www.autofun.cz/kawasaki-zx-10r-ninja-2011-zelena-vyzva-5123/
edit: název, zařazení téma, add link
Naposledy editováno 23.06.2010 22:07:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011
Stev píše: Ozzy_> Tak pořád to ze seriovky vychází takže když nemáš dobrej základ, vítěznej stroj nepostavíš, jsou tam všelijaký modifikace ale víceméně jsou to jen vylepšení stávajícího.
To samozřejmě neznamená že dobrej základ pro superbike musí bejt nutně nejrychlejší a nejlepší stroj v sérii.
Vlastně jsem jen reagoval na to že jsou v sbk na chvostu, nemusí to hned znamenat špatný závodní náčiní.
Takhle nějak jsem to myslel,ale vůbec jsem nechtěl "špičkovat",byla to otázka...jen otázka!
E:Osobně zastávám názor,že pro použití "sem tam okruh,jinak silnice" je úplně buřt jakej litr člověk zvolí,je to spíš o sympatiích...
Naposledy editováno 29.03.2011 15:10:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011
Nicméně v zásadě souhlasím
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011
je rozdil v prubehu vykonu, v nastupu brzd, v chovani diky ruznemu rozvoru, jine pomery vzdalenosti mezi stupackami - sedlem - riditky, jine umisteni teziste a centralizace hmoty, jine rozmery nadrze, jiny sklon sedacky jezdce/spolujezdce, ruzne emitovani tepla od motoru, ruzna ochrana pred vetrem a v neposledni rade dost rozdily v 'castych zavadach'
takze rict ze je dneska jedno jakej litr clovek koupi je uplnej nesmysl, ac ho ctu pomerne casto a to sem bral jen 4valce
Stev píše: Oslík_Ironic> rozdíl je v kontrole trakce a abs, která hodně lidem může zachránit zdraví, ale řekl bych že pak člověk jede víc než na co má a ztrácí cit
jj, můžu potvrdit, že člověk jede víc, než předtím ale v mym případě spíš jen o to víc, že se teď na silnici nebojim nenadálýho bordelu a neviditelnejch klouzavejch míst
takže víc to i pomáhá soustředění na provoz, sledovat a hlídat si odkud nejspíš kdo kam a co kdo najednou nečekaně...
jak bych to nejlíp popsal, zkusim to: je to taková pocitově mnohem radostnější jízda, když se odbourá ten faktor obavy a strachu před něčim neznámym, co nemůžeš ovlivnit(myslim tim průser uklouznout a náhle se rozsekat na něčem, co člověk nečekal). taky ve velkym provozu je supr ta jistota, že když to někdo třeba najednou zaflekuje, že já za nim prostě taky jen ostře zabrzdim a nic se mi nestane
... prostě z dřívějších vyjížděk je teď najednou VYJÍŽĎKA a stejně si ty systémy každou chvíli vypínám, to když si chci dát záádaa nebo je prostor anebo pěknej afalt
ony kupodivu jindy ta DTC i ABS stejně mlčí: občas ten zadek ta TC odchytí (ale vždycky nečekaně tam, kde nic nepřehánim - to fakt asi zachraňuje), ale ABSku tu musim vyloženě schválně vyvolávat nesmyslnym stiskem (ono totiž i když je zaplá, tak jde zadek při tvrdym brzdění do vzduchu)
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011
Bubrak ZX10R píše: Oslik: ty motorky jsou dost jiny, par sem jich vyzkousel a rozhodne v nich jsou podstatny rozdily, rozhodne ne jen v nazvu znacky
je rozdil v prubehu vykonu, v nastupu brzd, v chovani diky ruznemu rozvoru, jine pomery vzdalenosti mezi stupackami - sedlem - riditky, jine umisteni teziste a centralizace hmoty, jine rozmery nadrze, jiny sklon sedacky jezdce/spolujezdce, ruzne emitovani tepla od motoru, ruzna ochrana pred vetrem a v neposledni rade dost rozdily v 'castych zavadach'
takze rict ze je dneska jedno jakej litr clovek koupi je uplnej nesmysl, ac ho ctu pomerne casto a to sem bral jen 4valce
Ale jo jasně,že je každá trochu jinak stavěná,s jinou ergonomií a jinejma technickejma fičurama...myslel jsem to tak,že se v dnešní době nedá vyloženě "šlápnout vedle",že jsou si ty stroje např.ovladatelností hodně podobný...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011
Oslík_Ironic píše: Jak vlastně funguje ABS na masine,předpokládám že to nemá duální brzdy,takže tam bude asi nějaká expanzka,kam se odpustí kapalina,když má kolo tendenci se bloknout?Je tak?
částečně duální jsou - brzdí-li se předkem, přibrzďuje aut. i zadek (myslim, že ale ne v režimu Race a ve Slick určitě ne)... jak to funguje, netušim - ale FUNGUJE to!
Ozzy_ píše: V sestkach na cele R6 .. prekvapive ...
Ony tydle 08ky se jim u Yamahy povedly asi víc než očekávali. Jedou opravdu jak z praku i v sérii. Ta 09 ZX6 taky, ovšem je o trošinku pomalejší, s tím, že mi přijde "lehčí". CBR a Triumphy nemám ani šajn kde sou v porovnání s těmadle dvěma.
V litrech je to zajimavejsi, Ducny Farose a Bavoraci jsou slusne namichany. Ale Kawam to nejak nejede. Bud mizerny piloti, a nebo to zas nebude takovej zazrak jak se snazi Heavy Industry tvrdit
Naposledy editováno 16.04.2011 09:18:44
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011
Bubrak ZX10R píše: asi jeste taky mozna zalezi na tom, kdo na ty Industry sedi, mozna
Vsak to rikam.
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011
chjo, tenoučký titanový svody - tohle se stát po záruce...
... kdybych se nebál, že odpálim kaťák, nechám to takhle a žádnýho Akrapa se svodama nemusim řešit!
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011
Kawa má na kole 181Ps a 109Nm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011
Murkin píše: Tak už je jasno,právě jsem dodělal jednu ZX10 2011 najeto cca 1000Km,komplet titanový Leo Vince,BMCrace,elektrika stejná,jako dávám na BMW ,ale na BMW chybí cca 10Ps na kole a cca 5Nm.
Kawa má na kole 181Ps a 109Nm.
deset koni je propast
Teeeeeda, na silnici pro smrtelniky je to fuk, ale pro vyrovnany lidi na okruhu to je fakt hodne.
Naposledy editováno 18.04.2011 16:10:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011
oxygen píše: tak mám z brambory nečekaně ducnu: uloupl se mi ze svodu svár s lambda sondou - a ten rachot přebil i kamarádovu 1198-mu!
chjo, tenoučký titanový svody - tohle se stát po záruce...
To bude ta Nemecka preciznost. Ale je fakt ze o tydle zavade jsem zatim nikde necetl, asi novinka. Ja to mel taky, teda PVC vetrak mi do titan svodu vybrousil diru, kdyz mi spadnul chladic a vetrak se prave oprel o svod, ale to zpusobila predchozi bouracka, zadny nedostatek kvality.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011
Ozzy_ píše: deset koni je propast
Teeeeeda, na silnici pro smrtelniky je to fuk, ale pro vyrovnany lidi na okruhu to je fakt hodne.
A co vyrovnany silnicni smrtelnici jako ja?
Bubrak ZX10R píše: To bude ta Nemecka preciznost. Ale je fakt ze o tydle zavade jsem zatim nikde necetl, asi novinka. Ja to mel taky, teda PVC vetrak mi do titan svodu vybrousil diru, kdyz mi spadnul chladic a vetrak se prave oprel o svod, ale to zpusobila predchozi bouracka, zadny nedostatek kvality.
Mno ja o problemu se svodama BMW slysel naposled v souvislosti se ctyriadvacetihodinovkou Bol d'Or
Pry petkrat praskle svody .... kde asi udelali soudruzi z NDR chybu
Naposledy editováno 18.04.2011 17:21:53
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-10R 2011
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-10R 2011
Bubrak ZX10R píše: to je slusny, kdyby to melo najeto 80tis km, tak nereknu, ale toto, no toto tak testuj dal, sem zvedavej co bude priste
Čekáš na ten motor, co?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |