5 Kolář Petr Ap CZ
7 Chlíbek Radek Ap CZ
9 Turna Martin Ca CZ
11 Slanec Vašek Ap CZ
13 Fojtík Pavel Ca Cz
15 Bičiště Petr Ap CZ
17 Hanák Olda Ap CZ
18 Pluhař Štěpán Ca CZ
19 Jančík Roman Ca CZ
21 Svobodová Anežka Ap CZ
23 Svoboda David Ap CZ
24 Vojtíšek Jakub Ca CZ
26 Slanec Martin Ap CZ
27 Klička Jindra Ap CZ
28 Vrána Marek Ca CZ
32 Kubišta Jirka Ap CZ
34 Jelínek Luboš Ca CZ
35 Staniš Vojta Ap CZ
37 Poláková Tereza Ap CZ
39 Radim Břenek Ca CZ
44 Vítů Zdeněk Ap CZ
47 Lamich Radek Ap CZ
48 Hanzalík Milan Ap SK
53 Nečesaný Petr Ap CZ
57 Raszka Libor Ap CZ
58 Matuš Pavel Ca CZ
62 Vajdl Martin Ca CZ
64 Korejs Michal Ap CZ
66 Karafiát Petr Ap CZ
71 Svoboda Martin Ap CZ
74 Horna Marek Ap CZ
73 Mazura Radek Ap CZ
77 Chlíbek Josef Ap CZ
78 Němec Laďa Ap CZ
81 Šlezar Michal Ap CZ
82 Křivohlávek Martin Ca CZ
84 Holoubek Martin Ap CZ
85 Hankocyová Veronika Ca CZ
86 Škoda Jan Ca CZ
90 Staš Brunek Ca CZ
91 Čadek Petr Ca CZ
92 Pospíšil Jan Ap CZ
94 Průcha Jirka Ca CZ
98 Langhammer Jan Ca CZ
99 Hanzalík David Ca SK
444 Sedlo Mira Ca CZ
555 Vochoč Aleš Ca CZ
Lux Rosťa Ap CZ
Matuš Karel jun. Ap? CZ
Naposledy editováno 25.07.2011 09:58:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
Veronika-Suzuki píše: Michal: no a za co teda byla ta dikvalifikace o které se tu mluví?
doufám,že se to někdy dovíme
1 reakcí na tento příspěvek Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
o jsou serie válců u Cagivy a hlavy, které se vyráběly
60433= Mito mk1, Freccia C12R, Tamaco
64443= Freccia C12
66650= Freccia C12R version: Lucky Explorer
66650E= Cagiva SuperCity
72625= Mito II Lucky Explorer
73037= Mito EVO I
73034= 7 mito ev (98) o něco malinko lepší než 73037
72666= jako 75666
75666= SP Mito Mk. I a II
A0401= Mito evo 2002-
81782= SP 95
90087= součástí sp kitu 90, Cagiva Mito SP 525, Mito evo 99
SP = 81782 válec (95) 7 rychlostní převodovka
SP = 83125 válec ev (96-97) 7 rychlostní převodovka
SP = 81482 válec ev(97-98) 7 rychlostní převodovka
SP = 90087 válec modelo (99) 6 rychlostní převodovka, nejvýkonější válec 38 koní při 12500 ot.min
Hlavy válců
200A C D E G dvoukroužkový vypouklý píst
LukyCat píše: doufám,že se to někdy dovíme
v poslednim kole mu zacal dochazet benzin a tudiz zastavil naklonil motorku napravo,nalevo a pak se rozjel aby se dostavil na vyhlaseni ale podle pravidel po dojeti musi byt v nadrži tusim ze litr paliva pro pripadnou kontrolu a on tam nemel nic
L&B píše: nekde tu byla tabulka tech cagiva kitu, nevite kde bych to nasel?
dříve jsem si procházel weby a v Itálii jsem dost toho našel Škoda že jsem toho dost ztratil při přeinstalaci PC. Něco ještě mám a záleží co by tě zajímalo. Pokud to najdu dám to sem do webu, nebo to mám dát Peťovi sem?
dost věcí mám neutříděných, tak bych musel projít co k čemu patří, ale jak jsem psal. Pokud někdo něco bude chtít a budu to mít dám to sem nebo jinam. Jinak jen to nechci aby to bylo jedna paní povídala, tak si to musíte nějak srovnat a zařadit. Pokud tady někdo psal, že v Itálii jednou 125SP 41HP a více tak pravda je taková.
Zde je špičkový italský tým.
Podle mě to budou mít jako němci, že motorky kromě přísných předpisů mají výkon motorů omezen limitem a pokud je podezření jde se na brzdu. Usuzuji podle toho, že více týmů udává stejný výkon motoru.
nebo
Jak to funguje v Německu by nejlépe vysvětlil Svoboda jak jezdili s holkou ADAC. Myslím, že tam mají ještě méně vyjaděné motory
aby vyhrával jen jezdec, ne prachy, nebo ......
Coppa Italia 125 Sport
Naposledy editováno 23.12.2011 19:10:16
1 reakcí na tento příspěvek Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
aprilialibor píše: ted koukam ze u te prvni maj 13,5:1 plus 288 a vykon je super hold motorky z italie
Alimentazione
1 Carburatore Dell’orto 28 VHST (vedi foto)
Aspirazione
Lamellare nel cilindro (vedi foto)
Potenza all'albero
38,7 cv a 11200 giri toto je výkon motoru v HP. Nevím jestli je to podle SAE nebo DIN. Řekl bych že DIN
Scarico
In acciaio con silenziatore in carbonio/alluminio Scalvini Racing , dotato di valvola parzializzatrice sulla luce di scarico
azionamento elettrico
Sospensione anteriore
Forcella Marzocchi con steli da 40 mm. Modifica Mupo suspension
Sospensione posteriore
Monoammortizzatore Ma tris
Capienza serbatoio
14 litri
Telaio
In alluminio
Motore
Monocilindrico 2 tempi
Raffreddamento
Liquido
Alesaggio
54 mm
Corsa
54,5 mm
Pistone
Asso monofascia
Cilindro
Std lavorato nei condotti e nelle luci
Teste
Std lavorata (vedi foto)
Rapporto di compressione
13,5:1 come regolamento
Avviamento
A spinta
Lubrificazione
A miscela 3% olio Elf
Cerchi
3.0x17 e 4,0x17
Gomme
Pirelli:anteriore 120/70x17 posteriore 150/60x17
Freno anteriore
Disco in acciaio flottante diam.320
Freno posteriore
Disco in acciaio diametro 220 mm
Peso
113,5 kg a serbatoio vuoto con tutti i liquidi
Candela
NGK Iridio BR10EIX
Frizione
Multidisco a bagno d’olio
Trasmissone primaria
Standard a denti dritti
Trasmissione fimale
Kit a catena 415 Did
Naposledy editováno 23.12.2011 20:07:15
1 reakcí na tento příspěvek Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
petridas píše: v tom videu to coppa italia125 sport si všimnete v čase cca 1:43 jak jim to po rovině jede naprosto stejne všem!!to je kurva mazec ! škoda že do te italie to je tak daleko protože to Alpe co se tam ma jet to muže byt dobry masakr
Peto, nevím jestli jsi viděl všechna videa. Je to nádhera, když je to na takové úrovni a jede to všem stejně. Je tam celkem 16 kousků na 4 stranách 1 , 2 ,3, 4
zajímavé, že mají mistrák jak 125SP , tak 250SP. Tak by se mě líbila starost svazu o závody. Tak má vypadat propagace závodů. Takto se lehčejí shánějí sponzoři, diváci, média... Na jednom přehledném webu mají toho tolik a přehledně, že si každý vybere co ho zajímá.
Naposledy editováno 24.12.2011 10:19:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo pojedete letos dakšny 125 na příroďácích?
Aspirazione
Lamellare nel cilindro (vedi foto)
Potenza all'albero
39,7 cv a 11400 giri
Scarico
In acciaio con silenziatore in carbonio/alluminio Scalvini Racing , dotato di valvola parzializzatrice sulla luce di scarico
azionamento elettrico
Sospensione anteriore
Forcella Marzocchi con steli da 40 mm.
Sospensione posteriore
Monoammortizzatore std
Capienza serbatoio
14 litri
Telaio
In alluminio
Motore
Monocilindrico 2 tempi
Raffreddamento
Liquido
Alesaggio
54 mm
Corsa
54,5 mm
Pistone
Asso monofascia
Cilindro
Std lavorato nei condotti e nelle luci
Teste
Kit preparazioni tesori
Rapporto di compressione
14,5:1
Avviamento
Elettrico
Lubrificazione
Miscelatore
Cerchi
3.0x17 e 4,0x17
Gomme
Pirelli:anteriore 110/70x17 posteriore 150/60x17
Freno anteriore
Disco in acciaio flottante diam.320
Freno posteriore
Disco in acciaio diametro 220 mm
Peso
125,5 kg a serbatoio vuoto con tutti i liquidi
Candela
NGK Iridio BR10EIX
Frizione
Multidisco a bagno d’olio
Trasmissone primaria
Standard a denti dritti
Trasmissione fimale
Kit a catena 520 Did ers
Jestli na závody tak nevím zda nej volba?
A v aprilce se asi zbláznili ne?
Naposledy editováno 17.09.2014 20:48:07