je mi jasné, že na stav motorky nemá ani tolik vliv počet najetých km, jako to, jak se o něj majitel stará. Plánuji koupi Intrudera 14-ky, má ale najeto lehce nad 50 tis. a tak přemýšlím, zda bude hned nutné počítat s nějakým větším servisem, nebo se u téhle krásné klasiky tolik věcí nekazí. Máte, prosím, někdo zkušenosti?
Díky a ať to jezdí
2 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?
AdamVS píše: Díky všem za reakce i názory. Zajímalo by mne teda (vzhledem k tomu, že jsem v sobotu introuše koupil ), zda tedy "jen" pravidelně měnit olej v kardanu, nebo se pouštět do dalších operací? Co psal Krouta ohledně špatného gufera, to bylo myšleno to propojovací kardan?
V kardanu zadny olej neni, menis olej v rozvodovce neboli finalnim prevodu .
Ja ho menim jednou za dva roky.
Jestli chces mit klid, tak sundej zadni kolo, levy tlumic a povol spojeni finalniho prevodu a trubky kardanu, potom cely finalni prevod vcetne hridele kardanu vysun z kloubu a koukni na gufero, ktere tesni vstup hridele do finalniho prevodu. Kdyz bude ciste a suche, nemas problem, kdyz bude zadelane od cerstve vazeliny (jako to Kroutovo na fotkach) nebo zasvinene od stare vazeliny a prachu, tak to kuchni a uvidis, co najdes vevnitr. Podle toho das jenom nove gufero (30x40.5x5.5) cca 100Kc - Kroutuv pripad, nebo budes shanet na ebayi pouzitelny prevod, protoze novy stoji cca $165 + doprava + clo + dph, nebo 4665Kc + doprava .
Naposledy editováno 10.09.2013 10:21:44
1 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?
Po moji obecne zname praseci porazce jsem zacal skladat zadek motorky a rozhodl jsem se kouknout se do 'nohavice' na vstup hridele kardanu do final drajvu, jak to tam vypada. Vypadalo to pekne - pocit sucha a bezpeci, nicmene, kdyz jsem zakvedlal hrideli, tak pod prachovkou gufera zacvachtala vazelina - neklamne znameni, ze gufero uz to ma za par.
Tak jsem ho kuchnul ... a co na mne vykouklo? Tohle a tohle. Najeto lehce pres 50000km, r.v.1999.
Jediny problem byl, ze segrovku, zajistujici hridel v prevodu tam nejaky odbornik tak dokurvil, ze jsem ji musel rovnat kladivem ve sveraku. Vzhledem k tomu, ze to vsechno vypadalo origo, kutilem nedotknute bych si tipnul, ze sikovny japoncik ve fabrice nemel uplne dobrej den.
Gufero jsem koupil obycejne, cerne v zelenem baraku ve Strerboholich (Techseal - prazaci vedi, vidlakum to muze byt fuk) a prislo mne (2ks) na 71Kc . Nejvetsi prace je dostat ven zadni kolo - pak uz to jde samo.
Ale jinak ozubení celkem jako nové a po 15 letech a 50 tis. má i to gufero už nárok putovat do simeringového nebe.
1 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?
co vše musím koupit vyměnit
na obr.5 je vidět, že hlavně jsem měl v té rouře hřídele, na obr.2. je vidět, že se ven přes gufero dostával čistý olej, na 3. a 4. je vidět, že je to gufero japončíkem nasazeno nakřivo
Jak píše Krouta, já potřebuji tedy jen tu položku 37, tedy dle rad Medveda "jenom nove gufero (30x40.5x5.5)" ??
Nebo mne čeká ještě váměna nějakého gufera z finálního převodu??
Často se tady zmiňujete o průniku vazeliny, já mám kolem té hřídele čistý olej, to gufero jako takové nějak zásadně zasrané není :o(
díky za rady :o)
EDIT: asi je nepodstatné, že na partsdepot je to gufero položka 40, snad ten rozměr dle Medvěda bude souhlasit, ne té motorce se změnil jen název na Boulevard :)
Naposledy editováno 03.01.2015 14:22:08
1 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?
EDIT:
tak to byl prach z pod toho gufera
tedy takto jsem dopadl po rozebrání, zuby ještě v relativním pořádku :o(
teď ještě sehnat gufero :o)
užitečně strávený zimní víkend :o)
Naposledy editováno 04.01.2015 14:59:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?
RenEdi píše: Ne ne určitě no není rez, hřídel je mírně mastná, na těch fotkách to vypadá strašidělně (díky blesku), skutečnost je zcela normální kovový
EDIT:
tak to byl prach z pod toho gufera
tedy takto jsem dopadl po rozebrání, zuby ještě v relativním pořádku :o(
teď ještě sehnat gufero :o)
užitečně strávený zimní víkend :o)
Olej by z toho tect nemel - ten je az za druhym guferem v rozvodovce a musel by tect skrz ten prevod - to by nebylo takhle suche. Olej ti tece spis zepredu z motoru (da se to poznat po cuchu - motorovej olej vypada jinak a smrdi jinak nez hydraulickej, ktery je vzadu v rozvodovce).
Gufero koupis v jakekoli prodejne gufer - v Praze ve Sterboholich v zelenem domecku treba - anebo na netu nekde v eshopu - je to bezny rozmer (pokud ho v ramci nejake mazane inovace nezmenili).
Naposledy editováno 05.01.2015 21:15:35
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder | Jurda65 | 4 | 16.5.2024 v 05:48 VISE |
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 13 | 27.3.2024 v 10:34 VISE |
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder | VISE | 7 | 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík |
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder | butr | 5 | 18.12.2023 v 19:23 butr |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |