paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?
5.9.2013 v 16:37
Zdarec,

je mi jasné, že na stav motorky nemá ani tolik vliv počet najetých km, jako to, jak se o něj majitel stará. Plánuji koupi Intrudera 14-ky, má ale najeto lehce nad 50 tis. a tak přemýšlím, zda bude hned nutné počítat s nějakým větším servisem, nebo se u téhle krásné klasiky tolik věcí nekazí. Máte, prosím, někdo zkušenosti?

Díky a ať to jezdí
Anketa: Kolik tis. km vydrží bez větších problémů 14-ka intruder?
50
6%
2
100
3%
1
150
91%
31
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

9.9.2013 v 21:04 | Nahoru | #31
Díky všem za reakce i názory. Zajímalo by mne teda (vzhledem k tomu, že jsem v sobotu introuše koupil ), zda tedy "jen" pravidelně měnit olej v kardanu, nebo se pouštět do dalších operací? Co psal Krouta ohledně špatného gufera, to bylo myšleno to propojovací kardan?

(reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

10.9.2013 v 10:15 | Nahoru | #32

AdamVS píše: Díky všem za reakce i názory. Zajímalo by mne teda (vzhledem k tomu, že jsem v sobotu introuše koupil ), zda tedy "jen" pravidelně měnit olej v kardanu, nebo se pouštět do dalších operací? Co psal Krouta ohledně špatného gufera, to bylo myšleno to propojovací kardan?


V kardanu zadny olej neni, menis olej v rozvodovce neboli finalnim prevodu .
Ja ho menim jednou za dva roky.

Jestli chces mit klid, tak sundej zadni kolo, levy tlumic a povol spojeni finalniho prevodu a trubky kardanu, potom cely finalni prevod vcetne hridele kardanu vysun z kloubu a koukni na gufero, ktere tesni vstup hridele do finalniho prevodu. Kdyz bude ciste a suche, nemas problem, kdyz bude zadelane od cerstve vazeliny (jako to Kroutovo na fotkach) nebo zasvinene od stare vazeliny a prachu, tak to kuchni a uvidis, co najdes vevnitr. Podle toho das jenom nove gufero (30x40.5x5.5) cca 100Kc - Kroutuv pripad, nebo budes shanet na ebayi pouzitelny prevod, protoze novy stoji cca $165 + doprava + clo + dph, nebo 4665Kc + doprava .

Naposledy editováno 10.09.2013 10:21:44

(reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

10.9.2013 v 13:43 | Nahoru | #33
AdamVS> Určitě doporučuji zkontrolovat, je to otázka chvilky a za ten klid to stojí. V zimě budeš mít aspoň jedno odpoledne co dělat.

Položka č. 37 na obrázku

1 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

10.2.2014 v 17:06 | Nahoru | #34
Vytahnu to z archivu ...

Po moji obecne zname praseci porazce jsem zacal skladat zadek motorky a rozhodl jsem se kouknout se do 'nohavice' na vstup hridele kardanu do final drajvu, jak to tam vypada. Vypadalo to pekne - pocit sucha a bezpeci, nicmene, kdyz jsem zakvedlal hrideli, tak pod prachovkou gufera zacvachtala vazelina - neklamne znameni, ze gufero uz to ma za par.
Tak jsem ho kuchnul ... a co na mne vykouklo? Tohle a tohle. Najeto lehce pres 50000km, r.v.1999.
Jediny problem byl, ze segrovku, zajistujici hridel v prevodu tam nejaky odbornik tak dokurvil, ze jsem ji musel rovnat kladivem ve sveraku. Vzhledem k tomu, ze to vsechno vypadalo origo, kutilem nedotknute bych si tipnul, ze sikovny japoncik ve fabrice nemel uplne dobrej den.
Gufero jsem koupil obycejne, cerne v zelenem baraku ve Strerboholich (Techseal - prazaci vedi, vidlakum to muze byt fuk) a prislo mne (2ks) na 71Kc . Nejvetsi prace je dostat ven zadni kolo - pak uz to jde samo.

(reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

19.2.2014 v 16:06 | Nahoru | #35
Medved> No jo, i asijský dělník má sem tam své dny. Vlastně se tomu ani moc nedivím, při té jejich produktivitě... Asi jsi měl smůlu, že zrovna u kompletace tvého kusu japončíka chytil rapl a namlátil to tam kladivem.
Ale jinak ozubení celkem jako nové a po 15 letech a 50 tis. má i to gufero už nárok putovat do simeringového nebe.

Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

4.5.2014 v 16:50 | Nahoru | #36
Na 14ku je 50 000 Km NIC .mě se odporoučela jen spojka

1 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

3.1.2015 v 14:03 | Nahoru | #37
Prosím, mám taky asi počáteční stav nemocného gufera
co vše musím koupit vyměnit
na obr.5 je vidět, že hlavně jsem měl v té rouře hřídele, na obr.2. je vidět, že se ven přes gufero dostával čistý olej, na 3. a 4. je vidět, že je to gufero japončíkem nasazeno nakřivo

Jak píše Krouta, já potřebuji tedy jen tu položku 37, tedy dle rad Medveda "jenom nove gufero (30x40.5x5.5)" ??

Nebo mne čeká ještě váměna nějakého gufera z finálního převodu??
Často se tady zmiňujete o průniku vazeliny, já mám kolem té hřídele čistý olej, to gufero jako takové nějak zásadně zasrané není :o(

díky za rady :o)

EDIT: asi je nepodstatné, že na partsdepot je to gufero položka 40, snad ten rozměr dle Medvěda bude souhlasit, ne té motorce se změnil jen název na Boulevard :)


























Naposledy editováno 03.01.2015 14:22:08

(reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

3.1.2015 v 17:24 | Nahoru | #38
RenEdi> Co je to hnědé na fotkách a vypadá to jako rez, nebo nějaké zaschlé blátíčko ?

1 reakcí na tento příspěvek Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

4.1.2015 v 10:02 | Nahoru | #39
Ne ne určitě no není rez, hřídel je mírně mastná, na těch fotkách to vypadá strašidělně (díky blesku), skutečnost je zcela normální kovový

EDIT:
tak to byl prach z pod toho gufera

tedy takto jsem dopadl po rozebrání, zuby ještě v relativním pořádku :o(
teď ještě sehnat gufero :o)

užitečně strávený zimní víkend :o)







Naposledy editováno 04.01.2015 14:59:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

5.1.2015 v 09:22 | Nahoru | #40

RenEdi píše: Ne ne určitě no není rez, hřídel je mírně mastná, na těch fotkách to vypadá strašidělně (díky blesku), skutečnost je zcela normální kovový

EDIT:
tak to byl prach z pod toho gufera

tedy takto jsem dopadl po rozebrání, zuby ještě v relativním pořádku :o(
teď ještě sehnat gufero :o)

užitečně strávený zimní víkend :o)





no - ja se bojim, ze tohle je spis konecny stav toho prevodu - dej sem nafocene ocistene oboje zuby. Jak to je stare/kolik to ma najeto a mas to jako prvni majitel?
Olej by z toho tect nemel - ten je az za druhym guferem v rozvodovce a musel by tect skrz ten prevod - to by nebylo takhle suche. Olej ti tece spis zepredu z motoru (da se to poznat po cuchu - motorovej olej vypada jinak a smrdi jinak nez hydraulickej, ktery je vzadu v rozvodovce).
Gufero koupis v jakekoli prodejne gufer - v Praze ve Sterboholich v zelenem domecku treba - anebo na netu nekde v eshopu - je to bezny rozmer (pokud ho v ramci nejake mazane inovace nezmenili).

(reakce na) Intruder 1400 - 50 tis. km moc, nebo bez problémů?

5.1.2015 v 21:13 | Nahoru | #41
Medved> Mám na to stejný názor, dovnitř se dostane voda a to předem, kde je okýnko pro povolení šroubu, který drží kyvnou vidlici. u starších provedení byla na konci, v nejnižším místě dírka cca 3mm a tou případně voda odtekla. Já to na modelu z roku 93 mám. Pak to nechali uzavřený a voda nemá kudy odejít.To gufero těsní "jednosměrně" a přes něj se dostane voda dovnitř, vyplaví vazelínu a je hotovo. To co je vidět na fotce, je vidět, že to běhalo na sucho.

Naposledy editováno 05.01.2015 21:15:35
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder Jurda65 4 16.5.2024 v 05:48 VISE
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist