Naposledy editováno 02.01.2010 18:00:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
http://www.motorkari...mp;pgr=9#goto4724588
V timě to nemůže mít vyznám ? Nebo to je proti optřebení gumy ?
vlastaxr píše: Carlos.> je to možný ale tu výšku toho hrotu máme stejnou a ta je do sněhu málá ,uvidíš jak ti to bude fungovat.Chce to na střed prostě 6ky samořezky jak má Vespa a je to ok .
No mam je o 1 mm minimálně vyšší (kvůli těm podložkám). Ještě kdyby to nezabíralo, tak si na ten prostředek holt dokoupim extra velkou verzi (která se vyrábí ale zrovna v době objednávky nebyla k dispozici)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Popowoo píše: novej> dobrej, k čemu ty šrouby slouží ?
http://www.motorkari...mp;pgr=9#goto4724588
V timě to nemůže mít vyznám ? Nebo to je proti optřebení gumy ?
Ty vložky mají závit M6 takže si do nich našroubuješ co chceš, popřípadě ty opotřebený vyměníš, aspoň tak jsem to zamýšlel
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Kamarád to má teď rozdělaný - nezdá se to, ale časově je to dost pakárna (spočítej si jen počet špuntů x 3 vruty x 2 kola x každej vrut předvrtat zevnitř + vložky a přezouvání. Já jsem to vynásobil a když jsem propočítal čas, tak jsem to letos vzdal ..ale připravim si to asi asi na příští rok.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
_JJ_ píše: Lubin9> taky jsem se na to Vespy už ptal, viz. strana 13.
Kamarád to má teď rozdělaný - nezdá se to, ale časově je to dost pakárna (spočítej si jen počet špuntů x 3 vruty x 2 kola x každej vrut předvrtat zevnitř + vložky a přezouvání. Já jsem to vynásobil a když jsem propočítal čas, tak jsem to letos vzdal ..ale připravim si to asi asi na příští rok.
Je pravda, ze to neni prace na hodinu, ale je to min pracny a i rychlejsi na vytobu nez vrataky. Navic to lip drzi a dyl vydrzi.