Cook píše: jooo ? a jak dlouho to tam trva? V praze najedes na D1 a pred Brnem to tam padne pokud pojedes Full gas
To já nesleduju ono Strom není FZ1 je LEPŠÍ samo není to tam hned a chvíli to trvá ,ale jak jsem napsal tachometrově ručička dokonce 200 překročila samosřejmě skutečná rychlost byla o dost menší podle přesně nastaveného compu SS 1609 189,47km/h....analog 205 zrovna jsem se kouknul na své zápisy v deníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
Losky píše: Haesty> Díky, konečně člověk, který souhlasí s tím, že Bandit je těžkej. Mě ta motorka ve dvou přišla neohrabaná, ale asi tam taky hrálo roli to, že jsem předtím krotil padesátky:)
To bude daný tím,že mám defakto Bandita taky Na manipulaci na místě je to těžká bestie a taky jsem s ní už 3x lísknul právě při této činnosti Jinak je to ale držák
S SVéčkem,potažmo Stromíkem moc zkušenosti nemám.Každopádně motor je SV = V-Strom (možná na pár drobností),ale SV650 je neskutečně hravý,hlavně v zatáčkách a na manipulaci na místě je krásně lehoučký (hlavně v porovnání s Bandaskou/GSX600F).Ale jak jsem už říkal,na naše silnice spíš V-Strom,než SV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
Haesty píše: To bude daný tím,že mám defakto Bandita taky Na manipulaci na místě je to těžká bestie a taky jsem s ní už 3x lísknul právě při této činnosti Jinak je to ale držák
S SVéčkem,potažmo Stromíkem moc zkušenosti nemám.Každopádně motor je SV = V-Strom (možná na pár drobností),ale SV650 je neskutečně hravý,hlavně v zatáčkách a na manipulaci na místě je krásně lehoučký (hlavně v porovnání s Bandaskou/GSX600F).Ale jak jsem už říkal,na naše silnice spíš V-Strom,než SV
SV má výrazně jinou dynamiku než DL. Motor má úplně jiné palivové mapy a je to na něm hodně znát. Vpodstatě u DL je motor o dost uškrcenje, zřejmě z důvodu životnosti. U DL se předpokládá že motor natočí víc km
seikos píše: SV má výrazně jinou dynamiku než DL. Motor má úplně jiné palivové mapy a je to na něm hodně znát. Vpodstatě u DL je motor o dost uškrcenje, zřejmě z důvodu životnosti. U DL se předpokládá že motor natočí víc km
Jasný,je to asi i jinak zpřevodovaný,ale v zásadě je motor stejnej
2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku?
Losky píše: Začíná mě docela ten V-Strom lákat. Je to spíš na ježdění ve dvou, takže nehledám nic, co jezdí 200. S Banditem jsem nejvíc jezdil 160 a to už mi to sundávalo blembák z hlavy:) Ale byla to má kráska. Vše má své pro a proti. Budu muset pořádně zvážit priority. SV se mi hlavně líbí cenou, ale pro dva mi to taky přijde malé:(
Losky píše: Začíná mě docela ten V-Strom lákat. Je to spíš na ježdění ve dvou, takže nehledám nic, co jezdí 200. S Banditem jsem nejvíc jezdil 160 a to už mi to sundávalo blembák z hlavy:) Ale byla to má kráska. Vše má své pro a proti. Budu muset pořádně zvážit priority. SV se mi hlavně líbí cenou, ale pro dva mi to taky přijde malé:(
To je daný tim,že Bandit je naháč.V-Strom má velký plégo,za který se perfetně schováš a na cestování je tím pádem vhodnější,než Bandit.I podvozek je o poznání klidnější.
Za mě ANO ,jdi do něj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku?
istonbike píše: Litra Stroma určitě NÉ! Znám hodně lidí co přešli právě z litra na 650 k vůli váze a ovladatelnosti a pokud nejsi divočák a nepotřebuješ mít pod sebou dost dravý 2V-buch bude ti i 650 stačit (i ve dvou)
Ty lumpe, litra né jo, mažu si tě z přátel , s tou ovladatelností to není až tak hrozný, v Itálii mně při sjezdu z Passo del Tonale v nepřehledným úseku předjížděli dva Italové na v úvozovkách ovladatelných a lehkých Hornetech 600 a samozřejmě jim v protívce vyjelo auto a dost drsně mě vytlačili, tak jsem se naštval a nalepil se na ně se svým DL1000 se třema kuframa, stanem atd..., snažili se mi ujet, ale ani v zatáčkách, ani na rovince se jim to nepovedlo a to jsem tam jel poprvé, tak že to nebude tak hrozný s tou ovladatelností.
PS: omlouvám se autorovi vlákna, že nepíšu úplně k věci, když už jsi se vyjádřil, že máš zájem spíš o DL 650
tompet píše: Ty lumpe, litra né jo, mažu si tě z přátel , s tou ovladatelností to není až tak hrozný, v Itálii mně při sjezdu z Passo del Tonale v nepřehledným úseku předjížděli dva Italové na v úvozovkách ovladatelných a lehkých Hornetech 600 a samozřejmě jim v protívce vyjelo auto a dost drsně mě vytlačili, tak jsem se naštval a nalepil se na ně se svým DL1000 se třema kuframa, stanem atd..., snažili se mi ujet, ale ani v zatáčkách, ani na rovince se jim to nepovedlo a to jsem tam jel poprvé, tak že to nebude tak hrozný s tou ovladatelností.
PS: omlouvám se autorovi vlákna, že nepíšu úplně k věci, když už jsi se vyjádřil, že máš zájem spíš o DL 650
Promiň,litr je super já myslel ovladatelnost, spíše manipulaci na místě vzhledem k proporcím uživatele já mám díky těm krátkým nohám co dělat i s malým Stromem a to je přeci o nějáké to kilo lehčí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |