globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mazání pri wheelie u 954
26.8.2013 v 13:25
Je potřeba u 954 provádět úpravy mazání při dlouhém wheelie? Oleje davam víc..cca na horní stranu okénka+ (nad horní rysku).

Díky!

(reakce na) Mazání pri wheelie u 954

27.8.2013 v 21:32 | Nahoru | #31

Kazy píše: Zatáčej řidítkama. Když zatočíš doprava, pojedeš doleva.


jojo to jsem myslel tím zatlačením do řidítka ..asi jsem to napsal trochu nejasně...a co ten tlak v gumě na kolik tak foukáte zadek aby to šlo pěkně zatáčet?...Je jasný že nepojedu moc v super úhlu...stunt jezdit neumím ...tam si to spíš prej podhustěj gumy...ale při rychlém wheelie je spíš na tohle lepší mít větší tlak v gumě aby se s tím dalo lépe zatáčet ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

27.8.2013 v 21:33 | Nahoru | #32
Bubrak-ZX10R> To sundání nohy ze stupačky je moc velkej rysk ...to jse mě moc zkoušet nechce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

27.8.2013 v 21:59 | Nahoru | #33

tigerbou píše: Bubrak-ZX10R> To sundání nohy ze stupačky je moc velkej rysk ...to jse mě moc zkoušet nechce



ji sundej a pak to teprv zvedni, to je easy
hlavne uvidis ze to jede rovne hned

Naposledy editováno 27.08.2013 22:00:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

27.8.2013 v 22:11 | Nahoru | #34

tigerbou píše: Bubrak-ZX10R> To sundání nohy ze stupačky je moc velkej rysk ...to jse mě moc zkoušet nechce


To bych taky nedělal. Když to půjde na záda, tak rychle nenajdeš zadní brzdu. Tlak v gumě raději větší. Hodně štěstí. Raději to zkoušej někde mimo provoz.

(reakce na) Mazání pri wheelie u 954

27.8.2013 v 22:15 | Nahoru | #35

Kazy píše: To bych taky nedělal. Když to půjde na záda, tak rychle nenajdeš zadní brzdu. Tlak v gumě raději větší. Hodně štěstí. Raději to zkoušej někde mimo provoz.



Na zadni brzdu si nevzpomene kdyz by ji potreboval, ja ji za 8 let co jezdim po zadnim nepotreboval ani jednou, staci zavrit plyn, motor ma sam dost brzdnej ucinek. Urcite prava noha ze stupacky pomuze s tim, kdyz to tahne po zadnim doleva, tak to je. Tlak v gume je jedno jakej je, ten nema vliv na to kam to tahne. Pri pomalejsi jizde po zadnim ve vyssim uhlu se dava tlak nizsi.

Mazání pri wheelie u 954

27.8.2013 v 22:29 | Nahoru | #36
Řidítky otáčím od dorazu k dorazu a stejně jedu rovně. Sice to taky má vliv, ale furt to člověk tahá tělem..

Tu zadní brzdu jsem taky nepoužívám při wheelie, naše převody jsou rychlé, takže opravdu stačí ubrat plyn a ono to spadne. U stunterů je to jinak, ti jezdí pomalu, tam pomůže i to podhuštění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

27.8.2013 v 22:35 | Nahoru | #37

Bubrak-ZX10R píše: ji sundej a pak to teprv zvedni, to je easy
hlavne uvidis ze to jede rovne hned


To ještě ale nevím na jakou stranu...většinou mě to hodí na stranu při pomalejší jízdě...když jakoby zvedám motorku..pak si řeknu že jsem moc tak jí popustím a zas přitáhnu..v tomhle momentě mě to třeba nehorázně zváhne motorku na stranu ... a tohle už nedokážu vyrovnat

Naposledy editováno 27.08.2013 22:36:22

Mazání pri wheelie u 954

27.8.2013 v 22:36 | Nahoru | #38
A jakou rychlost zvládáte po zadním ve svíci? Já dotočím trojku do omezovače - cca 250 km/h tachometrových. Potom už by to chtělo větší výkon aby se to lépe regulovalo, možná bez kapotáže by to bylo lepší, protože odpor vzduchu už dělá své.

Je nějaký oficiální Český rekord v rychlosti po zadním? Světový rekord jsem kdysi našel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

27.8.2013 v 22:37 | Nahoru | #39
tigerbou> A jak ji zvedáš? Plynem nebo spojkuješ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

27.8.2013 v 22:43 | Nahoru | #40

Danielos píše: tigerbou> A jak ji zvedáš? Plynem nebo spojkuješ?


Na jedničku plynem..Na dvojku spojka... a trojku taky spojka ale tam se musím hodně snažit....jinak většinou na dvojku a chci se naučit to přeřadit na trojku...pokusy už nějaké opatrné byly, ale na to potřebuju klid takže zatím bez výsledku..vždycky mě to spadlo na zem při přeřazení...Jinak mám jinej převod tak mě dá dvojka tak kolem 180...ale asi pro mě není problém dojed na dvojku daleko..problém je že když si tu motorku trochu zhoupnu dozadu tak se mě zhoupne i do strany

Naposledy editováno 27.08.2013 22:45:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

27.8.2013 v 23:03 | Nahoru | #41
tigerbou> Já to zvedám jen plynem a škubnutím za řidítka i na dvojku či trojku - ta už jde hůře, někdy až napodruhé Právě, že tím že nespojkuju tak to zvednu i na tu dvojku klidněji - jen si myslím. Já nikdy nespojkoval. Tím škubnutím a plynem se to dá zvednout na jedničku i při výjezdu z některých zatáček.

Ve svíci to reguluji nejen plynem, ale i oddálení a přiblížení těla k nádrži.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

28.8.2013 v 14:28 | Nahoru | #42
Danielos> Jojo jen plynem mi jde taky...ale až ve vyšších otáčkách...Na dvojku přes spojku už jde v nějakých 5 až 6 tisích a na trojku kolem 7-8 tisích...Spojka u litru je dobrá že to zvedneš v malé rychlosti už ..Výplachem nezvedám

Naposledy editováno 28.08.2013 14:30:02

(reakce na) Mazání pri wheelie u 954

28.8.2013 v 14:40 | Nahoru | #43
tigerbou> Tím, že škubnu za řidítka, tak to jde právě taky v "malé" rychlosti bez výplachu a bez spojkování. Trojka už jde hůře, když je na pastorku o jeden zub méně, tak je to lepší.

Mazání pri wheelie u 954

28.8.2013 v 14:43 | Nahoru | #44
Kdybyste bydleli blíž, tak můžeme udělat nějaké společné video

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 09:39 | Nahoru | #45
tigerbou> Staci si ji dat jeste do vetsi svice,pak sni jde snadno zatacet pouhym vyklonenim na stranu,pokud uz mas neco najezdene,tak stim nebudes mit problem

3 reakcí na tento příspěvek Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 09:54 | Nahoru | #46
Danielos: spojkou to tam jde urcite plynuleji a lip se to kontroluje...

Zadni brzda.... Klasika, v kazdym "navodu" na wheelie je ze mas mit nohu na brzde a ze si to sklopis kdybys sel za..... Z lidi co znam co ujedou po zadnim klidne pres kilometr tak skoro nikdo na brzdu nikdy ani nepomyslel, par z nich se zacalo ucit pouzivat brzdu az kdyz uz umeli udrzet to tam plynem a dost z nich prave pri tech pokusech s brzdou to poprve prehodilo. Ja osobne kdykoliv sem to pretahl tak sem jen zavrel plyn a strnule cekal jestli to motor vrati, na brzdu jsem nikdy ani nepomyslel....
A to na kole pomoci zadni brzdy ujedu neomezenou vzdalenost, libovolnou rychlosti, zatacim atd...

(reakce na) Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 10:05 | Nahoru | #47

assassin píše: Danielos: spojkou to tam jde urcite plynuleji a lip se to kontroluje...



Těžko. Bych ti to předvedl Třeba při výjezdu ze zatáčky. Už vidím jak v náklonu někdo spojkuje.

Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 10:08 | Nahoru | #48
Navíc škubnutím je to nejšetrnější k motorce

Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 10:23 | Nahoru | #49
Ani ten mirny prokluz spojku nenici, je to asi o zvyku...

2 reakcí na tento příspěvek Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 10:48 | Nahoru | #50
Danielos: hele nevim, ta spojka podle me nici motorku nejmin, spojkovat na vyjezdu mi asi nedela potize, ono jen jednim prstem spojku trochu namacknes, ne klasicky vymacknuti spojky... A to trhnuti v tom smyslu jak to myslis ty stejne jde jen na motorkach co maj vykon na to zvednout kolo jen plynem, je to pri akceleraci uz na hrane a jen odlehcis kolo, starsi motorky to nedaj.... Me treba tele jen kdyz vyjizdim na dvojku a vyjdou dobre otacky, a to mam dost kratsi prevod...
U gsxr1000 k1 sem nemel problem problem nadzvednout kolo na vyjezdu kdykoliv kdy se povedlo ze sem mel pres 8tis otacek a jen sem ostreji pridal.... Proti tls uplne jina liga....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 11:42 | Nahoru | #51
assassin> Podle mě škubnutí neničí motorku vůbec, takže těžko může spojka ničit nejméně.

A blbost, že to je při akceleraci už na hraně. To byste mě museli asi vidět Asi tak jezdím jen já.

Já bych zase se rád podíval na tvé spojkování v náklonu jak to zvedáš

(reakce na) Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 11:52 | Nahoru | #52
assassin> Já to tak zvedal na zadní i na Mosquitu a ten měl do zvedání předku akcelerací asi jeden světelný rok daleko

(reakce na) Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 11:57 | Nahoru | #53

Danielos píše: assassin> Podle mě škubnutí neničí motorku vůbec, takže těžko může spojka ničit nejméně.

A blbost, že to je při akceleraci už na hraně. To byste mě museli asi vidět Asi tak jezdím jen já.

Já bych zase se rád podíval na tvé spojkování v náklonu jak to zvedáš



No jak rikam cuknuti chce vykon, me moto na zadni takhle nejde ale vim co myslis, sou lidi co maji cit, a prenasenim teziste to zvednou i z volnobehu

Hele zas takovej strelec nejsem ze bych delal naky moto gp vyjezdy, ale na hiusqvarne klidne spojkuju jeste na vyjezdu a zas to i ze zadniho polozim rovnou do naklonu... Ale vis jak kdyz me prijde ze je to jeste v naklonu, tak "z venku" to vypada ze uz jedu rovne, stejne jako ti prijde ze se prevratis a mas kolo pul metru nad zemi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 14:46 | Nahoru | #54

assassin píše: Danielos: spojkou to tam jde urcite plynuleji a lip se to kontroluje...

Zadni brzda.... Klasika, v kazdym "navodu" na wheelie je ze mas mit nohu na brzde a ze si to sklopis kdybys sel za..... Z lidi co znam co ujedou po zadnim klidne pres kilometr tak skoro nikdo na brzdu nikdy ani nepomyslel, par z nich se zacalo ucit pouzivat brzdu az kdyz uz umeli udrzet to tam plynem a dost z nich prave pri tech pokusech s brzdou to poprve prehodilo. Ja osobne kdykoliv sem to pretahl tak sem jen zavrel plyn a strnule cekal jestli to motor vrati, na brzdu jsem nikdy ani nepomyslel....
A to na kole pomoci zadni brzdy ujedu neomezenou vzdalenost, libovolnou rychlosti, zatacim atd...



s tou zadni brzdou 100% souhlas a se spojkou se to zvedne rychlejs v nizsich otackach a zbyde vic casu na balancovani nahore, nicmene u GSXR je trochu vyjimka, tam to jde za plynem od 4tis v pohode, a jestli maj tady typci jeste prevody do sily, tak neni co resit a spojka neni treba.

blby je zvedat vyplachem (zavrit a otevrit plyn), tam se motor nici vyrazne vic nez zvedanim pres spojku. cuknuti plynu bude asi jako pres spojku. a nektery motorky nemaj trvanlivou spojku (treba R1) a tam to muze na zivotnost mit negativni vliv (zvedani pres spojku), ale u ZX9 ci ZX10 to vliv nema asi zadnej.

e: pak taky zalezi kdo to jak pres spojku zveda, znam typka co se to uci obcas a neumi to a spojku nechava silene dlouho v prokluzu a pak ji ma odvarenou a musi pockat az schladne a asi ji to zivotnost v tomhle pripade snizuje

neco jako kdyz si nalejete olej MA2 a jezdite s prokluzovanim a pak vam to prokluzuje i po prechodu na MA

Naposledy editováno 29.08.2013 14:48:32

(reakce na) Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 20:02 | Nahoru | #55
cmoto>
Konečně ..... Čím vejš,tím dál a tím i lépe řídít vykloněním těla.


Mala poznámka: Pánové srovnejte si co je pro koho svíce a co je pro koho pomala jízda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 20:13 | Nahoru | #56

assassin píše: Danielos: spojkou to tam jde urcite plynuleji a lip se to kontroluje...

Zadni brzda.... Klasika, v kazdym "navodu" na wheelie je ze mas mit nohu na brzde a ze si to sklopis kdybys sel za..... Z lidi co znam co ujedou po zadnim klidne pres kilometr tak skoro nikdo na brzdu nikdy ani nepomyslel, par z nich se zacalo ucit pouzivat brzdu az kdyz uz umeli udrzet to tam plynem a dost z nich prave pri tech pokusech s brzdou to poprve prehodilo. Ja osobne kdykoliv sem to pretahl tak sem jen zavrel plyn a strnule cekal jestli to motor vrati, na brzdu jsem nikdy ani nepomyslel....
A to na kole pomoci zadni brzdy ujedu neomezenou vzdalenost, libovolnou rychlosti, zatacim atd...



Jednoduche vysvětleni:
Protože pánové si nechaly na páce zadní brzdy pružinku.
když byly nahoře a začalo jim to padat do zádu tak musely nejdříve přetlačit odpor pružinky než se dostanou k brzdnému účinku.
Proto stuntrideři co znám jí tam nemají aby páka ležela rovnou dole a hned brzdila a ne neopotřebovávájí se víc desky
Tak a teď šup do mě

2 reakcí na tento příspěvek Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 20:18 | Nahoru | #57
tak nové poznání...při doufoknutí zadní gumy za studena z cca 1.8 na 2.2 je to balancování o něčem jiném stačí jen zatlačít do stupačky a trochu přenýst těžištěm těle a jde to o poznání ohodné lépe ...jen kdyby se někdo ptal proč mám v zadní gumě většinou 1.8 tak málo protože jezdím supercorsy SC směsové závodní

Naposledy editováno 29.08.2013 20:19:46

(reakce na) Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 20:24 | Nahoru | #58
tigerbou> Tak se jen vykloň to stačí

(reakce na) Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 20:56 | Nahoru | #59
KamilKřivka> Pro me mooooc uzitecna poznamka o ty pruzince Slysim o tom poprvy, ale dava to smysl a doufam ze mne to pomuze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání pri wheelie u 954

29.8.2013 v 21:56 | Nahoru | #60
Bubrak-ZX10R> proč by to výplachem mělo být pro moto horší???
Jako rozvody, primární převod, atd, nebo proč???
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist