globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.1.2016 v 18:50 | Nahoru | #55081
Přátelé,kamarádi!
Chtěl bych se tady v plénu optat všech znalých věci - páč mě sere téměř nicotná životnost gumových dílů stroje ČZ, či spíše neodolnost vůči UV záření a ozónu.
Například přechodka karbec-filtr.
Spuchřet to dokáže za rok. Totéž platí o nohavicách na řetaz (systém Jawa).
Kde pořizujete tyto věci, aby byly funkční?
Páč údajně je to proto, že nařízením EU se do takovýchto pryžových dílů nesmí přidávat pomády, způsobující její vyšší odolnost proti stárnutí...zkrzevá že abysme byli umweltfreundlich, kur.a fix.

(reakce na) Jawablázni

14.1.2016 v 19:27 | Nahoru | #55082
Verdom> nalož to a sjeď do kraje
Míra> jen počkej zajíci
Zdenál> namaž to opalovákem,dal bych rovnou 40ku to by chtělo nanospray žlutý a prostříknout to.Jestli se ti rozsvěcí ciferník,tak kostra od brzdy je neprůchozí a tahá to přes ten ciferník.Tam to bude nějak propojený se světlem,možná se ti rozsvěcí i světlo.

Jawablázni

14.1.2016 v 19:29 | Nahoru | #55083
to té fenoly či dáké iné zmekčovače - dostaly se na seznam co s tím udělát, to netuším.
obdobně tak všecky laky ve spreji stojí za prd, neb nitrocelulózy jsou rovněž na seznamuu, a barva namíchaná s tvrdidlem zas kupodivu ztuhne i v lahvi (dóze)

e: já ty zkřehlé díly vždy na chvilku povařím ve vodě, krátkodobě před montáží to pomůže, ale popraskání vlivem (předčasného) stárnutí nezabrání

Naposledy editováno 14.01.2016 19:38:08

Jawablázni

14.1.2016 v 19:39 | Nahoru | #55084
Já bych na seznam zakázaných věcí připsal EU,dokud nebude vynalezen lék na blbost.

Konečně jsem si vzpomněl na název filmu a následně stáhnul Non Plus Ultras Je to strašná prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.1.2016 v 20:43 | Nahoru | #55085

Zdenalbenal píše: Přátelé,kamarádi!
Chtěl bych se tady v plénu optat všech znalých věci - páč mě sere téměř nicotná životnost gumových dílů stroje ČZ, či spíše neodolnost vůči UV záření a ozónu.
Například přechodka karbec-filtr.
Spuchřet to dokáže za rok. Totéž platí o nohavicách na řetaz (systém Jawa).
Kde pořizujete tyto věci, aby byly funkční?
Páč údajně je to proto, že nařízením EU se do takovýchto pryžových dílů nesmí přidávat pomády, způsobující její vyšší odolnost proti stárnutí...zkrzevá že abysme byli umweltfreundlich, kur.a fix.



Asi Ti moc neporadím a asi to znáš.......
Ale za bolšána sem používal na gumové díly toto.....http://www.zbozi.cz/vyrobek/regum-ochranny-prostredek-k-osetreni-pryzovych-vyrobku-200-ml/

fungovalo to a koukám ,že to vyráběj dál i za vyspělého kapitalismu......

http://www.zbozi.cz/...vych-vyrobku-200-ml/

Naposledy editováno 14.01.2016 20:45:38

(reakce na) Jawablázni

14.1.2016 v 21:34 | Nahoru | #55086
Zdenalbenal> na starejch motorkách jsou gumy pěkný, na panelce, kterou jsem dělal cca před 6 lety, gumový kroužky pod brejlema pomálu rozpadlý...

Jawablázni

14.1.2016 v 21:35 | Nahoru | #55087
Zdenál--taky mi ta u karbece odešla po jedné sezoně a pak jsem náhodou koupil asi jak říká Bimbam syslát v malým krámečku ve Stodě a ta má zespoda dirku(v tom silnějším okroužku bo jak to napsat) na odtečení přebytečného benzínu a už drží druhej rok. asi v tom zustává nějaká směs a ta to pak rozleptá.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

14.1.2016 v 21:42 | Nahoru | #55088
Neměl by někdo masku na panelku? Klidně není problém ji za něco směnit. Nějaký díly mám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.1.2016 v 21:49 | Nahoru | #55089
Dan250> kdyby nejhůř,tak se jedna válela Milanovi na dvoře,ale byla už hodně orezlá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.1.2016 v 21:59 | Nahoru | #55090
Čmoud> orezlost není problém, problém jsou uřezaný uši .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

14.1.2016 v 22:03 | Nahoru | #55091
Dan250> Jo, je celá, jen orezlá a trochu zkřivená. Jestli ji chceš, dám ti ji, nic za ní nechci. Nepojedeš do Zlonína ? Vzal bych ji a rovnou předal. Jo a uřezaná není.

(reakce na) Jawablázni

15.1.2016 v 04:47 | Nahoru | #55092
milan1963> víkendy mám pracovní, snad občas neděle by byla volná.

Jawablázni

15.1.2016 v 06:16 | Nahoru | #55093
Kdy je Zlonín?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.1.2016 v 06:53 | Nahoru | #55094
Není vůbec jisté, zdali burza bude... http://www.zloninskaburza.estranky.cz/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

15.1.2016 v 07:42 | Nahoru | #55095
MartinED250> je to už přebraná veteš za peníze u kterých dělám,že radši neslyším.

(reakce na) Jawablázni

15.1.2016 v 09:24 | Nahoru | #55096
Čmoud> Já tam jezdím už od roku 1982, chyběl jsem jen jednou, před 4 roky - nemoc. Začátkem 80. let jsem tam jezdil Popularem, stejně jako mnozí další svými předválečnými auty . To byla opravdová veteránistická burza - 90 % věcí na předválečné stroje, ceny lidové - tehdy jsem koupil půl Pragy 350 za pětistovku, dílů k Popularu, že jsem je ani do auta naskládat nemohl za nějaké 2 stovky...to se nezapomíná.Dnes už tam jezdím spíš jen podívat se, a z tradice. Kupovat ? Ani náhodou, za ty ceny - kolo k pérákovi za 1000 korun ? Mám jich plné patro. Ne těch tisícovek, těch kol. A z mých oblíbených předválečných věcí už tam stejně nic není.

(reakce na) Jawablázni

15.1.2016 v 09:25 | Nahoru | #55097

Verdom píše: Bych mušel mít řetězy a vepředu pluh...



Bys mohl těch tisíc km najet skoro na místě

Jawablázni

15.1.2016 v 09:33 | Nahoru | #55098

(reakce na) Jawablázni

15.1.2016 v 10:13 | Nahoru | #55099
bimbo750> Regum znám, hojně používám (třebas na udržování vláčnosti silentbloků), ale ten to nezachrání. Páč sem to vyzkoušel.
Zkusím ten opalovací krém ...
Co určitě pomože, tak oblíbená oprava, jak moja kamoška říká,lepičí páskou.
Akorát dyzajn dostane zabrat.
Jo, jednů můj kamoš s tím Regumem napajcoval pneumatiky na motokáru, zabalil jich do obvazu a zapomněl na ně...po pár letech je namontoval a všecky pozávodil, páč v tem poháru ČZ muselo byt všecko socialistické...a ty Barumky - ty byly z výroby tak tvrdé, že od nich lítaly jiskry.
Jím "upravené" gumy posbíraly po cestě na start všecky vajgly .

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.1.2016 v 10:20 | Nahoru | #55100
Čmoude, já sem si vzpomněl, že poslední "úprava" na Hujdě byla ta, že sem vyměnil koncovou žárofku, neb u tohoto stroje odídě zadní obrysovka - na konci teho blatníčku se všecko třepe jak drahý pes.
Žárovky mám eště trofejní...výprodej ze zrušené výroby přívěsů, nicméně chybička se vloudit může...
A určitě víš, že jakmile je někde kosterní problém, průvodní projevy závady dovedů byt opravdu - logické .

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.1.2016 v 10:41 | Nahoru | #55101
Kurnik, taky mám nějaký drobný kosterní problém, bolí ňa hřbet a brní ruce, soukal jsem na špalek třímetrákovou kovadlinu, tož to bude asi následek stěhování železné sochy Moai .

(reakce na) Jawablázni

15.1.2016 v 11:25 | Nahoru | #55102
Zdenalbenal> jak jsem byl na Tydýtovi na Mýmstandovi,tak mi přestala svítit zadní žárovka.Jsou dva druhy zapojení na jeden drát a na dva dráty.Myslel jsem,že je kostra tažená zvlášť.Depak,byl jsem naivní,že by v Povážných sprosťárnách dali něco navíc.Ten druhý drát je vedený na dálkový a kostru vždy střídavě chytá přes nepoužívané vlákno přední žárovky.Je to takto vedený,protože často odcházela zadní žárovka a používala se tlumivka a tím vláknem to vlastně suplujou.Furt lepší jeden drát navíc než vymýšlet,dělat a hlavně platit tlumivku.Moc se mi toto elegantní řešení líbí.Docela rád jsem si vytáhl sešit ze školy a s kolegyní Šíbovou jsme si zase spočítali pár příkladů na K.z.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.1.2016 v 11:31 | Nahoru | #55103
Čmoude a jak to je u starejch fichtlů s revmaplechama? Tam taky hořely zadní žárovky a nevím proč - jen matně tuším že byly dva systémy zapojení cívek, při jednom to svítilo dobře až moc a odcházely zadní žárovky a při druhým sice žárovky vydržely ale svítilo to velmi chabě.

e- ten Tvůj odkaz na Kirchhoffovy zákony je pro mě psanej snad v čínštině i když se to tváří jako čeština. Elektřina holt nikdy nebude něco, čemu bych dokázal rozumět....

Naposledy editováno 15.01.2016 11:34:25

(reakce na) Jawablázni

15.1.2016 v 11:36 | Nahoru | #55104
Bimbam> no já mám na J50-20 (Žluťák) zase ty dva dráty.Asi to je podle roku výroby.Ale kdo to má na jeden drát a praská mu to,tak tohle je nejednoduší řešení.
Co se týká elektřiny,tak to chápu.Chce to postupně,tohle je jako by si chtěl přeskočit dveře z místa.Měli jsme moc dobrou učitelku a troufnu si říci asi nejlepší v životě.Moc jí to bavilo a dokázala to podat,takže jsem to dokázal pochopil i já

Naposledy editováno 15.01.2016 11:39:43

Jawablázni

15.1.2016 v 11:39 | Nahoru | #55105
To jako že od zadní lampy jde drát do přepínače světel (potkávačky x dálkový) na řídítkách nebo jak tomu mám rozumět? Odkud a kam ten drát vede?

Jawablázni

15.1.2016 v 11:44 | Nahoru | #55106

Platí spodní schéma 25/25 W zadní lampa je napojená na oba vývody přední žárovky,jak na potkávačky,tak na dálkový.Ta druhá kostra z tý žárovky je tam blbě nakreslená,ale taky to bude chodit.Správně má jít kostra jedna a z cívky na přepínač.

Naposledy editováno 15.01.2016 11:49:15

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.1.2016 v 11:52 | Nahoru | #55107
typ zapojení je podle výkonu alternátoru. Je to vidět na obrázku od Čmouda. Slabší 20w má jeden drát přímo z cívky na zadní světlo. Silnější 30w má již zadní světlo vedené přes přední světlo. Zrovna dělám J20 s 20w zapalováním a natahuju to dle originálu. Kdyby to praskalo, tak dám dozadu 12v žárovku.

(reakce na) Jawablázni

15.1.2016 v 12:00 | Nahoru | #55108
elevator> to je slepá ulička

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

15.1.2016 v 12:01 | Nahoru | #55109
To su z toho janek. No ale jelikož mám vzadu podlouhlou žárovku jako sufitku, tak to asi budu mít ten horní obrázek a jeden drát . Ale ono to má magneto a ne alternátor ne? Vybavuju si že se nějak dají vzájemně zapojit cívky z magneta ale samozřejmě už lautr netuchám jak .

Naposledy editováno 15.01.2016 12:02:37

(reakce na) Jawablázni

15.1.2016 v 12:09 | Nahoru | #55110
Bimbam> jestli to svítí a nepraská,tak to neřeš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist