globalmoto_kveten





Téma: Vymena karburatoru - problem
 
24.3.2007 v 19:01
Ahoj po vymene karburatoru - za jine s vetsim difusorem, se nemuzu dobrat aspon nejakeho nastaveni, s kterym bych mohl jit na brzdu...

Delam mi to asi toto: Nejde to nastartovat jinak, nez na plnej sytic a i pak to bezi na +-900ot/min. pri pridani plynu to okamzite chcipa... nastartovat to jde i pri vypnutem sytici a plnem plynu.

Motor bezi v rozmezi od 1/4 otvereni do plneho, s tim, ze kdyz 1/4plynu drzim dele nez asi 5sekund, zacne to nehorazne strilet do vyfuku...

nevi nekdo jestli je to moc bohate, nebo chude ? ...

Abych vedel, jakou cestou se mam vydat, diky=)
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Vymena karburatoru - problem

29.3.2007 v 15:46 | Nahoru | #31
TESA> Zřejmě je to sytič... Ten by měl mít větší průměr než volnoběžná tryska... Každopádně do té dírky vlevo určitě něco patří, nemůže tam být takováhle jáma jen tak, pro nic za nic...

Vymena karburatoru - problem

29.3.2007 v 16:12 | Nahoru | #32
To ne, ale ted kdyz vzpominam, tak jsem se ji snazil profukovat- jestli nekam vede, a nikam nevedela (respektive, nikde tlak neuchazel.. ale dnes se na to poradne podivam, a poradne nafotim.. ) Dikes.

Vymena karburatoru - problem

30.3.2007 v 20:23 | Nahoru | #33
Tak ok, diky vsem, byly to totalne zarostly volnobezny trysky.. ani profouknout nesly.. ted uz to drzi aspon volnobeh, problem se strilenim do vyfuku sice pretrvava, ale to uz je jenom naladenim, a s tim si "snad" poradim.

1 reakcí na tento příspěvek Vymena karburatoru - problem

2.4.2007 v 20:19 | Nahoru | #34
Tak vite co to bylo ? krasny novy svicky... =( narval jsem tam zpatky NGKcka ktery maj najeto snad 50tisic, a na ne to jede.. tohle by me fakt ani ve snu nenapadlo... :( uz to nestrili, takze jen zbejva to jenom doladit, coz nebude asi takovej problem..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

2.4.2007 v 22:45 | Nahoru | #35
TESA: Jaké značky byly ty nové svíčky? A kde byly vyrobené (je to na krabičce nebo přímo na těle svíčky)? Jen pro ověření jedné teorie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

3.4.2007 v 10:13 | Nahoru | #36
1100Virago> Podivam se Ti, predbezne to byly DENSA, ktery mely suplovat model NGK CR9E .. myslis ze se na svicky vztahuje zaruka a muzu jim je dojit vomlatit o hlavu ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

3.4.2007 v 11:53 | Nahoru | #37
TESA: Safra, já tiše doufal, že to budou francouzská NGK ;)
Záruka se vztahuje na všechno, ale těžko se bude prokazovat, že jsi je nepoužil v rozporu s jejich určením, atd. Přece jenom jsi neměl ten motor ve zrovna standardním stavu.
Ale za pokus to stojí - v hodně kšeftech nad takovými drobnostmi mávnou rukou a zboží bez problémů vymění. Taky se stane, že přijde vadná série a když budeš už několikátý v řadě, kdo si na stejné zboží stěžuje, máš velkou šanci.

1100 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena karburatoru - problem

3.4.2007 v 15:14 | Nahoru | #38
1100Virago> Tak jsem je sel reklamovat a v pohode, prej ze je nekam poslou a uvidej. Jiskra, kterou davaly byla mala a fialova... NGKcka davaj obrovskou a bilou..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist