
cca 2 roky zpět tu bylo vlákno o Midalu, někteří se tam dost rozkřikovali co jsme to za vlastence když nepodporujeme (= kritizujeme) takový super projekt, který konečně zase zvedne povědomí o motorkách v ČR atd. To samé Motohouse, když o tom psali. Od té doby nic, nikde nic.
Na mě to dělá dojem, že je to klasický dotační podvod - něco udělali (museli) a u toho zůstalo a zřejmě i zůstane.
To proč je možné získat dotace na takový nesmyslný projekt je mi záhadou, ale to je jiná story.
Na mě to dělá dojem, že je to klasický dotační podvod - něco udělali (museli) a u toho zůstalo a zřejmě i zůstane.
To proč je možné získat dotace na takový nesmyslný projekt je mi záhadou, ale to je jiná story.
Národní hrdost.To jsem už ve spojení s moto z ČR dlouho neslyšel. Možná tak v době Československa. Horex měl fungující, cenově dostupný 6V a taky se nechtl. Bude to další mrtvá větev, o které si možná někdy přečtu v nějaké knize o českých motorkách. Nevěřím, že bych toto někdy na živo na slinici viděl.
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Můj názor na celý projekt je ten, že potřebovali několik mega na závodění. Ty nedostali tak si vymysleli projekt, na který dostali dotace. Výsledek? peníze prozávoděny a aby se ouředníci z bruselu nezajímali, kde se peníze poděli, vznikl neprodejný motocykl
Takže další jitrnice, jakou svět neviděl. Myslel jsem, že je to hotový, podle toho, že se psalo, jak je to úžasný. Bylo mi divný, že se nic neprodalo, pár Ahmedů z Arabskýho poloostrova, který mají do země píchlou rouru a teče z ní ropa, by to mohlo koupit, aby nemuseli jezdit na velbloudech nebo s Lamborghini.
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
kolik si vydělá (cca) takový testovací jezdec?
jak je to vlastně velká firma a čím vším se zabívá?
jak je to vlastně velká firma a čím vším se zabívá?
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
jj, tenkrát mě málem sežrali, když jsem jim tu někde do fóra napsal, že jim z toho chčije olej víc než Jawky nebo HD, bylo to krásně vidět, když to tenkrát nějakej Testovač-redaktor vodil po zádech, celej motor oblitej, na to, že to bylo představení novinářům, celkem ostuda, zvlášť když vše bylo frézovaný....
Ona by nebyla špatná třeba ani kapotovaná 250 - 500, v rámu vycházejícím z jejich GPček. Taková konkurence malý ninje, CBR nebo malým RCčkům od KTM. To by v dnešní době mohlo mít úspěch, potom na to klidně navázat civilnější naháč, vhodnější na ježdění do práce a podobně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
bledemon> ...od MPO dostali Felgři dohromady cca 34 milionů ....a ještě vykázali vlastní náklady ve výši cca podobné...tedy zisk hned několika firem Felgrům patřícím vlastně není žádný...tedy žádné daně... ...z našich daní platíme na ně...
http://www.isvav.cz/...o?rowId=FI-IM5%2F220
...a donekonečna mi Felgr opakoval, že HO já stojím, když jedu na Midalu, cca 100,-Kč/km...
nějaké kusy se prodat musí, aby bylo dostáto dotačním podmínkám....tedy je tipuju koupí Felgr a druhej a třetí Felgr...a pak ještě nějací ti jejich kamarádi = jistota že motorka jezdit nebude=žádné problémy či reklamace...
http://www.isvav.cz/...o?rowId=FI-IM5%2F220
...a donekonečna mi Felgr opakoval, že HO já stojím, když jedu na Midalu, cca 100,-Kč/km...
nějaké kusy se prodat musí, aby bylo dostáto dotačním podmínkám....tedy je tipuju koupí Felgr a druhej a třetí Felgr...a pak ještě nějací ti jejich kamarádi = jistota že motorka jezdit nebude=žádné problémy či reklamace...
zdenekp> dle mého-pokud by FGR odvedlo dobrou práci, tak by ta motorka už jezdila. Dobře jezdila.
...a né že má cca 120PS, plive okolo sebe olej, nedobíjí, antihoping nefunguje, bez kontroly trakce či možnosti volby palivové mapy pro jízdu na mokré vozovce.
...otázkou Co na to naše národní hrdost pouze volně navazuji na před několika lety použitý název při představení Midalu - Co víc chce naše národní hrdost?
...moje národní hrdost říká, že zatím předvedli pouze, jak utratit hromadu peněz....kdo ví za co...
...a né že má cca 120PS, plive okolo sebe olej, nedobíjí, antihoping nefunguje, bez kontroly trakce či možnosti volby palivové mapy pro jízdu na mokré vozovce.
...otázkou Co na to naše národní hrdost pouze volně navazuji na před několika lety použitý název při představení Midalu - Co víc chce naše národní hrdost?
...moje národní hrdost říká, že zatím předvedli pouze, jak utratit hromadu peněz....kdo ví za co...
lukinmoto> ...výborně si dáváš věci do souvislostí
...umí s tím kurva někdo něco udělat????
...já jim věnoval čtyři roky života.... nosil jsem nápady na vylepšení, chtěl jsem testovat, optimalizovat, fakt super motorku pomoci vyrobit...
...a jenom mi vždycky na podzim ježdění od jara slibovali... a potom mi dřevěná okna na staré budově brousit a natírat dali - prý abych si něco vydělal. Lidumilové...
...umí s tím kurva někdo něco udělat????
...já jim věnoval čtyři roky života.... nosil jsem nápady na vylepšení, chtěl jsem testovat, optimalizovat, fakt super motorku pomoci vyrobit...
...a jenom mi vždycky na podzim ježdění od jara slibovali... a potom mi dřevěná okna na staré budově brousit a natírat dali - prý abych si něco vydělal. Lidumilové...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co na to naše národní hrdost ?
dewwil> ...ten Testovač-redaktor jsem já.
Velmi se omlouvám i všem, které jsem tenkrát v tom fóru utíral, projekt jsem obhajoval... jsem na tom jel, jsem věděl, že to musí jít dovypiplat.... no až vloni jsem pochopil, že vůle udělat dobrou motorku a tu nabídnout světu tu není...
...tunel je tu
Velmi se omlouvám i všem, které jsem tenkrát v tom fóru utíral, projekt jsem obhajoval... jsem na tom jel, jsem věděl, že to musí jít dovypiplat.... no až vloni jsem pochopil, že vůle udělat dobrou motorku a tu nabídnout světu tu není...
...tunel je tu
oioi01> nabídli mi 1,-Kč/1km.
...tak jsem mu dost jednoduše spočítal, že když najedu denně těch 400km, že 400Kč/den je fakt málo... tedy jsme se dohodli na 2,-Kč/1km. Teda cca 16tis hrubého, když pojedu všech 20dní v měsíci ...nevadilo mi to - ježdění na motorce mám fakt rád - tak jsem to vzal...potom už jenom čekal a čekal... náhradní práci u nich vykonával.
Sečteno a podtrženo: za čtyři roky spolupráce s FGR jsem si u nich vydělal cca 300tis Kč
dvě zimy jsem se živil sám jako OSVČ, minulou zimu mě mladej Felgr poslal na pracák: "Přijď na jaře" (tak jsem šel a na jaře přišel - v roce 2014 najeto NULA!!! km) ..a na podzim 2014 mě poslal na pracák znova ("To nejde Luboši..." ...tak mě poslal na socku..
Tedy na exkluzivní motorce FGR 2500 V6 Midalu v ceně několika milionů zatím jezdil pouze Karel Táborský - redaktor Motohouse... a já - člověk co přežívá zimu na úřadu práce... eventuelně na sociálce...
...tak jsem mu dost jednoduše spočítal, že když najedu denně těch 400km, že 400Kč/den je fakt málo... tedy jsme se dohodli na 2,-Kč/1km. Teda cca 16tis hrubého, když pojedu všech 20dní v měsíci ...nevadilo mi to - ježdění na motorce mám fakt rád - tak jsem to vzal...potom už jenom čekal a čekal... náhradní práci u nich vykonával.
Sečteno a podtrženo: za čtyři roky spolupráce s FGR jsem si u nich vydělal cca 300tis Kč
dvě zimy jsem se živil sám jako OSVČ, minulou zimu mě mladej Felgr poslal na pracák: "Přijď na jaře" (tak jsem šel a na jaře přišel - v roce 2014 najeto NULA!!! km) ..a na podzim 2014 mě poslal na pracák znova ("To nejde Luboši..." ...tak mě poslal na socku..
Tedy na exkluzivní motorce FGR 2500 V6 Midalu v ceně několika milionů zatím jezdil pouze Karel Táborský - redaktor Motohouse... a já - člověk co přežívá zimu na úřadu práce... eventuelně na sociálce...
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Věděl jsem že to nebude kasovní trhák,ale ve skrytu duše jsem doufal alespoň v seriózní projekt...
SLEEPER> ..ahoj. Detaily, co se u FGR odehrávalo, jsou tak nějak všude rozesety v mých komentářích k tomuto vláknu.
A co se odehrává? Doporučuji zajet se tam podívat - Felgři se rádi chlubí svými úspěchy - tedy si nechte motor na standu nastartovat - podívejte se na již hotové výkonové grafy, nechte si ukázat soupis mých připomínek ke stroji( ty z roku 2012 budou dost aktuální)...no hlavně nebuďte zklamaní, když to "zrovna dneska nepůjde..."
A co se odehrává? Doporučuji zajet se tam podívat - Felgři se rádi chlubí svými úspěchy - tedy si nechte motor na standu nastartovat - podívejte se na již hotové výkonové grafy, nechte si ukázat soupis mých připomínek ke stroji( ty z roku 2012 budou dost aktuální)...no hlavně nebuďte zklamaní, když to "zrovna dneska nepůjde..."
1 reakcí na tento příspěvek Co na to naše národní hrdost ?
Jestli si vydrzel 4 roky nejezdit, tak se na me nezlob, ale .... nejsi zavadnej ? Pokud bych nesedel behem mesice alespon rozumnou cast mesice v sedle, nebo nebyl na dilne pri nutnejch upravach / opravach ktery vyplynuli z testu, tak ve zkusebce paaaa paaaaa
Nevim jestli je na cekani 4 roky na nic neco ke chlubeni
Zbytek nekomentuju
Nevim jestli je na cekani 4 roky na nic neco ke chlubeni
Zbytek nekomentuju
Anti píše: Věděl jsem že to nebude kasovní trhák,ale ve skrytu duše jsem doufal alespoň v seriózní projekt...
Dobře řečeno. Pokud je to vše pravda, je to opravdu smutný ...smutnější než Jawa a Blata . Docela by mě zajímalo, jak to vypadá s píseckým VM Motor, kde slibovali homologované enduro, ale od přestavení MX 450ky v roce 2013 jsem o těch motorkách neslyšel ani nedohledal nic. Znamená to, že je to podobně mrtvý projekt ?Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |
Midalu [1, 2, 3, 4] FGR 2500 V6 Midalu | teamwhd | 113 | 1.11.2011 v 21:03 miligen |