paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výběr dvouválce
Zdravím, potřeboval bych pomoct při výběru mašiny. Hledám dvouválec na kterým ujedu v kuse 150km a po sesednutí nezůstanu v předklonu a s odumřelýma rukama, ale zase nechcu vyloženej cesťák. Po zúžení výběru jsem došel na tyto kousky:
SV 1000S - sympatická ale děsím se spotřeby k 10 litrům.
Ducati 749 u té se zase bojím že ty středně dlouhý trasy budou bolestivý.
Ducati ST3 r04+ u mě vede, ale zase se to blbě shání a nevím co na to budou říkat v servisu, když je jich tak poskromnu.
BMW F 800 S u té vidím jako jedinou nevýhodu výkon, před tím sem měl sv 650 a když sem na to sedl tak to moc velkej rozdíl není, ale zas je to BMW.
Hold sem v pasti každá má nějaký plusy a mínusy. Co by jste doporučili Vy?

(reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 14:44 | Nahoru | #31
Hockin> Tohle nikam nevede

(reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 14:45 | Nahoru | #32

kury72 píše: Trefená husa se vždycky ozve Jak sem řek,motky dělaj taliáni hezký,ale nechci jezdit pořád do servisu,tak už 20let jezdím rejže a nou problem



Už je třeba vymyslet něco nového.Opravdu mě vždy pobaví kecy typu"drahý servis,poruchovost" atd.
Pokud bys nějakou někdy vlastnil,mluvíš jinak.
Všechny tyto kecy pramení z toho,že někdo koupí vranu,na které nikdo nikdy servis nedělal, ta se mu pak rozsype.
Tady je možná jediný problém,protože Ducna opravdu ten servis předepsaný potřebuje a u jablek se dá jít hodně přes udané servisní intervaly.

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 15:05 | Nahoru | #33
Pokud nejsi hnup a si schopej delat si veci jako olej,desky,brzdovka doma.Tak ti staci jen DESMO a REMENY coz mas do 5000 s praci u Ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 15:06 | Nahoru | #34

Namork1 píše: kury72> A kolik jsi těch italek měl za život?

Akorát vanilkovou a pistáciovou-to je jediný,co uměj taloši vyrobit

(reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 15:09 | Nahoru | #35

kury72 píše: Akorát vanilkovou a pistáciovou-to je jediný,co uměj taloši vyrobit



Přesně tohle jsem si myslel ..... děkuji za odpověď.

(reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 15:57 | Nahoru | #36

SirIndy píše: Hele ja to naopak beru jako nevyhodu oproti VTR Karbec ma takovou okamzitejsi jadrnejsi reakci na plyn. A vis ze ma SV napriklad pres to vstrikovani elektronicky omezeny vykon na prvni dva kvalty? A k tomu startovani - nemyslim ze by mezi tim byl rozdil, naopak se strikackou V-Stromem jsem mel na jare vetsi problem jak s VTRkem.

ten vykon maji snad vsechny sportovni striakcky od suzuki,otazka peti minut a je to pryc vic by rekl assasin jinak pokud se ti sv libilo v 650 a litr te laka vubec bych se ho nebal. me se silene libila celokapota sv

2 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

8.10.2012 v 16:11 | Nahoru | #37
SV 1000 N a ve stříkačce To přesně sedí na ty tvé požadavky
bohužel Sko je víc do lehu, což mě na cestování nevyhovuje, nevím jak u tebe Třeba se ti naháček zalíbí

Naposledy editováno 08.10.2012 16:12:57

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 16:22 | Nahoru | #38
multistrada?
st2/4?

(reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 16:25 | Nahoru | #39

Kamy píše: SV 1000 N a ve stříkačce To přesně sedí na ty tvé požadavky
bohužel Sko je víc do lehu, což mě na cestování nevyhovuje, nevím jak u tebe Třeba se ti naháček zalíbí



SV 1000 N jsem chtel, ale na inzerci jich je proti Skum hrozne malo a za o hodne vyssi ceny, je to hodne zadana motorka.

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 17:46 | Nahoru | #40
rsv, tuono ,falco s tohodle bych vybíral já

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

8.10.2012 v 18:06 | Nahoru | #41
Já bych šel do Tuona. Ale subjektivně s ním mám problém, k mojí škodě se mi nelíbí a tak jsem šel radši do Corsara .

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 18:41 | Nahoru | #42
SV vs. DUCKNA 749 je jako srovnávat ZZR1400 a ZX10R ...

749 se stane utrpením na hrbolatých trasách ...na požitek v zatáčkách super podvozek

na jízdní komfort zapoměň ...

SV je podle mne kompromis který nenadchne ani neurazí...

Možná bych zabrousil ještě k VTR 1000sp ...ale je to víc sport...

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 19:00 | Nahoru | #43
Řešil jsem stejný problém, hledal jsem lehce ovladatelné moto s výdrží, a možností cestovat normálním způsobem, trochu do lehčího terénu s komfortním cestováním na silnici. Z některého kousku mě museli skoro sundat, typy nenapíšu abych nejitřil vášně. Mám záda v čudu, z moto v mládí jednu nohu kratší. Pak jsem sedl na hrošíka R1150GS a ejhle. Jízdy kolem 250km bez problému, v zatáčkách bezva, táhne od 2000 ot do 7500 po denní jízdě do chorvatska jsem byl k použití bez omezení. Nevnucuji ti hrošíka, ale zkus ho, řeči o nudnosti neber v úvahu, je to blbost a plantání špageťáků. Jo a spotřeba je skoro poloviční, ND do týdne, kardan je kardan. Mrkni sem třeba ti to nějakou info dá.
http://www.bmwgs.cz/....php?thread_id=16015

Naposledy editováno 08.10.2012 19:02:31

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 19:01 | Nahoru | #44
Taky jsem pro Raptora, ale už mi taky příjde že moc nejede ale pořád baví. Když už bych měnil tak asi benelli TNT, nebo něco podobně šílenýho. Měnit nebudu protože konečně Raptor vypadá jak jsem si představoval. Nebo Corsaro ale vizuálně mám problém se zadkem motorky. Motor bych bral do raptora hned.

Naposledy editováno 08.10.2012 19:02:34

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 19:14 | Nahoru | #45
Z těch co jsi vyjmenoval bych JÁ šel do Ducati ST3 Výborná motorka. Škoda, že v tvém výběru není Tuono. Pěkně divoká potvora. Z rejží mi tam chybí VTR 1000F. Ale je to tvůj výběr, takže za mně ta Ducati ST3.

Výběr dvouválce

8.10.2012 v 20:48 | Nahoru | #46
Zdar,
tak jsem si přečetl moudra a myslím si toto - "vem 200 talířů a kup dvouvál" a bude to
třeba MG ale tady Ti každý bude říkat co a jak a stejně se rozhodneš podle peněz tak jako soused co pořád povídal a okukoval a v garáži má volítanou vránu s pneuškama z okruhu
vorvanýma ale je spokojenej, kartry votřískaný ale je spokojennej páč to tolik nestálo... tak asi tak.
CIAO Píny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 20:53 | Nahoru | #47
MSCH> Měl jsem Brevu 1100, teďkom Sportku 1200.
Není problem 1,000 a více za den. Na Tuňakovi to nedáš. Na Multistradě jo.
Spotřeba cca u Guzzinek 5,5-7,5 podle stylu.
Zapoměl jsem na BMW - to asi taky půjde za den dát.(R1200 R nebo RT ale to je autobus ) .
Vloni jsem jel z Mandella del Lario až do třince v kuse. Sice v noci po dálnici od Innsbruku
ale šlo to. Letos ze Stelvia úprkem po dálnici za 11 hodin.
Šťastnou ruku při výběru

(reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 21:21 | Nahoru | #48

Kamy píše: SV 1000 N a ve stříkačce To přesně sedí na ty tvé požadavky
bohužel Sko je víc do lehu, což mě na cestování nevyhovuje, nevím jak u tebe Třeba se ti naháček zalíbí

Přesně , když jsem jel na půjčeným Sku přes město , tak by mi upadly ruce , asi je to o zvyku , ale na Nku můžu jet furt a jsem v pohodě. Záleží na co to chceš , na S míň fouká ,tak můžeš furt valit. Na N můžeš jet i normálně a neupadnou ti ruce , ale maximálku moc často nebudeš chtít zkoušet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 21:27 | Nahoru | #49

paulie_gsxr píše: taky chci jit pristi sezonu do dvouvalu a vypada to ze pujdu do RAPTORAAA!!! idealni kompromis mezi italskou krasou a japonskym motorem...alespon pro me!


Konečně rozumnej názor! jednoho pořádnýho kompromisního Raptora ti můžu prodat

(reakce na) Výběr dvouválce

8.10.2012 v 22:39 | Nahoru | #50
TO KURY72:

Vyřiď kámošoj ať na zimu nešétří a místo chcanek naleje do nádrže kvalitní palivo, pak se bude divit Stejně jako já. Chybama se člověk učí

Naposledy editováno 08.10.2012 22:43:07

1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce

8.10.2012 v 23:03 | Nahoru | #51
Ducati ST03 ...servisu se neboj...nejvíc kecaj ti co maj rejži a omlouvaj si tím svou nízkoročpotovku ...

Rád si s každým na SVčku dám 7kol v Mostu...uvidíme jak jim to od 4. kola bude brzdit...

Výběr dvouválce

9.10.2012 v 00:55 | Nahoru | #52
jak tu každej hájí svojí značku, jidině BMW samozřejmě, na RTčku se dá ujet i 200 km

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

9.10.2012 v 07:12 | Nahoru | #53

t_freedom píše: Ducati ST03 ...servisu se neboj...nejvíc kecaj ti co maj rejži a omlouvaj si tím svou nízkoročpotovku ...

Rád si s každým na SVčku dám 7kol v Mostu...uvidíme jak jim to od 4. kola bude brzdit...



nemám sice na motorkách tolik zkušeností, ale i z toho mála co mám, a těch onboard videjí mých kolegů vidím jednoznačně to, že drtivá většina lidí stejně neumí jezdit... Rozuměj tak, že neumí využívat potenciál stroje na plno.... Tudíž bych v tomto ty ducatky tak moc nevychvaloval Zvláště když autor chce ten stroj na "rádoby každodenní užití" .... nejsem si tak úplně jistej, ale SV1000 (jedno jaký typ) mají podvozky dobré a rozhodně dokážou být tvému stroji rovnoceným soupeřem musíš si hledat rovnocenné řidiče a to je důvod proč se všeobecně šíří různé fámy o různých strojích

nejsem zastánce suzuki, ale ze všech jmenovaných mi přijde prostě nejuniversálnější... A jak S tak i N.. A řekl bych i s nejdostupnějším servisem a rozumnýma cenama.

Naposledy editováno 09.10.2012 07:15:35

(reakce na) Výběr dvouválce

9.10.2012 v 08:09 | Nahoru | #54

Kamy píše: nemám sice na motorkách tolik zkušeností, ale i z toho mála co mám, a těch onboard videjí mých kolegů vidím jednoznačně to, že drtivá většina lidí stejně neumí jezdit... Rozuměj tak, že neumí využívat potenciál stroje na plno.... Tudíž bych v tomto ty ducatky tak moc nevychvaloval Zvláště když autor chce ten stroj na "rádoby každodenní užití" .... nejsem si tak úplně jistej, ale SV1000 (jedno jaký typ) mají podvozky dobré a rozhodně dokážou být tvému stroji rovnoceným soupeřem musíš si hledat rovnocenné řidiče a to je důvod proč se všeobecně šíří různé fámy o různých strojích

nejsem zastánce suzuki, ale ze všech jmenovaných mi přijde prostě nejuniversálnější... A jak S tak i N.. A řekl bych i s nejdostupnějším servisem a rozumnýma cenama.



mluví o vadnutí brzd.a věř,že i pokud nevyužiješ potenciál motorky,či právě proto je dobré mít brzdy v cajku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

9.10.2012 v 08:18 | Nahoru | #55
karf> Aaale, copak máš za eso v rukávu?

(reakce na) Výběr dvouválce

9.10.2012 v 08:29 | Nahoru | #56
SVéčko> litrový dvouválcový... KLVčko

Výběr dvouválce

9.10.2012 v 09:54 | Nahoru | #57
Za mě ST3:dostatečně sportovní,pohodlná a má i pěkný origo kufry,takže fajn i na cestování.
Tahle je třeba pěkná,ale určitě se v tomhle stavu dá sehnat levněji:
http://suchen.mobile...ativeFeatures=EXPORT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

9.10.2012 v 10:19 | Nahoru | #58

Kamy píše: nemám sice na motorkách tolik zkušeností, ale i z toho mála co mám, a těch onboard videjí mých kolegů vidím jednoznačně to, že drtivá většina lidí stejně neumí jezdit... Rozuměj tak, že neumí využívat potenciál stroje na plno.... Tudíž bych v tomto ty ducatky tak moc nevychvaloval Zvláště když autor chce ten stroj na "rádoby každodenní užití" .... nejsem si tak úplně jistej, ale SV1000 (jedno jaký typ) mají podvozky dobré a rozhodně dokážou být tvému stroji rovnoceným soupeřem musíš si hledat rovnocenné řidiče a to je důvod proč se všeobecně šíří různé fámy o různých strojích

nejsem zastánce suzuki, ale ze všech jmenovaných mi přijde prostě nejuniversálnější... A jak S tak i N.. A řekl bych i s nejdostupnějším servisem a rozumnýma cenama.


Kdo dokáže využít potenciál motorky naplno! To dokážou závodní piloti na okruhu.

SV1000 je jako celek snad nejhorší litrový V2. Nebo pokud máte jiný tip, sem s ním. Ale mně nic jiného nenapadá a i VTR -jako jeho nejbližší konkurent- je povedenější. Je to hold daň za těžkou rozpočtovku. Dali jí slabé brzdy, slabý motor a i rám nepatří mezi špičku. To TL S/R mělo aspoň opravdu parádní motor.

Naposledy editováno 09.10.2012 10:25:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

9.10.2012 v 10:57 | Nahoru | #59
italšrot> Slabý motor? Zrovna ve srovnání s tím VTRkem je na tom SVčko víc než slušně a třeba R1200S těží jen z toho, že má větší krouťák. Že nemluvíš třeba o rámu, kterej je dost tuhej a i celkem pohlednej. Nebo o kompletně nastavitelným podvozku?
A že to je rozpočtovka? Kdo jezdí na silnici, tak limit těch brzd fakt těžko najde a když jde na okruh, tak buď dá silnější (což dělá většina i s jinejma rádobysupertama) a nebo prostě nebrzdí, protože kdo brzdí, ten ztrácí

Naposledy editováno 09.10.2012 10:58:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce

9.10.2012 v 11:00 | Nahoru | #60

Namork1 píše: Vybral bych jednoznačně 749. Časem si zvykneš a 200km nebude problém.



Tyvole na Daytone jsem bezne jezdil 300-400km projizdky. Nesmi se s tim holt ject jako pro rohliky, musis v nizkejch rychlostech krapet drzet nohama a zadama, a pri vyssich te vitr nadlehcuje. Ale horsi byla bolest prdele z Fazera, nez bolest za krkem/rukou za Daytony.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST digison 37 1.5.2024 v 22:03 digison
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST Waxin 7 26.9.2023 v 20:22 Adam_156
Přední spínač brzdového světla Ducati ST3 jirka_st3 9 6.9.2023 v 17:11 Romulus.


TOPlist