Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
ke zvykani - ja jsem mel na prvni jawe razeni obracene, jednicka nahoru. A jeste pred tremi lety jsem na stary kawe misto trojky dal v 11.000 jednicku.. velice epesni smyk a piskot.. nastesti zadna krizovka.. jen pro motor a prevodovku. Na RSV co jezdim po silnici mi to maj prehodit ted, zrovna se na ni dela servus.. Tak kdyz budu mit obe stejny tak to pujde.. a R1 ma antihop.. ale myslim ze kdyz se mi podari to tam dat v nejakou velmi nevhodnou dobu ze se klidne muze rozpadnout prevodovka a bude po kosoctverci
a druhá věc byla ta že u vodní a olejové pumpy byl strženej záchyt reakce takže to nefungovalo ale nevim zda je to výsledek toho že to nemazalo. jinak to odnesli všechny ojniční šáli a jedno uložení kliky... klika je lehounlince chycená ale nemělo by to vatit. i když je to stejnak jedno protože budu dávat kliku s ojnicema a pístama z motoru u kterího mi odešla převodovka.. ale dnes už nato asi kašlu.. až bude chuť se stim zase srá....t .
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
SPIJKER: myslim si že by to neměl bejt problém. stačí když by jsi mi poslal přepáčko a já ti udělam díl přímo na míru ... ale teď nemam motor v rámu. jinak R1 jsou stejné od roku 98-02 od 03 jsou stříkačky ale ty se lišili jen tim že misto karbecú je vstřikovací lišta. jinak motor základ stejnej ..
poli46 píše: nu já jsem si zvykal na obrácené řazení cca ve 14ti letech. s pioníra co měl klasiku na obrácené a jezdil sem na obouch strojích . nu a jedu si ve stupačkách roztočená 2 do roztržení a chci dát 3 .. v tom sem šlápnul dolu a dal jsem tam 1 místo 3 . výsledek, ulomené řídítka hrudnikem, 2 měsíce jsem nomoh dejchat a poté jsem šel na operaci takže odté doby sem si nato už dával pozor a naučilo mě to
SPIJKER: myslim si že by to neměl bejt problém. stačí když by jsi mi poslal přepáčko a já ti udělam díl přímo na míru ... ale teď nemam motor v rámu. jinak R1 jsou stejné od roku 98-02 od 03 jsou stříkačky ale ty se lišili jen tim že misto karbecú je vstřikovací lišta. jinak motor základ stejnej ..
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Holy-Okruharicz píše: Ja sem s obracenym razenim jako ryba ve vode. Vylozene mi to sedi, prijde mi to prirozenejsi a pohodlnejsi, proste se mi s nim lip radi. A jak rikaji ostatni zvyknes si rychle ;)
mi treba prijde ze na vyjezdu malo gazuju me tam pojezdil borec na nejakym hypermotardu na vyjezdu2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
S tím přepáčkem - nastav si ho, tak aby se ti dobře ovládala motorka. Až pojedeš opravdu rychle a budou ti až moc často dřít boty, budeš už mít stejně jiný styl a postupně ho vyvíjet, takže si můžeš změnit i polohu stupaček..
No taky už mám za rok třetí boty, od doby, co jezdím RC8. Buď je hodně nízká (a to mám PP tuning + 4cm nahoru) anebo něco dělám blbě. Chtěl jsem jít ještě vejš s nima, ale zjistil jsem, že už mám odřenou kapotu i výfuk z obou stran, takže hlavně už né větší náklon. Je to blbost, raději se soustředit na styl, aby si projela zatáčku ještě rychleji a s menším náklonem Stačí kouknout na pana Fillu a tak nějak se to asi dělá Jenže, to asi my z "old school" už nedáme, ty se ve svým věků ještě můžeš hodně vyjezdit s lepšími návyky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
www.fillaracing.com/Foto.aspx
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 18.07.2011 23:18:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
mě to obrácené řazení dost pomohlo, jsem malá a nemohla jsem řadit na okruhu jak jsem potřebovala... potom jsem se musela dost soustředit spíše na to, co řadím a kde šmátrám nohou po řadičce... ted jsem moc spokojená...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
MichaelaZX636 píše: mi treba prijde ze na vyjezdu malo gazuju me tam pojezdil borec na nejakym hypermotardu na vyjezdu
mě zas v Brně ujela 125 na výkon
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
jde dát nějaké nižší těsnění pod hlavu?
nemáte stim někdo zkušenost ?
Roccatan píše: Čau čau, potřebovala bych radu od zkušenějších. Docela dost mě vrtá hlavou starlane athon GPS laptimer, tuším, že jej dokonce prodává Onas na shopu... Na podzim kupujeme okruhovku a chtěla bych na ni namontovat GPS lap., je to ještě kopec času, ale mám okolo něj dost otázek. Máte ho někdo či jiný podobný? Jak jste spokojení? Čím si měříte čas, transporderem z dromu? Mužu zrušit uplně budíky a nechat si jen laptimer? Je docela maličký a co jsem koukala většina lidí si jej na motorce přidělávala k budíkům, nad či vedle nich. Přiznám se, že mě to přijde trochu i nepraktické mít tam dva přístroje, když jeden z toho dokáže ukázat otáčky, rychlost atd atd... ale nvm, zda musí být zapojeny k sobě ele., jako např. ukazatel zař. rychlosti?
Athon jsem pořídil na letošní sezonu s tím, že ho můžu vyměnit za origo budíky... Nakonec jsem ho k budíkům přidal, páč i když toho umí hodně, tak třeba čidlo teploty vody musíš dokoupit, ukazatel rezervy to nemá, prostě jak píše Bikerxx... Dnes už vidím, že by mi stačil levnější Stealth, páč jsem se ještě nedokopal k tomu abych si do kompu stáhnul mapy jízd... Co se týče ukazatele zař. rychlosti, tak ho sice má, ale z dřívějška jsem u budíků měl ukazatel od Starlane a ten je prostě vidět líp než na tom athonu... Jinak dobrá hračka
Jinak transpondér budeš mít stejně, tak alespoň můžeš porovnávat zda jsou satelity přesný a u těch budíků taky nejdřív musíš zjistit zda se daj jen odpojit (některé motorky bez origo budíků nenastartuješ). Jo a jinak ho mám taky od Oňase
Naposledy editováno 18.07.2011 20:15:29
ptal jsem se na ceny co by mě stáli ty šáli a zato bych měl jetej jinej motor
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Prasouš > mě se právě líbí i ty mapy a celkově jak pracuje s pc... ukazuje stopu a tak. Jinak to je jasná věc, že budu mít i transponder z dromu, ale vidím v tom také výhody na agenturu - jen treningy, kde jsem se setkala s tím, že mě tr. nechtěli dát, že nejedu závod. Takže jsem se nemohla změřit...
Díky moc za rady...
Naposledy editováno 18.07.2011 23:18:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Biker_xx píše: Perňa_81> No Michal zrovna klopí jak hovado...
www.fillaracing.com/Foto.aspx
Ale jo, on jede na 100%, takže má náklon na max, ale díky poloze těla i jinou rychlost, než 99% "amatérů", co dávaj stejný náklon ..jen ne tak efektivně
Nijak se netajím, že zvládnutí takovýho "tělocviku" je i můj cíl.. Ale to je už o talentu a ježdění, každej to takhle umět nemůže No pravděpodobně to stejně nikdy takhle nepůjde, stačí se ale jen přiblížit tomu "ideálnímu"
Jsem si všiml třeba i na Koldovi, že po lekci od Michala, celkem úspěšně (a že to asi nebyla prdel!) změnil styl. Tělo, lokty, atd. A prostě zrychlil, funguje to tedy správně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: Ale jo, on jede na 100%, takže má náklon na max, ale díky poloze těla i jinou rychlost, než 99% "amatérů", co dávaj stejný náklon ..jen ne tak efektivně
Nijak se netajím, že zvládnutí takovýho "tělocviku" je i můj cíl.. Ale to je už o talentu a ježdění, každej to takhle umět nemůže No pravděpodobně to stejně nikdy takhle nepůjde, stačí se ale jen přiblížit tomu "ideálnímu"
Jsem si všiml třeba i na Koldovi, že po lekci od Michala, celkem úspěšně (a že to asi nebyla prdel!) změnil styl. Tělo, lokty, atd. A prostě zrychlil, funguje to tedy správně
Ano funguje, aspoň u mě...ale chce to čas. Když člověk přesune tělo a hlavu víc do zatáčky, tak zpočátku hůř trefuje výjezdy...
Na druhou stranu Meklau jede "old" stylem a jakou jede kládu... Takže asi obojí je správně...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Tedy na rovinu říkám, že když vidím, kde má hlavu třeba Ondra Ježek v zatáčce, tak si říkám, jak může trefit výjezd, když nic nevidí! ..to nechápu a to už je fakt moc toho "new-schoolu"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: .Kolda.> Když jsem to psal, tak jsem si taky vzpomněl na vyjímečnýho Andyho a jeho silový, divoký styl.. Alespoň to není nuda, nejedou všichni jak podle učebnice.
Tedy na rovinu říkám, že když vidím, kde má hlavu třeba Ondra Ježek v zatáčce, tak si říkám, jak může trefit výjezd, když nic nevidí! ..to nechápu a to už je fakt moc toho "new-schoolu"
...a mladej Halbich....taky "ďábelský" posez! ....a jak to "pálí"!
Naposledy editováno 19.07.2011 21:53:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35848 | Dnes v 18:49 Veverčák |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |