Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.7.2011 v 10:43 | Nahoru | #4291

Willis-R6 píše: OK.....takže než jsem to stihnul přečíst, tak tam zůstala 6tka a už nejde kloudně řadit - v podstatě skoro vůbec....takže jinak - kam teď s ní? já se do tohohle sám pouštět nebudu...jo a náhodou, kolik si mám chystat???



No ono sa tam najde toho určite viac zalezi ci chces urobit len to čo je nutne alebo aj to co bude treba tak za pol roka....

Mna asi pred mesiacom stalo zle podradenie na SK ringu 21000 tisic.
Samozrejme sme vymenili veci aj co boli načate ale este funkčne.....

Naposledy editováno 05.07.2011 10:43:52

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.7.2011 v 12:33 | Nahoru | #4292

danR1 píše: poli46> šetřit na gumách se nevyplatí. taky radši kupuju nový. i když je to za kotel. :(
hele jestli šla takhle pana orel, tak to je na kontolu rámu a kyvky a radši počítej, že tu kyvku budeš měnit a rám rovnat, i když to na to nevypadá... nejen vlastní zkušenost.



To jsou ty starsi R1 tak papirove?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.7.2011 v 17:59 | Nahoru | #4293
tohle je jízda po prvnim pádu, to se jen srovnalo lešení, plasty polepily amerikou a jelo se.


nemáte někdo nádržku na brzdovou kapalinu ?

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.7.2011 v 18:01 | Nahoru | #4294
danR1: zatím holka nechce chytnout a nevim čim to je... zítra ji přivezu domu a chci to dotoho mostu co je 13.7 dát dohromady...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.7.2011 v 22:26 | Nahoru | #4295

poli46 píše: danR1: zatím holka nechce chytnout a nevim čim to je... zítra ji přivezu domu a chci to dotoho mostu co je 13.7 dát dohromady...



A pospojoval si dobre vsechnu elektriku ? Celkem to z toho podsedla vylitalo ....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.7.2011 v 23:16 | Nahoru | #4296
poli46> a ty pády nemáš? :)

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.7.2011 v 23:28 | Nahoru | #4297
Ozzy_: jj myslim si že je to zapojený dobře, nikde nic přeškubanýho už neni, pumpa běží, startovací relé taky ok, budíky už nabíhaj, tak ok. jen nechce chytit. tak vyndam svíčky a kouknu jestli se nějak nezasrali a jestli to hází jiskru...

danR1: bohužel nee. ona se vypla ta kamerka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.7.2011 v 16:25 | Nahoru | #4298

SPIJKER píše: PERŇO: jak se jezdi na kachne bez antihopu..? Ale Ty ho tam asi mas co..?



Mám tam antihop až letos.. V Brně se dá jet bez něj, nejsou tam vracáky. V Mostě jsem jel pod 1:43, taky bez něho. Funguje celkem dobře ten jejich systém "elektronického" antihopingu - když brzdíš a mělo by se zablokovat zadní kolo, trochu to "přidá plyn" přístřikem na zadní válec (tedy alespoň tak nějak to je). Dá se s tím v pohodě jezdit..

Mně jen zajímalo, jestli se to o dost zlepší s montáží STM spojky. Je to teď jen pohodlnější, nemusí se na brzdách tolik spojkovat a hlavně tě do pomalých zatáček nerozhodí motor, kterej se jakoby snaží přes brzdy občas "tlačit"...ale není to nic dramatickýho I ten originál systém funguje

Jediný, co jsem pozoroval negativního s STM spojkou, že mi to na brzdách po cílovce vibrovalo, jako by byly rozhozený kotouče.. Pak jsem zjistil, že je to od zadního kola a právě kvůli reakci antihopingu. Teď se to zlepšilo, když jsme odstranili dva kovové kroužky (jeden bývá kónický) z pod zadní zúžené lamely. To mi doporučili přímo z STM, ať se tam tohle nemontuje. Takže zatím spokojenost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.7.2011 v 16:27 | Nahoru | #4299
Perňa_81> 43 v Moste??? tak to su kludnýý..

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.7.2011 v 19:29 | Nahoru | #4300
tak už jsem zjistil proč ta R1 nechce chytit ... nehází jiskru ale nevim proč....
budíky zapojený, indukční cívky taky, čidlo na snímání otáčení klikového hřidele taky, čidlo neutrálu, čidlo na olej, stojánkové čidlo taky, nikde nejsou kabely přetrhaný, pojistky sou ok, řidicí jednotka taky zapojená, dobíjení taky zapojený.. prostě už nevim čim by to mohlo bejt sem v koncích.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.7.2011 v 20:05 | Nahoru | #4301
pádové čidlo?

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.7.2011 v 20:13 | Nahoru | #4302
Holy-Okruharicz: tahle babička ho ještě nemá... je to rok 99 ... ještě karbecová verze. ale jestli se mílim tak mi řekněte kde je ..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.7.2011 v 21:35 | Nahoru | #4303
poli46> quickshifter? ovsem jestli ho mas...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.7.2011 v 21:53 | Nahoru | #4304
Dan675: ne ne... je to sériová R1 s jinym převodem dá se říct..
zítra začnu měnit čidlo po čidlu už nevim co stim

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 07:49 | Nahoru | #4305
Ahoj, kdyby někdo chtěl "okamžitě" okruhovku, GSX-R 600 K6, tak jsem pověsil inzerát.
Aktuálně je postavená na silnici, ale je k tomu veškerý základ co je třeba.

Usoudil jsem, že na silnici s tím vážně nemá smysl jezdit a na okruhy se letos nedostanu, třeba se někomu bude hodit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 09:30 | Nahoru | #4306

Dalos76 píše: Ahoj, kdyby někdo chtěl "okamžitě" okruhovku, GSX-R 600 K6, tak jsem pověsil inzerát.
Aktuálně je postavená na silnici, ale je k tomu veškerý základ co je třeba.

Usoudil jsem, že na silnici s tím vážně nemá smysl jezdit a na okruhy se letos nedostanu, třeba se někomu bude hodit...



konecne sestka, a ja sem bez penez a taham certa za ocas na Daytone

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 09:35 | Nahoru | #4307

Ozzy_ píše: konecne sestka, a ja sem bez penez a taham certa za ocas na Daytone


Já myslel, že jsi s tou Daytonou spokojený...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 09:38 | Nahoru | #4308

Dalos76 píše: Já myslel, že jsi s tou Daytonou spokojený...



Nejspokojenejsi na svete. Ale jak lezou casy dolu, tak se zacinam bat zese blizim okamziku kdy ji zlomim v zadech ...

Takovy dilema, daytonu bych nedal, ale na okruhu bych se radeji pokousel o lepsi casy s necim jinym. Ale zase by me sralo ze na okruhu nemam taky daytonu. Idealni by byli dve daytony, jedna na laminatech, a jedna do provozu Ale na to nemam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 09:42 | Nahoru | #4309
Ozzy_> Tak na okruhu tu 6ku stejně držíš nad 9k, takže vyšší krouťák vespod defacto nepotřebuješ. Ale rozumím, při jízdě za safetycarem je to asi fajn

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 09:44 | Nahoru | #4310

Dalos76 píše: Ozzy_> Tak na okruhu tu 6ku stejně držíš nad 9k, takže vyšší krouťák vespod defacto nepotřebuješ. Ale rozumím, při jízdě za safetycarem je to asi fajn



Na vyjezdu z vracaku v moste nebo ze sikany taky Pravda v Brne si to clovek uzije jen kdyz proradi Ale nejde jen o vyssi kroutak dole, ale i o spickovej posaz, uzouckou stavbu a ovladatelnost :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 10:24 | Nahoru | #4311

SPIJKER píše: Perňa_81> 43 v Moste??? tak to su kludnýý..



Ty máš RC8? Tak to už nás je víc, koukám..

Tak pokud máš RC8-R, tak si troufám říct, že tak jak je z krámu, tak by na ní dobrý "amatér" v Mostě mohl jet v pohodě pod 1:42.
Já měl loni oproti sérii jen QS a bohužel výkon motoru na sériové hodnotě 169 PS. Podvozek netřeba řešit, pokud má čoek do 85kg.. To jsou další ušetřený prachy, co se běžně do konkurenčních strojů na okruh "musí nacpat"..
Teď na IVR v Brně jsem po měsíci sednul na Kachnu a ve 3.kole jsem jel 2:13, ve 4. už pod a to bylo celý, víc času jsem na kvalifikaci na CSC neměl V závodě pak 2:11.8 na tvrdých Dunlopkách nachystaných na CEC (úplně zbytečně, vzhledem k počasí v den závodu)..

..zkrátka, kvalitní rakouský traktor se skvělýma brzdama a "endůráckým" posezem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 10:36 | Nahoru | #4312

Perňa_81 píše: Ty máš RC8? Tak to už nás je víc, koukám..

Tak pokud máš RC8-R, tak si troufám říct, že tak jak je z krámu, tak by na ní dobrý "amatér" v Mostě mohl jet v pohodě pod 1:42.
Já měl loni oproti sérii jen QS a bohužel výkon motoru na sériové hodnotě 169 PS. Podvozek netřeba řešit, pokud má čoek do 85kg.. To jsou další ušetřený prachy, co se běžně do konkurenčních strojů na okruh "musí nacpat"..
Teď na IVR v Brně jsem po měsíci sednul na Kachnu a ve 3.kole jsem jel 2:13, ve 4. už pod a to bylo celý, víc času jsem na kvalifikaci na CSC neměl V závodě pak 2:11.8 na tvrdých Dunlopkách nachystaných na CEC (úplně zbytečně, vzhledem k počasí v den závodu)..

..zkrátka, kvalitní rakouský traktor se skvělýma brzdama a "endůráckým" posezem



Ted spis jestli TO nebude kvalitnim pilotem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 11:14 | Nahoru | #4313

Perňa_81 píše: Ty máš RC8? Tak to už nás je víc, koukám..

Tak pokud máš RC8-R, tak si troufám říct, že tak jak je z krámu, tak by na ní dobrý "amatér" v Mostě mohl jet v pohodě pod 1:42.
Já měl loni oproti sérii jen QS a bohužel výkon motoru na sériové hodnotě 169 PS. Podvozek netřeba řešit, pokud má čoek do 85kg.. To jsou další ušetřený prachy, co se běžně do konkurenčních strojů na okruh "musí nacpat"..
Teď na IVR v Brně jsem po měsíci sednul na Kachnu a ve 3.kole jsem jel 2:13, ve 4. už pod a to bylo celý, víc času jsem na kvalifikaci na CSC neměl V závodě pak 2:11.8 na tvrdých Dunlopkách nachystaných na CEC (úplně zbytečně, vzhledem k počasí v den závodu)..

..zkrátka, kvalitní rakouský traktor se skvělýma brzdama a "endůráckým" posezem



ne ne...! ..zatim na ni jen koukam a vzhledove se mi libi, ale mel jsem strach z toho ze nema antihop.. ale jestli jde jet most za 43 tak uz jsem klidnej.. ..tedy libi se mi, celkove krasne provedenej design.. akorat pri pohledu primo zpredu se mi zda.. ze to vertikalni svetlo vypada jako velkej klitoris.. takze rozhodne sexy design..
..chtel jsem to vedet pro pripad ze by se nekde naskytla nejaka dobra prilezitost....

ale 2:11 to uz se omalu zacinas blizit....

my jsme ted nasli ZX10 06 na ohlinsech, bremba, akrapy s priveru a PWC tak chci prodat motorky co ma ted doma a koupit ji..
mam pocit ze jsem se pomalu szil s V2 a jsem trochu zvedavej jak se budu zpetne vyporadavat s ctyrvalcovym turboefektem. Vzdycky jsem se V2 bal, ale nekolikrat me prijemne prekvapil. Treba v unoru na studenych gumach na vyjezdu z pumpy kdyz jsem dal plyn tak se krasne plynule a citelne sunula bokem. Ctyrval by se dostal pres turboefekt a pak by me shodil.. ..jen premejslim o tom co je ve skutecnosti hodnej stroj.. jestli ten kocourek 4valcovej s hladkym prubehem, ale kopancem.. (uz jsem na 4valu dlouho nejel) nebo jestli tenv2 co se zda ze kope... ale ve skutecnosti je jinak citelnej..
kazdopadne se svyma 52 v moste jeste nepotrebuju nic jinyho nez jezdit a jezdit.. i stary seriovy RSV jeste umi o dost lip..

Naposledy editováno 08.07.2011 11:26:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 11:28 | Nahoru | #4314

Ozzy_ píše: Ted spis jestli TO nebude kvalitnim pilotem



pilotem urcite...ale kdyz vezmes ze psal ze po prechodu na uzkej motor jezdil v brne 15 tak to byl obrovskej propad..

ale nadruhou stranu pokud na tom jde jezdit v moste 43 bez antihopu tak to je pro me v pohode.. vidim ze tam proste velka rezerva je a hotovo..

Naposledy editováno 08.07.2011 11:28:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 14:16 | Nahoru | #4315
SPIJKER> No ono by ani nebyl problém s úzkým V2 motorem, ale spíš to, že jsem se na tom hned v úvodu sezóny rozbil v Mostě a pak jsem ještě trochu pochroumanej hledal zpátky důvěru. Pořád jsem měl před očima tu situaci, jak mě to sklepalo na rovině za zatáčkou pod depama a do dneška kloudně nevím, proč to bylo.. Takže repete bylo na pár kol (jen dva tréninky) v Brně a o zajetý čas nešlo, jel jsem jak posera.. 2:15 bylo maximum..
Když tak rekapituluju, tak jsem v Brně jel 2:10.0 i na R1 2007 bez YEC s výkonem cca 175 PS. Taky měla QS a vzadu Ohlins. Kačena je na tom tedy podobně, takže příště těch 2:10 na ní musím jet taky! Jen to chce dát měkčí pneu na zadek, tuhle jsem jel kvůli životnosti na následující CEC závod.

Letos na MČR v Mostě bych to rád jel pod 1:42 a myslím, že to není nic nereálnýho. V možnostech motorky to je určitě

Jinak o RC8R, už nastrojený s Club Race Kitem, jsem na jaře věděl. Měl ji kluk z Ostravska koupenou od nás z Liberce. Nic moc na ní nepojezdil, loni CEC v Mostě. Kvůli firmě ji letos prodával. Kdyžtak PM, kdybys o ni přemýšlel..

Jinak 2V a 4V - je to trošku rozdíl. Řekl bych, že 4V je jednodušší v podání výkonu a má větší pásmo využitelných otáček. Dobrý na něm je, že ikdyž se nepodaří ideálně výjezd, rychlost na rovině většinou nabere i tak. Hodně lidí to má nějak "poladěný", takže 190 a víc PS ve 4V je hnusnej bič na 2V. V dobách K5 nebo R1 2005 by byla RC8-R víc než zdatný soupeř, když by se zachovalo co nejvíc věcí ze sériovky - spíš je rychlejší. BMW a odladěné R1 nebo FireBlade jsou pro většinu jednodušší k zajetí rychlejšího času na okruhu.. To tak už je. Jsou tratě, kde to vyloženě 2V sedí - třeba Pannonia
U mojí RC mě jen mrzí, že nijak nezafungoval ten "Club Race Kit" a výkon zůstal na sériové hodnotě Chceme to řešit, ale Murkin nemá skoro vůbec čas. 10 PS navíc by už zase trochu zmenšilo odstup na 4V.. No uvidíme

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 14:31 | Nahoru | #4316
Perňa_81> Ty jsi se rozepsal . Jen bych řekl že to není jen motorkou, ale jezdíš fakt dobře , tobě dát BMW od Dafiťáků, tak jsi na 2:07 ani nemrkneš
A to že Murkin nemá čas, mě taky trápí, pořád laboruju, proč mě to moje na 8900 škubne a ztrácí výkon . Tak doufám, že do Panonky kde do dvouválům svědčí bude už mašina ve fromě. A i já si začnu konečně ježdění užívat a přestanu se jen trápit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 14:34 | Nahoru | #4317

Mr.Ducin848 píše: Perňa_81> Ty jsi se rozepsal . Jen bych řekl že to není jen motorkou, ale jezdíš fakt dobře , tobě dát BMW od Dafiťáků, tak jsi na 2:07 ani nemrkneš
A to že Murkin nemá čas, mě taky trápí, pořád laboruju, proč mě to moje na 8900 škubne a ztrácí výkon . Tak doufám, že do Panonky kde do dvouválům svědčí bude už mašina ve fromě. A i já si začnu konečně ježdění užívat a přestanu se jen trápit



TO jste na ty nakazeny masiny jeste neprisli jo ? :( Celkem by me zajimalo cim to je ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 14:34 | Nahoru | #4318

Perňa_81 píše: SPIJKER> No ono by ani nebyl problém s úzkým V2 motorem, ale spíš to, že jsem se na tom hned v úvodu sezóny rozbil v Mostě a pak jsem ještě trochu pochroumanej hledal zpátky důvěru. Pořád jsem měl před očima tu situaci, jak mě to sklepalo na rovině za zatáčkou pod depama a do dneška kloudně nevím, proč to bylo.. Takže repete bylo na pár kol (jen dva tréninky) v Brně a o zajetý čas nešlo, jel jsem jak posera.. 2:15 bylo maximum..
Když tak rekapituluju, tak jsem v Brně jel 2:10.0 i na R1 2007 bez YEC s výkonem cca 175 PS. Taky měla QS a vzadu Ohlins. Kačena je na tom tedy podobně, takže příště těch 2:10 na ní musím jet taky! Jen to chce dát měkčí pneu na zadek, tuhle jsem jel kvůli životnosti na následující CEC závod.

Letos na MČR v Mostě bych to rád jel pod 1:42 a myslím, že to není nic nereálnýho. V možnostech motorky to je určitě

Jinak o RC8R, už nastrojený s Club Race Kitem, jsem na jaře věděl. Měl ji kluk z Ostravska koupenou od nás z Liberce. Nic moc na ní nepojezdil, loni CEC v Mostě. Kvůli firmě ji letos prodával. Kdyžtak PM, kdybys o ni přemýšlel..

Jinak 2V a 4V - je to trošku rozdíl. Řekl bych, že 4V je jednodušší v podání výkonu a má větší pásmo využitelných otáček. Dobrý na něm je, že ikdyž se nepodaří ideálně výjezd, rychlost na rovině většinou nabere i tak. Hodně lidí to má nějak "poladěný", takže 190 a víc PS ve 4V je hnusnej bič na 2V. V dobách K5 nebo R1 2005 by byla RC8-R víc než zdatný soupeř, když by se zachovalo co nejvíc věcí ze sériovky - spíš je rychlejší. BMW a odladěné R1 nebo FireBlade jsou pro většinu jednodušší k zajetí rychlejšího času na okruhu.. To tak už je. Jsou tratě, kde to vyloženě 2V sedí - třeba Pannonia
U mojí RC mě jen mrzí, že nijak nezafungoval ten "Club Race Kit" a výkon zůstal na sériové hodnotě Chceme to řešit, ale Murkin nemá skoro vůbec čas. 10 PS navíc by už zase trochu zmenšilo odstup na 4V.. No uvidíme



jo.. to CRK u Tebe je divny..ale nechtel jsem to tu propirat.. treba se nekde potkame a povime vic..
koukal jsem jak jsou cenove ty kačky a s desitkou budu jeste urcite o hodne niz.. sice 06, ale duveryhodnych 6000 km a zavod odjeto max 1000 km.. urcite dostala zabrat, ale je krasna.. A jsou k ni laminaty a dalsi veci, cimz nebude potreba do ni investovat dalsi penize do komponentu, dokud to nerozbiju. mluvilo se u ni neco o 190 k.. a to bude pro me urcite vic nez dost.. na rovine uz mi nikdo nebude ujizdet a snad potkam nekoho kdo bude lepsi jen o kousek abych mohl okoukat jak to jede.. a postupne zrychlovat. Taky jsem uvazoval ze bych zkusil soudruha fillu abych se neco priucil.. ale mejdrive si jeste parkrat neco objedu sam, ale zase si rikam, zda nejit hned, jeste nez si vytvorim blby navyky.. ale nejspis je uz stejne mam..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 14:40 | Nahoru | #4319

Ozzy_ píše: TO jste na ty nakazeny masiny jeste neprisli jo ? :( Celkem by me zajimalo cim to je ...



Jak píš Perňa, Murkin nemá čas a já tomu hovno rozumím, to už je vyšší dívčí Zkusili jsme snad všechno, ještě mám v plánu zkusit prohodit palubku z jediný funkční, jen aby se taky nenakazila . A čekám, ještě na nový svíčky a ještě jsem dostal typ vyměnit nějaký relátka co jsou skovaný vedle baterky. Jinak už jsme zkusili snad vše, vyměnit nádrž, řídící jednotku, čidla otáček, prostříkat všechny kontakty a NIC

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.7.2011 v 14:43 | Nahoru | #4320

SPIJKER píše: Taky jsem uvazoval ze bych zkusil soudruha fillu abych se neco priucil.. ale mejdrive si jeste parkrat neco objedu sam, ale zase si rikam, zda nejit hned, jeste nez si vytvorim blby navyky.. ale nejspis je uz stejne mam..



Ja myslim ze cim driv jde clovek za opravdu rychlejma klukama, tim driv si zazije spravny navyky. Pak se muze tahat za tema o 2-3s rychlejsima klukama a tim ze "dela veci dobre" tak se dari lip zrychlovat. Jezdim porad PRISERNE pomalu, ale vidim ze treba to ze mi vcas miksak s halbichem ukazali jak sedet a pracovat telem, tak prede mnou jede kluk zkroucenej jak paragraf s kolenem na zemi a ja ho v zatacce dotahuju a v naklonu mam jeste velkou rezervu ... tzn mam jeste kam priklopit a zrychlovat.

To samy treba prochazky po trati s Ermolenkem ... super skola !

Pritom ja uz nemam zadny ambice, jen me bavi se hezky povozit a videt ze se zlepsuju. Na SS zacinam druhou sezonu, a na motorce celkove mam odjety velky H.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35850 Dnes v 00:17 psenap
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist