Valím si to ze Soběšovic, v podstatě celou cestu v dešti a 30km od baráku jsem uklouzl v rychlosti cca 40km (odhad)na dlažebních kostkách v levotočivé zatáčce a předním kolem (asi pláštěm) jsem chytil obrubák. v kopci mezi Josefovem a Jaroměří...asi to místo většina, hlavně místních,zná.
Já, až na ego OK.
Motorka - než jsem se vymotal z podní asi 20. blafala - pak chvilku trvalo, než jsem ji s pomocí jednoho pána postavil. Je to problém? NAstartovat šla, domů jsem dojel, jen se mi z počátku zdálo, že nejde dát výšší rychlost, než 3. (byla tam 3 nebo dvojka při pádu? Nevím. Každopádně z Jaroměře jsem domů dojel po vlastní ose, zvuk v normě, řazení na všechny stupně šlo na jedničku.
Kolo - ráfek se zdá OK. Brzdový kotouč je taky OK, jak se zdá. Pohledově je kolo vychýleno do leva od osy předního blatníku.Od toho se odvíjí asi to, že abych jel rovně, musím řidítka držet cca v pozici "za deset minut čtyři"
Světlo:
- reflektor nerozbit
- pravý úchyt světla vyhnut o 5 cm
- chromovaný kulatý rámeček kolem světla šišatý
Řidítka:
odřené pravé závaží, brzdová páčka o 1cm vyhnutá dolů, jinak se vše zdá OK Na co ještě kouknout?
Budíky:
Asi z prdele klika - budíkují...otáčkoměr otáčkoměruje, rychloměr rychloměří. Je prasklý "pouze" kryt budíků...a nevím na čem to drží..ale klíček je trošku vyosen, teda spínací
a pak už jen kosmetické vady:
odřený padák - ještě, že jsem ho měl...
odřená a promáčklá nádrž (cca 5 cm???)
no a klasika, pravá strana motorky podrápaný a malinko zmáčklý výfuk.. jo a pravý přední blinkr.
Prosím o radu, jak postupovat při opravě, a hlavně kam to dát opravit?
Děkuji všem za rady...
Fotky dodám, až se dostanu ke kloudnému PC.
[URL=
Naposledy editováno 03.07.2011 20:15:55
1 reakcí na tento příspěvek ER-5 - návrat z TPC - crash
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 - návrat z TPC - crash
jestli ani EAB nepomohl.....
Hlavně zdraví
Naposledy editováno 05.07.2011 09:04:24
1 reakcí na tento příspěvek ER-5 - návrat z TPC - crash
1 reakcí na tento příspěvek ER-5 - návrat z TPC - crash
1 reakcí na tento příspěvek ER-5 - návrat z TPC - crash
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 - návrat z TPC - crash
nigga píše: Mě nejvíc nasralo při pádu, že se mi to stalo dvakrát.. každou sezonu.. a vté samé zatáčce.. , pod ty samý svodidla
TO uz si v ty zatacce zarikaval duchy ne ?
1 reakcí na tento příspěvek ER-5 - návrat z TPC - crash
1. Povolím spodní brýle
2. Stoupnu si před motorku, kolo vzepřu mezi kolena
3. Cuknutím za řidítka srovnám kolo s řidítky.
4. Brýle dotáhnu.
Sice asi blbě, ale raději se zeptám...
Trutnovacek píše: Ke srovnání kola vs. řidítka..
1. Povolím spodní brýle
2. Stoupnu si před motorku, kolo vzepřu mezi kolena
3. Cuknutím za řidítka srovnám kolo s řidítky.
4. Brýle dotáhnu.
Sice asi blbě, ale raději se zeptám...
Na male KMX to delam tak ze opru predni kolo o nejaky sloup nebo strom a zatlacim na tu stranu kde je to oprene - opraveno v terenu bez naradi a jede se dal
johny.riha píše: Jestli máš ohlý vidle,tak na to je docela dobrej p. Rýdl z Jílovic a na rovnání rámů jak by smet. Hlavně s ním je snadná domluva a docela rychlost opravy. Kdyby si chtěl,mužu ti na něho poslat kontakt.
pridam se ke chvale v pohode panacek..
Hrmino píše: ...a blinkr taky nestoji par korun a takej nejlevnejsi co jsem v letu kouknul mas asi tu:
http://www.motogaraz...inkr-Kawasaki-ER5-ZX
Bacha, to je zadní blinkr (je delší) a kromě toho je na trubičkové konektory a ne na plastové kostky, jak je tomu u novějšího modelu.
Takže celkem k ničemu...
Přední blinkry jsem v replice zatím nikde neviděl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ER-5 - návrat z TPC - crash
jednaminus píše: Hrmino> nevíš, jestli ten inzerovaný kryt budíků je i s tím vnitřním (bílým) plastem, co se na něj montují přístroje a dávaj do něj žárovky?
Ne, je to jen kryt, jak už Ti tady někdo psal.
Bílý plastový domek jsem kupoval asi před 2 měsíci za cenu 2788 Kč s DPH.
Ale prý Kawa díly slevnila...
K poškození:
budíky:
kromě chromovaného spodního krytu bude pravděpodobně poškozený i:
prasklý i bílý domek, ve kterém všechno bydlí (bude asi jen popraskaný a tak by měl jít svařit. Nešahej do toho sekunďákem, nebo to už svařit nepůjde - materiál se teplem nespojí).
Bude ohnutý kovový držák (půjde srovnat, ale chce si to s tím vyhrát, aby byla mezera mezi krytem kontrolek a gumou spínačky stejná)
kryt kontrolek asi taky praskne (díky natlačení na spínačku), ale s tím se dá jezdit, do toho bych nešahal
chromovaný rámeček - ten už moc dobře srovnat nepůjde, vždycky tam bude nějaká deformace.
Ten bych koupil nový, starší se vůbec nevyskytuje. Když je OK - je OK i zbytek světla a to se pak prodává jako celek. Cena za nový v Kawě cca 860 Kč (cena 3 měsíce zpátky)
chromovaný držák světla - ten půjde srovnat, jen je třeba dát pozor na poškrábání chromu - jinak na komax. Cena nového cca 1500 Kč.
řídítka - asi jsou drobně přihnuté - mě se je nikdy nepodařilo dokonale srovnat a měl jsem z nich špatný pocit. Kup širší (Fehling, Tomasselli) v ceně kolem 700 Kč.
těžítko - vzhledem k tomu, že Kawa má v řídítkách vevařený závit M8 a všechny ostatní řídítka jsou dutá (bez špuntů) - originál neřeš a poohlédni se po nějakých jiných univerzálech (200 - 450 Kč/pár)
Brzdová páčka - nová stavitelná v neoriginále cca 460 Kč, pokud Ti ten 1cm nevadí - nech ji tak, hlavně ji nerovnej. Mě vždycky praskla.
Padák - je bitelný a zachránil Ti víčko vodní pumpy (2400 Kč) a odtah domů. Takže poděkuj, žes ho měl.
Škrábance vybrus dohladka a dej je na komax.
Poškrábaný výfuk - to je jenom kosmetická záležitost, ale já vím, zamrzí.
Z fotek není poznat, jak jsou hluboké rýhy a tak těžko říct, jestli půjdou zaleštit.
Nerezovou koncovku nemám, ale mám lehce jetý (zánovní) nepoškozný laďák od Ixilu s kompletní montážní sadou. Stačí se ozvat.
Vyosené řídítka - to jsou vyhlé spodní brýle - holt Ti nezbude, než je někde nechat srovnat.
Takové ty rady vytoč kolo na jednu stranu a řídítka drž na druhou stranu a rychle to dotáhni moc nefungujou. Ono se to opravdu zlepší, ale kolmo řídítka (respektive horní brejle) nebudeš mít nikdy. Alespoň mě se to vždycky trochu vrátilo a při jízdě jsem měl každou ruku jinat nataženou (projevovalo se to tak, že jedna ruka mě začala při delší jízdě bolet a druhá byla v pohodě). Samozřejmě to bylo i vidět.
Takže máš dvě možnosti - zkusit to povolit, "zkřížit" a dotáhnout a zvyknout si na odchylku nebo nechat trubky přeměřit a spodní brýle srovnat.
Škoda, že jsi tak daleko...
Takže já Ti můžu pomoct jen tím předním blinkrem, který jsi u mě poptával, případně novými díly z Kawy.
Takhle dopadl kryt budíků
Z týhle fotky mám obavu.Hodně záleží na úhlu pohledu, ale šlo to na pravou stranu a odchytil to padák (a výfuk) Nemůže být i něco s rámem?
Naposledy editováno 19.07.2011 21:10:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |