Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.7.2011 v 14:54 | Nahoru | #4411
...už si to raději píšu všude!!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.7.2011 v 14:58 | Nahoru | #4412

2LEKO píše: ...už si to raději píšu všude!!

jeste ze vas mam kluci asi se do toho po Brne pustim az budu davat laminaty v srpnu

Naposledy editováno 17.07.2011 14:58:42

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.7.2011 v 16:20 | Nahoru | #4413
mam normalni razeni, pred zavodem cec sem rozbil motorku a tak sme byli "nuceni" jet na kolegove motorce zavod a ten ma razeni otocene.. jednou se mi stalo, ze jsem misto 4 dal 2, tak sem to hned nakopal na 4 a od te doby jsem si to radne pamatoval .. zvykl sem si na to hodne rychle a nedelalo mi to zadny problem, mozna je to fakt lepsi.. taky mi mozna i pomohlo, ze se jelo na vode a tam to bylo o poznani pomalejsi, takze sem se na to nemusel tolik soustredit u nejake krizovky treba nebo tak

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.7.2011 v 16:34 | Nahoru | #4414
zkusim se s polym domluvit.. ja jen vim ze on to ma 99 moje je 01 a nevim jestli to je stejny. Pravda je, ze to jde skrz. Ale pokud bude potreba ohybat, OK, ohnem to. Nejaky prepacko tam je, ale razeni chodi stale jako na simsonu.

ke zvykani - ja jsem mel na prvni jawe razeni obracene, jednicka nahoru. A jeste pred tremi lety jsem na stary kawe misto trojky dal v 11.000 jednicku.. velice epesni smyk a piskot.. nastesti zadna krizovka.. jen pro motor a prevodovku. Na RSV co jezdim po silnici mi to maj prehodit ted, zrovna se na ni dela servus.. Tak kdyz budu mit obe stejny tak to pujde.. a R1 ma antihop.. ale myslim ze kdyz se mi podari to tam dat v nejakou velmi nevhodnou dobu ze se klidne muze rozpadnout prevodovka a bude po kosoctverci

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.7.2011 v 17:21 | Nahoru | #4415
tak jsem dnes rozebral motor. první překvapení bylo když sundam olejovou vanu. tak ti japonci dělaj těsnění ohodně větší než je potřeba a normálně se to tesnění olejové vany vevnitř uklepalo co přečuhovalo dovnitř a dokonale zacpalo sací košíček .
a druhá věc byla ta že u vodní a olejové pumpy byl strženej záchyt reakce takže to nefungovalo ale nevim zda je to výsledek toho že to nemazalo. jinak to odnesli všechny ojniční šáli a jedno uložení kliky... klika je lehounlince chycená ale nemělo by to vatit. i když je to stejnak jedno protože budu dávat kliku s ojnicema a pístama z motoru u kterího mi odešla převodovka.. ale dnes už nato asi kašlu.. až bude chuť se stim zase srá....t .

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.7.2011 v 17:30 | Nahoru | #4416
nu já jsem si zvykal na obrácené řazení cca ve 14ti letech. s pioníra co měl klasiku na obrácené a jezdil sem na obouch strojích . nu a jedu si ve stupačkách roztočená 2 do roztržení a chci dát 3 .. v tom sem šlápnul dolu a dal jsem tam 1 místo 3 . výsledek, ulomené řídítka hrudnikem, 2 měsíce jsem nomoh dejchat a poté jsem šel na operaci takže odté doby sem si nato už dával pozor a naučilo mě to

SPIJKER: myslim si že by to neměl bejt problém. stačí když by jsi mi poslal přepáčko a já ti udělam díl přímo na míru ... ale teď nemam motor v rámu. jinak R1 jsou stejné od roku 98-02 od 03 jsou stříkačky ale ty se lišili jen tim že misto karbecú je vstřikovací lišta. jinak motor základ stejnej ..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.7.2011 v 19:51 | Nahoru | #4417

poli46 píše: nu já jsem si zvykal na obrácené řazení cca ve 14ti letech. s pioníra co měl klasiku na obrácené a jezdil sem na obouch strojích . nu a jedu si ve stupačkách roztočená 2 do roztržení a chci dát 3 .. v tom sem šlápnul dolu a dal jsem tam 1 místo 3 . výsledek, ulomené řídítka hrudnikem, 2 měsíce jsem nomoh dejchat a poté jsem šel na operaci takže odté doby sem si nato už dával pozor a naučilo mě to

SPIJKER: myslim si že by to neměl bejt problém. stačí když by jsi mi poslal přepáčko a já ti udělam díl přímo na míru ... ale teď nemam motor v rámu. jinak R1 jsou stejné od roku 98-02 od 03 jsou stříkačky ale ty se lišili jen tim že misto karbecú je vstřikovací lišta. jinak motor základ stejnej ..

jo na pincku jsem mela zhruba ve stejnym veku taky obraceny razeni a pak prisla autoskola a normalni razeni

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.7.2011 v 20:27 | Nahoru | #4418
Ja sem s obracenym razenim jako ryba ve vode. Vylozene mi to sedi, prijde mi to prirozenejsi a pohodlnejsi, proste se mi s nim lip radi. A jak rikaji ostatni zvyknes si rychle ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

17.7.2011 v 20:39 | Nahoru | #4419

Holy-Okruharicz píše: Ja sem s obracenym razenim jako ryba ve vode. Vylozene mi to sedi, prijde mi to prirozenejsi a pohodlnejsi, proste se mi s nim lip radi. A jak rikaji ostatni zvyknes si rychle ;)

mi treba prijde ze na vyjezdu malo gazuju me tam pojezdil borec na nejakym hypermotardu na vyjezdu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 11:59 | Nahoru | #4420
MichaelaZX636> Biaggi taky jede řazení ze Simsona A dokázal vyhrát WSBK v Brně.. Já jsem tedy trotl a raději ho nechávám ve standardu, nějak mi to s obráceným nešlo Koukám, že asi budu jeden z mála s "klasikou" a prostě hovno závodník

S tím přepáčkem - nastav si ho, tak aby se ti dobře ovládala motorka. Až pojedeš opravdu rychle a budou ti až moc často dřít boty, budeš už mít stejně jiný styl a postupně ho vyvíjet, takže si můžeš změnit i polohu stupaček..
No taky už mám za rok třetí boty, od doby, co jezdím RC8. Buď je hodně nízká (a to mám PP tuning + 4cm nahoru) anebo něco dělám blbě. Chtěl jsem jít ještě vejš s nima, ale zjistil jsem, že už mám odřenou kapotu i výfuk z obou stran, takže hlavně už né větší náklon. Je to blbost, raději se soustředit na styl, aby si projela zatáčku ještě rychleji a s menším náklonem Stačí kouknout na pana Fillu a tak nějak se to asi dělá Jenže, to asi my z "old school" už nedáme, ty se ve svým věků ještě můžeš hodně vyjezdit s lepšími návyky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 12:13 | Nahoru | #4421
Perňa_81> No Michal zrovna klopí jak hovado...
www.fillaracing.com/Foto.aspx

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 12:25 | Nahoru | #4422
Perňa_81> Perňa má recht - jen o náklonu to není...jedu první sezónu, pořád si myslím, jak to prd klopím - a ejhle - obroušená kapota vlevo a vpravo líznutej výfuk...Přepáčko od PP mám nastavený dost dozadu a nahoru, na botkách slidery taky brousnutý...a stejně jedu prd....jo a to si myslím, že se na tom věším v zatáčce jak opice....takže větší náklon není automaticky rychlejší čas

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 12:40 | Nahoru | #4423
Čau čau, potřebovala bych radu od zkušenějších. Docela dost mě vrtá hlavou starlane athon GPS laptimer, tuším, že jej dokonce prodává Onas na shopu... Na podzim kupujeme okruhovku a chtěla bych na ni namontovat GPS lap., je to ještě kopec času, ale mám okolo něj dost otázek. Máte ho někdo či jiný podobný? Jak jste spokojení? Čím si měříte čas, transponderem z dromu? Mužu zrušit uplně budíky a nechat si jen laptimer? Je docela maličký a co jsem koukala většina lidí si jej na motorce přidělávala k budíkům, nad či vedle nich. Přiznám se, že mě to přijde trochu i nepraktické mít tam dva přístroje, když jeden z toho dokáže ukázat otáčky, rychlost atd atd... ale nvm, zda musí být zapojeny k sobě ele., jako např. ukazatel zař. rychlosti?

Naposledy editováno 18.07.2011 23:18:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 12:45 | Nahoru | #4424
2LEKO> Jak posílal obrázek přítel, také jsem tam měla dlouho šipku....ted už ji tam nemám, ale jak jsem jezdila občas na přítelové R6, tak mě to dobře mátlo...

mě to obrácené řazení dost pomohlo, jsem malá a nemohla jsem řadit na okruhu jak jsem potřebovala... potom jsem se musela dost soustředit spíše na to, co řadím a kde šmátrám nohou po řadičce... ted jsem moc spokojená...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 15:35 | Nahoru | #4425
Roccatan> Athon je tak někde na půli cesty. Pokud by sis nechala origo budíky, je Athon zbytečně dobrej, protože umí opravdu přijímat pomocí senzorů i otáčky, kvalt a teplotu vody (mám pocit ale, že kvalt a vodu jenom logguje, ale neumí ho zobrazovat na displayi a pokud jo, tak nas na úkor dalších údajů, ale nejsem si úplně jistej). V tom případě by bylo lepší použít jako laptimer Stealth. Jde opravdu jen o GPS logger s nějakou základní akvizicí dat. Pokud bys ale chtěla komplet z motorky odstranit přístrojovku, Athon ti nezobrazí kontrolu tlaku oleje, rezervu v nádrži a všechny tyhle věci, na který máš kontrolky. V tomhle případě je pak lepší použít model Da Vinci, kterej ti nahradí přístrojovku komplet. Přijde mi to ale zbytečně drahý na to, co to člověku přinese Stealth cca 10.000,-, Athon 15.000,- - 29.000,- podle výbavy bez senzorů, Da Vinci cca 30.000,- - 60.000,- bez senzorů. Každopádně GPS laptimer je super věc a bez toho se mi ani jezdit nechce. Na Ducati mám laptimer přímo v origo palubce, na Yamaze používám PZracing. U obou se tak jednou za 10-20 kol stane, že mi sečte 2 kola dohromady, jinak to funguje docela dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 15:36 | Nahoru | #4426

MichaelaZX636 píše: mi treba prijde ze na vyjezdu malo gazuju me tam pojezdil borec na nejakym hypermotardu na vyjezdu



mě zas v Brně ujela 125 na výkon

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 16:51 | Nahoru | #4427

stepos79 píše: mě zas v Brně ujela 125 na výkon

ja jsem cyp,co na tom,treba z toho casem a treninkem vyrostu ale ted v srpnu uz budou laminatky tak chci konecne okusit nejake limity

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 18:21 | Nahoru | #4428
nevíte někdo kde obědnat šáli do ojnic ? a na uložení kliky ?

jde dát nějaké nižší těsnění pod hlavu?

nemáte stim někdo zkušenost ?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 18:37 | Nahoru | #4429
poli46> Na nižší těsnění zapomeň, pokud zároveň s tím nepřemapuješ jednotku. Pro vyšší kompresní poměr je potřeba upravit předstih i poměr směsi, jinak si koleduješ o vyšší spalovací teploty a s tím spojený problémy...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 20:12 | Nahoru | #4430

Roccatan píše: Čau čau, potřebovala bych radu od zkušenějších. Docela dost mě vrtá hlavou starlane athon GPS laptimer, tuším, že jej dokonce prodává Onas na shopu... Na podzim kupujeme okruhovku a chtěla bych na ni namontovat GPS lap., je to ještě kopec času, ale mám okolo něj dost otázek. Máte ho někdo či jiný podobný? Jak jste spokojení? Čím si měříte čas, transporderem z dromu? Mužu zrušit uplně budíky a nechat si jen laptimer? Je docela maličký a co jsem koukala většina lidí si jej na motorce přidělávala k budíkům, nad či vedle nich. Přiznám se, že mě to přijde trochu i nepraktické mít tam dva přístroje, když jeden z toho dokáže ukázat otáčky, rychlost atd atd... ale nvm, zda musí být zapojeny k sobě ele., jako např. ukazatel zař. rychlosti?



Athon jsem pořídil na letošní sezonu s tím, že ho můžu vyměnit za origo budíky... Nakonec jsem ho k budíkům přidal, páč i když toho umí hodně, tak třeba čidlo teploty vody musíš dokoupit, ukazatel rezervy to nemá, prostě jak píše Bikerxx... Dnes už vidím, že by mi stačil levnější Stealth, páč jsem se ještě nedokopal k tomu abych si do kompu stáhnul mapy jízd... Co se týče ukazatele zař. rychlosti, tak ho sice má, ale z dřívějška jsem u budíků měl ukazatel od Starlane a ten je prostě vidět líp než na tom athonu... Jinak dobrá hračka

Jinak transpondér budeš mít stejně, tak alespoň můžeš porovnávat zda jsou satelity přesný a u těch budíků taky nejdřív musíš zjistit zda se daj jen odpojit (některé motorky bez origo budíků nenastartuješ). Jo a jinak ho mám taky od Oňase

Naposledy editováno 18.07.2011 20:15:29

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 21:40 | Nahoru | #4431
Roccatan> ja jsem vykousel ted takovou levnejsi variantu viz. tento topic a fungovalo me to bezproblemu.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 22:04 | Nahoru | #4432
Biker_xx: nu já mam ještě karburátorovou verzi... takže mapy řešit nemusim. spíž te o to o kolik by se zvednul kompresní poměr .. pak by musela stejně k Mr murkinovy..

ptal jsem se na ceny co by mě stáli ty šáli a zato bych měl jetej jinej motor

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

18.7.2011 v 23:17 | Nahoru | #4433
Biker_xx >Aha, aha,... tak proto ty původní budíky... v tom případě je to opravdu škoda za ty peníze moc velký "luxus" na mrdal ježdění... Já měla v plánu budíky sundat pryč a nechat jen ten přístroj... tak ted mám zase o čem šrotovat...

Prasouš > mě se právě líbí i ty mapy a celkově jak pracuje s pc... ukazuje stopu a tak. Jinak to je jasná věc, že budu mít i transponder z dromu, ale vidím v tom také výhody na agenturu - jen treningy, kde jsem se setkala s tím, že mě tr. nechtěli dát, že nejedu závod. Takže jsem se nemohla změřit...

Díky moc za rady...

Naposledy editováno 18.07.2011 23:18:33

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.7.2011 v 07:57 | Nahoru | #4434
Roccatan> Ukazatel zařazené rychlosti a laptimer. Víc si myslím, pro nás amatéry, není potřeba... Pak už transponder ani nepotřebuješ a hlavně máš okamžitou odezvu jak jedeš...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.7.2011 v 19:39 | Nahoru | #4435

Biker_xx píše: Perňa_81> No Michal zrovna klopí jak hovado...
www.fillaracing.com/Foto.aspx



Ale jo, on jede na 100%, takže má náklon na max, ale díky poloze těla i jinou rychlost, než 99% "amatérů", co dávaj stejný náklon ..jen ne tak efektivně
Nijak se netajím, že zvládnutí takovýho "tělocviku" je i můj cíl.. Ale to je už o talentu a ježdění, každej to takhle umět nemůže No pravděpodobně to stejně nikdy takhle nepůjde, stačí se ale jen přiblížit tomu "ideálnímu"

Jsem si všiml třeba i na Koldovi, že po lekci od Michala, celkem úspěšně (a že to asi nebyla prdel!) změnil styl. Tělo, lokty, atd. A prostě zrychlil, funguje to tedy správně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.7.2011 v 20:09 | Nahoru | #4436

Perňa_81 píše: Ale jo, on jede na 100%, takže má náklon na max, ale díky poloze těla i jinou rychlost, než 99% "amatérů", co dávaj stejný náklon ..jen ne tak efektivně
Nijak se netajím, že zvládnutí takovýho "tělocviku" je i můj cíl.. Ale to je už o talentu a ježdění, každej to takhle umět nemůže No pravděpodobně to stejně nikdy takhle nepůjde, stačí se ale jen přiblížit tomu "ideálnímu"

Jsem si všiml třeba i na Koldovi, že po lekci od Michala, celkem úspěšně (a že to asi nebyla prdel!) změnil styl. Tělo, lokty, atd. A prostě zrychlil, funguje to tedy správně



Ano funguje, aspoň u mě...ale chce to čas. Když člověk přesune tělo a hlavu víc do zatáčky, tak zpočátku hůř trefuje výjezdy...
Na druhou stranu Meklau jede "old" stylem a jakou jede kládu... Takže asi obojí je správně...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.7.2011 v 21:31 | Nahoru | #4437
mně se stylem pomoh hodně corela a padre . zato klukum moc děkuju

Naposledy editováno 19.07.2011 21:32:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.7.2011 v 21:32 | Nahoru | #4438
.Kolda.> Když jsem to psal, tak jsem si taky vzpomněl na vyjímečnýho Andyho a jeho silový, divoký styl.. Alespoň to není nuda, nejedou všichni jak podle učebnice.

Tedy na rovinu říkám, že když vidím, kde má hlavu třeba Ondra Ježek v zatáčce, tak si říkám, jak může trefit výjezd, když nic nevidí! ..to nechápu a to už je fakt moc toho "new-schoolu"

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.7.2011 v 21:49 | Nahoru | #4439
taky z toho nechápu.čim níž hlava tim blbější odhad a orientace hlavně na výjezdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

19.7.2011 v 21:50 | Nahoru | #4440

Perňa_81 píše: .Kolda.> Když jsem to psal, tak jsem si taky vzpomněl na vyjímečnýho Andyho a jeho silový, divoký styl.. Alespoň to není nuda, nejedou všichni jak podle učebnice.

Tedy na rovinu říkám, že když vidím, kde má hlavu třeba Ondra Ježek v zatáčce, tak si říkám, jak může trefit výjezd, když nic nevidí! ..to nechápu a to už je fakt moc toho "new-schoolu"



...a mladej Halbich....taky "ďábelský" posez! ....a jak to "pálí"!

Naposledy editováno 19.07.2011 21:53:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35848 Dnes v 18:49 Veverčák
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist