Blesk90 píše: Zx-10RCarlos> No, uvidíme jak to bude vypadat sem tam okruh dávám, zatím chci ale vyzkoušet co a jak takže vyměním kolečko a uvidím neboť mě brzy čeká řetězovka takže podle toho při koupi nové zvolím převodový poměr To ano, výkonu dost ale pokud chce člověk hodit záda tak i na jedničku díky rychlému kvaltu mám kilo, tykže když kluci motorky pokládají tak já zvedám a se spojkou se to ne a ne naučit
V tom pripade tedy ano
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
nerd píše: blesk mal som ZX10R a jazdil som ju okruhovo. prevod v predu o zub menej a vzadu o 3 viac je cista sialenost. 200m pred koncom cielovky budes mat obmedzovac. moja O4-05 mala seriovy prevod 17-39 a na okruhu som jazdil 16-40 a to som jazdil pannonku a hungaroring, kde su tie rovinky kratsie ako v brne :). na cestu by som nechal urcite seriovy prevod.
koukam kolego vyznas se a plne s tebou suhlasim
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
blesk: mam vepredu o 1 zub mene, chtel sem babicce ulehcit, a jede to takhle (samozrejme mam volsovy ruce a slo by to lip)
o kolik to bude vic premerovat a o kolik to lip bude tahat se da lehce spocitat z toho pomeru, ktery zmenis, tj v mem pripade 17/16, cca 6% (spis 5.9)
pokud mi premerovala serie o 6% (s cca seriovou gumou), tak ted premeruje o 12%, pri 300 jedu realne 268km/h coz je prd (i kdyz v serii taky jen 283 a je to taky prd
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
ano zhruba -1 zub vepredu je stejny jako +3 vzadu, v tomto pripade u ZX10R je 3 zuby vzadu lehce pres 7%, takze o malinko silnejsi jeste (spis -1 vepredu = +2.5 vzadu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
e: kazdopadne v serii ma jet 295 km/h realnou, coz odpovida pri tech 6% cca 312 tacho (prepocteno z otackomeru)
Naposledy editováno 07.01.2013 14:39:35
Bubrak-ZX10R píše: z-x-r: ty mas kterej model?
blesk: mam vepredu o 1 zub mene, chtel sem babicce ulehcit, a jede to takhle (samozrejme mam volsovy ruce a slo by to lip)
o kolik to bude vic premerovat a o kolik to lip bude tahat se da lehce spocitat z toho pomeru, ktery zmenis, tj v mem pripade 17/16, cca 6% (spis 5.9)
pokud mi premerovala serie o 6% (s cca seriovou gumou), tak ted premeruje o 12%, pri 300 jedu realne 268km/h coz je prd (i kdyz v serii taky jen 283 a je to taky prd ), ale jde lip na zadni, je to zabavnejsi, na druhou stranu zase se nacitaj rychleji km, je zdanlive nizsi spotreba, vse o tech 6%
ano zhruba -1 zub vepredu je stejny jako +3 vzadu, v tomto pripade u ZX10R je 3 zuby vzadu lehce pres 7%, takze o malinko silnejsi jeste (spis -1 vepredu = +2.5 vzadu ) .
e: kazdopadne v serii ma jet 295 km/h realnou, coz odpovida pri tech 6% cca 312 tacho (prepocteno z otackomeru)
Díky za vyčerpávající odpověď, ikdyž bylo chladno tak jsem dal dle GPS 298
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
Blesk90 píše: Nechci dávat vzadu o 3 víc, pouze v předu o jeden méně Jo a mám rok 06 což je oproti tvému roku co do převodů dcl rozdíl k tomu těžší klika...
Ja som len reagoval na tie nezmysly vyssie. ZX10 04 ma v serii tazsi prevod ako 06ka. Je o nieco lahsia ale hlavne ma podstatne divokejsi motor.
nerd píše: Ja som len reagoval na tie nezmysly vyssie. ZX10 04 ma v serii tazsi prevod ako 06ka. Je o nieco lahsia ale hlavne ma podstatne divokejsi motor.
Přesně, protože je motor znatelně divoký tak proto může být změna převodu na tvém modelu o hodně brutálnější![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Změna převodu ZX-10R
Lzes, lzes lzes
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
nerd píše: Ja som len reagoval na tie nezmysly vyssie. ZX10 04 ma v serii tazsi prevod ako 06ka. Je o nieco lahsia ale hlavne ma podstatne divokejsi motor.
Covece o tom prevodu bych se hadal, podle gearing commandera ma 06 temer stejne rychlosti na vsechny stupne pri 11750rpm. Sice ma vzadu 40 zubu (04 ma 39) ale zase ma 190/55 zadni gumu (04 ma 190/50). O maly chlup ma delsi celkovy prevod 06.
Sam sem na 06 jel svoji max 318km/h (podle otackomeru) a vim ze v omezovaci ukazovala stejny cisla jako moje, na vsechny kvalty (krom 6, tam vylezla vejs a prisla mi agilnejsi na 6ku kolem 280-320).
nerd píše: Bubrak co si tak pamatam tak desina zrychlovala aj ked sa tacho zastavilo na 299, takze trba gps a pockat az kam sa to rozkotula
no ja to pocitam z otackomeru, o kolik vyleze jeste vejs, kdyz uz tam visi 299.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
na 06 som sa vozil ale bol to kus co mal upravovany podvozok a geometriu od jednoho specialistu co robi podvozky aj do MS supersportov. a ta motorka bola o uplne o niecom inom. tam ten motor proste nepasoval, pripadal mi strasne "lenivy" a bez zivota aj ked pri merani mala motorka 165koni na zadnom kole. motor 06 je kludnejsi hlavne kvoli tazkej kluke (teda ak si dobre pamatam)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
pomer kol muze byt stejny ale jedna muze mit tezsi prevod diky i kolum v prevodovce (a pak pomer kol retezovky nerika vubec nic co se tyce 'tezkosti' prevodu)
Cize vo vysledku to je +/- rovnake
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Ak by som si mal vybrat medzi 04 a 06 tak nezavaham ani sekundu a beriem starsi model, je sice potrebne kupit poriadny tlmic riadenia a radialnu brzdovu pumpu ale aj tak to stoji za to
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 08.01.2013 14:31:43
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Co se týče km/h dělalo to rozdíl přesně 10% oproti gps (tacho 300km/h/gps270km/h).
Začal jsem poté ale více využívat 5.a 6.rychl.stupen,výjezdy z vracáku na dvojku občas s lehkým dýmem od gumy a "blatem na hřišti",ale pokud nejezdíš jen turistiku nebo pořád 3kila,šel bych do toho.
Jak psali kluci,stačí o jeden zub na předku.Když přidáš ještě 3 na rozetě,budeš z toho "na větvi" prvních 100km,ale pak budeš jen neštastnej a nasranej.Na okruh tento poměr asi ok,ale na obyč.silnici nedoporučuji.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
z-x-r píše: k tomu motoru ochote se vytacet...Nerd dky za info...k6ka jde do otacek jeste lepe a to se mi libi..jestli zx06ka jde hure jak 05ka to by me sralo.
Jde pouze o to, že je tam těžší klika aby se s tím dalo kloudně jezdit zatáčky a pořát tě to nekousalo![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
Ked sme si raz vymenili motorky tak sa kamos z desiny skoro posral
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Neskor si kamos kupil zx10 06
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Blesk prave naopak 06 je citelne slabsia ako 05
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Umocnene je to aj znacne divokejsiemu podvozku a hlavne absenciou tlmicu riadenia. Razvor bol natiahnuty o 5mm to nie je prilis radikalna zmena
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Naposledy editováno 10.01.2013 07:13:26
2 reakcí na tento příspěvek Změna převodu ZX-10R
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
ale presiel som si od ZXR750 (pred 18 rokmi) cez gsxr1100, ZX9R,ZX6R,ZX9R,ZX10R,ZX6R versys
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
blesk ono velmi zalezi od nastavenia podvozku a geometrie, vela "odbornikov" ma pocit ze treba vsetko dotiahnut aby bola motorka tvrda
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 10.01.2013 08:08:51
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |