technicky by to neměl být velký problém, ale zajímalo by mě jak se budou tvářit na STK, případně co je třeba na ofiko přestavbu?
zde článek v němčině
Jo a né, že to teď bude mít každej.
Naposledy editováno 29.05.2011 11:38:34
Naposledy editováno 04.06.2011 14:10:48
mně by šlo hlavně o jízdní vlastnosti a pak až o vizuál. nebo máš doma prostě kyvku a chceš mít něco origo bez ohledu na přínos?
origo kyvka vypadá taky docela dobře odkrýtá...
Naposledy editováno 04.06.2011 15:25:49
ten kryt jsem viděl na bazáči... moc pěkný, mít takovou lešťenku jako má tady z motorkářů jedna slečna s Xtra raptorem
pro mě je to Váha navíc, i když je to cca 0,0005 deka karbonu. (hlavně že mám na předním blatníku bednu kitu...)
Jak říkám, z RSV bych tam šoupnul jenom, když to přinese lepší jízdní vlastnosti a ještě bych to odkryl. no a nebo letmáč...
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba kyvka RSV na Raptora
Naposledy editováno 04.06.2011 15:47:53
částečnej popis mám v profilu. dělám to po kouskách a než se sejdou prachy, tak se vysype vždycky něco jinýho... takže místo výfuků pod sedlem a přepáčko řešim repas vidlí a novej tlumič řízení. jediný, co šlape jako hodinky je motor. Jinak je to mašina "SemTamŤuk" a nikdo by neřek, že po těch všech kolizích sem do toho nasypal takovejch pěněz, že bych měl novou. teď bych ji nestřelil ani za šede. ale proč taky? na lak už kašlu, spíš řešim jiný brzdy, nebo tlumiče, laboruju s gumama a přes oděrky dávám samolepky no a než se dostane na lakování, tak se kousne na klice. no a pak repas kliky, nebo jinej motor už si ji nechám a to jsem ještě ku.va(prostitutka) mladej. takže raptor zůstane, třeba přibydou další. sorry trochu off.
ještě bych být tebou popřemýšlel o vytažení koncovek pod sedlo. v zimě zatopí a v létě předehřeje přece tu kyvku neschováš a stupačky se dají dát sólo...