paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

5.3.2019 v 22:30 | Nahoru | #48961
Ten novej Italjet Dragster je pecka

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

5.3.2019 v 22:30 | Nahoru | #48962
Vím, že to není italský, ale technologie Koenigseggu jsou tak zajímavý, že to sem musím dát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.3.2019 v 22:56 | Nahoru | #48963

JollyJoker píše: Neví tady někdo,jak smazat nápis SERVICE z přístrojovky? V menu to nevidím, že by jedině přes kabel diagnostiky?



Není třeba

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 06:53 | Nahoru | #48964
Ivos> Díky,o starost víc...kde sehnat tu pásku

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 06:55 | Nahoru | #48965

Attim píše: JollyJoker> Tohle možná pomůže


Přesně takhle jsem to dělal včera taky,ale po znovu zapnutí el. Skříňky tam nápis pořád je

Edit: Motorka se prý musí rozjet,pak nápis zmizne,tak snad to bude OK.

Naposledy editováno 06.03.2019 08:10:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 07:01 | Nahoru | #48966
assassin> no já tý LTH uvažuji pro Lavu. Je tam sotva místo pro tuhle (standardní co je v Ducati) a i ta točí fakt sotva ikdyž je nabitá. Což asi taky není pro životnost tý baterky nic moc, musí tam bejt odběr jak kráva ?.
Myslím že ta Varta bude po roce v háji, asi se prostě něco uvnitř rozložilo(jen se těším na reklamaci a výsledek) . Stane se, měl jsem už asi 7 motobaterek a ještě se mi to nestalo. Přehodím do Lavy baterku z Monstera a uvidíme. Tu co je v ní pak nechám změřit na zátěžáku.

Ta LTH se dá nabíjet udržovačkou? Standardní?

Naposledy editováno 06.03.2019 07:18:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 07:19 | Nahoru | #48967
Attim> ty aby ses neozval

Ale ikonku máš konečně tak jak má být

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 08:17 | Nahoru | #48968

assassin píše: No, lithiovka ten proud da az skoro do smrti vybitim ;)

Ja jen ze mi to prislo funny, jak se to tu ve vlákne zaklina top spec komponentama italských krásek a pak tam nacpu spotrebak z elitu



jenom blbě kecáš .tak když tomu tak rozumíš máš nás obyčejný bateriový blbce navést tím správným směrem.
napíšu kupte tu a tu proto a proto a ne že co si kdo koupí kritizovat ,když řeknu Á tak taky řeknu Bé woe

Naposledy editováno 06.03.2019 08:17:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 08:28 | Nahoru | #48969

t_freedom píše: assassin> no já tý LTH uvažuji pro Lavu. Je tam sotva místo pro tuhle (standardní co je v Ducati) a i ta točí fakt sotva ikdyž je nabitá. Což asi taky není pro životnost tý baterky nic moc, musí tam bejt odběr jak kráva ?.
Myslím že ta Varta bude po roce v háji, asi se prostě něco uvnitř rozložilo(jen se těším na reklamaci a výsledek) . Stane se, měl jsem už asi 7 motobaterek a ještě se mi to nestalo. Přehodím do Lavy baterku z Monstera a uvidíme. Tu co je v ní pak nechám změřit na zátěžáku.

Ta LTH se dá nabíjet udržovačkou? Standardní?



Už tak 3-4 rok mám LTH ve všech motorkách, včetně GT1000 a startování pecka, ten rozdíl "vidíte i cítíte" samovibijení v podstatě nulové a na radu Assassina, roky dobíjím (hlavně ostré enduro, kde aku devastuju neustálým startováním+vrčící ventilátor...) lídlovkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 08:47 | Nahoru | #48970

PETARDAK píše: Už tak 3-4 rok mám LTH ve všech motorkách, včetně GT1000 a startování pecka, ten rozdíl "vidíte i cítíte" samovibijení v podstatě nulové a na radu Assassina, roky dobíjím (hlavně ostré enduro, kde aku devastuju neustálým startováním+vrčící ventilátor...) lídlovkou



což mě jen utvrzuje že pro Lavu to bude asi nej.

Pokusím se vyreklamovat tuhle Vartu, pokud je to opravdu její chybou a destrukcí po 15měsících a podle toho jak to dopadne pořeším tu LTH.

ASSASSINÉÉÉÉÉÉÉ... nasměruj mě ty lithiový guru !
dón wonna hear ya sayin' any bollocks ya prick… !

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 09:00 | Nahoru | #48971
t_freedom> tady www.mototechnika.cz/technika-ctyrkolky/b-lfp14.html

Naposledy editováno 06.03.2019 09:10:55

Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 09:01 | Nahoru | #48972
Tifone: je to fuk, ty bezne dostupný lithiovy baterky jsou vsechny +- stejny. Pokud bys chtel top tak full spectrum power - ale bud z USA nebo maj dealera v italii ale tusim ze v Evropě je asi za 7k

Freedom: jo nabijet jako olovo - jen nepoužívat vselijaky ty chytrý “desulfatacni” režimy. A davat pozor abys ji hodne nevybil, nabijet radeji driv nez později. Pokud nema motorka klidovej odber a startuje ok neni potreba nabijet vubec. Pokud ma motork odber je lepsi ji odpojovat, treba immo na 999 (2mA) ji vybije za 2-3mesice do smrti.

Pokud ji vybijes hodne - skoro do smrti (uz cejtis ze nechce točit) tak je dobry ji nabit menším proudem (režim motorka na tech chytrých nabijeckach) a treba jen par hodin, nechat pres noc odpojenou a pak donabit.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 10:17 | Nahoru | #48973

JollyJoker píše: Neví tady někdo,jak smazat nápis SERVICE z přístrojovky? V menu to nevidím, že by jedině přes kabel diagnostiky?



Bud to zmizí za jízdy nebo to bude větší problém. To nebude service na olej

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 10:50 | Nahoru | #48974
Na Yuasu sem najel s Monsterem 50kkm a s Benellkou 30.Odběr asi ty motorky neměly,když šly po zimě bez dobíjení nastartovat..

Libore a ta Laverda má tak vysokou kompresi,blbě udělanej startér,nebo jenom málo místa na pořádnou baterku?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:00 | Nahoru | #48975

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:01 | Nahoru | #48976
t_freedom> njn kdybych nebyl ja ten kdo tlačil, držel bych hubu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:08 | Nahoru | #48977

zmulin píše: Libore a ta Laverda má tak vysokou kompresi,blbě udělanej startér,nebo jenom málo místa na pořádnou baterku?



malej startér, velkej převod na kliku... blbě konstrukčně ...vlastnost, charakter

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:12 | Nahoru | #48978
Právě tisknu přípravek na aretaci spojkového koše suché spojky.

Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:19 | Nahoru | #48979
Hmm,to měla Benelli podobný.Tam jen měla výhodu,že s dobrou baterkou s tim otočila,ale zas časem se lámala ta hřídel od starteru..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:21 | Nahoru | #48980

Šuty píše: Právě tisknu přípravek na aretaci spojkového koše suché spojky.



To vypadá parádně!!!Krásná práce

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:22 | Nahoru | #48981
Šuty> A už se něco děje s tou přestavbou???Na sucháč

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:26 | Nahoru | #48982
Šuty> nebylo by lepší to vyšlehnout laserem z něčeho pevnějšího? Ale umět bych s tím taky chtěl, bych potřeboval spáchat takový dva náfuky na sání

Naposledy editováno 06.03.2019 11:28:35

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:31 | Nahoru | #48983
strakon> ...hele, je to tu Ital vlákno, zakládaný origo jako Ducati vášeň, ale ta moje, pro nový modely, už zhasla. Poslední co bylo pro mě akceptovatelný 1198 ...ale na zmrzliny nejsem, takže stejně vedle... Monster pro mě není ten "Monster" od španěla… mokrá spojka. Takže moje éra nových Ducati skončila . VR4 je hezký...ale za bambilión a sic nabízí větší točky a výkon než Aprilia… já bych už ani to V4 Tuhono nechtěl... kdo na tom jel tak ví, že to jede nesmysl... a to je min. o kilopade levnější.

Mě tedy po svezení na TKM vévodovi nadešel adept na novej velkodvouvál...kdyby... ale srdce mě táhne k Thruxtonu R (náhražka za Nortona 961 o víc jak kilo jinde)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:34 | Nahoru | #48984
t_freedom> jj, ten Thruxton je parádní, o tom žádná, takový ideální nádobíčko na starší kolena, ale tenhle

Naposledy editováno 06.03.2019 11:38:19

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:34 | Nahoru | #48985
Šuty> hele já to teď dělal ...tedy trochu po-dělal...tímhle si zachytíš reakci na hubu...ale jak si pak chytíš koš, až bude hub dole a ty budeš povolovat ty lepený šrouby?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:36 | Nahoru | #48986
strakon> ty woe, ta 1200ky pojede jak dělo... 90Nm je už solidní síla... na okreskách tím s tím podvozkem a brzdama pozlobíš každýho mrdala...

jakože púroti černý nic nemám, tohle je fakt divný...

Naposledy editováno 06.03.2019 11:37:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:38 | Nahoru | #48987
t_freedom> to byla blbá fotka

Naposledy editováno 06.03.2019 11:42:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:40 | Nahoru | #48988
strakon> ...jen o kousek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:41 | Nahoru | #48989

t_freedom píše: Šuty> hele já to teď dělal ...tedy trochu po-dělal...tímhle si zachytíš reakci na hubu...ale jak si pak chytíš koš, až bude hub dole a ty budeš povolovat ty lepený šrouby?



Ty vogo Už nevím jak jsem to přesně dělal ale dělal a sám.Dával jsem rychlost a sám ještě stál nohou na zadní brzdě A povedlo se

(reakce na) Milovníci Italských krásek

6.3.2019 v 11:42 | Nahoru | #48990
t_freedom> kdepak, v téhle je top
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist