Dá se proti něco udělat?..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s pojištovnou triglav
jirin.sv píše: U koho máš povinné ručení ty? Pokud u České Pojišťovny, tak neváhej do toho zapojit i ji. Já jsem řešil pojistnou událost podle té reklamy, že vyřídí vše za mě. Moc jsem tomu nevěřil, ale fakt to fungovalo a na výbornou . Druhý den po nehodě mě navštívil likvidátor ČPoj a za týden jsem měl peníze na účtu .
Já se s těma zmrdama z ČPOJ hádal tři čtvrtě roku a stejně mi nevyplatili všechno co měli.
Číkus píše: Já se s těma zmrdama z ČPOJ hádal tři čtvrtě roku a stejně mi nevyplatili všechno co měli.
To je sice možné, ale určitě né z pozice, že by tě zastupovali z pozice tvé pojišťovny, ale byl si poškozen řidičem, co u nich měl povinné ručení. To je trochu něco jiného .1 reakcí na tento příspěvek Problém s pojištovnou triglav
3 reakcí na tento příspěvek Problém s pojištovnou triglav
Jinak ja mam povinny ruceni u Slavia a.s. a je to za hubicku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s pojištovnou triglav
A nemyslím si, že bych jim za tyhle "služby" platil nějakou přehnanou částku, 1200 Kč za 750ccm mi přijde jako lidovka, u Allianz jsem kdysi platil skoro trojnásobek - je fakt že tenkrát pojišťovny nebojovaly o každého klienta.
Obsah a text (ÚS) II. ÚS 2221/07 . Ono v tom rozsudku to není úplně tak jednoduše napsaný, ale to důležitý je, že to funguje . Samozřejmě je dobré jít do toho s právníkem, protože když do toho půjdeš sám, zametou s tebou. Pokud má někdo zájem, tak můžu rozsudek zaslat jako přílohu e-mailem. Taky mohu poslat kontakt na advokátní firmu, která bráchu zastupuje (pracuje tam mimo jiné bývalý člen ÚS a další jiný kapacity). Bráchu zastupovali při vícero případech vč. sporu s ČEZem o asi 20000,- . Vždy bráchovo spory vyhráli. Taky brácha jejich služeb využívá při silničních kontrolách PČR. V případě jakéhokoli problému jim volá, předá příslušníkovi telefon na ucho, ten mu ho potom vrátí a okamžitě brácha odjíždí. Čuměl jsem na to jako puk, ale ani v tomto případě, pro rejpaly, nekecám.
jean192: nevím, prečo máš silno silný pocit, že kecám, ale je mi to úpně jedno . Já tě nenutím, aby ses v případě potřeby domáhal svých práv a klidně si plať amortizaci pojišťovně, jak je ti libo.
Pojišťovna nezaplatila bráchovi v žádném případě víc, než je skutečná škoda..... Je to na dlouhý psaní a už se mi do toho nechce. Vše podstatné najdeš v rozsudku Ústavního soudu.
Naposledy editováno 04.07.2011 18:02:57
-l-u-k-i- píše: auto a pak i dalsi motorku si pojistim tam kde to bude nejlevnejsi :D to už nebude muj problem :D ale tahle situace me trapí..
To je přesně ono!Tak to se na mě nezlob,ale na co si stěžuješ?Sám seš potencionální problém pro někoho jinýho,tak nebreč!Každej ať si napřed udělá pořádek u sebe a pak si stěžujte na jiný.Když chcete šetřit,tak šetřete Všichni to víte,co je to za zmetky a přesto tam platíte,jan aby jste pár korun ušetřili.Teď aspoň víš,kde oni berou na tak levný pojištění!
Škodná událost: ---------
Věc: reklamace vyplacené škody na motocyklu Yamaha Thunderace 1000r
Vážení,
V návaznosti na Váši platbu zaslanou na účet cca.23.6.2011 – Oznámení o likvidaci pojistné události, musím zásadně nesouhlasit s Vámi stanovenou výší náhrady škody za zničený, výše uvedený motocykl vaším klientem
Odborným pracovníkům Triglav pojišťovny, a.s. je ale zřejmé, že rok výroby u motocyklů nemá takový vliv na jeho obvyklou cenu jak je tomu u automobilů. V tomto případě se cena odvíjí od skutečného, relevantního stavu motocyklu k datu vzniku škody. ,Ten byl nikdy nebouraný a ve vinikajícím originálním stavu což už teď nebude pokud nenamontuji originální díly. Na kterých bych si měl jako poškozený doplatit dle vašich výpočtů cca.-22000.-
• Ty byli ohodnocené v yamaha servisu takto :
• pravý bok – 10 683,- dodání do 3 dnů
• přední kapotáž 20 580,- dodání do 3 týdnů
• podkova pod budíky – 4 299,- dodání do 3 dnů
• oprava laku nádrže - 2500,- běžná cena v lakovně
• tudíž výsledná celková cena dílu a opravy nádrže je 38062.-
I když jsem osobně nebyl přítomen prohlídce mého zničeného motocyklu, jelikož jsem byl,v práci v hlavním městě Praha ,doufám že pracovník Jaroslav Mader provádějící prohlídku skutečný stav zaznamenal, což by mělo být patrno z kvalitně pořízené fotodokumentace. Dále si přeji jiného likvidátora , protože s p. Madrem se velmi špatně komunikuje –nezvedání telefonu a uvedení zavádějících informací s vámi telefonicky konzultováných .
Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem považuji za skutečně dosažitelnou obvyklou cenu koupě,montáž ,opravy dílů –nástřik nádrže motocyklu částku ve výši 38 062,-Kč. Bez práce tu si provedu sám a neuplatnuji jí .
Žádám Vás tedy o doplacení rozdílu mezi Vámi stanovenou, neoprávněně nízkou, cenou za škodu způsobenou mi Vašim klientem a skutečnou obvyklou cenou opravy motocyklu.
S pozdravem
Kopie zaslána do Brna a vám do OL Řehulka Richard
1 reakcí na tento příspěvek Problém s pojištovnou triglav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s pojištovnou triglav
Naposledy editováno 05.07.2011 22:59:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s pojištovnou triglav
Cipísek-Zdenda píše: A jak to je když vám pojišťovna nutí použít značkový servis a pokud nedoložíte fakturu (dal jsem výpočet rozpočtem) strhne i přes 40% jako mě? Někdo tvrdí, že to je normální ale mě se to normální nezdá a ani si nepamatuji, že by mi takle plnili v minulosti. Píčus mi zniučí díl na motorce a já ho chci zaplatit v jeho výši. Nebo ne?
Když tě pojišťovna nutí použít značkový servis, tak je to ještě dobrý (nutit tě ale nemůže), horší je, pokud tě nutí jet do smluvního servisu pojišťovny. Současný trend pojišťovem totiž je, autorizovaný servisi vyšachovat, protože používají dražší značkový díly a ne to nejlevnější, co koupí jejich smluvní servis v druhovýrobě .
Janek píše: Když tě pojišťovna nutí použít značkový servis, tak je to ještě dobrý (nutit tě ale nemůže), horší je, pokud tě nutí jet do smluvního servisu pojišťovny. Současný trend pojišťovem totiž je, autorizovaný servisi vyšachovat, protože používají dražší značkový díly a ne to nejlevnější, co koupí jejich smluvní servis v druhovýrobě .
No jo Janku, jenže já chci zaplatit díl dle platného ceníku Suzuki a opravit si to až se kupříkladu vrátím ze služebky. Respektive proč mi má někdo něco krátit za to, že si to chi opravit či objednat sám, když věc před tím byla jako nová a v pořádku, a dotyčný mi ji zničil tudíž znehodnotil. To mě hlava nebere.
A to si jako slyšela kde ???
To jako když máš škodu způsobenou druhým vozidlem a škoda se hradí v plné výši
z povinného ručení viníka, ty dáš auto do servisu tak mechoši vyrazí
po vrakáčích shánět díly ???
A čím se jako obohatíš ??? že ti někdo jako novýma dílama omladí auto ???
Jediný problém u starých aut je akorát v tom, že cena náhradních dílů nesmí přesáhnout
tabulkovou cenu vozidla, tzv. Totálka, potom pojišťovna proplácí poškozenému jen tu zůstatkovou hodnotu vozidla...
Eště že sis to Windy přetáhla na havarijku a zaplatila spoluúčast...
Kurňa máš nové díly.. neobohatila ses taky ???
Asi néeee platila si tu spoluúčast...
To si s tebe tak pěkně v pojišťovně vystřelili...
Johny_F píše: Nevim co resite, jaky mam povinny ruceni ja je mi uplne jedno, klidne at je to to nejlevnejsi, protoze v pripade nehody JA od nich nic nechci, to je pak uz hold problem toho poskozeneho, bohuzel/bohudik... zalezi na tom na ktere strane kdo je
Jinak ja mam povinny ruceni u Slavia a.s. a je to za hubicku
No...obavam se,ze to neni uplne tak,jak si myslis...nejsem sice pojistovak,ale domnivam se,ze jsou urcite limity plneni,ktere budou u lacinne pojistky nizsi...a pokud se ti povede sestrelit ze silnice treba skopcaky s autobusem,muze se ti stat,ze skoda bude tak vysoka,ze prekroci limit pojistneho plneni a to,co bude navic,bude poskozeny vymahat na tobe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s pojištovnou triglav
-vodník- píše: Johny_F> jenže až tě sundá někdo, kdo je pojištěný u Triglavu, AXA nebo klidně i Čpoj, tak tě v tom Slavia nechá a nebude tě zastupovat při jednání s pojišťovnou viníka, kdežto Kooperativa i ta Česká to vyřídí za tebe. Vytáhnou z pojišťovny viníka zpravidla více peněz a rychleji, než člověk, který se v tomhle nepohybuje každodenně. Obzvláště Kooperativu můžu pochválit, peníze doma do 7 dnů od nahlášení škody, peníze přesně pokryly náklady na opravu (nic nechybělo a zbylo tak akorát na dobrou večeři).
A nemyslím si, že bych jim za tyhle "služby" platil nějakou přehnanou částku, 1200 Kč za 750ccm mi přijde jako lidovka, u Allianz jsem kdysi platil skoro trojnásobek - je fakt že tenkrát pojišťovny nebojovaly o každého klienta.
presne
z-x-r píše: presne
Dobry a co s tim konkretne vyresi to, ze budu platit "kvalitnejsi" pojistovnu? NICPlneni mam na 50 mil, stejne tak jsem to mel u kooperativi, tak kde je problem? A predstava ze motorkou sestrelim autobus... no to bych musel byt hodne sikovnej, abych vyhral v souboji s autobusem
Naposledy editováno 11.07.2011 08:34:17
Johny_F píše: Nevim co resite, jaky mam povinny ruceni ja je mi uplne jedno, klidne at je to to nejlevnejsi, protoze v pripade nehody JA od nich nic nechci, to je pak uz hold problem toho poskozeneho, bohuzel/bohudik... zalezi na tom na ktere strane kdo je
Jinak ja mam povinny ruceni u Slavia a.s. a je to za hubicku
Teoreticky bys měl mít pravdu, pojistka jako pojistka a zvlášť pokud je výše pojistnýho limitu stejná. Taky by to mělo být jedno z toho důvodu, že pokud nějaký pojišťovně stát umožní sjednávat pojistky, mělo by to být automaticky zárukou toho, že to bude fungovat na nějaký úrovni. Jenže zkušenosti mnoha lidí svědčí o opaku. Např. AXA, Hasičká poj., Triglav jsou naprosto katastrofální - domluva vesměs jako z kreténama, snaží se využívat maximálních dovolených lhůt, takže na vše čekáš tak dlouho, že už mezi tím zapomeneš o co vlasně šlo . Vyplácí malé pojistné plnění a hodně zkouší, kdo co vydrží, jejich technici jsou idioti, alespoň co jsem s nimi jednal.... ČPP je na tom už o dost lépe, protože pro ně podklady zpracovává Global Expert, stejně jako pro Kooperativu. Allianz má zas (v záp. kraji) katastrofální zákaznický centrum. Prohlídku vozu nejsou většinou schopni provést během 7 prac. dnů. Zas ale když přijede, vše rovnou zpracovává v Audatexu, což má i svoje výhody a vcelku dobře plní. Generali je taky docela OK. Nejlíp stále vychází ČP . Potom tu zbývají další subjekty, se kterými nemám osobní zkušenosti. Určitě se najdou lidi, který mají dobrý zkušenosti i s těmi "nerenomovovanými" pojišťovnami. Osobně volím při pojištění taky dobrou cenu, ale na za každou cenu .
Měl bys trochu změnit uvažování, protože pokud považuješ že "problém toho poškozeného" je to, když ty mu něco zkurvíš a tvoje pojišťovna mu bude dělat problémy, seš docela frajer, ale bezohledný. Nebo si jen nedovedeš představit následky, které z toho plynou. Dost toho taky plyne z přístupu k zodpovědnosti za vlastní jednání, který má každý člověk jiný.
Dál píšeš "protoze v pripade nehody JA od nich nic nechci.." - taky to není pravda. Ty chceš, aby pojišťovna zaplatila za škodu způsobenou provozem vozidla tebou způsobenou a už z logiky věci by ti mělo záležet na tom, aby ten, koho jsi poškodil, dostal zaplaceno za veškerou škodu, protože tys ji způsobil.
Pokud nehodu způsobíš, vždycky zůstaneš viníkem ty. Ono se může krásně stát, že pokud bys opravdu něco udělal (což je velmi pravděpodobný, pokud se pohybuješ v provozu) a narazíš na ostrýho týpka, kterýmu pojišťovna vyplatí kulový za tebou zkurvenou věc, protože tobě je to přeci jedno - hlavně že je to levný, tak si potom za tebou dojede, nechá ti rozsekat rypák nebo ještě lépe někomu tobě blízkýmu (což má lepší psychologický efekt) a bude po tobě chtít zaplatit zbytek plus něco navíc. Takových případů je, to by ses divil. Hlavně je to rychlejší a účinnější metoda než soud. A můžeš mít pojistný limit 50 mega a bude ti houby platný.
Takže pojistka má chránit v první řadě tebe a tak bys na to měl koukat. Píšu tö jen tak k zamyšlení, nebudu o tom dál polemizovat.
Windy píše: 10 let staré auto - zaplatí Vám deset let staré díly. práci zaplatí všechnu ale díly jen staré a ne nové. to je proto, že kdyby zaplatila nové díly na staré auto, už byste se obohatili...Likvidovat to z povinného ručení viníka - neměla bych auto ještě dneska a doplácela bych cca 60 tisíc.
Asi neumím správně chápat napsaný text. Pokud je to pojištění odpovědnosti způsobené provozem vozidla a tobě vznikla škoda 118 tisíc, tak proč ti pojišťovna neuhradí opravu ve výši 118 tisíc?
Rozhodně všem doporučuji pojišťovnu Triglav! (lituji ty, co se stanou "obětí" a viník bude u zmiňované pojišťovny)
Na začátku ledna, krásné slunečné počasí, vytahuji kawu na první jízdu do školy (předtím jsem na ní jel asi 2x v tom týdnu), zastavuji na přechodu, pouštím chodce a bum.Zezadu mě napálila Octavia, pán velice ochotný .. vše jsme sepsali, jednoznačně potvrdil, že viním je on sám, jelikož nekoukal na cestu a smetl mě.Pán byl pro mě bohužel pojištěn u Triglavu .. 3 týdny z něho postupně tahali vše možné a nemožné (kopie řidičáku, týden poté zelené karty, techničáku, atd.), nakonec mi po měsíci přišel dopis ve kterém po mně chtějí to samé (kopii -techničák,řidičák, ...) vše obratem zasílám na mail, který je v dopisu přiložen.Příběh je hodně zamotaný a mohl bych ho vyprávět jako celovečerní bestseller podobný HP od J.K.Rowlingové .Dnes je to již přes 2 měsíce a já nemám stále nic, moto je rozebrané v Kawasaki HK a čekají na peníze.Pán, který vyřizuje mou událost si dokonce vzal tento týden pro jistotu dovolenou, neboť ho už asi nebavilo mi lhát (několikrát mi lhal a mám to ověřené - není problém zavolat firmě na kterou se ohání a ta mi vysvětlí, že to tak není..).Konečně po mých stížnostech a nekonečnému přepojování se mě konečně ujal jiný "člověk" a do zítra to prý vyřeší, neboť je už událost min. týden vyřízena!
K panu likvidátorovi se asi vyjadřovat nemusím, starší pán (cca.60 let), moto je prý obouchané, a kdo ví co ještě, v servisu na něho koukali prý s otevřenou hubou, protože hezčí ZX6R r.v.06 ještě nikdy neviděli!
Tak, snad jsem to ze sebe trošku dostal, díky za přečtení ..
Triglav pojišťovna, a.s.
a allianz je to samý jejich klient mi na autě urazil zrcátko samozřejmě všechno zdokumentovaný likvidátorovi předaný všechny dokumenty co chtěli zvolena oprava rozpočtem (nový zrcátko cca 600,-) od té doby mi přišli asi tři dopisy že chtěji něco doložit přitom všechno co chtěli dávno dostal likvidátor nakonec sem se na to vysral se s nima pro těch pár korun hádat
pak kamarád u allianz pojištění skel, rozbil si zadní okno tak samo všechno zdokumentovaný sepsaný likvidátorem (má vlastní servis) - to k němu ještě musel ject říka (v pojištovně se divili že nepřijel a neexistuje aby poškozený musel k němu) samozřejmě výměna sla v servisu 5600kč - limit měl 5000kč a první tři měsíce 50% spoluúčast takže měl nárok na 2500,- tahal to z nich dva měsíce volal na infolinku a furt "zjistíme kde to vázne a zavoláme vám" nakonec zabral rozhořčenej email přímo řediteli a druhej den peníze byli