globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lipno koncem srpna
14.3.2014 v 12:51
Ahoj, jsme mladý pár 28 a 26 let a chystáme se v létě na lipno a okolí. Jsme cestovatelé,necestovatelé. Proste a jednoduše, cestou si prohlídnou Český krumlov atd...někam dojet dát si oběd a pivo, možná dvě piva. Ty pak rozchodit při prohlídce města, pak se jet ukempit, buď do kempu nebo jen tak někam (je nám to jedno) trochu si zaplavat, prohlídnout památky a udělat pár zajímavých fotešek (přítelkyně ráda fotí). Rádi se bavíme, takže nějaká večerní zábava a trochu alkoholu s muzikou nám nevadí. Kouknout se procházkou na plešné jezero a pokud něco objevíme, tak to prozkoumat :) . Tak se ptáme zda by se chtěl někdo přidat a jet s náma, protože máme rádi společnost a zábavu. Nejlépe taky nějaký mladý pár, ale to není podmínkou. Může nás být víc :) . Ale jen s rozumem. S žádným zevlem co po sobě neuklidí bordel, nikam jet nechcem. Ostudu dělat nechcem, ale zas nějaká sranda musí být :) (snad chápeme)

Termín by byl druhá polovina srpna. Cca 4 - 9 dní záleží na financí.

Minulí rok jsem byl na svém prvním výletě až v Sarajevu v Bosně, jel bych zas nějakou podobnou trasu, ale tento rok mi fanance dovolí jen čechy.

Moto : honda nc700x - pro mě idealní cestovní motka, žádná pila a líný to také není :)
1 2

Lipno koncem srpna

22.3.2014 v 16:46 | Nahoru | #31
Aha pozdě

(reakce na) Lipno koncem srpna

23.3.2014 v 23:55 | Nahoru | #32
mickeyTA650> Tak na foskovkách jsme už byli, to už jsme nedomluvili, ale buď rád že jsi tam nejel s náma. Cesta tam super, krásné počasí žádný štěrk, zatáčky, teplo. Přijedem tam a zaparkujem na tom placeným parkovišti. Jelikož jsem zase řezal dřív než měřil, tak jsem si vzal parkovací lístek z automatu a šel ke kase, zaplatil jsem parkovište a pak jsem si přečetl na lístku po zaplacení opustě parkovište do 30 min. "ježíš já sem vůl" nějak mi vypadlo že se platí až při odjezdu. Ale to bylo v pohodě, domluvil jsem se z vrátným. Nechtěli jsme se tahat s helmama, takže jsem je uvázal na moto a zamknul. Vyrazili jsme nahoru a dali jsi jedno od cesty a zkouklií voskovky vše fajn než jsme vylezli ven, začlo chcát, takže rychle k motorce a alou domu, nepromok nemám a pořádný hadry jsem taky zanedbal, ale co sprcha nevadí. Jenže jsem nechal uvázaný helmy na motce a ješte blbec tak že do nich napršelo ....jedeme domů a největší liják nás samozřejmě dohnal, takže prochcaný s mokrýma hlavama jsme to valili dom. A co člověk nechce v Berouně srazili nějakého motorkáře , jeli tam hasiči a záchranka, nevím jak dopad...takže opatrně jsme se dokodrcali dom.

Lipno koncem srpna

8.4.2014 v 20:25 | Nahoru | #33
mickeyTA650> dobrá vyjížďka,sice kam jsme přijeli, tam měli zavřeno, ale šlo o to se projet. Takže jsme i ušetřili :P ...mladá Vás pozdravuje a já taky. Fotky pak nějaké přidám