Jen takovej malej dotaz kterej souvisí s Autem ..Moje nákupní taška (Corsa) žere jako protržená ..+- 8L/100km což se mi zdá kotel na takovyho lenochoda s podobnym autem (Polo) dokážu jet stejnou cestu za 5,5L/100km ..Kde by mohl bejt problém? nějaký napady? nebo je to prostě postižený auto ? napadl mě třeba špatnej vzducháč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Das Auto
The_Kučí píše: ja si myslim,ze moc jak rikam s 1,2 jsem jel po spojce i za 4,5L
jízda po spojce není ježdění po městě
2 reakcí na tento příspěvek Das Auto
1 reakcí na tento příspěvek Das Auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Das Auto
No06 píše: Manželka má taky starou Corsu. Ona s ní jezdí tak za 5,5 a já cca za 8
Tak příště zkus povolit ručku!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Das Auto
Scrappy.Bored píše: Tak příště zkus povolit ručku!
... já s tím jezdím málokdy, ale když už, tak mě to s tím docela baví, čili jezdím neekonomicky. No chtěl jsem tím říct, že hodně záleží na stylu.
ptaak píše: Hele u mě se na octávce laborovalo s lambdou, a taky to žralo víc. Kouknout na vzducháč a běžný věci + na diagnostiku. Svíčky máš 7 let? To jsou ještě v kuse?
nevim jak dlouho tam jsou ..minimalne 2 roky tam budou ok chapu pripravit hodne penez1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Das Auto
No06 píše: ... já s tím jezdím málokdy, ale když už, tak mě to s tím docela baví, čili jezdím neekonomicky. No chtěl jsem tím říct, že hodně záleží na stylu.
jo to kazdopadne je to o noze,ale jak jsem rikal s podobnym autem jedu trasu od 3-4 litry min ..tak to uz me dost zarazi a to se snazim jet stejnym stylemptaak píše: Hele u mě se na octávce laborovalo s lambdou, a taky to žralo víc. Kouknout na vzducháč a běžný věci + na diagnostiku. Svíčky máš 7 let? To jsou ještě v kuse?
Hele, ja si u svoji 323ky vzpomel na to, ze by se mozna mohli nekdy vymenit svicky a delal je po 11ti letech, a najetejch 227 tisich kilometrech. A jak jsem na to prisel ? Nejak to zacalo lehce poskubavat :) Ty svicky uz skoro nemeli elektrody, ale auto jezdilo, a spotrebu melo normalni
Holt japonska kvalita
Naposledy editováno 10.10.2012 08:50:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Das Auto
honza_ píše: já měl na passatu dnes po brně spotřebu 19l a v alfě po olmu 25l
To je slabý, s mym zelenym miláčkem jezdím bez problémů za 40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Das Auto
sharkis píše: To je slabý, s mym zelenym miláčkem jezdím bez problémů za 40
mě se vždycky chce brečet, když se rozjíždím v zimě a pár vteřin je tam aktuální spotřeba 99,9
1 reakcí na tento příspěvek Das Auto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Das Auto
Peřina píše: Ale třeba to tak má být....kolega má litrovou fábku, jezdí za 7,5 a já s 1,2Htp jezdím za 6,4 dlouhodobá. Chorvatsko 4,2l - ale chcalo a jel jsem kolem kila celou cestu.
litrová fábie není... a pokud má citigo tak ať si na dálnice koupí jiný auto a nebo ať si to nechá spravit
jinak možná už na to narážel CubaGSXR otáčkama, co čidlo teploty?
Naposledy editováno 10.10.2012 23:31:25
2 reakcí na tento příspěvek Das Auto
Jinak to ze ma motor malej objem neznamená ze musí málo zrát, naopak při stejným stylu jízdy by mely zrát plus minus stejně všechny motory. Když se žene nadoraz litr žere víc než tři litr co v tu dobu jede v klidu, viz test tuším 5th gearu kde krouží m3 za priusem na okruhu s menší spotřebou.
Jo a taky by mě zajímalo jak výměna svíček a kabelu sníží spotřebu pokud to auto normálně jede a nevynechava
Mě přijde 6litru po meste normální, litrovy saxo nám zralo taky tak
Naposledy editováno 11.10.2012 06:15:51
edit. ty jo tak ten junior to musí být dobrý zlo... to už snad radši htp
Naposledy editováno 11.10.2012 12:22:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Das Auto
Lion píše: litrová fábie není... a pokud má citigo tak ať si na dálnice koupí jiný auto a nebo ať si to nechá spravit
Má. Junior bez posilaoveče a litrový motor OHV (1000 MB). Jinak litrový motor se dával i do Pola/Cordoba (motor konstrukce VW, OHC) a dokonce i do Golfu IV (možná jen pro nějaké země).
assassin píše: Lion: a co junior,nebyl to litr?
Jinak to ze ma motor malej objem neznamená ze musí málo zrát, naopak při stejným stylu jízdy by mely zrát plus minus stejně všechny motory. Když se žene nadoraz litr žere víc než tři litr co v tu dobu jede v klidu, viz test tuším 5th gearu kde krouží m3 za priusem na okruhu s menší spotřebou.
Jo a taky by mě zajímalo jak výměna svíček a kabelu sníží spotřebu pokud to auto normálně jede a nevynechava
Mě přijde 6litru po meste normální, litrovy saxo nám zralo taky tak
Četl jsem test spotřeby..1.2 vs 1.4 vs 1.8tsi. Dvanáctka žrala méně pouze ve městě jinak mimo více méně stejná spotřeba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Das Auto
Poggy píše: Má. Junior bez posilaoveče a litrový motor OHV (1000 MB). Jinak litrový motor se dával i do Pola/Cordoba (motor konstrukce VW, OHC) a dokonce i do Golfu IV (možná jen pro nějaké země).
Do pola se davala 1.0 3 valec 37kw snad ..ti jsme meli a litalo to jako das1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Das Auto
The_Kučí píše: Do pola se davala 1.0 3 valec 37kw snad ..ti jsme meli a litalo to jako das
1,0 byl čtyřválec. Bavíme-li o rokách cca 1998 a vejš. Možná do nějakýho hodně moc starýho, ale nevím o tom.