Dík Tubus
osiris píše: Skalik> takže ty taky píšeš, že výkoný motory nejsou vzduchový protože se neuchladěj, zamysli se nad tím co píšeš tady:
ano, to je proč se tíhne snazší cestou k vodě, protože z malýho objemu líp vyhoníš vyšší výkon u vody než u vzduchu, ale to nemá nic společnýho s tím na co já od začátku reaguju, totiž že podle vás dvou je to z důvodu nemožnosti uchladit výkon, to není pravda, výkon uchladíš, sice na stejnej výkon při podobným rozpočtu můžeš potřebovat třeba větší obsah, vyšší spotřebu, emise, naopak nižší životnost, ale ne že standardně neuchladíš klidně 200 koní v motorce
...to tys napsal o velkým nároku na prostor a právě na to já ti zareagoval (613? já i 603 ) to už ale montuješ do sebe různý věci, obecně je zástavbovej prostor vzducháče menší
Hele tohle nemá moc význam, ano vzducháč se za určitých okolností neuchladí. Měl jsem Moto Guzzi Norge 1200 a když píšu, že se v zácpě v létě přehřejvá tak to tak prostě je. A potvrdil mi to i mechanik v aspiritu. Hint ... není tam ventilátor. Takže ty jeden motorovej konstruktére tohle je zkušenost z provozu.
P.S. to je mega překvapení, že v letadle se uchladí motor i bez ventilátoru, to by jednohoho nenapadlo, když se to letadlo jaksi hejbe kupředu a tím pádem je zaručený velký proudění vzduchu.
osiris píše: ...a třeba "lokomotivy" jako yamXJR1300 nebo suzGSX1400 a kdyby to nestačilo tak třeba taková TATRA od 111ky po třeba 815ku maj tu kombinaci teda myslíš na piču?
Ale ty Tatry mají nucené vzduchové chlazení pomocí ventilátoru, to není to samé jako náporové chlazení u výše zmíněných motorek.
při poměrně nízkém výkonu tato kombinace spolehlivě funguje
...proč do toho pleteš objem? k tomu ti nemám co víc říct (a mimochodem jak při nízkým proudění? k tomu se přidává ventilátor, buď před nebo za, to jsou dva různý druhy chlazení, v některejch případech se přidává i směrový krytování)
a
kut píše: dewwil>.............je jasny,ze na 1,2 kvalt,to dostane vic zabrat.To je pravda..............
...tady nevím jestli jsem tě jen blbě nepochopil, ale na první a druhej kvalt se bude naopak chladit líp než když pojedeš na vysokej kvalt v nízkejch otáčkách)
Skalik> ano, s tebou to opravdu nemá moc význam, zvlášť po tom co jsi napsal za "důkazy"
...mimochodem až tam zas pojedeš, tak se ho zeptej jestli by se ti vodník bez ventilátoru v tý samý zácpě uchladil
dave-lister> ano, protože tatra má zakrytovanej motor, má nucenej oběh
...a ventilátor u vzduchovejch motorek je taky, jen tam není stejnej nucenej oběh jako u zakrytovanýho nebo směrově zakrytovanýho motoru; o těch dvou, respektive čtyřech typech podporovanýho vzduchovýho chlazení jsem se zmínil už někde vejš
...a ještě ta věta o který mluvím, to je důležitý k tomu abychom to nestáčeli jinam a nemotali se tak furt v hovnech okolo:
při poměrně nízkém výkonu tato kombinace spolehlivě funguje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Brašny Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 24 | 29.11.2023 v 19:35 konas89 |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Prosím poradit,,, shaním manuál v č... Suzuki GSF 650S Bandit | Davekel | 3 | 22.3.2022 v 09:48 zdenysrx6 |
Rozšíření stojánku Suzuki GSF 650S Bandit | Fíla9 | 8 | 25.8.2021 v 20:11 kratkej01 |