Ale co třeba páčky, přepáčko, padáky a takové ty vizuální úpravičky...
A dyš su přitom, vadilo by kdybych dal na TL nižší těsnění pod hlavy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplňy pro TL 1000S/R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplňy pro TL 1000S/R
pylot píše: assassin> Nebude motor z litrovyho SV pusobit v Tl tak nejak sterilne a mozna trosku vydechle? Precijen vykonu ma tusim min a zmeny jsou urcite nejaky i konstrukcni a ne jen v elektronice. Mam takovej pocit ze tezsi klika a buh vi jestli neni neco jinak v hlave.
90procent toho motoru je jinak, ale co jsem slysel od lidi co tam SV motor maj tak rikaj ze to jede podobne jako s puvodnim motorem, spis nahore jeste vic ...
ja myslim ze ten SV motor neni vydechlej ani v tom SV, jen ta elektronika ho trochu zkroti, to sasi je min nervozni a hlavne to prislo v dobe uplne jinejch motorek, kdyby pustili na trh TLko dneska tak nikdy povest "zabijaka" neziska, to proste bylo jen tim ze v dobe kdy bylo na trhu byly vsechny motorky dost tezky a 750 a 900 ctyrvalce z te doby nejely pod 8tis otacek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplňy pro TL 1000S/R
A jeste otazka mimo. Nevis jestli ma Sam nejak vyztuzenej ram na tom superchargeru?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplňy pro TL 1000S/R
pylot píše: assassin> No nejde o to zeby to nejelo spis o to ze to ma takovej nezucastnenej projev. Proste kdyz jsem jel na litrovym SV tak mit o prislo strasne hodny. Od TLS porad jeste s nadeji ocekavam ze to bude aspon tak trochu zly. Treba RSVcko ackoli vykon navic nema tak mi prislo proti SVcku motoricky dost dravy.
A jeste otazka mimo. Nevis jestli ma Sam nejak vyztuzenej ram na tom superchargeru?
co jsem slysel tak je to v TLS stejne "divoky" jako origo motor. Nemel sem tu cest zkusit. Ale jak rikam, svezl jsem se i na nejakejch novejsich motorkach a na TL mi nic divokyho neprijde - co se tyka motoru. neprijemna je ta geometrie, protoze to k tankslapperu ma fakt citelny tendence...
me RSV moc nenadchnulo, vespod se tomu motoru nelibi - nebo to tak proti V90 aspon vypada a ten vykon navic je nahore a je takovej "ctyrvalcovej".
u superchargera mel jen tu jednoramenou kyvku.. ram nevim o tom ze by nejak vyztuzoval. Ja zatim doufam ze nejvetsi pruser je v ty kyvce, napacham tam Rkovou a jestli se to nezlepsi tak uz asi svuj boj s tuningem TL vzdam :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplňy pro TL 1000S/R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplňy pro TL 1000S/R
1 reakcí na tento příspěvek Doplňy pro TL 1000S/R
Měl jsem ju aj doma
Kluci...poraďte mi nějaké barevné kombinace...prosím...
Chtěl bych něco ke carbonu, budu to potahovat nejspíš carbonem.
Co tak zlatý rám, bo červený?
F3RA píše: Taky jsem chtěl dat zadní kyvku z TLR.
Měl jsem ju aj doma
Kluci...poraďte mi nějaké barevné kombinace...prosím...
Chtěl bych něco ke carbonu, budu to potahovat nejspíš carbonem.
Co tak zlatý rám, bo červený?
Rizzla
Tu nechej
dewwil píše: assassin> ta kyvka z TLR do TLS není špatnej nápad , dost to možná pomůže, ale jen aby to nedopadlo jak s mým Banditem, když se tam narvaly USD vidle tak to nestíhal rám jak byly tuhý a bylo to hůř ovladatelný než s origo vidlema(sralo mě nevyužít naplno ten nabušenej motor v něm, proto šel z domu), tak snad u TLS nepočítali konstruktéři naschvál s nějakou pružností zadní kyvky...
kyvku z TLR uz sem na jedno TLS daval, prej je to lepsi... ale nejel sem na tom.
bylo to ale na cizi TLS ne na moje.. holt kovarova kobyla no... kdyz je tam bitubo tak je to celkem jednoducha konverze (musi se ale poresit svody...to zas tak easy neni)
fera: to viko je celkem jednoduchy... bych to moh udelat, ale ted mam naky problemy takze az se to nak vyresi....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplňy pro TL 1000S/R
pylot píše: assassin> No ja SVcko drzim stejne porad okolo 8000 tak je mozny ze prave proto mi to RSV docela sedelo rpotoze jsem proste tocivej. S TLS jsem porad jeste nemel tu cest ale doufam ze ho alespon nekdy vyzkousim. Urcite pak dej vedet az tam tu kyvku budes mit jestli to bylo tim a nebo je to vazne ramem.
to by te TL mohlo bavit.. to jede od cca 7 do tech 9500...
mozna je u me problem jeste v tom bitubo tlumici.. Sam na tom svym starsim zavodaku mel origo TLS vidli... takze mozna je to jen muj problem...
1 reakcí na tento příspěvek Doplňy pro TL 1000S/R
1 reakcí na tento příspěvek Doplňy pro TL 1000S/R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplňy pro TL 1000S/R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplňy pro TL 1000S/R
dewwil píše: assassin> a není jednodušší uchytit ten oil chladič před svod, nějak jak má TLR ten spodní chladič??? Jen tak mě to napadlo, delší hadice a nějakej držák, aby se neřízalo do kyvky...
no delsi hadice uz vyjdou dost draho, to mi prijde lepsi na TLR svody tu predni cast privarit z TLS svodu.. to mam tigem za chvilku...
pripadne by sel udelat i vymenik ala TLR misto chladice...
rezani do kyvky by mi nevadilo.. stejne budu varit ten ram tak by se to vzalo u toho..
ale tak samo kdybych sehnal TLR svody levne mozna bych pouzil ty.. ale zas by to chtelo je taky upravit, TLR ma koncovky jinak...
ted to spis lezi na tom sehnat levne kyvku.. jako treba 2tis a vic uz za ni nedam :)
e: brácha má možná ještě kyvku z RSV Factory 04, byla měněná kvuli malý prasklince, nic co by nešlo spravit 2cm sváru....
Naposledy editováno 23.11.2011 11:36:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplňy pro TL 1000S/R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplňy pro TL 1000S/R
Stev píše: assassin> mně teda přijde lepší začít od základu, to je repas tlumiče a kouknout na uložení kyvky, a asi i ložisko v krku vepředu by mohlo mít vliv. Jestli je problém tady tak bude kyvka TLR k ničemu a třeba stávající stačí.
u tlumice sem naplnil tu tlakovou nadobku a prijde mi ze maka OK, vymena oleje a tesneni podle me zas to chovani nemuze nejak diametralne menit..
vule by to delat mohly, ale co jsem to zkousel s tim hejbat na zvedly moto tak sem nic neobjevil.
jinak me se tam ta kyvka i zacala libit :)
assassin píše: u tlumice sem naplnil tu tlakovou nadobku a prijde mi ze maka OK, vymena oleje a tesneni podle me zas to chovani nemuze nejak diametralne menit..
to je otázka, skoro mi přijde podle toho zhoupnutí že máš vzadu problém s odskokem, třeba by šel taky líp nastavit, těžko říct.
že je hezčí o tom žádná
1 reakcí na tento příspěvek Doplňy pro TL 1000S/R
Možeš se stat že radiální brzdová pumpa nestíhá 6ti pístky?
2 reakcí na tento příspěvek Doplňy pro TL 1000S/R
Odvzdušňoval jsem jak divý, vyčistil třmeny, odvzdušňoval aj mechanik, udělal jsem repas pumpy a stejně mám propad páčky tak 1-1.5cm a pak tupě brzdí
Jo a mám pancíře asi 3/4 roku.
F3RA píše: Tak čím to že mám propad na páčce?
Odvzdušňoval jsem jak divý, vyčistil třmeny, odvzdušňoval aj mechanik, udělal jsem repas pumpy a stejně mám propad páčky tak 1-1.5cm a pak tupě brzdí
Jo a mám pancíře asi 3/4 roku.
jaky mas brzdice? jestli z TLR tak tyhle 6pistky maj blbe navrzenej ten odvzdusnovak.. lidi tam vrtaj kanal navic aby to slo odvzdusnit kloudne i bez spesl vybaveni...
F3RA píše: Tak čím to že mám propad na páčce?
Odvzdušňoval jsem jak divý, vyčistil třmeny, odvzdušňoval aj mechanik, udělal jsem repas pumpy a stejně mám propad páčky tak 1-1.5cm a pak tupě brzdí
Jo a mám pancíře asi 3/4 roku.
Já to odvzdušňuju podtlakovou průmyslovou odsávačkou, hadici napíchneš na odvzdušňovák, povolíš ho, zapneš odsávání a nahoře zmáčkneš brzdu a nalejváš brzdovku, když už je to bez bublin v hadici, kámoš utáhne odvzdušňovák, vypne odsávání a jde se na druhej třmen stejným postupem, vždy bez problému i u brzd, který už všichni odepsali... Odsávačku má každej lepší servis na auta a i pneuservisy kde dělaj i brzdy, výměny oleje, např. BestDrive(stojí to pár kaček) atd...
Když nic neseženeš kup ve zdrav. potřebách koňskou stříkačku navlíkni na ni hadičku a přes odvzdušňovák vysávej...
e: jinak mám zkušenost, že radiální pumpa ze ZX6R nefungovala na GSF600N s pancířema, který má vlastně 2 dvoupístky, dlouhej chod a zabírala až na konci u heftu a nezabralo ani odvzdušnění tou prům. odsavačkou a to má ZX6R 2 čtyřpístky
Naposledy editováno 23.11.2011 21:36:57