globalmoto_kveten





Téma: Přívěra výfuku
 
9.9.2007 v 23:31
Je mi tu někdo schopen vysvětlit co to vlastně je? Slyším to ze všech stran, že některé motorky mají elektricky ovládanou přívěru, jiný ne .. že se zasírá když se dává míchá moc oleje do benzínu atd.... ale co to je se ke mě ještě nedoneslo :)
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:19 | Nahoru | #31
Jezi>no ja vyslovim svou uvahu :) podle me ladak ma idealnejsi velikost toho kolena tvar takze se tam zvedne tlak vyfukoveho plynu spolu se smesy co stihla vteltet do vyfuku a tim ze tam bude vetsi tlak tak se teto smesy vice vrati smerem zpet a navic nepustoi ven dalsi novou smes pri procesu stlaceni..

Jistej si tim nejsem ale nic jineho me nenapadlo .. je to jenom uvaha :)

(reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:20 | Nahoru | #32
Vana666>jj uz sem na to prisel .. pak sem to tam editnul :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:21 | Nahoru | #33
no to mě taky napadlo, ale neměl by mít nelepší tvar origo vejfuk - takovýhle věci si výrobci hlídaj ne ? přece nevyrobí motor a pak k němu nevrznou vejfuk se kterým, to pojede napůl

EDIT : překlep

(reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:22 | Nahoru | #34
Jezi>no spise tam vyrobce podle me da takovej vyfuk aby ten motor mel idealni pomer vykon /vydrz.. navic prave vyfukem muzes ladit vyuzitelne otacky ze ti treba motor ztrati ve vysokejch par koniku ale ve stredu pujde lepe ..

(reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:24 | Nahoru | #35
HM - to sem zvědavej až dál ten laďák na RMX - aby to vůbec jelo :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:29 | Nahoru | #36
A hlavne vyrobce musi splnit nejaky hlukovy normy atd. nekdy to teda az prehanej.Proto ladenej svod je na 2T neco neuveritelno,chovani motoru to uplne zmeni :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:32 | Nahoru | #37
Susak11> No mě se jedná vo vostrej motor - RM - tam si myslim že už to taková šlupka nebude, a na hluku už to taky moc přidat nemůže :lol:

(reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:34 | Nahoru | #38
Jezi>Je jasný že ostrý MX jsou z výroby už dost naladěný... Ale tam ti nejde moc o spotřebu ani o výdrž nebo třeba hluk...

Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:37 | Nahoru | #39
No a má cenu tam ten laďák teda cpát ?
Furt ho ještě můžu prodat :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:39 | Nahoru | #40
Jezi>tak ostrej ne,tam to uz moc velkej rozdil nebude,mozna jen ta zvukova kulisa trosku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:42 | Nahoru | #41
Susak11> Tak to nevim - že bych byl nenápadnej už i na 10 Km :lol: :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:45 | Nahoru | #42
Jezi>no meli jsme doma YZ 250 a dal nam k tomu ladak od myslim DOMA racing,nejsem si ted jsistej,je to pres rok zpatky a tak jsme ho tam zkusili dat a vykonovej rozdil udajne asi zadnej ale hodne to zmenilo zvuk,melo to takovej nedhernej "plechovej" zvuk,ale jestli jezdis nekdy lesy atd.tak bych tam nechal origo(muj nazor) ;)

1 reakcí na tento příspěvek Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:54 | Nahoru | #43
No uvidim - lítal sem motorku skoro se steným motrem (RM 250 r.v 94 ) a zdá se mi že tohle je jede o poznání líp a oproti RM to neskutečně mete už od spoda, takže až to dotáhnu domů, tak se prvně podívám, jestli už to někdo neladil a pak to stejně musim zajet, takže s vejfukem budu laborovat cca tak za měsíc. Jinak lesi moc nelítám - spíš přejíždím (zatim lítam hlavně tratě), ale přece jenom je to enduro, tak nějakej ten vejlet lesem do budoucna plánuju, ale ten rámus je fakt hroznej - to mi ty co s nima pojedu budou proklínat

(reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:56 | Nahoru | #44
Susak11> na KTM 200 EXC dáváme laďák FMF včetně koncovky, zlepšuje citelně špici i průběh v celém rozsahu při subjektivně nezměněné hlučnosti

na KTM300 EXC dávám DOMU s ponecháním standartní koncovky, vliv není tak výrazný, motor trošku změkčuje - nemá tak ostrý záběr vespod a zároveň se točí trochu veseleji

nevím jak je to u krosových motorek ale čekal bych že tam už něco líp naladěného by mělo být v originálu, na rozdíl od endur, které (i závodní) mají v přiškrcené sérii nulový výkon, katalyzátory, přídavné tlumiče v sání atd.

jinak ladění se samozřejmě praktikuje i na 4T motorech, i tady má pulsace ve výfuku výrazný vliv na charakteristiku motoru

(reakce na) Přívěra výfuku

10.9.2007 v 20:59 | Nahoru | #45
Jezi>no zase ale vcera se byl s nama projet kluk na RM 250 a ta nebyla skoro slyset :lol: spis jsme byli slyset mi s origo laufama :/ ale to bylo asi tim ze jel na volnobeh aby nam neujel :lol:

Přívěra výfuku

10.9.2007 v 21:47 | Nahoru | #46
Ja jsem teď koupil Hondu CR 250 a mam na ni kolinko DOMA, zatim jsem to ani nemohl otestovat, jak to s tim jede

1 reakcí na tento příspěvek Přívěra výfuku

10.9.2007 v 22:06 | Nahoru | #47
S těma vejfukama je to poměrně sporný...záleží hlavně na výrobci...většinou origo vejfuk pracuje pro hobíka asi nejideálněji...myšleno tak že motorka ve všech režimech funguje tak jak má. Když se tam foukne ladˇák tak to většinou v některejch otáčkách výkon ubere a v některejch zase přidá. Např. vejfuky Pro-Circuit jsou laděný spíše "superkrosově" - motor dostane lepší spodek, rychleji vyletí do otáček, ale ve špici jede se sérií víc. Opakem je např. Doma nebo HGS...ve spodku poněkud propad ale nárůst ve vršku. Specielně Doma mě moc nenadchla, vozil jsem se na 250 CR 04 s tímhle vejfukem a ve spodku to vůbec nefungovalo, dost se ulejvala (i po přetryskování). Po navrácení origo vejfuku bylo rázem po problémech. Můžu-li radit, tak pokud nemáte origo vejfuk v havarijním stavu, tak raději s ladˇákama moc neexperimentujte. Už také proto že jejich životnost je oproti sérii velmi výrazně nižší *no* . Na mým HGS je znát každý tˇuknutí :( . Jelikož TM vejfuky HGS montuje v sérii tak je naladěnej tak jak má bejt, ale oproti třeba tomu co je na CR je ten materiál dost bláto :( ..je teda fakt že to koleno váží půlku toho co na CR, ale pomalu každej rok je to na vyfouknutí...

Přívěra výfuku

11.9.2007 v 09:31 | Nahoru | #48
Petr TM > tak ten vejfuk co přišel je poměrně hovado těžký, je mi taky divný že je z 93 roku a není na něm ani ďůlek, jenom voprejsknutá barva z vnitřní strany, až si říkám jestli ten štítek někdo nenabodoval na origo vejfuk, jediný co mi sere, že je tam skoro o půlku kratší koncovka (prostě jí nějakej laditel uříz), ale jinak vypadá moc pěkně - už abych ho tam skusil. Jo jinak je možný aby ten vejfuk byl třeba 4 roky starej ale na model 93 a když jo, kde by se to poznalo - je na něm vyraženo jenom RM 93
Dík

(reakce na) Přívěra výfuku

15.9.2007 v 22:08 | Nahoru | #49
PetrTM>a nemas zkusenosti taky s koleny SPES ?mam cr500
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist