vysvetli mi nekdo proc si pribrzduje zadkem v zatacce?? pred zatackou a pred tim, nez zahamtne predek to chapu, ale nejak mi unika vyznam uprostred zatacky..
predem dik
e:cas od 4:08
Naposledy editováno 07.07.2012 21:03:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
SVSkritek píše: Spojku v zatacce jsem letos zmackl v Brne. Kdyz jsem si blbe podradil. A prislo mi to hrozny, jako bych nad tim nemel vubec kontrolu.
Radsi si otevru trochu plynu misto spojky (I na tom sterku) To se da dobre regulovat. A vim ze muzu jit s klopenim na doraz. Ale je to trochu psychickej problem. Kdyz vidite ze to moc nevychazi a otevrit si do toho plyn
A pripadne jak rikaj pomoci si tou zadni brzdou, dokud nejsem v plnem naklonu.
Ale lepsi je vubec se do takovych situaci kdy se mi to utahne nedostavat. A koukat na bod limitu. - "Koukam jak daleko vidim pres krajnici". Kdyz se vzdalenost zvetsuje tak se zatacka otevira. Kdyz se vzdalenost zmensuje. Tak se zavira a vim to s predstihem a muzu si pribzdit/ubrat. A vubec nezname trasy jezdit s vetsi rezervou.
Nerozumim pojmu " v plnym náklonu"???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
Petr_VFR píše: nevim, jak to chapu (a obcas pouzivam) ja, tak je to prostredek na zklidneni motorky na vyjezdu, jde o lehounke prislapnuti, motorka se zklidni a muzes potahnout za plyn, umozni to pridat driv plyn a vyhnout se cuknuti, kdyz otviras plyn z uplne zavreneho .. ale at si kazdy jezdi jak chce.
Je logicke, ze v te noze musis mit cit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
Daart píše: tak uplne zavreny plyn neni v poradku ne? co jsem tak pochopil z tech vselijakych filmu tak mas pridavat plyn v prubehu zatacky vic a vic a ne ji projet se zavrenym a pak za to vzit
dyk jo porad . Pred zatackou uklapnu plyn pri brzdeni .. a kdyz by mi najezd s plynem vychazel moc rychle, tak si proste pomuzu zadni brzdou soucasne s lehce otevrenym plynem . Asi to vysvetluju zmatene, takze uz mlcim
SVSkritek píše:
Radsi si otevru trochu plynu misto spojky (I na tom sterku) To se da dobre regulovat. A vim ze muzu jit s klopenim na doraz. Ale je to trochu psychickej problem. Kdyz vidite ze to moc nevychazi a otevrit si do toho plyn
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
Petr_VFR píše: dyk jo porad . Pred zatackou uklapnu plyn pri brzdeni .. a kdyz by mi najezd s plynem vychazel moc rychle, tak si proste pomuzu zadni brzdou soucasne s lehce otevrenym plynem . Asi to vysvetluju zmatene, takze uz mlcim
sorry Petre, uz jsem se docetl dal, jsem odpovidal hned jak jsem to cetle: co vubec faros? jak to jezdi?
Naposledy editováno 08.07.2012 16:44:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
Daart píše: sorry Petre, uz jsem se docetl dal, jsem odpovidal hned jak jsem to cetl
e: co vubec faros? jak to jezdi?
jako kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaava .. Zatim jsem s nim byl jen v sosnove na seznameni, ale st/ct budu v Brne, tak jestli se nezabiju, tak pak bude vice dojmu
Petr_VFR píše: jako kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaava .. Zatim jsem s nim byl jen v sosnove na seznameni, ale st/ct budu v Brne, tak jestli se nezabiju, tak pak bude vice dojmu
pekne, tak dej pak echo. Ja se na sosnu chystam v srpnu pokud dopadne nejaky ten kurz bezpecne jizdy nebo neco podobnehoPetr_VFR píše: dyk jo porad . Pred zatackou uklapnu plyn pri brzdeni .. a kdyz by mi najezd s plynem vychazel moc rychle, tak si proste pomuzu zadni brzdou soucasne s lehce otevrenym plynem . Asi to vysvetluju zmatene, takze uz mlcim
ano, přesně tak to je, nejlepší varianta na ježdění po passech v Itálii a okolo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
sharik píše: Nerozumim pojmu " v plnym náklonu"???
To u me znamena 190/50 bez chicken strips případně na stupačku ale to radsi na silnici nedělám, když to není třebba.
Creck píše: SirIndy> Nekdy to zkus a uvidis, lehce prepal zatacku a misto brzdeni zmackni spojku. Chce to ale prekonat ten blok v hlave mackat brzdu
tak uz jen jak to ctu tak mam v hlave blok to udelat..jo zvyknout si na neco a prekonat strach atd to je nejvetsi boj
1 reakcí na tento příspěvek Zadni brzda v zatacce
brzdit v zatáčce se bojím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
zip911 píše: ...přiznám se, že mě učili brzdit jen před zatáčkou a když jde do pr*seru tak vymáčknout spojiku a náklon....
brzdit v zatáčce se bojím
Tak si to zkousej... kdyz vis ze zatacka kterou pojedes je uplne v klidu a nejspis bys ji projel i 2x tak rychle, tak pred ni brzdi, a a pomalu uvolnuj az do vrcholu... Minimalne to ze to jde se ti muze hodit v krizovce.
Ad plyn/spojka v zatacce. Tusim se tomu rika udrzovaci plyn. Pridas jen tolik plynu abys nebrzdil motorem. To ma za nasledek ze guma nemusi prenaset zadnou predozadni silu (jako pri brzdeni/akceleraci) a muzes ji zatizit vetsi pricnou silou (nakolnem)
Jeste jinak receno, mas 100 bodu ktere muzes rozdelit na brzdeni/akceleraci a naklaneni. Pred zatackou das 100 bodu brzde protoze se nenaklanis, ve vrcholu zatacky 100 bodu naklonu protoze nebrzdis. Jakakoli kombinace plynu/brzdy a naklonu ktera nepresahne 100 je bezpecna, jinak si usteles...
dizzi píše:
Jeste jinak receno, mas 100 bodu ktere muzes rozdelit na brzdeni/akceleraci a naklaneni. Pred zatackou das 100 bodu brzde protoze se nenaklanis, ve vrcholu zatacky 100 bodu naklonu protoze nebrzdis. Jakakoli kombinace plynu/brzdy a naklonu ktera nepresahne 100 je bezpecna, jinak si usteles...
proste plati kammova kruznice (viz tady )..
s mojim citem pro zadni brzdu to je spis o drzku, s ohledem na to ze predek se nebori a motorka nezpomaluje.. kdyz se kouknu za sebe, tak cara... nejak (na rovine) nepoznam, kde je ten limit mezi smykem max adhezi zadniho kola.
Jinak pred ostrou zatackou to delam presne naopak, necham nahrnout vsechnu vahu na predek, zacnu to hazet dolu a pribrzdovat zadkem..pokud si mi prdel nerozkace,vcelku efektni zahajeni zatacky ale uprostred se bojim, ze bych to spis zaslap moc, pak je to bud o ustlani, nebo o hasana a ani jedno nemam v planu zkouset.. pribrzdovat pri plynu mi jde nejak proti srsti.. kazdopadne diky za sborky a rozborky.. jdu trenovat..
3 reakcí na tento příspěvek Zadni brzda v zatacce
2 reakcí na tento příspěvek Zadni brzda v zatacce
JirkaXJR1200 píše: Já si myslim že do běžnýho provozu je brždění v začátce a ještě zadní, docela riskantní jednání na okruhu je to jasný, brzdíš do vrcholu zatáčky vším co máš, tzn předek a trochu zadek aby to neustřelilo, vyšší brzdnej učinek na menším úseku.
to je teorie jak z encyklopedie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
fomachrom píše: brzdit v zatáčce přední brzdou snad může napadnout jenom vola
a co chceš jineho delat otevřit padak ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadni brzda v zatacce
Ad plyn/spojka v zatacce. Tusim se tomu rika udrzovaci plyn. Pridas jen tolik plynu abys nebrzdil motorem. To ma za nasledek ze guma nemusi prenaset zadnou predozadni silu (jako pri brzdeni/akceleraci) a muzes ji zatizit vetsi pricnou silou (nakolnem)
...nemá vymáčknutí spojiky stejný efekt??? ....jen se ptám...