globalmoto_kveten





Téma: Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce
24.1.2012 v 16:23
Zdravím, přátelé!

Pamětníci tohoto fóra si možná vzpomenou, že před 2 lety jsem zde prováděl anketu ohledně rizikovosti motocyklů, tehdy jako součást bakalářské práce. Rok s rokem se sešel, takže nyní píši diplomovou práci na téma "Aktuální trendy v bezpečnosti motocyklů a jejich řidičů", jehož aplikační částí bych rád měl (resp. mělo by být ) výzkumné šetření, v tomto případě dotazníkovou metodou. Cílem je zachytit současný přístup řidičů motocyklů k jejich vlastní bezpečnosti.
Proto Vás tímto prosím o vyplnění následujícího dotazníku. Jeho vyplnění Vám zabere max. 2-3 minuty, skládá se z 8 otázek, takže opravdu nic náročného.

Vyplněním tohoto dotazníku mi pomůžete k naplnění aplikační části mé diplomové práce, za což Vám budu moc vděčný.. Každopádně, pokud bude zájem, po ukončení zde rád zveřejním výsledky.

Vyplňování dotazníků ukončeno!
Celkem vyplnilo dotazník 260 respondentů, čímž Vám velmi děkuji za účast na mém výzkumném šetření. Pro mé účely je to více než dostačující reprezentativní vzorek.

Až zpracuju výsledky, hodím je sem.


Naposledy editováno 28.01.2012 10:55:20
Předchozí
1 2
Následující

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 08:28 | Nahoru | #31
Vyplněno respondentem věčně středních let ...
Padla tu otázka na které VŠ (resp. fakultě) to děláš, dosud bez odpovědi ...?

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 08:35 | Nahoru | #32
máš to tam

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 12:11 | Nahoru | #33
Vyplněno - pěkně udělaný dotazník

za mě nemám rád paternalistický přístup státu - tj. jsem proti povinným věcem - je každého věc co si vezme - ten příklad s dědou na stadiodu byl dobrý
sám bez helmy a rukavic nevyjedu ani na přejezd z garáže k baráku (300metrů) a na normální cestu vždy včetně budny, kalhot, bot a do terénu chráničů, ale přikazovat bych to nechtěl

co se otázky ohledně toho zda vybavení ochrání - švihnul jsem sebou v relativně malé rychlosti cca 40 km/h a skončilo to zlomeným zápěstím a klíční kostí - té bestii kromě rozbitého zrcátka nebylo vůbec nic, oblečneí na jednom místě protrhlé kalhoty jinak nic a přesto zranění dost nepříjemné, prostě v tohle výbava hodně pomůže, ale je to relativní jak a kam člověk spadne

(reakce na) Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 12:20 | Nahoru | #34
ernest> odpovědi k otázkám z průběžných výsledků:

Chránič krční páteře se používá hlavně při enduro a cross (? ) jelikož je tam riziko úrazu poněkud vyšší - co jsem ho jednou v životě viděl, tak mi to přijde trochu nepraktický pro běžný užívání a na silnicích jsem ho neviděl snad nikdy - používá se vůbec alespoň při závodech silniček?

Dál

Lidi co používaj jen helmu jsou sebevrazi - bez výbavy (nebo alespoň bez helmy a rukavic) bych nejel ani nakoupit

Proč lidi nepoužívaj rukavice, to vážně nevím a nepochopím - investice v dnešní době "pár korun" a ruce budou vždycky to první, co bude při dopadu na asfalt na ráně... Až budou mít lidi klouby na maděru, třeba se poučí

Jestli ti jde o statistiku, klidně si tam přidej jednoho člověka, co má airbag vestu - vlastním airbagovou bundu Hit-air - do dotazníku jsem jí ale neuvedl, protože už z 99% jezdím v kůži - přijde mi bezpečnější než textilní materiál (byť s airbagem) a vozit kožený kalhoty a textilní bundu tak, že by to ani nešlo sepnout, to je taky nic moc Co se týče vysoké ceny, tak raději pomlčím - povedlo se mi sehnat zánovní až neskutečně lacino - jezdil jsem v tom 2 roky na dváce a musim uznat, že odolnost proti větru i vodě dokonalá

Nařízení reflexní vesty? Lidi investujou desetitisíce do ochrany + estetiky a kdyby byla přímo nařízena reflexní vesta, tak si pod ní člověk už může vzít cokoli, jelikož by stejnak vypadal jako popelář ...lidi by to tedy dle mého názoru stejně nedodržovali Navíc někdo kdo jede jen na nákup nebo na ryby, jí asi neupotřebí jako cestovatel po Evropě, kde by to mělo i smysl - co se týče reflexníxh prvků na oblečení, pro ty bych byl bez jakýhokoli protestu - v dnešní době se dají bezproblémů zapracovat do výbavy tak, že to ve finále vypadá hezky a je to fakt daleko líp vidět

Proč se nesníží nehodovost?

Statistiky hovoří jasně - nejvíc nehod má věková skupina 25-30let - dle mého názoru je člověk v 21 letech duševně i morálně vyspělý natolik, aby poznal možná rizika a podle toho se i choval (ještě aby ne, když v 21 letech můžeš legálně držet zbraň...)

Nehodovost je krom blbý náhody nebo zaviněním druhé strany způsobena (dle statistik) hlavně přeceněním svých možností (rychlost) či nezkušeností (nezvládnutí krizové situace)- přijde mi tedy šumák, jestli si na litra sedne nováček v 21 nebo v 24 letech - v praxi tam rozdíl neni a věkem praktické zkušenosti rovněž nenabyde

Znovu a znovu opakuji, že kolikrát může bejt 18letej, ale vyježděnej kluk na ostrym sportu míň nebezpečnej, než 24letej borec, co si mašinu bez jakýkoli zkušenosti koupí pro image

A nějakejch 35kW? Vy si orpavdu myslíte, že se to nebude obcházet? Už i já jsem přišel na způsob, jak by to eventuelně šlo

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 12:24 | Nahoru | #35
máš to odklikané :D

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 12:39 | Nahoru | #36
Odklikáno, asi jsem trochu zvedl věkový průměr...

1 reakcí na tento příspěvek Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 14:57 | Nahoru | #37
tak jsem ti to ze zvedavosti vyplnil...coze to studujes za obor?

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 15:00 | Nahoru | #38
hotovo

1 reakcí na tento příspěvek Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 17:51 | Nahoru | #39
hotovo

a přikláním se k těm : ..... je pád a ,,pád" . Ovšem proč se neochránit proti ,,pouhému" odření, když je vlastně zbytečné, že?

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 17:56 | Nahoru | #40
Sem ti to vyplnil někdy včera, dokonce jsem si i přečetl co jsem to tam zaškrtnul

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 18:02 | Nahoru | #41
A hotofo klyk

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 20:10 | Nahoru | #42
máš to tam...

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 25.1.2012 v 21:57 | Nahoru | #43
Taky sem ti to vyplnil

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 26.1.2012 v 17:09 | Nahoru | #44
vyplněno :)

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 26.1.2012 v 18:14 | Nahoru | #45
Tak sem se ke všemu přiznal....máš to tam erneste.

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 26.1.2012 v 19:04 | Nahoru | #46
Taky jeden kus

1 reakcí na tento příspěvek Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 26.1.2012 v 19:46 | Nahoru | #47
UP

Dotazník "Bezpečnost motocyklistů", diplom. práce

Skvělá odpověď, děkuji! 27.1.2012 v 12:42 | Nahoru | #48
Tak jsem ti to vyplnil i za starší generaci .Teď si vzpomínám ,že v době mých začátků na motocyklu (1981)jsem jako jeden z ochranných prvků(kromě přilby ,rukavic a vysokých bot)vozil i pánskou ochranu. Ale dneska si už nějak nemohu vzpomenout k čemu jsem to používal .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist