Ladiči ,Hlavy plné zkušeností ,zápalu,nápadů chuti nadšení, pro fichtly jeho kutilského i velice profesionálního hledání koníků.
Pustil jsem se do přestavby pinďoura jsem v začátcích mám v podstatě jen rám a kvalitní díly pro základ , moc mě motor tohoto přepravovadla chytl a chtěl bych si sním pohrát... hledám borce,kteří sdílí mé nadčení s hledáním koníků a pomohli by svýmí zkušenostmi rady k postavení závodního motoru na Fichtl cup 2011 -2013
Posílejte fotky plány návody zajímavosti ..kde co kdo jak .... a za kolik
1. Čím začít
2.kde se koníčci skrývají?
3.Jak na to?
4.jízdní vlastnosti?
5. kde nakoupit již upravené a doporučené díly ?
Tohle je krásné
Naposledy editováno 01.02.2011 00:25:45
Přišla mi ojnice s jehličkovým ložiskem než jí nechám přelisovat
přemýšlel jsem něco ubrat na setrváku dělá se to? Kolik to stočit?
Na co to má vliv a co podle toho upravit?
Vážím si vašich rad
Naposledy editováno 07.02.2011 21:25:41
Vyrábí se obvykle z hliníku, ale když není, tak se může vyrobit i ze železa, popřípadě silonu. Kruh nejprve vysoustružíte a teprv pak vypilujete otvor pro průchod ojnice. Ten rači prořízněte menší a po zkušebním vsazení do bloku motoru dopilujte.
Na výkrese má sice kruh přesah 2 desetiny mm, aby v bloku držela, ale tenhle přesah Vám nezajistí, že tam bude pevně držet. Proto se do potkovy často navrtávají dírky a do bloku se zakolíkuje. Záleží na Vás.
Při montáži si podkovu vložte mezi setrvačníky klikovky a dávejte ji tam společně s ní.
Neočekávejte od této úpravy zázraky, ale jestliže se pouštíte do větších úprav motoru, tak by to nemělo chybět.
klik
Co tomu říkáte?