globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stavba tříkoláku
14.8.2014 v 17:29
Ahoj všem,
už nějakou dobu pracuju na stavbě "tříkoláku". Samozřejmě, že v průběhu stavby procházím různými problémy spojenými se stavbou. Kromě času, kterého není nejvíc (normálně u toho pracuju) a ne zrovna dostatku financí si stále lámu hlavu zda by o něj vůbec byl zájem u veřejnosti. Předpokladem výsledku je to dostat legálně na silnice, což jak všeobecně známo není u nás vůbec sranda, ale lze to udělat pomocí zahraničí.
Uvítám jakékoliv návrhy a tipy jak na prováděné práce tak v souvislosti s registrací do provozu, stejně tak jako bych uvítal možnost někoho dalšího se na tom společně podílet.
V případě, že se objeví zájem, tak uvedu další podrobnosti o stavbě, konstrukci atd.
Prosím, držte se uvedeného tématu ve svých reakcích, díky.












Anketa: Co si o tom myslíte?
Líbí se mi to, vypadá to zajímavě
74%
98
Nelíbí se mi to, je to blbost
20%
26
Měl bych zájem se podílet
2%
3
Chtěl bych s tím jezdit
5%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

11.9.2014 v 12:53 | Nahoru | #451
Bandaska> Ať se Pepa klidně vyjadřuje Jenom nechápu o co mu jde. Dávám do toho svoje peníze a svůj čas. Pochopil bych,kdyby mi na dávala moje žena,ale ta je naštěstí tolerantní.

(reakce na) Stavba tříkoláku

11.9.2014 v 15:40 | Nahoru | #452
bafse> Už Ti dám pokoj. Za rok se opět zeptám. A upřímně Ti přeji úspěch.

(reakce na) Stavba tříkoláku

11.9.2014 v 19:29 | Nahoru | #453
coffman> káru jako Tříkolák sis opravdu nestavěl. Už jenom proto, že šrot je kovový odpad a Tříkolák má samonosnou karoserii z kompozitu.
Líbí se mi práce architekta Mika Reynoldse, staví domy a používá u toho i věci, které by "normální" lidé považovaly za odpad.
Takže jestli sis byl schopen postavit ve 14 letech káru, třeba i za pomoci tatínka. Při stavbě té káry jsi dokázal ještě využít odpad a udělat radost sobě a kamarádům, tak se nemáš za co stydět a kašli na to jak vypadala

Jsem hodně zkušený s velkou praxí A mistr světa amoleta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

12.9.2014 v 00:50 | Nahoru | #454
Willy17>

coffman> předpokládám, že "bafse" z nějakého (určitého) důvodu nemá zájem tady prezentovat svoje jiné konstrukce a výtvory, ale můžu ti s naprostým klidem sdělit, že je to opravdu zkušený konstruktér. Kdo umí číst mezi řádky tohoto vlákna už to dávno pochopil, kdo ne tak je to stejně vlastně jedno .

No na jednu stranu píše rozumně, na druhou opravdu staví vzdušné zámky-můj názor(možná mám ořezanou verzi ) Bafse>Z kompozitu opravdu ne,ale tři kola některé měly .

(reakce na) Stavba tříkoláku

12.9.2014 v 10:16 | Nahoru | #455
coffman> Máš hodně ořezanou verzi.

Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 19:58 | Nahoru | #456
Někde jsem četl,že Lancia končí.Prý se prodává už jen doma v Itálii. Jestli je to pravda, tak si myslím, že dělají Italové chybu.

Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 20:02 | Nahoru | #457
Máte někdo zkušenosti s rotačními motory?

Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 20:11 | Nahoru | #458
Proti původnímu plánu jsem včera začal vyrábět model nosu Tříkoláka pro jeho vylaminování. Zajímají někoho fotky?

1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 20:24 | Nahoru | #459
Ad wankely, chodil se sveho casu higgi o kterem se da rict ze nejakou zkusenost s nima ma :) jeho rx7 fc jezdila s tusim 500+ hp podle setupu..

Ad lancia - ono uz se tec stejne jen lepi napis lancia na naky chryslery ne?

2 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 20:33 | Nahoru | #460
bafse, dávaj to sem...

Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 20:38 | Nahoru | #461
Je zajímavé, že některé společnosti,nebo některé jejich modely nebyly komerčně úspěšné a přesto je dnes považujeme za ikony. Pozoroval jsem tento jev i u umělců.

(reakce na) Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 20:50 | Nahoru | #462
assassin> A to si myslím, že je ten průser,vyvíjet auto tím,že na něj nalepím svůj znáček.Lidi jsou možná idioti,ale ne tak velcí,jak by si někteří manažeři přáli.
Lancia- průkopník samonosných karoserií,úzké vidlicové motory. Strašně se mi líbí Lancia Fulvia s karoserií od Zagata.

(reakce na) Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 21:01 | Nahoru | #463
jean192> Sem to dávat nebudu. Nejsem lidový bavič a tady hledám kamarády,kolegy,spolupracovníky,investory a co já vím ještě pro vývoj a stavbu Tříkoláka. Základem spolupráce je napsat co chceš a mail na sebe,nebo jiný kontakt. Vzhledem k tomu,že mail na sebe jsi poslal a projevil si zájem ,tak to zítra nafotím a foto Ti pošlu

Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 21:18 | Nahoru | #464
Žijeme v Evropě-kolébce technické revoluce. Opravdu Vás nikoho nesere,že ať se podíváte kam chcete,tak všude je nějaká čínská sračka?

1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 21:22 | Nahoru | #465
Bafse: automobilovych nadsencu co tusi jake zaveseni kol a jakou techniku motoru maji ve svem voze je dnes opravdu male procento - lidi jchtej takovy auta jaky se vyrabi ...

(reakce na) Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 21:38 | Nahoru | #466
assassin> Lidi jsou banda idiotů. Na druhou stranu chápu, že pro spoustu lidí je auto jen spotřebák. A když poskakuješ po ránu do práce,tak Tě zrovna moc nebere jak si trefil apex v poslední zatáčce Také chápu,že si každý nechce stavět auto doma, já bych si třeba takový PC postavit neuměl. Na druhou stranu necháváme spoustu rozhodnutí o našem životě na cizích lidech a pak se jen divíme.

Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 21:52 | Nahoru | #467
Někde jsem četl,že zůstalo zachováno asi 5000 vozů značky Aero a že to je zhruba stejně jako Fordu typu T,kterého se vyrobilo 15 milionů. Nedokážu si vysvětlit,tak vysoký podíl zachovalých vozů.

2 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

13.9.2014 v 23:04 | Nahoru | #468
Co si myslíte,že by měl Tříkolák mít,aby se lidem líbil a chtěli ho?

Stavba tříkoláku

14.9.2014 v 12:53 | Nahoru | #469
Mám už v hlavě několik verzí kudy se bude Tříkolák vyvíjet,např. sportovní verze atd.

Stavba tříkoláku

14.9.2014 v 12:55 | Nahoru | #470
Po dokončení stavby Tříkoláka se hodlám pustit do stavby parního automobilu.

(reakce na) Stavba tříkoláku

14.9.2014 v 15:26 | Nahoru | #471

bafse píše: Co si myslíte,že by měl Tříkolák mít,aby se lidem líbil a chtěli ho?



Dieselovej motor, velkej kufr, ledkovy denni svetla, tempomat a klimatizaci

1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

14.9.2014 v 15:52 | Nahoru | #472
Myslím,že tohle jsem nechtěl úplně slyšet,ale musím připustit,že jsi to vystihl.Možná bych ještě doplnil rádio

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2014 v 16:37 | Nahoru | #473

bafse píše: Myslím,že tohle jsem nechtěl úplně slyšet,ale musím připustit,že jsi to vystihl.Možná bych ještě doplnil rádio



Lehce si mi nahral na smec :) me osobne se na tom nelibi 1) ta samonosna kastle (technicky na ni nic spatne neni, ale ja bych takovehle vozitko stavel konzervativne, tzn trubkovej ram a kastle pres (libilo by se mi kdyby byla z alu plechu :) )
2) 3kola - ja bych od toho chtel nadstandardni jizdni vykony - ala caterham - a myslim si ze ty 3 kola to limituji - jo vim ze jezdi sakra rychle trikolky ala can am - ale proste to tak vidim.

(reakce na) Stavba tříkoláku

14.9.2014 v 17:25 | Nahoru | #474
assassin> Za tu samonosnou karoserii se Ti ani moc nedivím. Má to na svědomí asi moje záliba čůrat proti větru Je pravda, že vozítek se samonosnou karosérií na trhu moc není,. Teď mě napadá, že jsem viděl jen Westfielda z uhlíkovým šasi ve stylu 7 a potom KTM Xbox,ale to je proti tomu kam mířím úplně jiná cenová liga.Na druhou stranu si říkám, že "trubkáčů" je dost, tak proč nezkusit něco trochu jiného. Kastle z alu plechu by se mi také líbila,ale jsem limitován svými možnostmi a vyklepávání plechu na kopytu zatím neumím. Chtěl bych,aby si každý mohl "upatlat" svého Tříkoláka a laminování je myslím pro většinu lidí schůdnější technologie. Za další vývojem Tříkoláku jsem chtěl získat více zkušeností ze zpracováním a provozem kompozitových konstrukcí pro další projekty jako je VA 2000, čtyřdvéřové kupé na podvozku běžného auta, dalo by se říci kit pro přestavbu(kdyby někdo měl zájem, mám nějaké rendery)

3kola vznikly z důvodu jednoduší homologace. Za další, postavit důstojného pokračovatele Velorexu je výzva Když jsem si na netu prohlížel různá videa s tříkolkami, tak mě u některých včetně Morgana zaujala rozevlátá záď, přestože nejsem obdivovatel driftů a Tříkolák by měl bát hlavně stroj na zábavu. Hlasy po čtvrtém kole se ozývají. Po technické stránce by je nebyll problém vyslyšet, myslím, že něco podobného se přihodilo tříkolce Grinall Scorpion.

(reakce na) Stavba tříkoláku

14.9.2014 v 22:02 | Nahoru | #475
jean192> poslal jsem Ti foto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

15.9.2014 v 08:17 | Nahoru | #476

Willy17 píše: PEPAFJR> Nechci ti brát iluze ale odpověď "bafse" na tvojí otázku zcela určitě nebyla proto, že by neznal rozdíly mezi uvedeným Lotusem a jeho napodobeninami. Spíš se domnívám, že si asi něco v duchu pomyslel o tvých znalostech uvedených modelů a ani mu nestálo za to ti na to slušně reagovat. Protože takovou otázku jakou jsi vznesl o rozdílech mezi uvedenými typy může vznést jenom naprostý analfabet v tomto oboru. Dřív si o těch konstrukcích něco zjisti a pak se ptej, tož má rada.

coffman> předpokládám, že "bafse" z nějakého (určitého) důvodu nemá zájem tady prezentovat svoje jiné konstrukce a výtvory, ale můžu ti s naprostým klidem sdělit, že je to opravdu zkušený konstruktér. Kdo umí číst mezi řádky tohoto vlákna už to dávno pochopil, kdo ne tak je to stejně vlastně jedno .



Tak už mě konečně odpověz na mou otázku č.439. V čem je ten rozdíl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba tříkoláku

15.9.2014 v 10:28 | Nahoru | #477
PEPAFJR> Ahoj PEPOFJR, ani jsem se nnadál a rok se s rokem sešel Bohužel i přes Tvé upřímné přání v příspěvku č.453 se úspěch ještě nedostavil. Odpovědět jsem se Ti snažil v příspěvku č. 441. Licencí Lotusu 7 není žádný z uvedených vozů. Maximálně Lotusu a to zmíněný Caterham. 7 je pouze označení typu vozu od společnosti Lotus.Po ukončení výroby práva na výrobu typu 7 prodal Colin Champan společnosti Caterham, která ho v několika vývojových stupních prodává dodnes. Joop Donkervoorth začal stavět auta sám, potom co si objednal stavebnici Lotusu 7 a byl natolik otřesen kvalitou zpracování, že zjistil, že po vychytání much má vlastně nové auto. Ano inspirace tu je , stejně jako u Kaipanu, ale opět musím zůstat u tvrzení, že se jedná o odlišné vozy a pan Hradský určitě žádnou licenci od Lotusu ani Caterhamu nekupoval. jestli Tě více zajímají rozdíly mezi jednotlivými vozy, tak zkus zapátrat po internetu, popř. si opatři jinou literaturu. Jestli máš hodně peněz, tak by nebylo marné si jednotlivé vozy opatřit a podniknout testovací jízdy

(reakce na) Stavba tříkoláku

15.9.2014 v 11:31 | Nahoru | #478
bafse> Ale já Ti ten rok nechávám, bavím se s někým úplně jiným. A asi se dojdu podívat do garáže. Ale nikam nepojedu prší.

Naposledy editováno 15.09.2014 11:33:29

Stavba tříkoláku

15.9.2014 v 13:19 | Nahoru | #479
Hledám vhodné , levné prostory pro dokončení Tříkoláka v Praze. Kdyby někdo o něčem zajímavém věděl, tak mi dejte prosím vědět.

1 reakcí na tento příspěvek Stavba tříkoláku

15.9.2014 v 19:22 | Nahoru | #480
Bafse, vyzerá to fajn, ale myslím, že je to v takom štádiu, že tie otázky hore by si už mal mať vyriešené.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist