globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Leštění, leštění a zase leštění.
 
29.3.2011 v 21:03
Tak tento víkend se dáváme do práce. Chci se jen o tom pobavit s lidma co taky leští

Budem leštit kola. To je jasné. Dále pak víko nádrže, páčky, však to znáte. Nechci z toho kýč zase(padlo i na leštění motoru - bratránec je blázen no ). Když se na tu mojí holku kouknete, napadá vás něco? a jak jste na tom Vy? Rád bych viděl vaše výtvory. Díky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 18:53 | Nahoru | #31

dareckov píše: tak právě že svody jsou kýč pro mě


Kýč? Ony normálně lesklý jsou (vypálí se a budou zlaté). Tobě se líbí ty černý? Dělal jsem to na ducně, na r6 nebylo potřeba...

Bych se na to vysral, spíš je nech stříknout, ta růžová vypadá blbě. Rozleštěnou mrdku pak neprodáš.

(reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 19:04 | Nahoru | #32

RomanSS píše: Kýč? Ony normálně lesklý jsou (vypálí se a budou zlaté). Tobě se líbí ty černý? Dělal jsem to na ducně, na r6 nebylo potřeba...

Bych se na to vysral, spíš je nech stříknout, ta růžová vypadá blbě. Rozleštěnou mrdku pak neprodáš.



zlaté se mi právě libí. a černé taky, ladí mi

Já už ji prodávat nebudu. Jak budu chtít něco silnějšího tak až si nato vydělám a uživím to. Rozhodli sme se že vyleštíme ráfky po obvodu. Paprsky necháme. Páčky a pak uvidíme Stříkat nic nechci, jelikož nato ted nemám.

Naposledy editováno 31.03.2011 19:09:37

Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 19:31 | Nahoru | #33
zrovna ty kola jsem rad, ze mam tmavy... predstava, ze by bylo videt, jak to mam zasrany od retezu.. to me desi... staci ze je to videt i na tom pritroublim prouzku

2 reakcí na tento příspěvek Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 20:10 | Nahoru | #34

(reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 20:25 | Nahoru | #35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 20:42 | Nahoru | #36

RomanSS píše: Kýč? Ony normálně lesklý jsou (vypálí se a budou zlaté). Tobě se líbí ty černý? Dělal jsem to na ducně, na r6 nebylo potřeba...

Bych se na to vysral, spíš je nech stříknout, ta růžová vypadá blbě. Rozleštěnou mrdku pak neprodáš.


Zapoměl jsi dodat že na ducně jsou nerez svody, takže to nerezne

(reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 20:45 | Nahoru | #37

Sojky píše: Zapoměl jsi dodat že na ducně jsou nerez svody, takže to nerezne


Jo já vím, jsem mu psal že ty jeho by mu zrezly. Na jsem to nemusel ani rozlešťovat...

Ikdyž zespod tě "křižovatky" to na ducně taky rezlo...

Naposledy editováno 31.03.2011 20:45:12

Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 20:55 | Nahoru | #38
Zdaleka nejoriginalnejsi a nejvyjimecnejsi je po par letech masina v originale

Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 22:18 | Nahoru | #39
No, jednou jsem si leštil na bejvalce svody.. nakonec to šlo dobře, ale i tak, už nikdy víc, mám zamilovanou starou vránu a ta má sloužit mě, nikoliv já ji

Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 22:46 | Nahoru | #40
Já teď leštim kola a je to fakt pakárna na moře času a doufám že mi to pak poleze na nervy to pořád čistit ale mam rád motorku čistou tak to snad taková změna nebude Jinak leštim celá kola takže fakt masakr a čeká mě ještě půlka zadního tak snad na podzim vyjedu

Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 22:49 | Nahoru | #41
Jinak jen límce se mi nelíběj obzvlášť když jsou středy v jiné barvě než motka

Leštění, leštění a zase leštění.

31.3.2011 v 23:04 | Nahoru | #42
Tedka je v mode cerna ne nejake lestení a na stavbach fici mosaz

(reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

1.4.2011 v 08:12 | Nahoru | #43

novej píše: Já vyleštím celou motorku )



Dobrá práce

(reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

1.4.2011 v 10:01 | Nahoru | #44

novej píše: pohledej trochu hliník se odstěhoval do Humpolce



Leštění, leštění a zase leštění.

1.4.2011 v 10:44 | Nahoru | #45
Teď sem dělal kámošovi držáky řidítek, myslím že se povedli
[URL= with [URL=

Naposledy editováno 01.04.2011 10:48:26

Leštění, leštění a zase leštění.

1.4.2011 v 10:54 | Nahoru | #46
tez me napadla na me nove moto neco vylestit.bryle jsou takove zahnojene a mam lakovany ram a pritom je mistama odlouply a pod tim ten ram vypada pekne,takze vaham zda ten jiz mistala oloupany lak servat.ale asi to udelam pristi zimu,napadlo me spis hodne jemnym brusnym papirem to prebrousit a hotovo

Leštění, leštění a zase leštění.

1.4.2011 v 13:16 | Nahoru | #47
další kousek

Leštění, leštění a zase leštění.

1.4.2011 v 13:16 | Nahoru | #48
detail povrchu

Leštění, leštění a zase leštění.

1.4.2011 v 15:06 | Nahoru | #49
Tento víkend jsem taky leštil. Zadní kolo. Cca celkem 5hodin.
Je to lehké, jen je potřeba mít kvalitní vybavení, dobrou vrtačku a hold trošku nervy a fígl, jak leštit.
Naštestí já měl poučení od kamrádky zlatnice, jak na to.




Jiank vybavení sjem si sehnal s tadyma:
Leštidla
Řekl bych že mě zmizelo cca 50% kotouče jednoho.

Postup viz stránky:
POSTUP LEŠTĚNÍ BAREVNÝCH KOVŮ, ZEJMÉNA HLINÍKU





Zde je potřeba rozlišit, jestli chceme docílit zrcadlového lesku a nebo jen povrch srovnat a mít ho matný. Co se týče další konzervace povrchu je několik možností :

- lakovat - osvědčil se mi lak na hudební nástroje nebo v nouzi lak na metalízu

- konzervační olej- silikon, konkor

- pasta na udržováni nových laků karosérii- zdá se to nejlepší verze.

- leštící pasta kterou budeme povrch leštit, ty co dodávám udrží lesk poměrně dlouho, ale po smontování dílů je většinou už špatný přístup neumožňující strojní leštění.



NIKDY NEPOUŽÍVEJTE na leštění nebo konzervaci barevných kovů Silichrom nebo Neoxid - to je naprostá katastrofa!!!!! Povrch je zdrápaný a zoxiduje rychlostí blesku.Tyto přípravky jsou vhodné tak na cídění hmoždíře umístěného v kuchyni na poličce a to se na něj ještě musíte dívat velké vzdálenosti!



Postup leštění:



- součást zbavíme všech nečistot a mastnoty. Potom je nutno se rozhodnout zda brousit nebo ne.Všeobecně platí, že broušením se hlubokých poškození a hloubkové oxidace zbavíme, ale zase si vyrobíme spoustu drobných rýh od brusiva. Zásada je nepoužít ocelový kartáč ani ruční, natož na vrtačce nebo úhlové brusce!



a) silně poškozený a nebo zoxidovaný povrch

- Pokud je součást hodně poničená nebo velmi silně zoxidovaná, doporučuji jemně přebrousit brusivem o zrnitosti 180- 240. Pokud použijete brusné plátno, je vhodné ho přimazávat lojovou pastou, protože specielně hliník nám jednak zanese brus a jednak vytvoří rýhy, kterých se později budeme těžko zbavovat. Brousíme pokud možno vždy jedním směrem a pokud jsou na leštěném předmětu prolisy tak podél nich. Nikdy ne kolmo! Pokud použijete brusné rouno, lojová pasta se nepřidává.

- Předleštění provedeme pouze pokud jsme celý povrch přebrousili a to buď hrubovací pastou to je pokud chceme matný povrch např. Black-Max nebo pokud vyžadujeme vysoký lesk Brown Max a sisálovým nebo hustě šitým látkovým kotoučem. Zde se začíná leštit kolmo na směr brusu, ale pokud jsou na předmětu prolisy tak je nutno na ně nenajíždět vyloženě kolmo.

- Leštění pro dosažení vysokolesku provedeme pomocí pasty White Max a látkového kotouče (např. kaliko). Pokud je nežádoucí dosáhnout vysokého lesku tak leštění ukončíme po předleštění Black Max a sisál.



b)mírně poškozený povrch

Jestli je povrch součásti v relativně slušném stavu tak se vyplatí nepřebrušovat celý povrch a pouze ručně opravit případné vady (vrypy, rýhy), brusným papírem P240 který budeme přimazávat lojovou pastou (aby se nám tak rychle nezanesl).

- Leštění:

Pro dosažení vysokého lesku použijeme buď rovnou pastu White Max a polohustě šitý látkový kotouč (např. kaliko). Pokud je potřeba větší odběr materiálu je možno přeleštit pomocí pasty Brown Max a kotouče z technické tkaniny a potom dalším krokem doleštit pastou White Max a látkový kotouč (např. kaliko).

Pro dosažení matného povrchu leštíme pastou Black Max a podle stupně poškození povrchu se volí mezi kotouči sisál-silně poničený povrch nebo TT- málo poškozený. Odběr této pasty je možno zvyšovat současným přidáváním lojové pasty.

Naposledy editováno 01.04.2011 15:07:38

Leštění, leštění a zase leštění.

1.4.2011 v 18:56 | Nahoru | #50
Leštěný povrch je pěkný, ale starat se o něho, aby vypadal je celkem pakárna. Takže jsem postupně dospěl k transparentnímu eloxu, který je taky pěkný a aspoň na něm není vidět každá ďubka, leštění je taky o poznání jednodušší. A zajímavosti na povrchu se dá docílit i jinak .

1 reakcí na tento příspěvek Leštění, leštění a zase leštění.

2.4.2011 v 00:08 | Nahoru | #51
Elox je luxus

(reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

2.4.2011 v 10:09 | Nahoru | #52

Pjercak píše: Elox je luxus

Tak tak, hlavně je to velice levná a „rychlá“ (já to měl pomale do druhého dne hotové) povrchová úprava (na rozdíl od niklování, chromování, se kterým jsem si hrál na Zetkách)

Leštění, leštění a zase leštění.

2.4.2011 v 19:05 | Nahoru | #53
Tak jsme začli. Za cca 7 hodin hotovo přední kolo, páčky, víčko od nádrže. Na všechno máme stroje, ale i tak to byla drbačka jak hovado. Stará japonská škola nás ke konci už docela srala. Tu řůžovou z kol nešlo jinak než flexou, bylo to pod lakem, a rozpouštěč barvy působil jako smývač prachu Za týden bude komplet a hodím sem fotky. Vypadá to rozhodně líp

1 reakcí na tento příspěvek Leštění, leštění a zase leštění.

2.4.2011 v 19:15 | Nahoru | #54
jirin> Tak ten elox, to je paráda. Na kolik výjdou např. ty brýle? A to si ty předtím nemusíš upravovat ne? To dají do nějaké lázně?

Vypadá to suprově.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

2.4.2011 v 19:43 | Nahoru | #55
RomanSS> Spolu s brýlemi jsem eloxoval ještě další věci, celkem jsem platil 120 Kč, takže cena za samotné brýle dejme tomu 70 Kč. Vyleštit nebo nějak srovnat povrch musíš, elox víceméně jen tu vrstvu okopíruje. Do nádrže s hydroxidem se to dává, povrch se trochu naleptá a odmastí, ale rozhodně to nesrovná tolik jak šmirgl + leštící kotouč .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

2.4.2011 v 19:53 | Nahoru | #56

jirin.sv píše: RomanSS> Spolu s brýlemi jsem eloxoval ještě další věci, celkem jsem platil 120 Kč, takže cena za samotné brýle dejme tomu 70 Kč. Vyleštit nebo nějak srovnat povrch musíš, elox víceméně jen tu vrstvu okopíruje. Do nádrže s hydroxidem se to dává, povrch se trochu naleptá a odmastí, ale rozhodně to nesrovná tolik jak šmirgl + leštící kotouč .


70kč? Tak to jsem ani nečekal. To je parádní. Nejhorší to je asi vyleštit...kdybych chtěl třeba přepáčko, tam je hodně tvarů a růžků. Ty brýle jsou parádní, já je mám poškrábaný od klíčků, tak jsem přemýšlel co s tím.

(reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

2.4.2011 v 19:59 | Nahoru | #57
RomanSS> Tak pokud na těch dílech teď elox je, tak je to easy. Starý elox se galvanicky / chemicky odebere bez poškození hliníku a pak se nanese nová vrstva .
Galvanovnu máš za kopcem – http://www.pbsvb.cz/

Leštění, leštění a zase leštění.

2.4.2011 v 20:04 | Nahoru | #58
rodiče mají firmu na leštění kovů leštíme to až do zrcadlového lesku.Taky požíváme kotouče z micronplus jak se už tady píše ale ještě máme speciální leštičku do které se může dát kotoč s průměrem 550mm takže kotouč má větší obvodovou rychlost=větší kvalita.
Pokud by jsi měl zájem tak se ozvi do mých zpráv nebo volej na tel.775 332 632 nebo napiš e-mail na muzickovi@volny.cz domluvíme se a vyleštím ti to.

1 reakcí na tento příspěvek Leštění, leštění a zase leštění.

2.4.2011 v 20:47 | Nahoru | #59
Dareckov> a nechceš si rovnou postavit z elektromotorku leštičku s malým leštícím kotoučem a na každé zastávce leštit kdejakou ptákovinu ?

(reakce na) Leštění, leštění a zase leštění.

2.4.2011 v 22:03 | Nahoru | #60

R4Zzy píše: Dareckov> a nechceš si rovnou postavit z elektromotorku leštičku s malým leštícím kotoučem a na každé zastávce leštit kdejakou ptákovinu ?



Víš, že mám 3 vrtačky a na každém je lešticí kotouč? Jen nejsou tak mobilní Ale svět by byl hned krásnější kdyby se všechno lesklo

Naposledy editováno 02.04.2011 22:03:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist