paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV 1000 S
17.10.2013 v 19:36
Chtěl bych zjistit nějaký aspoň základní info okolo SV 1000S.. Líbí se mi a hrozně bych chtěl zkusit 2V tvarově mi připomíná fazera v litru.. Dá se o SV teda také říct, že je to motorka na zařádění po okreskách a zároveň na delší dovolenou? a jak je na tom s poruchovostí? jinak koukám na rok 2003 - 2004...
Za každou informaci budu rád Díky

Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:32 | Nahoru | #31
tak sv me osobne trosku zklamalo proto jsem ho ze svého vyberu big twinu vyloucil ma bidny podvozek a motor je takovy moc uhlazeny na V2 osobne u me vytezilo TLS ale bohužel sehnat ho v dobrem stavu je nemozny a když se mi pak naskytlo VTRko který jsem znal tak nebylo co resit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:32 | Nahoru | #32
dewwil> jak sv rozpočtovka víš jak se mě jako klukoj líbila

Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:34 | Nahoru | #33
hornisgsx me se taky SV libila ale pak jsem ji mel na tyden pujcenou

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:35 | Nahoru | #34
dewwil> Rekl bych nejen od Suzuki ale z celeho Japonska. Dneska uz jsou velka vecka vysadou Rakouska a Italie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:38 | Nahoru | #35

dewwil píše: No tak neříkám ať koupí první pelech, na kterej narazí, ale na prdel to SV od TLS dostane, ve prospěch TLS, vyšší neuhlazený výkon, plně stavitelná USD vidle, asi i nižší váha, je hezčí(pro mě jo, Sv je rozpočtovka) a hlavně TL1000S je Widowmaker A tohle je nej....

e: jinak TL se nekupuje jako spotřebák, to si koupí jen "magor" co ví co chce a počítá s nějakou tou úpravou/opravou... A hlavně od Suzuki lepší V2 není a asi ani už nebude

A proto ho mám ve svém V-Raptoroj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:40 | Nahoru | #36

HornisGSX píše: dewwil> jak sv rozpočtovka víš jak se mě jako klukoj líbila



Ale jo, hnusná není...jen až bude SoVa stará jak TL tak to bude teprve pelech A zpracováním je TLS takový zajímavější...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:42 | Nahoru | #37
no tak po tom co zatím píšete tak se mi nejvíc zalíbil fazer :D.. TL nechci, to bývají vymlácený křápy.. a itálie mě neláká, kamoš má RSV a furt se mu sere :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:43 | Nahoru | #38
strakon> nj, na Raptora jsem zapoměl ten by mi taky slušel, třeba X-Raptor A největší masakr s TL motorem je SB8R

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:43 | Nahoru | #39

dewwil píše: je hezčí(pro mě jo, Sv je rozpočtovka)


zase taková rozpočtovka to neni, když má v základu plně nastavitelnej podvozek, tlumič řízení...

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:43 | Nahoru | #40
dewwil> kolega má tele a taky se mu to neche prodat... ale sv se mě líbí víc...

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:47 | Nahoru | #41

query píše: no tak po tom co zatím píšete tak se mi nejvíc zalíbil fazer :D.. TL nechci, to bývají vymlácený křápy.. a itálie mě neláká, kamoš má RSV a furt se mu sere :D



Protože na TL nesmí jezdit každej "hňup", TL se musí při palbě umět řídit, to opravdu nejede tam kam chceš, takovej Oldschool...Bratrovo RSV1000R Factory 04 proti tomu je ovladatelný jak nějaká 125ccm, ta jede tam kam se podíváš a kejchneš s prstem na brzdě a dáváš stoppie

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:49 | Nahoru | #42

karf píše: zase taková rozpočtovka to neni, když má v základu plně nastavitelnej podvozek, tlumič řízení...



to jo, ale nemá USD vidli, to je pro mě už na moto standard... a tlumič řízení má snad už každej V2...tam je to povinnost

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:49 | Nahoru | #43

dewwil píše: strakon> nj, na Raptora jsem zapoměl ten by mi taky slušel, třeba X-Raptor A největší masakr s TL motorem je SB8R

Já předělal Raptora na V-Raptora, taky se mi ta obludka teď líbí víc a nad SB8R jsem slintal a uvažoval, než jsem začal dělat barák

Naposledy editováno 17.10.2013 20:50:41

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:55 | Nahoru | #44

karf píše: zase taková rozpočtovka to neni, když má v základu plně nastavitelnej podvozek, tlumič řízení...


draku asi si na tom moc nejel tlumič řízení je u tohoto stroje nevyhnutelná nutnost a nechci to rozebírat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 20:57 | Nahoru | #45
Pepa1098> To je zajímavý, karf najel na Raptoru bez tlumiče řízení hafo kilometrů a nezdá se mi, že by ho nějak šetřil a to je Raptor, díky lehčímu předku a i motoru, větší uličník než SV

Naposledy editováno 17.10.2013 21:03:49

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 21:02 | Nahoru | #46

Pepa1098 píše: draku asi si na tom moc nejel tlumič řízení je u tohoto stroje nevyhnutelná nutnost a nechci to rozebírat


je třeba mít pořádný pazoury a mí to tak trochu dost v píči
ale je to od těch japonců hezký, že dbaj o blaho a život blbejch novinářů aby jim to zase nepomluvili, néé?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 21:04 | Nahoru | #47

strakon píše: Pepa1098> To je zajímavý, karf najel na Raptoru bez tlumiče řízení hafo kilometrů a nezdá se mi, že by ho nějak šetřil a to je Raptor, díky lehčímu předku, větší uličník než SV



Já ho mám taky bez tlumiče. Sice občas zažívám horké chvilky, ale tak nějak mě to baví...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 21:06 | Nahoru | #48
Rogerer> Já mám tlumič v garáži na poličce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 21:08 | Nahoru | #49

strakon píše: Rogerer> Já mám tlumič v garáži na poličce



Byla to na mašině zbytečná váha navíc ?

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 21:10 | Nahoru | #50
Rogerer> spíš jsem línej udělat objímky, ale snad se v zimě zadaří

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

17.10.2013 v 21:10 | Nahoru | #51

strakon píše: Pepa1098> To je zajímavý, karf najel na Raptoru bez tlumiče řízení hafo kilometrů a nezdá se mi, že by ho nějak šetřil a to je Raptor, díky lehčímu předku, větší uličník než SV



Tam je italskej podvozek (jiná geometrie), ital umí podvozky a design, japonec motory...proto má každej 1000ccm po 97roce sport bike z japonska tlumič řízení už v základu, nechtěj si zopakovat průser s TLS kdy zařvalo dost lidí a vyřešila to až soudem nařízená svolávačka a následná montáž tl. řízení a vyladění pal. map, první TLS jely stylem on-off, buď nic nebo moc, něco jako zweitakt než v něm chytnou saze, jj TLS co neprošlo svolávačkou bych moc chtěl, bohužel nesehnatelný

e: jinak si dej na Raptora řídítka zalehávačky a už ten tlumič budeš taky potřebovat, malá páka proti řídítkům na Raptoru...

Naposledy editováno 17.10.2013 21:14:08

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

18.10.2013 v 13:12 | Nahoru | #52

kokoška. píše: Kup si Itala ma lepsi podvozek!!

A aspoň se s kámošema každé ráno pozdravíte v servisu

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

18.10.2013 v 14:44 | Nahoru | #53

misha píše: o spojce zatím nic nevím a veterána TL nebrat



Ohrnuješ nos nas TLkem? Jelś na něm?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000 S

18.10.2013 v 14:47 | Nahoru | #54
TL jsem měl jednou půjčený a pěkný vzpomínky, ale jak už někdo psal, v současné době sehnat dobrej kus bude asi problém

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

18.10.2013 v 14:54 | Nahoru | #55
JardelT> No tady si musí vybrat každej a na zdejším bazaru jsou moc pěkný Rka...Takže sehnat(když sháníš) se dají!

E:Jinak,stejně je to polotovar už z výroby,i kdyby někdo sehnal netknutej kus investice do upgradeu ho nemine...

Naposledy editováno 18.10.2013 14:57:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

18.10.2013 v 22:34 | Nahoru | #56

strakon píše: Pepa1098> To je zajímavý, karf najel na Raptoru bez tlumiče řízení hafo kilometrů a nezdá se mi, že by ho nějak šetřil a to je Raptor, díky lehčímu předku a i motoru, větší uličník než SV


prolet se na SV 230-240 po hrbech a pak pochopíš TLr může letět po nerovnostech jakoukoliv rychlostí a jede jak po kolejích

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000 S

18.10.2013 v 22:39 | Nahoru | #57

Pepa1098 píše: prolet se na SV 230-240 po hrbech a pak pochopíš TLr může letět po nerovnostech jakoukoliv rychlostí a jede jak po kolejích



Prave jsi mi pripomnel muj tankslapper na VTR, sice to bylo jen ve 130 ale na par vterin mi zatrnulo solidne

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

18.10.2013 v 22:42 | Nahoru | #58
SirIndy>
jo jo

Suzuki SV 1000 S

19.10.2013 v 11:12 | Nahoru | #59
Pepa1098> Mno,srovnávat motorku s tlumičem a bez,není úplně "kosher",ne?

(reakce na) Suzuki SV 1000 S

19.10.2013 v 12:09 | Nahoru | #60
SirIndy> taky jsem se uz nekolikrat presvedcil ze to ten tlumic chce VTRko ac je hodnejsi tak proklepnout umi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
SV 1000 S K3 nestartuje občas Suzuki SV 1000S misan26 13 1.11.2022 v 09:49 StB
Suzuki SV1000 - cukání Suzuki SV 1000S Arsener 14 10.6.2022 v 11:34 Arsener
A pak že Svčko 100tis nedá :-) [1, 2] Suzuki SV 1000S PetrSV 41 22.4.2021 v 17:33 PetrSV
Sv1000 distanční podložka [1, 2] Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S MarkusRetrp 33 14.9.2020 v 08:45 Maxipes_Fík


TOPlist