paolo_novy Přidat reklamu

Téma: CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?
Příští sezónu hodlám přesedlávat na něco silnějšího a jelikož mi začaly vyhovovat spíš klidnější dlouhý cesty s občasnym zazlobenim tak chci jedině něco sportovně cestovního. Do oka mi padlo VFR 800, bohužel cenovou relací se zatim spíš pohybuje někde mezi snem a brutálnim šetřenim ač sem se opravdu zamiloval . Když sem tak ještě přemejšlel co by od Hondy šlo a nemusel sem kvůli tomu jíst rok suchý rohliky tak sem přišel na CBR1000F. Prolezl sem X recenzí, X názorů uživatelů a mam z toho celkem maglajz protože se v hodně věcech názory lišej. Nehodlám tady rozebírat spolehlivost ani inzeráty "ala" která by byla nejlepší. Vypíšu to následovně a polopaticky.

Co je mi jasný?
- Že je to těžkej autobus s kterym se asi budu dost rvát.
- Že chci rok minimálně 93.
- Že je to vesměs bezporuchovej držák.
- Že je celkově motorově hodná a přívětivá.
- Že rám neni nic moc a na nějaký extrasportovní kravení to nebude.
- Že spotřeba bude od 5ti do 11ti litru.

V čem se názory liší a tudíž v tom mam guláš (tim pádem prosim o vysvětlení).
- Kolik sakra vlastně váží? Všude se píše něco jinýho. Od 240 do 280ti kg váhy se všim všudy)
- Jak jsou na tom brzdy? Jeden píše perfektní, jinde už jsou špatný?!
- Jak to je s onou vahou a tim pádem i ovladatelností? Má s tim normální člověk (185cm/75kg) šanci slušně zápasit a to jak na místě tak za jízdy? Mam z toho celkem hrůzu.
- Jak je to s tim že žere olej? Je jasný že záleží i na stavu motoru ale jeden píše že nežere vůbec, jinej že žere moc.

Promlouvám tak spíš k těm jednotlivcům který s touhle mašinou měli co kdy do činění a ujeli na ní nějakej ten km a tak podobně ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

20.10.2011 v 21:15 | Nahoru | #31

Wenda1987 píše: moucan> ja ji koupil jako prvni velke moto a myslim ze sem udelal dobre mam teda dualku nalitano pres 20tis, a furt jede mel sem naky problemy ale to ma kazdy s 12let starou motorkou je to krasny svezeni ze zacatku me uchvatila ta sila ale casem si zvyknes)))gumy do hrany a cucaci na 6stkach mas za zady))treba svitavy- havirov sem dal za 1:45min ale to uz bylo na 5tery papiry...za me byz do toho vzdycky muzes prodat dal kdyz nebude vyhovovat...

edt pismenka...

Já mám stejný výkon motoru a je pravdou že kámoš co měl Cbr 600 a druhej Sv 650 na zrychlení bez šance a to jsem vezl 100kg kámošku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

20.10.2011 v 21:18 | Nahoru | #32
Coolasice> to ze mas stejnej vykon muze byt pravda ale jeste je tu kroutak a ten je taky dost dulezitej cim vetsi objem tim visi teda vetsinou...kolik mas kw???a nm???

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

20.10.2011 v 21:30 | Nahoru | #33

Wenda1987 píše: Coolasice> to ze mas stejnej vykon muze byt pravda ale jeste je tu kroutak a ten je taky dost dulezitej cim vetsi objem tim visi teda vetsinou...kolik mas kw???a nm???

Mám v Tp 101kw a krouták tam by měl být 115nm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

20.10.2011 v 21:33 | Nahoru | #34
Wenda1987> Ale ty piče šikmooké uvádějí ruzné kilowaty a nmetry Tak bud to má 100koní škrcená nebo by měla mít 145koní a mě to vychází 138koní

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

20.10.2011 v 21:40 | Nahoru | #35
Coolasice> to mas pravdu zalezi na jaky trh je to urcene taky nechapu proc se to skrti jednou tak a pak tak jsou i 74KW akorad ubyraji motoru i kdyz ma na vic!!))

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

20.10.2011 v 23:20 | Nahoru | #36

Wenda1987 píše: VeFeRák> neujede a to se vsadim ze ne uz vyskouseno)))))



ujede, vyzkoušeno mockrát...vsaď botky...

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

Skvělá odpověď, děkuji! 20.10.2011 v 23:21 | Nahoru | #37
1-spotreba od 6litru na 11litru je pravdu...
2-urcite bych sel do rocniku 94 a vejs maji dualni vrzdovy system a ty brzdy jsou prikladny...
3-vaha je kolem 270kg ovladatelnost ok ale ja osobne bych na tvem miste volil BlackBirda
4-olej to nezere pokud to neni nejaka vrazda... To je Honda....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

20.10.2011 v 23:58 | Nahoru | #38

SensationBlaack píše: 1-spotreba od 6litru na 11litru je pravdu...
2-urcite bych sel do rocniku 94 a vejs maji dualni vrzdovy system a ty brzdy jsou prikladny...
3-vaha je kolem 270kg ovladatelnost ok ale ja osobne bych na tvem miste volil BlackBirda
4-olej to nezere pokud to neni nejaka vrazda... To je Honda....



Kdybych nemusel řešit peníze tak o tom uvažuju, ale jak už sem psal je Black mimo moje finanční možnosti a ještě jednou jak už sem psal tak mít těch 60-70 tisíc tak nejdu do Blacka ale do VFR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 00:04 | Nahoru | #39
moucan> Neprocital jsem to tu co jsi psal... kdyz jde o love tak aspon se pokus koupit Cebro s Dualem...

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 00:08 | Nahoru | #40

SensationBlaack píše: moucan> Neprocital jsem to tu co jsi psal... kdyz jde o love tak aspon se pokus koupit Cebro s Dualem...



No ještě aby nešlo, vyskakovat si opravdu nemůžu a rok chci minimálně 93 tak to snad vyjde dle plánů ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

Skvělá odpověď, děkuji! 21.10.2011 v 07:45 | Nahoru | #41
moucan> Ahoj draku, nu tak tenhle nesmrtelnej stroj sme doma měli cca deset let (hlavně otec pak já...)

Na lak moc nekoukej, bylo to na předváděčky naší lakovny. Jinak je tohle byl rok ruším 92. Motka měla natočeno 148 900KM!!! když od nás odjížděla (při koupi měla 29tis).
K Tvým otázkám:
- Kolik sakra vlastně váží? Všude se píše něco jinýho. Od 240 do 280ti kg váhy se všim vším všudy: Nu v TP 246Kg
- Jak jsou na tom brzdy? Jeden píše perfektní, jinde už jsou špatný?!-No brzdy nejsou nic světobornýho, ale rozhodně nemůžu říct, že by to nebrzdilo, na svá léta brzdí fakt dobře, pravda je, že dávali pancířové hadičky a o celou motku se dobře staralo.
- Jak to je s onou vahou a tim pádem i ovladatelností? Má s tim normální člověk (185cm/75kg) šanci slušně zápasit a to jak na místě tak za jízdy? Mam z toho celkem hrůzu- no já mám teda 198cm a 108Kg, nicméně to jsem před tím určitě neměl, za jídy Tě až překvapí jak se ta mašina dobře ovládá, na svůj věk je dost hravá,a určitě s ní můžeš jet i celkem ostře do nějakých serpentýn, 1. co Tě zastaví bude centrál!.
- Jak je to s tim že žere olej? Je jasný že záleží i na stavu motoru ale jeden píše že nežere vůbec, jinej že žere moc - nevím jak ostatní, ale nám motka začala žrát olej kolem 90tis, přetěsnilo se a byl pokoj!

- Že je to vesměs bezporuchovej držák-popíšu Ti závady který jsme za těch Xtisíc měli (nepočítám x výměn olejů, pneu atd..) 1. těsně před prodejem odešlo relé startéru (cca 460Kč ) Již zmíněná spotřeba oleje, ložisko v předním kole a náhon tacho a dále nám začala téct kapalina z hadičky na ovládání spojky - to je vše, co na motce zlobilo myslím si, že je to zářný příklad dokonalosti Hondy
Problém, který jsem spozoroval, je chlazení, projíždět s ní ucpaným městem v létě bylo hrozný peklo a nejen pro motku
No co k rámu, když jedeš fakt střelbu na max motorky, tak cítíš oproti novějším strojům takovou nejistotu v zatáčkách, nicméně klid na rovinkách i při rychlostech 180+ jí může závidět dost motorek s napřiklad trubkovým rámem.
Chtěl jsem Ti sem dát video, které jsem kdysi natáčel (top speed) jenže jsem ho už na zkouknito.cz nenašel .
Co se spotřeby týče, tak to Ti fakt neřeknu, protože jsem jí nikdy nepočítal, ale myslím, že to bude 5L+. Co se týče výkonu a zátahu: Nástup výkonu je naprosto vyrovnaný a nikde není žádný skok, i po takovém počku KM jela jak z praku a 240Km/h s ní nebyl žádný problém, komfort i na té nejhorčí silnici 3. třídy Ti nedopřeje ani leckterý novodobý cesťák.
Motorka zcela klidná a vyrovnaná, i bez nějakých laďáků má krásný zvuk a rozhodně, Tě nikdy nikde nenechá!
Klady: Výdrž všech dílů, přijatelná spotřeba, kultivovaný chod motoru, perfektní ochrana proti větru, stabilita, celkový jízdní komfort(posez jak pro jezdce tak spolujezdce i bočními kufry), dostatečný výkon, nenáročnost na servis.
Zápory:Z důvodu špatného přívodu vzduchu časté přehřívání, z důvodu kapalinového ovládání spojky ´´ztuhlá´´ páčka při teplotě pod 8°C, brzdy spíš lepší průměr, pro menší jedince váha (otáčet mašinu na místě a nedej bohu někde na malém kopečku je mazec).
Snad jsem na nic nezapoměl, kdyžtak provedu Edit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 08:27 | Nahoru | #42
Blesk90> 246kg nemuze mit.... Ja mam 254 a ten motor mam lehci o 10kg.... a navic Cebro ma ocelovej ram to jsou dalsi kg navic.... Co se tyce toho zrani oleje nekde muselo predtim byt neco zanedbano... I ta kapalina ve spojce problem pod 8stupnu taky zajimave,slysim to prvne jinak s ostatnim souhlasim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 08:38 | Nahoru | #43
SensationBlaack> Základní informace
Kategória Unspecified category
Motor a pohoná soustava
Typ motoru In-line four
Objem 998.00 ccm (60,60 kubických palců)
Válce 4
Výkon 135.00 HP (98,01 kW)) @ 9500 RPM
Kroutící moment 103.95 Nm (10,55 kgf-m or 76,32 ft.lbs) @ 8500 RPM
Převodovka 6 rychlostní
stroke 4
Ostatní vlastnosti
Zadní brzdy Jedno kotoučová
Přední brzda Dvou kotoučová
Hmotnost 235.0 kg (515,51 pounds)
Velikost nádrže 21.00 litrů (5,52 galonů)

No tak s tím olejem je jasný, že bylo něco špatně, když začal mizet
S páčkou spojky spolu můžeme dlouho polemizovat, je to můj subjetivní názor.

2 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 08:42 | Nahoru | #44
Vím, že je to v tomhle tématu trochu OT, ale nepřemýšlels o Kawě ZZ-R 1100? Taky jsem se kdysi rozhodoval mezi sportovníma cesťákama, konkrétně mezi Blackbirdem, CBR 1000F a ZZ-R 1100. Blacka jsem chtěl nejvíc, ale vypadl kvůli ceně a pak jsem se rozhodoval mezi CBR a ZZ-R. Nakonec po přečtění všech možných testů a zkušeností a taky trochu se subjektivním pohledem na vzhled (Kawa se mi prostě víc líbila) jsem šel do ZZ-R. Mám ho už skoro 7. rokem a naprostá spokojenost. Je pravda, že ho teď prodávám, ale ne proto, že bych byl nespokojenej, ale proto, že chci po tak dlouhé době už zase zkusit něco jinýho.

Blesk90: podle kapot ta to tvoje CBR bylo ještě 1. generace, tzv. "vajíčko" - ta se dělala do r. 1988. Druhá byla od r. 89 do 92 a třetí a poslední od roku 1993 do konce výroby.

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 08:51 | Nahoru | #45
Energy> Bohužel, ale v TP 98Kw, pneu 190....aby jsi neřekl, že vařím z vody tak najdu kopii TP prodané moto a dám ho sem

Naposledy editováno 21.10.2011 08:59:32

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 09:10 | Nahoru | #46
Blesk90: výkon sedí, akorát ta zadní guma na ten rok má být správně jen 140/80, od 1992 se dávala 170/60 a nakonec klasika 180/55. Kdysi jsem měl Hondu VF 750F a ta měla v techničáku neskutečný kraviny, snad žádnej údaj neodpovídal tomu, jak to mělo být.
Každopádně těch 150000 km je pěkných... pořád říkám, že tyhle velkoobjemový cesťáky vydrží při slušným zacházení neskutečný porce km. Viz. obecný mínění, že motor je po 50000 po smrti. Pak mají všechny motorky v inzerátech, ať jsou pět nebo dvacet let starý najeto 30 tisíc... No ale to už je OT.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 09:26 | Nahoru | #47
Energy> určitě se s Tebou nechci hádat, ale rok, který ty uvádíš, měl 72Kw, ne 98Kw
Základní informace
Kategória Sport touring
Motor a pohoná soustava
Typ motoru In-line four
Objem 998.00 ccm (60,60 kubických palců)
Rozvod DOHC
Válce 4
Komprese 10.5:1
Výkon 100.00 HP (72,64 kW)) @ 9000 RPM
Maximální rychlost 237.0 km/h (146,56 mph)
Chlazení Kapalinou
Převodovka 6 rychlostní
Převod řetězem
stroke 4
Ostatní vlastnosti
Zadní kolo 140/80 - 17
Přední kolo 110/80 - 17
Zadní brzdy Jedno kotoučová
Přední brzda Dvou kotoučová
Velikost nádrže 21.00 litrů (5,52 galonů)

Pneu sedí, ale na původní 140 by asi 190 nešla, pravda je ale v tom, že nevím, co vše s moto dělal předchozí 1. majitel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 09:42 | Nahoru | #48
Blesk90> Díky za vyčerpávající odpověď. S tou vahou už sem se nějak tak smířil. Přehřejvání je mi jasný. I moje kapotovaný CBčko mělo těžký problémy v kolonách a sahara jela takřka pořád když sem někde popojížděl. Jinak těm 148 tisícům se vůbec nedivim, sám bych se ani nějak nebál koupit ho s takovym nájezdem (ostatně pochybuju že seženu něco pod 80 reálnejch).

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 09:45 | Nahoru | #49

Energy píše: Vím, že je to v tomhle tématu trochu OT, ale nepřemýšlels o Kawě ZZ-R 1100? Taky jsem se kdysi rozhodoval mezi sportovníma cesťákama, konkrétně mezi Blackbirdem, CBR 1000F a ZZ-R 1100. Blacka jsem chtěl nejvíc, ale vypadl kvůli ceně a pak jsem se rozhodoval mezi CBR a ZZ-R. Nakonec po přečtění všech možných testů a zkušeností a taky trochu se subjektivním pohledem na vzhled (Kawa se mi prostě víc líbila) jsem šel do ZZ-R. Mám ho už skoro 7. rokem a naprostá spokojenost. Je pravda, že ho teď prodávám, ale ne proto, že bych byl nespokojenej, ale proto, že chci po tak dlouhé době už zase zkusit něco jinýho.



Nejsi sám kdo mi tu doporučuje/nabízí něco jinýho ale chci se držet Hondy, jsem spokojenej s cenou náhradních dílů (celkově i s Hondou jako takovou) a mam tady i lidi který mi to spolehlivě daj do kupy když by byl nějakej problém.

1 reakcí na tento příspěvek CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

Skvělá odpověď, děkuji! 21.10.2011 v 09:47 | Nahoru | #50
Co jsem mel moznost na Fku jet, tak dojmy asi takovy. Je to hmotnosti typickej cestovni autobus kategorie litr+ z prelomu 80./90. let, kdyz to muzu porovnat proti FJ1100 a GSX1100G, Fko tedy minimalne pocitove o neco tezsi nez jmenovany, nicmene ja mam 183cm/67kg - takovej z reklamy na letni tabor v Dachau a je to jen o tom, ze si musis proste vic davat pozor pri manipulaci na miste nez silnejsi kolegove, to samy mam ted s Daytonou, ma taky 250kg natankovana. Za jizdy me urcite prekvapila pekna ovladatelnost a stabilita motorky, nerek bych ze slabinou je mekkej ram. Samozrejme kvuli hmotnosti je znat jak preklapeni je pomaly a do prudsi zatacky je potreba motorku tlacit silou, ale kdyz uz je v zatacce, tak ji jede jak po kolejich. Brzdy mi prijdou dobry, majitelum modernich motorek staci brzdit pomalu jednim prstem, tady je nutny za brzdu vzit aby se radne zakously, ale je to spis o zvyku, z vyse uvedeny trojice mi prislo, ze Fko brzdilo asi nejlip, mozna taky kvuli CBSku. Motor je opravdovej cestovni superagregat, nema vubec zadny kopance, proste ve 2tis zaradis vysokej kvalt, nalozis plnej a ono to az do maxima tahne uplne stejne, po meste jedes skoro na volnobeh a neprotestuje to. Treba takovy FJcko kdyz se rozparadi, tak ten vzduchac chytne saze a od nejakych 8tis tam je narust za zvukovy kulisy mechanickyho hluku motoru Fko je tichoucky jak motor v aute

...jinak kdybys chtel VFR, opravdu tak moc lpis na 800? Kamos tedka nedavno koupil 750(r.v.1997) v luxusnim stavu za 40 a co jsem na ni jel, tak je to super motorka, nemit Daytonu, hnedka bych ji bral! stejne peknou koupil

edit: tedka koukam na psany hmotnosti a Fko(232kg) ma psanou suchou hmotnost o 5kg vic jak FJcko, takze muzes pocitat skoro 260kg urcite, FJcko ma az 255kg natankovany a nema vodu, to samy Daytona, psana 225kg, ale v praxi s vodou, olejem a natankovanou nadrzi ma 250kg)

Naposledy editováno 21.10.2011 09:54:56

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 09:48 | Nahoru | #51

Blesk90 píše: Energy> určitě se s Tebou nechci hádat, ale rok, který ty uvádíš, měl 72Kw, ne 98Kw



Myslim že to nezáleželo na roku výroby ale na místě kam byly expedovaný, všechny verze CBRa měly +- 98kw ale tušim že z Rakouska, Německa a Francie (to už nevim jistě) byly škrcený na oněch 72kw. Našel sem motky se 72kw i z roku 95 a víc.

EDIT

Naposledy editováno 21.10.2011 09:49:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 09:54 | Nahoru | #52

Jindra650 píše: ...jinak kdybys chtel VFR, opravdu tak moc lpis na 800? Kamos tedka nedavno koupil 750(r.v.1997) v luxusnim stavu za 40 a co jsem na ni jel, tak je to super motorka, nemit Daytonu, hnedka bych ji bral! stejne peknou koupil



Vim že starý VFRa se daj sehnat za stejný prachy jako to Fkovy CBRo ale když už takhle starou motorku tak fakt jedině to CBR, VFRko chci 98-01 v tom bych níž nešel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 09:59 | Nahoru | #53
moucan> "jestlize uz TAKHLE STAROU" ...jestli se kvuli roku vyroby neceho bojis, tak to je nesmyslnej argument a vymitit ho v nasem ceskym absurdystanu asi da jeste hodne prace. rok vyroby neni zadnou zarukou spolehlivosti, jsou motorky povedeny a nepovedeny, udrzovany a neudrzovany, zhuntovany a zachovaly. Rozhodne bych nezuzoval vyber jen podle let kvuli obave z poruchovosti. Naopak bych radsi vzdycky koupil motorku modelove starsi, ale zachovalou a na cenovy rozpeti v drazsi polovine, nez lpet za kazdou cenu na novejsim rocniku ale pri stejny cene pomalu tu nejlevnejsi v republice. To je pak cesta do pekel.
...motorky se nekazi vekem jako rajcata na pultu supermarketu. ale jestli teda je hlavne o design, ze uz neni kůůl u 750, tak na to nemam samozrejme co rict

Naposledy editováno 21.10.2011 10:01:36

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 10:03 | Nahoru | #54
moucan> i C.J. z m.cz popisuje rozdíl v ovladatelnosti mezi 750 a 800 jako propastný (měl obě- věřím mu), za CBS se přimlouvám, ale není to důležité...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 10:15 | Nahoru | #55

Jindra650 píše: moucan> "jestlize uz TAKHLE STAROU" ...jestli se kvuli roku vyroby neceho bojis, tak to je nesmyslnej argument a vymitit ho v nasem ceskym absurdystanu asi da jeste hodne prace. rok vyroby neni zadnou zarukou spolehlivosti, jsou motorky povedeny a nepovedeny, udrzovany a neudrzovany, zhuntovany a zachovaly. Rozhodne bych nezuzoval vyber jen podle let kvuli obave z poruchovosti. Naopak bych radsi vzdycky koupil motorku modelove starsi, ale zachovalou a na cenovy rozpeti v drazsi polovine, nez lpet za kazdou cenu na novejsim rocniku ale pri stejny cene pomalu tu nejlevnejsi v republice. To je pak cesta do pekel.
...motorky se nekazi vekem jako rajcata na pultu supermarketu. ale jestli teda je hlavne o design, ze uz neni kůůl u 750, tak na to nemam samozrejme co rict



Trošku nesmyslnej příspěvěk když shánim F kový CBR kolem roku 93 nemyslíš? Nenech se mýlit ale já sem člověk kterýmu je stáří motorky úplně jedno. (Kdyby nebylo tak bych nejezdil v 18ti na ČZtě 175 ale měl bych CBR125 abych byl jak ty říkáš COOL, nejezdil bych teď na starym CB z 95 ale měl bych třeba děsivej Gixxer aspoň O2-03.) VFR750 nechci z toho důvodu že sem na něj zrovna chválu oproti jeho silnější a mladší ségře neslyšel. Jestli ta motorka bude mít jinak 100 tisíc najeto a vyrobená bude 91 nebo 98 to je nepodstatný.

Edit: A když už pak mam vybírat mezi litrem a 750tkou stejnýho roku a stejný ceny ta je jasný že nepujdu do 750 když už chci aby mi ta motorka nějaký roky vydržela. (tim myslim aby mě nezačal po pár letech štvát nedostatek výkonu)

Naposledy editováno 21.10.2011 10:17:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 10:16 | Nahoru | #56

moucan píše: Blesk90> Díky za vyčerpávající odpověď. S tou vahou už sem se nějak tak smířil. Přehřejvání je mi jasný. I moje kapotovaný CBčko mělo těžký problémy v kolonách a sahara jela takřka pořád když sem někde popojížděl. Jinak těm 148 tisícům se vůbec nedivim, sám bych se ani nějak nebál koupit ho s takovym nájezdem (ostatně pochybuju že seženu něco pod 80 reálnejch).



Mylsím, že reálně 75tis a více, ale nebát se toho, ta mašina tě přežije Jinak to černý VFR co tu někdo dal mě tak nadchnulo, že s ena něj zejtra jedu mrknout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 10:17 | Nahoru | #57

Blesk90 píše: Mylsím, že reálně 75tis a více, ale nebát se toho, ta mašina tě přežije Jinak to černý VFR co tu někdo dal mě tak nadchnulo, že s ena něj zejtra jedu mrknout



To si neměl psát, závistí tě asi zablokuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 10:28 | Nahoru | #58

moucan píše: A když už pak mam vybírat mezi litrem a 750tkou stejnýho roku a stejný ceny ta je jasný že nepujdu do 750 když už chci aby mi ta motorka nějaký roky vydržela. (tim myslim aby mě nezačal po pár letech štvát nedostatek výkonu)


Nejel si evidentne ani na jednom kdyz jsme na letisti zkouseli duel VFR750 proti TL S(tam by se hruby vykon ukazal) a to litrovy tele ujizdelo o malo a to to litrovy tele jede na rychlost to samy co tyhle motorky(Fko, FJ apod.) ...nedostatek vykonu je casty zarikavadlo. osobne by me zajimalo, co si nechvalnyho o nem slysel a brat reci o propastnym rozdilu v ovladatelnosti jako dogma je taky ulet, kdyz si ani na jendom nesedel a tedka sedlas pullitra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 10:44 | Nahoru | #59

moucan píše: To si neměl psát, závistí tě asi zablokuju


No to snad ne :o) zatím nemám prodáno FZS, ale pokud bude VFR mazel, tak ho vezmu no

(reakce na) CBR 1000F - jak to s ní vlastně je?

21.10.2011 v 10:47 | Nahoru | #60

Jindra650 píše: Nejel si evidentne ani na jednom kdyz jsme na letisti zkouseli duel VFR750 proti TL S(tam by se hruby vykon ukazal) a to litrovy tele ujizdelo o malo a to to litrovy tele jede na rychlost to samy co tyhle motorky(Fko, FJ apod.) ...nedostatek vykonu je casty zarikavadlo. osobne by me zajimalo, co si nechvalnyho o nem slysel a brat reci o propastnym rozdilu v ovladatelnosti jako dogma je taky ulet, kdyz si ani na jendom nesedel a tedka sedlas pullitra.



Taky nikde nepíšu že sem na něm jel, ani tu možnost nemam. Hele nebudu se s tebou handrkovat. Myslíš si o mě svoje tak si to mysli, stejnětak budu dělat i já. Nehodlám řešit nic víc než to Fko o který se zajímám a nejspíš taky budu kupovat (ostatně o tom to téma je).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nehází jiskru Honda CBR 1000F PetrWolfram 4 9.5.2024 v 16:25 grooll
Drážky na kufry Honda CBR 1000F LudekKautsky 7 21.9.2023 v 00:23 cugy
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... djpajovka 4 23.10.2022 v 03:55 finekohana45
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Cbr 1000 F napínák rozvodového řetě... Honda CBR 1000F Cožík 3 3.9.2022 v 10:34 Ondroskok


TOPlist