paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nestartuje Ducati Monster 900
Dobrý den.Může někdo poradit,kde najit nějakého elektrikáře co by se mi na to mrkl,jsem z Vysočiny okolí Velké Bíteše.Baterku jsem měřil a vypadá ok,je co celé zapeklié,jen se tak startér převalí jednou a pak už nic,jak kdyby bylá slabá baterka, docela se mi hřáli kabely k baterce, i když vlastně chvíli to motalo normálně,nejsem elektikář


Naposledy editováno 26.03.2011 14:30:28
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Ducati Monster 900

28.3.2011 v 19:46 | Nahoru | #31
Chytráci měřit baterii hustoměrem není nic špatnýho. Když teda víš co máš změřit. ono to je tak nejvíc vypovídající hodnota. Nabít baterii vzít kvalitní hustoměr a přeměřením zjistím hned jak na tom baterie je. Hodnota plně nabité baterie je na hustoměru 1,28.viz třeba http://www.mjauto.c...mo06/fer_mo06.htm#01

(reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

29.3.2011 v 15:40 | Nahoru | #32
Vladimir> Presne tak.. Zjistis jak je na tom elektrolit..Takze hustomer Napeti co zmeris voltmetrem je relativne knicemu..aj baterka co bude mit nejakejch 13V nemusi mit uz tu kapacitu aby to nastartovala..Proste zatezovej tester baretie je nej no,ale to uz je drazsi hracka..

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Ducati Monster 900

25.4.2011 v 14:55 | Nahoru | #33
Tak baterie koupená nová a nic..problém jinde

(reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

25.4.2011 v 19:43 | Nahoru | #34
Marťan666>

pokud se jednou převalí a ještě píšeš že se nějaký kabel hřeje tak máš v háji uhlík ve starteru jede ti jen na pulku, vytas starter nebo ho zničíš, vyčistit komutátor a opravit uhlíky

Nestartuje Ducati Monster 900

25.4.2011 v 22:26 | Nahoru | #35
nebo taky jenom zaoxidovaný kabely v okách,u starýho monstra uplně běžnej jev..
čili jako než začneš vyndavat startér,kulivá čemuž musíš rozhodit altik a nejlépe vypustit nejprv olej,tak rozdělej kabel od startéru k relátku a od relátka k baterce,řek bych že naletovat na kabel nový očko neni zas takovej problém..

Nestartuje Ducati Monster 900

30.4.2011 v 16:10 | Nahoru | #36
Takže problém vyřešen..veliké díky Michalovi!!! (Mončík) natažena kostra natvrdo od motoru k baterce a je po ztratě proudu,orig systém ukostření nebyl zdá se nejvhodnější z motoru na rám a z rámu potom u baterka na baterii..čili dva spoje..takže tak pro další řešiče případných potíží.

Naposledy editováno 30.04.2011 16:11:38

1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje Ducati Monster 900

29.5.2011 v 10:29 | Nahoru | #37
Mám podobný problém, startér mi otočí jednou motorem a pak už jen cvaká relátko a to i po půl hodině jízdy. Po proměření (alespoň voltmetrem) mi to dobíjí až na 17-18V a stav baterky kolem 14V (bez zátěže). Při sepnutí startéru to strašně rychle spadne. Pak sem se zase projel aby se trochu dobila a zkusil jsem měřit jen se seplým okruhem (klíček na poloze I) a docela to taky padalo, z těch 14ti jsem tam měl asi za půl minuty 12V. Nechce se mi věřit ale že baterka je v hajzlu, protože je od října nová, je to gelovka, která odpovídá parametrům předepsanejm výrobcem k mýmu banďourovi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

29.5.2011 v 12:42 | Nahoru | #38
speedfilip> Jestli tam máš 17 - 18 Voltů, tak to ti to asi docela přebíjí! Baterka by měla mít v klidu nějakých 12 - 13 voltů, pokud neudrží napětí, asi bude špatná! Tomu odpovídá i to přebíjení alternátoru, protože baterie je pevnej zdroj a měla by to napětí udržet! Max. se pak časem uvaří, pokud to opravdu špatně reguluje... Každopádně jestli má baterka po jízdě 14 voltů, tak to už může značit i to, že je prostě špatná! Jak nedrží svoje napětí, tak s ní není něco v pořádku! Baterie by neměla překročit 13V, dobíjecí proud je pak nějakých 13 - 14 Voltů a také by neměl být vyšší, jinak hrozí poškození některých elektronických součástek, např. zapalování a podobně...

Jestli při startování napětí na baterce hodně klesne (např. až pod 11 Voltů, ale klidně i na 7V či níž), pak bude buď už špatná baterie a nebo ti tam něco bere extrémní zátěž, třeba je někde zkrat, dosloužil startér a podobně... Druhá věc je to přebíjení, můžeš mít špatnej regulátor a tím pádem se ta baterie, i když je relativně nová, prostě zničila... Za normálního stavu by měla to napětí udržet! Pokud máš tu možnost, zkusil bych si někde zapůjčit jinou dobrou baterii a pokud by se tím problém vyřešil, bylo by jasné, že to bylo tím! A pak bych ještě pořešil to dobíjení...

Naposledy editováno 29.05.2011 12:45:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

30.5.2011 v 00:22 | Nahoru | #39
DMC.motobiker> tak dnes po opětovném přeměření - dobíjí na rovných 13.8V. v klidu má ta baterka cca 12.7V, po jednom nastartování (nebo spíš nenastartování- jednou až dvakrát to otočí motorem) má kolem 11.5V. Počítám blbá baterka - i když je od října nová - je to gelovka, asi tam zkusim klasiku olovo, jinak nevim. Dobíjí tedy dobře, startér jsem měl komplet rozebraný - je vyčištěný že by se z něj dalo žrát (akorát by se to jídlo max omastilo), všechny kontakty (kostra, + a + ke startéru) jsou přečištěný - i ty u startovacího relé a nastříknutý kontaktolem. Furt stejnej problém. Je to divný ale počítám že to je baterkou i když je jak sem už psal od října nová...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

30.5.2011 v 00:24 | Nahoru | #40
speedfilip> Tak v tom případě to je všechno v pořádku , takhle přesně by to mělo být...

Asi to bude ta baterie, stejně by ale bylo lepší tam nejdřív zkusit jinou...

E: Myslím než budeš kupovat novou, aby byla jistota!

Naposledy editováno 30.05.2011 00:24:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

30.5.2011 v 00:29 | Nahoru | #41
DMC.motobiker> neudrží to tak jako tak, už sem i vyzkoušel najet cca 20km se zhasnutejma světlama, pak sem to nechal půl hodiny stát - čili to ani nevychladlo - a to samý a vzhledem k tomu, že to dobíjí dobře tak by za těch 20km musela být baterka nafest nabitá. Já nevim, už těm gelovkám nevěřim - může to být taky tím, že to je r.v.92? myslím to nabíjení ještě nebylo stavěný na provoz gelovky - v tý době byly běžné jen klasiky olova, tak potom minulý majitel tam prostě prdnul gelovku a o víc se nestaral a potom šla do háje takhle brzo?

E: moje dedukce - jestli v těch nabíjeních není nějakej rozdíl - třeba tam minulý majitel měl olovo předtím. Ne asi blbost, to by mi ji v prodejně nenabízeli přímo k tadytomu typu. Spíš měl minulý majitel štěstí při koupi na šmejd nebo sem ji nějakým skratem jak sem se v tom vrtal zničil sám.

Naposledy editováno 30.05.2011 00:34:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

30.5.2011 v 01:15 | Nahoru | #42
speedfilip> To ti nevím, s tím nemáme zkušenosti... Já používám klasiku olovo a jezdí to v pohodě... Kámoš měl na Monsteru gelovku (už to s ní koupil) a pořád v pohodě, v pohodě, a pak najednou ťuk a bylo po ní... Normálně nastartoval, vyjel z garáže před barák, tam to vypnul a pak už to nechytlo... Tak jsme to taky řešili, jestli není někde špatnej kontakt, pojistky, startér atd., ale fakt to bylo baterou, tak nevím no... Ale světla mu pořád svítily, jen to prostě už nemělo kapacitu na start...

Naposledy editováno 30.05.2011 01:16:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

30.5.2011 v 20:08 | Nahoru | #43
DMC.motobiker> počítám můj problém... nějakej tip na stránku kde by se za pár kaček dalo objednat nový olovo? tady sem se ptal v yamaze a nabízej mi jen gelovku za 1400 a to mě přijde dost

E: asi půjdu do týhle http://www.autokell...T=0|SD=0|ST=0|LNG=0|
a zajdu do ní přímo do kelly a bude, podle příručky tam patří 6Ah a tohle je 9Ah ale to by vadit nemělo

Naposledy editováno 30.05.2011 20:31:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

30.5.2011 v 20:21 | Nahoru | #44
speedfilip> Kupoval jsem baterku jak do Viraga, tak i do Ducati a oboje u Louise! Suchá stála myslím nějakých 15 - 20 €uro do Yamahy a do Ducati to bylo víc, hádám tak nějakých 40 - 50 €ček (z hlavy ti to ale už přesně neřeknu), ale tam je dost atypická... Do Bandasky bych řekl, že by měla stát tak kolem 20ti €uro, protože to určitě bude nějakej dost často používanej typ...

U nás ale nevím, v Česku většinou nic moc nekupujem...

Naposledy editováno 30.05.2011 20:23:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

30.5.2011 v 20:34 | Nahoru | #45
DMC.motobiker> tohle co mám vyhlídlý je varta - to si myslim že není špatná značka na klasický olova a stojí asi 720kč

YB9-B to je myslím ono

Naposledy editováno 30.05.2011 20:35:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

30.5.2011 v 20:37 | Nahoru | #46
speedfilip> Tak tam není co řešit , Varta by měla být nejlepší!

Za tu cenu je fakt super...

Naposledy editováno 30.05.2011 20:37:46

(reakce na) Nestartuje Ducati Monster 900

30.5.2011 v 20:44 | Nahoru | #47
DMC.motobiker> jen nechápu ty jejich označení, podle čeho poznat že je +pól vlevo- jsou tam dvě totžné a jedna stojí 718 a druhá asi 780 nebo nějak tak. Po výplatě pro ní skočím, teď už nemám ani vindru :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist