http://www.ktm.com/enduro.html
Naposledy editováno 24.05.2011 10:49:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
Makačice píše: Gas> Já jsem si vyzkoušela ve 2T 200 a 250, ve 4T pak 250 a 350. Trať byla fyzicky náročná, teda aspoň pro mě, protože jak teď nejezdím, když nemám svou motorku, odešla jsem na ruce po třech kolech a myslela jsem, že chcípnu. Navíc jsem se pozdě rozkoukala a než jsem zaznamenala, že už se zapisuje, zbyla na mě na začátek pouze 2T 250 a ta mě tedy řádně potahala, pro mě je na takové trati nezvladatelná. Trať byla v lese bahnitá, kluzké obnažené kořeny, po tom, co zapršelo, tak to bylo veselý.
Abych shrnula své subjektivní dojmy.
2T EXC 200:lehká a výkonná, i přes absenci e-startéru jde pěkně našlápnout, kupodivu má slušný spodek, výkonu má dostatek, ale není tak agresivní, jako 250. Pro mě to asi bude cesta, protože ji lze koupit i jetou.
2T EXC 250: pro mě už příliš divoká, jakmile jsem si na té technické trati někde štrejchla o plyn, už jsem se vezla někam do pr...
4T EXC 250: pro mě trochu zklamání, těšila jsem se na spodek, ale není tam. Věřím, že by se to dalo poladit, v sériovém nastavení se ale musí točit. Těšila jsem se, že by mi mohla vyhovovat a stát se mou budoucí, ale teď jsem z toho spíš zklamaná.
4T EXC 350: pro mě absolutní vítěz mezi mnou vyzkoušenými modely. Přesně motorka, která vyplňuje díru mezi 250 a 450. Má novou spojku, která je opravdu maximálně na dva prsty. V porovnání s Husabergem 390 je na spodku jemnější, ve středních otáčkách má takový nárůst výkonu, kterým se chová trochu dvoudobě. Celkově je kompaktní a příjemná, žádný záludný hajzl.
Kdybych měla za co, stejně bych brala 390 Husaberga. 350 EXC-F pro mě bylo velmi příjemné překvapení, ale někteří kolegové z ní byli rozpačití. Cena 230 tisíc je navíc strašná pálka.
Toť mé subjektivní dojmy. Pohyb prstů na klávesnici je asi to jediné, co v následujících dnech zvládnu. Jsem samé jelito, nejspíš proto, že jsem jelito. Ale líbilo se mi to. Au
Ta 250 EXC-F jede jinak když se odborně otevře a dá se na ni výfuk (Akrapovič)
S ním to neřve o moc víc ale jede suprově. Ale pořád je to povahově točák, to jo. To na ní pro mě bylo právě pozitivní, že jízda měla grády a přitom ve spodku neucukala.
Oproti tomu WR by ale mohlo být co hledáš, protože to je pravej opak - jede hodně na spodek a je takový klidný. Až moc klidný - nudný na mě, takže ho dávám pryč. Není to to co u motorky hledám.
Zato jsem se svezl na kamarádově 125 EXC 09 "siksdeyswoe" a už jsem ji nevrátil Je to přesně co jsem celou dobu hledal, totální stroj na adrenalin, divočina a neustálej závod, miluje jízdu na plno a nesnáší loudání a usínání - a přitom je poslušná jak žádná jiná, nevytrestá mě a všechno mě na ní jde
1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
je to marne ale KTMky jsou vzhledove cim dal tim hezci, TOP motorky :)
a techniky taky povedene, moje prvni 300 EXC 05 mela cca 400mth a porad jezdila,
nova 300 08 nebyl taky zadny problem, proste jednoduche a dobre motorky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
Bahnak1991> Nechtěl jsem - dvoustovka už dovoluje jezdit kadla kadla na krouťák, odpustí chyby při řazení atd. Já mám tendenci při jízdě "usínat", a velkým objemům to nevadí. Zato na dvacce si připadám jako ve filmu "Zastav a nepřežiješ" a to je přesně co mě baví
1 reakcí na tento příspěvek KTM 2012
Naposledy editováno 02.06.2011 17:26:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
450 EXC 2011 Factory
450 EXC 2011 Factory I
Naposledy editováno 02.06.2011 17:44:30
Jinak chránič výfuku už jsem udělal,sice až napodruhé ale myslím že se to povedlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
2 reakcí na tento příspěvek KTM 2012
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
"čuzzz, dostal jsem ji od tatíqa XDDDDDD nwm jak zvíšit víkon a zlepšit zvuq, poraťte!!!!§§ peace!!§! xD xD :-* "
tatar píše: Vespa > pěkná dváca měl bych na tebe prosbu,chystám se teď vyrobit synovi chránič pod motor a vidím že tam nějaký máš.Nenafotil bys ho trochu nějak detailněji a taky jak je to uchyceno vepředu pod výfukem,určitě by mi to ulehčilo práci.
Jinak chránič výfuku už jsem udělal,sice až napodruhé ale myslím že se to povedlo.
ahoj, vepředu je uchycenej pomocí takovýho proti-svornýho plocháče
Ten šusplech bych ale kdyžtak prodal, mám namyšlenej nějakej svůj lepší, nechceš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 2012
uplna parada, kazdy se musi zamilovat:)
nejhorsi je, ze ja mit novou nemuzu, bojim se s ni pak trisknout o kameny a to pak to enduro nejedes na plno a neni to ono :) proste tezce na ni vydelam, tak pak me to za ni boli 2x,
Naposledy editováno 02.06.2011 22:02:50