jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Tos mě nepochopil, ta dvoumetrová trubka se rozumí na opačným konci momenťáku, než myslíš ty
(Ed.: Pro jistotu: hypotetická dvoumetrová trubka se nachází MEZI hlavicí hypotetického momenťáku a hlavou neméně hypotetického šroubu)
Myslíš jako že by tam bylo nasazeno dvoumetrové toto:
Pokud to myslíš takhle, tak pokud to nebudeš utahovat cuknutím, ale klasicky pomalu, bude vliv na kroutící moment taky zanedbatelný. Nebo to myslíš ještě úplně jinak, ale to už nevím kam chceš ty trubky strakat
EDIT: vliv tam bude nezanedbatelný, ale nijak drastický. Pokud by se použil měřič krouťáku a na něj nasazený téčko, tak opět bude zanedbatelný vliv na krouťák.
Naposledy editováno 15.02.2016 16:04:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Asi taky nastává čas na big bore hard core písty Nebo můžeš furt koupit tu moji
Pořád jsi to neprodal?
Ozzy_ píše: Proc ? Motory na spodku tolerance vetsinou jedou nejlip. Proste kdyz by to zacalo nesmyslne zrat olej spodem, tak prekrouzkovat, pokud jsou povrchy v poradku, ale pokud vsehcno jede jak ma, a oleje se neztraci moc, tak bych jezdil. Podle me kdyz to odbrzdis, bude to mit vetsi vykon nez novejmotor tesne po zajeti.
Já neříkám, že v tuto chvíli pojede hůře než ta co má komprese v pořádku. Jen narážím na skutečnost, že dalším provozem bude komprese klesat a tím pádem nastanou pak problémy se studeným startem, já měl vylítanou CBR600 ve streetu, komprese cca 8 atm a chytala až na třetí start, pak už jela "normálně", takže bych se nebál, že zakuká na kompresi, spíš si myslím, že bude brát čím dál víc oilu, ale uvidíme...1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
teda krom toho kdyz si odflusne pres airbox, to se stalo v posledni dobe 2x a zatim nevime (a vzdy pri vetsi zatezi, tj nad 250 delsi usek), podruhy to bylo navic pri prelitym oleji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> fůj, tobě to fakt žere volej?
Ani si nemyslím, že by mu žral olej takhle motor (jako jo, zahulí si jako každá starší kawa při bezvědomí v omezovači), ale spíš se mu impregnuje motor zvenku, na co jsem hrábl bylo zeblitý a klouzavý, asi jako když chytneš živou rybu holejma rukama, ale co se dalo jsem přetěsnil, takže se hladina oleje asi ustálí Jinak má pro Vás Bubra překvápko, začal sice pomalu, ale začal s obměnou plastů, zatím má novou prdelku, což jsem usoudil, že dávat tam ten nosič je hřích (asi jako mít doma krásnou modelku a chodit píchat tlustý holky) tak jsem risknul, že bude Bubra hudrovat a už jsem ho nemontoval zpátky Jsou to jen 4 šrouby, tak až bude cestovat ho tam dá za 5min. zpátky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Pořád jsi to neprodal?
No a ja to od nej koupim, pac beztak zadna pekna K5 nebude, az budu mit konecne prachy za tu svoji. A budu zoufalej, ze nemam na cem, tak si koupim ten cervenej srnkopluh
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: No a ja to od nej koupim, pac beztak zadna pekna K5 nebude, az budu mit konecne prachy za tu svoji. A budu zoufalej, ze nemam na cem, tak si koupim ten cervenej srnkopluh
Tragéde...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Tragéde...
silny slova Beztak to neprodam a necham si ji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: silny slova Beztak to neprodam a necham si ji...
je to uplne jinej styl jizdy, nahac vs sport. u nahace vyssi riditka, kratsi prevody, do zatacek mnohem lepsi. kdyz sem jezdil na pucenym Monsteru 695, tak sem byl v zatackach minimalne 10x rychlejsi nez na desitce (tam jeste vyhoda V2) ale zas sport ma jiny vyhody, akcelerace od 200 a to ja nutne potrebuju
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: A to jsou fotky před anebo po?
Já to věděl, že to nebude poznat1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Já to věděl, že to nebude poznat
Sorry, ze starý kurvy pannu neuděláš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |