globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TDM900 X XL1000V
zdarec všeci, chci přes zim vymněnit moto ale furt tápu mezi TDM900 X XL1000V, chci vědít servisní intervali, spotřeba pneu, spotřeba benzínu-akční rádius na jedno natankování, jízdní konfort (mám 2 metry), chování v běžnem provozu-v zatáčkách-při proplejtání provozem, nejčastější poruchy, naco dávat bacha při koupi atd.

dík všem za věcné odpovědi
Anketa: na kterou se v poho vejdu se svejma 2 metrama
TDM
50%
55
XL
50%
54

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

5.9.2011 v 22:23 | Nahoru | #31
Jezdím druhou sezonu DL1000 (72Kw) a je to moc fajne. Varan je těžkej a obtloustlej (nelíbí se mi) a TDM mi přijde o něco menší a mám z něj dojem, že neposkytuje takovou ochranu před povětrnostníma podmínkama. Jezdím za 5-6l/100km. V sobotu jsem se vracel pohodovkou ze Slovenska a najel jsem 392km a dotankoval necelých 20l. Dle manuálu olej po 6tis. km (2,7l), ventily po každých 24tis. km, vzduchovej filtr myslím po 12tis. km, mám tam Metzeler Tourance s kterýma jsem to už koupil (byly téměř nový) a už na nich mám přes 10tis. km a řekl bych, že ještě klidně 8tis. km ujedou...Jezdím převážně sólo, ale ani s kuframa a ve dvou není vůbec problém. Měřím 185cm a hodilo by se mi teda vyšší plexi, páč to origo je docela nízký a ani difuzor nezabírá.

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

5.9.2011 v 23:10 | Nahoru | #32
TDM má určitě horší ohranu proti povětrnosti. Při nájezdu 18 tis. na zadní gumu bych viděl spotřebu max 4l/100km

(reakce na) TDM900 X XL1000V

5.9.2011 v 23:24 | Nahoru | #33

Váňa píše: TDM má určitě horší ohranu proti povětrnosti. Při nájezdu 18 tis. na zadní gumu bych viděl spotřebu max 4l/100km

jezdím v průměru za 5,5l/100km, když si jízdu opravdu užívám, tak 6,5l/100km, ale to ho kroutím co to jde..Letos se přehoupnu přes 50tis. km celkových a za mýho vlastnictví bez vážnějších závad...

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 00:41 | Nahoru | #34
za me etv 1000 caponord vypada z tehlech moto nejlip a nestoji raketu vzhledem k roku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 00:52 | Nahoru | #35
Jak už tu bylo napsáno, každý si hájí to svoje

Drtivá většina, najde se pár objektivních podivínů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 07:23 | Nahoru | #36
Mad_Cat> Souhlasím s tím, že DL1000 má lepší ochranu proti dešti než TDM, má i širší sedlo, nejel jsem na něm ale delší cestu, tak nemůžu hodnotit jestli je pohodlnější. Rozdíl 68 vs 72kw není skoro poznat. Na dovolené měl kamarád na V-stromu vždy o 0,5l - 1l vyšší spotřebu, což je v pohodě. Na silnici se mi TDM zdá obratnější, je celkově subtilnější. Na TDM se dá docela dobře užít i sportovnější jízda, což mi vyhovuje. Na V-stromu zase můžeš vyrazit na šotolinu, to ti silniční gumy na TDM moc nedovolí. Brzdy jsou o trochu lepší na TDM, v mém případě s ABS. Protože V-strom má delší zdvihy pérování, proto se předek víc potápí. Osobně V-stroma hodnotím jako hodně dobrou motorku , jel jsem i na DL650, ale tam mi trochu chyběl výkon při jízdě ve dvou.

Naposledy editováno 06.09.2011 07:31:45

(reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 07:49 | Nahoru | #37

Milosek.m píše: za me etv 1000 caponord vypada z tehlech moto nejlip a nestoji raketu vzhledem k roku



o tom sice autor nemluví, ale osobně jsem nad ním taky svýho času přemýšlel

(reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 08:41 | Nahoru | #38

Roman_ST1 píše: Mad_Cat> Souhlasím s tím, že DL1000 má lepší ochranu proti dešti než TDM, má i širší sedlo, nejel jsem na něm ale delší cestu, tak nemůžu hodnotit jestli je pohodlnější. Rozdíl 68 vs 72kw není skoro poznat. Na dovolené měl kamarád na V-stromu vždy o 0,5l - 1l vyšší spotřebu, což je v pohodě. Na silnici se mi TDM zdá obratnější, je celkově subtilnější. Na TDM se dá docela dobře užít i sportovnější jízda, což mi vyhovuje. Na V-stromu zase můžeš vyrazit na šotolinu, to ti silniční gumy na TDM moc nedovolí. Brzdy jsou o trochu lepší na TDM, v mém případě s ABS. Protože V-strom má delší zdvihy pérování, proto se předek víc potápí. Osobně V-stroma hodnotím jako hodně dobrou motorku , jel jsem i na DL650, ale tam mi trochu chyběl výkon při jízdě ve dvou.


joo to už je jak co každýmu sedně, já zas nejel na TDMku, mluvím o něm jen tak, jak na mě působí...a na tu šotolinu můžeš i s TDMkem, záleží, co máš obuto a to na obou strojích. Jinak na delší cesty v pohodě. Letos jsem se vracel na jeden zátah ze Slovinska až do Plzně (800km) ráno v 10 jsem vyjel a ve 20hod. jsem byl v Plzni a prdel dobrá

TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 08:44 | Nahoru | #39
Zas TDMka bude lepší na servis. Má delší servisní intervaly a i přístup třeba na svíčky/ventily bude mnohem lepší...

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

Skvělá odpověď, děkuji! 6.9.2011 v 09:12 | Nahoru | #40
Ono by taky chtělo brát v potaz jeho výšku.Má 2 metry a TDMko není zase tak moc velká motorka....Co se týče výběru,je to jen na tobě.Obě ty motorky mají něco do sebe a mají své pro a proti.Nejsou to špatné motorky,obě jsem viděl v horách na Ukrajině a zvládli to a obě jsem viděl brousit stupačky.Ale je to vždy o rukách řidiče...Varan je větší a těžší,tudíž má větší spotřebu a horší ovladatelnost v malé rychlosti.Ale to je o zvyku.Proplétat po Praze v kolonách se s ním dá na pohodu..Zase je dle mě pohodlnější a víc se s ním vyblbneš na šotolině a prašných cestách.
Oproti tomu TDMko je pro mě jen silniční motorka...živější,bude s ní na silnici větší sranda a nebude tolik žrát.

Projeď se na obou a pak si vyber tu,která ti víc sedne.V servisu takový rozdíl není,abys ho musel řešit.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 09:55 | Nahoru | #41
mnom terén...
ono je to asi daný už určením motorky. TDM je touring - Varan už spíš cestovní enduro.
Jenatak jsem si dal info o váze a je to síla
Vstrom - 208
TDM - 220
GS1200A - 250
Varadero - 270

když si vemu že BMW je takový "etalon" pro cestu/necestu tak jeho 250kg je síla.
O povaze motorky se dá usuzovat i podle rozměrů kol. Kdy TDM má vepředu 18" což do terénu opravdu moc není. Tam je standart 19" a pokud chceš opravdu terén tak 21".

(reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 10:12 | Nahoru | #42

JMCH píše: ještě jak tdm reaguje na zmněnu zatížení


A co to je reakce na změnu zatížení?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 10:14 | Nahoru | #43
Begy> U V-stroma tam máš suchou hmotnost, u ostatních pohotovostní, TDM určitě není těžší než Stromík...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 10:18 | Nahoru | #44

Váňa píše: Begy> U V-stroma tam máš suchou hmotnost, u ostatních pohotovostní, TDM určitě není těžší než Stromík...



taky mě to zarazilo. Aby hliníkovej rám TDM byl těžší než Vstrom i s větším motorem. Nicméně vycházel jsem s dat ta tomhle webu

(reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 10:35 | Nahoru | #45
Begy> Pak je to jasný, rozlišit suchou nebo pohotovostní hmotnost toť oblíbená slabina redaktorů m.cz...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 12:30 | Nahoru | #46

Váňa píše: Jak už tu bylo napsáno, každý si hájí to svoje

Drtivá většina, najde se pár objektivních podivínů...


Velká škoda, že to není i Váš případ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 13:54 | Nahoru | #47
DMC.motobiker>
Ale no prosím, prosím a klidně houšť, po kauze futura totiž už není co řešit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 14:02 | Nahoru | #48
Váňa> To jsem si opět naběhl! Nečekal jsem, že někdo nepochopí mou ironii...

Aneb tonoucí se i stébla chytá...

Naposledy editováno 06.09.2011 14:03:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 14:42 | Nahoru | #49
DMC.motobiker> Co je psáno to je dáno a takový přístup je třeba velmi ocenit

(reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 14:45 | Nahoru | #50

Váňa píše: DMC.motobiker>
Ale no prosím, prosím a klidně houšť, po kauze futura totiž už není co řešit...



(reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 14:53 | Nahoru | #51
Váňa> Pravda pravda , v přítomnosti "některých" osob si na to dám příště již větší pozor!

Naposledy editováno 06.09.2011 14:54:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 14:55 | Nahoru | #52

Begy píše: mnom terén...
ono je to asi daný už určením motorky. TDM je touring - Varan už spíš cestovní enduro.
Jenatak jsem si dal info o váze a je to síla
Vstrom - 208
TDM - 220
GS1200A - 250
Varadero - 270

když si vemu že BMW je takový "etalon" pro cestu/necestu tak jeho 250kg je síla.
O povaze motorky se dá usuzovat i podle rozměrů kol. Kdy TDM má vepředu 18" což do terénu opravdu moc není. Tam je standart 19" a pokud chceš opravdu terén tak 21".


když jsme u těch vah, tak nějak nechápu váhu u DL650 r 2011, starší ročníky maj 190 a model 2011 píšou 214..tzn víc, než DL1000, to je trochu na hlavu ne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 18:26 | Nahoru | #53

Mad_Cat píše: když jsme u těch vah, tak nějak nechápu váhu u DL650 r 2011, starší ročníky maj 190 a model 2011 píšou 214..tzn víc, než DL1000, to je trochu na hlavu ne...



Starsi 650 Stromy maj suchou 190, pohotovostni tusim 218 - ten novy ma mensi nadrz a asi trochu odlehcenej takze 214, sucha bude tak 188. DL 1000 ma suchou 207 a pohotovostni pres 230.

(reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 19:26 | Nahoru | #54

Begy píše: mnom terén...
ono je to asi daný už určením motorky. TDM je touring - Varan už spíš cestovní enduro.
Jenatak jsem si dal info o váze a je to síla
Vstrom - 208
TDM - 220
GS1200A - 250
Varadero - 270

když si vemu že BMW je takový "etalon" pro cestu/necestu tak jeho 250kg je síla.
O povaze motorky se dá usuzovat i podle rozměrů kol. Kdy TDM má vepředu 18" což do terénu opravdu moc není. Tam je standart 19" a pokud chceš opravdu terén tak 21".



mno terén jako takovej nejezdim ani s alpem, furt si řkám že na to jsou jiný motorky, s TA někde prásknout tak sou z něj trsátka

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 19:32 | Nahoru | #55
a co treba Tiger?je to v podstate transalp ve vetsim akorat misto vecka radovej trival...

1 reakcí na tento příspěvek TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 20:22 | Nahoru | #56
jo ten se mi taky líbí jen mi vadí že starý kočky chtěj furt nesmysli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 20:24 | Nahoru | #57

sherm14 píše: a co treba Tiger?je to v podstate transalp ve vetsim akorat misto vecka radovej trival...



Starej Tiger je hroznej. 1050 je fakt drahej a 800 jedině novej a tudíž je ještě dražší

Naposledy editováno 06.09.2011 20:24:35

(reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 20:30 | Nahoru | #58

seikos píše: Starej Tiger je hroznej. 1050 je fakt drahej a 800 jedině novej a tudíž je ještě dražší


co je hroznyho treba na 955i ???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 20:35 | Nahoru | #59

JMCH píše: jo ten se mi taky líbí jen mi vadí že starý kočky chtěj furt nesmysli


stary ? 955 se daji sehnat i roky 04,05,06....a co jsem si o nich nacetl,tak zadnyma extra zavadame netrpi...nevim o cem tady seikos mluvi,jestli ma vubec osobni zkusenost,nebo hani vsechno ostatni nez jeho TDM ....

TDM900 X XL1000V

6.9.2011 v 20:48 | Nahoru | #60
no tigr je fakt povedená motorka, jenřže já už dneska chci něco víc na silnici a na 1050 nemám
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor


TOPlist