globalmoto_kveten





Téma: Proč kupujete sestky?
6.11.2011 v 23:24
Nechci do nikoho rýpat,ale pro mě jsou sestky schrott,nechtěl bych to ani zadara.3N!Nejede to. Tuto sezonu jsem jezdil na gsxr 600, což by měl být supersport.

Po 80 km jsem značně znaven,nedá se na tom jet dlouhodobě víc než 250km/h. Řve to sice hezky,ale jaksi rychlost nenarustala...

GSXR se mi dokonce i opticky moc líbí,ale stabilní ježdění si s ní nedokáži představit.
Na naše silnice se dají přece pořešit daleko vhodnější biky.
Znovu opakuji,nechci rýpat.Takže,co kromě penez vás nutí přemýšlet o koupi tohoto stylu ježdění?

To byla narazka na tohle . A ted vazne : Dnes jsem jel na gsxr 600. A opravdu mne zarazilo jak se to musi hodne tocit aby to jelo. Stoji za to vzdat s vykonu 750 nebo litru ve prospech ovladatelnosti ? Tu GSXR 750 vidim jako ideal. Prakticky stejna vaha i pneu, rozmery. Jen ma o 20kw vic.


Naposledy editováno 07.11.2011 10:06:24
Anketa: Litr nebo sedmpade nebo sestka
Litr
18%
16
750
27%
25
600
55%
50

(reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:08 | Nahoru | #31
assassin> toš to nevím... zub by takovou paseku neměl udělat... no já su s litrem schopný jezdit v poho do 130, řadím si okolo 4 - 5 tis a jedu si na výlet a a bych měl pocit, že mi něco tahá za ruky, tak sem řadil tak v 9 a to už sme jaksi jeli malinko rychlej jediný podlitr, co bych bral je 955i

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:09 | Nahoru | #32

assassin píše: prvni supersport na kterym sem jel byla taky zxr750 (ta s vysavacovejma hadicema), tusim ale az v 18ti a teda cekal jsem od toho vic :)



nojo, zxr750 ročník 92
čéče tak to já ne, měl jsem z toho vítr už když byla na stojánku a pak když jsem viděl jak ten budík leze nahoru skoro jak otáčkoměr tak jsem se málem posral

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:10 | Nahoru | #33

assassin píše: ja jel 750 i 1000 oboje k1 a prisly mi stejny:) ta 750 mela o zub mensi pastorek teda...



No tak já jel taky na 750 s menším předním kolečkem ale stejný to ani náhodou nebylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:13 | Nahoru | #34

GRASSEL píše: a pak když jsem viděl jak ten budík leze nahoru skoro jak otáčkoměr tak jsem se málem posral



A to už je u tebe co říct

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:15 | Nahoru | #35

_BoB_ píše: A to už je u tebe co říct



To ani ne, tenkrát to byla první velká silnice na který jsem jel do tý doby jsem se mrdal v blátě a k tomu jsem se teď taky vrátil + sport v sezoně.....
Ale ostrá dvoutaktní dvěpade tahá za hnáty víc

2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:21 | Nahoru | #36
Kdo "potřebuje" litr asi pravděpodobně jen neumí řadit. A pokud neumí řadit, ať si koupí auto s automatem, protože na motorce asi nemá co dělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:24 | Nahoru | #37

GRASSEL píše: Ale ostrá dvoutaktní dvěpade tahá za hnáty víc



Nikdy jsem nejel nemohu soudit nevím jezdím 750 a myslím si ,že výkon motoru ikdyž ji občas se snažím držet u huby nevyužívám ani z 70-80% toho co by uměl dávat - pokud teda nemluvíme o 4km rovince kde za to "husto-krutě" tahá každej kdo má do prdele díru a ukazuje ,že to kuwra jede :) tak tam chápu, že litr je víc než 600-750

(reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:25 | Nahoru | #38

Bludevil píše: Kdo "potřebuje" litr asi pravděpodobně jen neumí řadit. A pokud neumí řadit, ať si koupí auto s automatem, protože na motorce asi nemá co dělat



Je vidět, že jsi právník - umíš se na to podívat soudruhu tak nějako politicky to jsou přesně má slova

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:26 | Nahoru | #39

Bludevil píše: Kdo "potřebuje" litr asi pravděpodobně jen neumí řadit. A pokud neumí řadit, ať si koupí auto s automatem, protože na motorce asi nemá co dělat



To si zas nemyslím, když si budu chtít koupit něco jen kvůli neřazení tak šáhnu po něčem úplně jiným litr je litr, ten zátah ti prostě nic jinýho s menším obsahem ve spotech nedá je to hodně znatelný když přeskočíš z litra na 750 nebo 600 a to nemluvím o řazení nebo neřazení ale kompletním pásmu otáček

1 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:26 | Nahoru | #40
Na sedmpade si s 90% litru vytírám prdel...teda mimo rovinky, tam jen s 80%

(reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:28 | Nahoru | #41

_BoB_ píše: Nikdy jsem nejel nemohu soudit nevím jezdím 750 a myslím si ,že výkon motoru ikdyž ji občas se snažím držet u huby nevyužívám ani z 70-80% toho co by uměl dávat - pokud teda nemluvíme o 4km rovince kde za to "husto-krutě" tahá každej kdo má do prdele díru a ukazuje ,že to kuwra jede :) tak tam chápu, že litr je víc než 600-750



Tohle je ale jen blbá fráze těch co se snažej samy sebe přesvědčit proč toho litra nemaj
Jen rád vdolky a druhej holky ale argumentace že litra maj jen rovinkáři nebo ty co neuměj řadit je víc než směšná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:28 | Nahoru | #42
SVSkritek> ..nechci "rejpat"...hele,na to že jsi jezdil na "silnější" motorce asi 3 měsíce..pak "salto mortále" na lehkém úseku,díky začátečnické a jezdecké chybě......pak si "bulel" v nemocnici..tak to jsi dost rychle "vyrostl" a jsi moc veliký "mazák"!..prostě mě to jen tak napadlo!..dle mě umíš "hovno" a chtěl by jsi medaile!

...u nás v hospodě říkáme:"probuď se ze sna,vyndej ruku z nočníku a vlez na zem"!

..ber to jen jakousi životní moudrost a myšleno v dobrém,jen "tvrdě" napsáno!..jinak si kup toho vysněného "litra" a tahej..i když by asi bylo dobré se vrátit k tomu SV a "trénovat"!

(reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:29 | Nahoru | #43

GRASSEL píše: No tak já jel taky na 750 s menším předním kolečkem ale stejný to ani náhodou nebylo



jak rikam.. tohle posuzovani motorek z dojmu daneho jezdce je tak nejak malo obejktivni... treba jak pise dolik, tak tim stylem je rozdil znat dost, odspodu jede ten litr o dost vic, ale kdyz si to pujcis nekde na klikaty okresce.. ja porovnaval na ceste Jince-Pribram... a drzis to v otackach tak nepoznas moc rozdil... jasne je to trase kde se naplno nepouzije vykon ani jedne, rovinky jsou takovy ze vytocis do plnejch tak mozna dvojku.. a tam proste jeste jedou hodne podobne.. ono do 200 nebo do 220 zrychluji v podstate podobne.. ta 1000 ale zrychluje porad i nad 250... jenze to uz treba ja nepoznam.. nejezdim trasy kde se da jet tak rychle:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:29 | Nahoru | #44

GRASSEL píše: To si zas nemyslím, když si budu chtít koupit něco jen kvůli neřazení tak šáhnu po něčem úplně jiným litr je litr, ten zátah ti prostě nic jinýho s menším obsahem ve spotech nedá je to hodně znatelný když přeskočíš z litra na 750 nebo 600 a to nemluvím o řazení nebo neřazení ale kompletním pásmu otáček


Ale k čemu to všechno je? Pokud jedeš tvou oblíbenou "kudlu", tak stejně ty otáčky dle svýho tvrzení nenecháš klesnout. A v těch pásmech je skoro srdečně fuk, jestli máš šestku, nebo litr. Protože co litr nažene na síle na rovince, ztratí při nájezdu do zatáčky a na tom, že v zatáčce bude mít nižší rychlost v oblouku (bavíme se o opravdu pilotech, co umí). Takže ve finále je rozdíl na silnici veškerá nula- pokud pilot umí řadit. A pokdu neumí řadit, tak jsme opět u toho, ať se naučí napřed pořádně jezdit, než bude mektat že potřebuje litra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:29 | Nahoru | #45

Roudys píše: Na sedmpade si s 90% litru vytírám prdel...teda mimo rovinky, tam jen s 80%



To jsem si vytíral i se starým sradem na tom není nic zajímavýho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:32 | Nahoru | #46
Bludevil> Prosím tě, doba kdy litr byl mastodont oproti šestkám je pryč a když jedeš palici a věř mi že i když jedeš ve vrchu a zatáhneš tak je to kurevsky znát....
Tohle může říct jen člověk co na litru nejel ten zátah je kurevsky znatelnej.

Kecat takový píčoviny jen kvůli tomu že někdo litra nemá a druhej ho má je fakt směšný, to mi trochu zavání alibismem a závistí. A je dobrý podle sebe nesoudit druhý....
Každej jezdí jinak a co je podle někoho rychle je pro druhýho pomalu a naopak. Vůbec bych tohle neřešil a tyhle píčoviny jsou stejně směšný jako říct že šestka nejede.

Naposledy editováno 07.11.2011 08:34:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:32 | Nahoru | #47

GRASSEL píše: To jsem si vytíral i se starým sradem na tom není nic zajímavýho


Jasně...a jsme zase u toho že je to prostě o tom mezičlánku mezi sedadlem a řidítkama

(reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:34 | Nahoru | #48

Roudys píše: Jasně...a jsme zase u toho že je to prostě o tom mezičlánku mezi sedadlem a řidítkama



Tak samozřejmě, to tu snad nikdo nepopírá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:35 | Nahoru | #49

GRASSEL píše: Bludevil> Prosím tě, doba kdy litr byl mastodont oproti šestkám je pryč a když jedeš palici a věř mi že i když jedeš ve vrchu a zatáhneš tak je to kurevsky znát....
Tohle může říct jen člověk co na litru nejel ten zátah je kurevsky znatelnej.


Abych použili něco objektivního: gsx-r 600 P3
Najdi si třeba o tomhle něco víc. Uvidíš, že objem fakt jaro nedělá.

edit: jinak samozřejmě, tady nejde o nějakej spor mezi námi. Ale jen o konstatování lidí, že litra "potřebují, protože šestka je slabá"- objektivně je to prostě blbost. To že ho někdo prostě jen chce, to nerozporuju.

Naposledy editováno 07.11.2011 08:36:19

2 reakcí na tento příspěvek Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:38 | Nahoru | #50
grassel: litra K1 sem mel a kluci na sestkach co umi me spraskali fakt zle(pribramaci) ale jak rikam jezdili jsme trate kde byl litr spis nevyhoda, nejrychlejsi tam byly motardy...

(reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:41 | Nahoru | #51
Bludevil> Hele já fakt nechci číst nějaký věci a podle toho si dělat obrázek, pak to vypadá tak jak to vypadá....
Já ti říkám a myslím že jsem něco málo projel že je to znát, to že šestka jede taky jako svině je bezesporu ale ten krouťák při zatáhnutí za plyn v ve všech otáčkách je znatelnej ať jedeš kudlu nebo plíseň.

To že na některejch trasách jsou stejně rychlý taky nikdo nepopírá, motard tě taky někde zdrbe s prstem v nose....
Nemá smysl tohle řešit, je to píčovina.

(reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:42 | Nahoru | #52

assassin píše: grassel: litra K1 sem mel a kluci na sestkach co umi me spraskali fakt zle(pribramaci) ale jak rikam jezdili jsme trate kde byl litr spis nevyhoda, nejrychlejsi tam byly motardy...



Ale to tu nikdo nepopírá, když je lepší řidič tak je to samozřejmost. A jak říkám jsou takový a makový trasy....
Tohle je snad každýmu jasný, je to tu rozmazávaný už snad milionkrát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:42 | Nahoru | #53

assassin píše: grassel: litra K1 sem mel a kluci na sestkach co umi me spraskali fakt zle(pribramaci) ale jak rikam jezdili jsme trate kde byl litr spis nevyhoda, nejrychlejsi tam byly motardy...



..všechny 600 ccm motorky novějšího typu jsou v zatáčkovitém a technickém úseku vyrovnané "litrům"...možná i vhodnější... a tím i rychlejší!..a hlavně bezpečnější!...pozor,jasně to platí a mluvím o vyrovnanosti "pilotů"!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:45 | Nahoru | #54
2LEKO> Bezpečnější?! Jak?!

Mě totiž příjde naopak nebezpečnější, šestka tě nutí jít po otáčkách i když seš míň zkušenej pilot protože jinde ta síla není, nutí tě držet jí furt pod držkou....

Naposledy editováno 07.11.2011 08:48:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:49 | Nahoru | #55

GRASSEL píše: 2LEKO> Bezpečnější?!



...myslím tím,že na výjezdech je možno více "tahat" a i v rádiusu,se dá jet za vyšších otáček a potom ten "nárust" není tak značný a "tvrdý",to samé i u odřazovaní,i když tam anti hop pomůže!

..doplnění:..třeba Ještěd ,tam je "600" značně výhodnější než litr!

Naposledy editováno 07.11.2011 08:51:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:50 | Nahoru | #56

GRASSEL píše: 2LEKO> Bezpečnější?! Jak?!

Mě totiž příjde naopak nebezpečnější, šestka tě nutí jít po otáčkách i když seš míň zkušenej pilot protože jinde ta síla není, nutí tě držet jí furt pod držkou....



..tak já předpokládám,že jsou tady jen "výborní" jezdci! ..co to v pohodě podrží!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 08:58 | Nahoru | #57
2LEKO> Nerad to říkám ale nedávno jsem dostal v zatáčkách po prdeli od jednoho zdejšího člověka co jel na "fejzru 600" s cestovníma Mischelinkama Pilot Road 3 a pro něj naprosto s přehledem. Papírově jsem na něj měl lepší motor, podvozek i gumy a možná i odježděné roky - a mohu s klidem přiznat, že jsem se mu mohl tak maximálně poklonit. Prostě objem ti je k hovnu pokud nejsi na rovince nebo nejdeš po najeté trase - a na té najeté technické části bude mít ta trasa taky nějaké rychlostní limity kterýma se dá projet a tam to nebudeš tak to mít jak litrem přiživit aby jsi byl znatelně rychlejší ;)

Naposledy editováno 07.11.2011 08:59:31

Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 09:02 | Nahoru | #58
mozna bych taky uvedl pocet valcu ... neni sestka jako sestka :)

Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 09:02 | Nahoru | #59
GRASSEL: tak to ze litr pojede lip vsude tu nikdo nerozporuje... ale vzhledem k tomu ze se za uricitych podminek da na sestce svezt lip jak na litru tak proto tu pisem ze zas neni tak nepochopitelny ze si lidi koupi sestku.... o cemz byl ten uvodni dotaz...

Proč kupujete sestky?

7.11.2011 v 09:06 | Nahoru | #60
Hádám že přes 200 se podíváš jenom svátečně, takže je to spíš o stylu jízdy. Do týhle rychlosti je šestka se 120 koňma rychlá zhruba stejně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist