chci prestavet na nahace, jezdím drave okresky, letiste párkrát za rok okru...
Díky za názor!
SVSkritek píše: SPEEDY21> . To jsem se nedocetl, to mne tak napadlo . Ze tim neco usetrili. Ale ta hmotnost je i v dnesni dobe slusna. Pak ty modely dost pribraly. I kdyz samozrejme je to pozadu s vykonem atd.
...no ty voe sorry teď sem na to čučel a fakt suchá hm, 168 kg ......kámoš jí měl a nepřipadla že by byla až tak ta váha ..... no lehčí jak moje RC no1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5
má to nejaka faktická negativa?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5
1 reakcí na tento příspěvek CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5
SOUSEDRH9 píše: Bubrak ZX10R píše:
954 ma problemy s krkem rizeni, pridiraj se prostredni valce.
To mně teda zdůvodni, kdes přišel na to, že u Blada se přidírají prostřední válce a problémy s krkem řízení to mne také zajímá, kde jsi na tom byl
Čus Soused
cau, krk rizeni - to jsem cetl v clanku o 929RR na lpx.cz (coz uz neexistuje, ale mam to stazeny doma), kde byly prelozene 50tis km testy z casopisu Motorrad (tento z 18/2001), na konci clanku je poznamka, ze se vsechny krky rizeni u 954RR z 2002 musely vymenit v Nemecku, kdovi ale kde vsude se to nemenilo zejo, a ty valce se tu intenzivne probiraly na foru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5
neznamyScooterD píše: mirek> tak jako rozpůlit se dá cokoliv řekl bych napříč značkovým spektrem
tak to urcite, ale zalezi kolik namahy je k tomu potreba, u Suzuki si stacilo i v blbym uhlu uprdnout
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 954 2003 VS. GSXR 750 K5
DonyR1 píše: Bubrak ZX10R> Hele včera jsem potkal (tušim na R10 smer Ml. B.) Nakou kolobežku černou,mel naky číslo na boku,xenon me palil do xsichtu a jel jak podesranej sachs ješte se dvouma motorkama nevíš o tom neco?
Nevim, to sem asi zrovna spal.