Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Stačil by malinkatý "camp" s továrníma technikama třeba na Pannonii a ty by pomohli s nastavením a veškerým "know-how". Taky by se čoek třeba dozvěděl, jak nejlíp používat tenhle motor a co na něj funguje (v rozumných cenových relacích), aby se trochu přiblížil s výkonem 4V.
Evidentně Resch a ani v IDM s výkonem problém není, pokud se nejedná o trať typu "Monza".. A taky chování motorky v pohodě. Tovární motorka zašlape veškerou konkurenci do země
Tak nějak pořád mám z tý motorky respekt, není prdel najít "hranu" a taky jízda je divočejší nebo jakoby namáhavější. Když to čoek pochopí, je možný, že by mohl být rychlejší, než na adekvátní litrový Japonský motorce z těch let (2008-2009). Protože je skutečně sériová a argumenty typu, že tam mám drahý výfuk neberu v úvahu - výkon je totiž na sériové hodnotě podle měření. Není potřeba nic, jen lamináty..
Potřebuju trochu více potrénovat v Brně, abych se dostal na čas poladěný R1 2008 a mohl říct, že RC8 je lepší a dá se na ní jet stejně rychle jak s o 20PS silnějším 4V
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02 píše: assassin> pred tydnem v Brne, zase zelezo
Mam smulu
ajaj ty a zase, tohle ňák čimdál hůř snášim, když se někdo z nás zas zláme
hele vem si z toho aspoň ponaučení: neználek Stoner by ti sice řekl, žes přišel o svůj talent, ale skutečnej důvod je, že máš Masec málo najetej a měl by ses přestěhovat někam blíž
už blbě radim Perňovi, tak proč bych nemoh i tobě, ne?
... když tohle tvý video vidim, tak si snad to ABS přestanu na okruhu vypínat...
Perňa_81 píše: Přesně tak to taky cítím ...KDYBY to a KDYBY toto.. Je tam potenciál, ale ...
jen pokračuj v nalézání hranic svejch i motorky je to supr zábava, ta čím dál větší divočina
a ve svym věku už ser na časy - pořádný driftování to je ta pravá zábava
(já teda bohužel dycky dyž jsem začal mít pořádnou radost, jak jsem rozdivočil motorku a poletuju nad ní, tak jsem se pak většinou rozflákal a ublížil si tzn. jen na motokrosu snad 100x )
Naposledy editováno 24.05.2011 17:06:30
Perňa_81 píše: Nikotýn> Takže tě chytla za srdce? Co "tanec" při překlápění a výjezdech pod plynem? S tím se trochu peru a zkouším najít lék, jak to trochu zmírnit.. Každopádně Dunlop k tý motorce celkem sedí
no jasnačka moc mě baví i moje social edition :D :D je to úplně jinčí než Dukna, ale super. Budem muset dát zcuka s Matějem ať nám poradí ňáký ty fígle já jezdim Bridge a naprostá spokojenost taky až příjdu k penězům, chtěl bych ty kryty rámu a ty velký carbon na nádrž
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Nikotýn: sem ti to řikal
Perňa: s tím tvojím výkonem je prostě něco divně. Mates tam má opravdu řádně větší výkon. Co se týče továrních KTM z IDM, takto je jiná liga, to je jeasné. Bavili jsme se o tom s Matějem a ty motorky jsou prostě jinde. Jedou např. Ohlins a td...Dunlopy tomu sedeť musí, páč je jede i továrna A co se Resche týče, musíte s náma jezdit na TNT. Já byl hned na jaře na Pannonii a Resch tam byl jen tuším s otcem. Naprosto v pohodě borec a jak ten mě oprášil,,, jede neskutečnou palici a ta motorka mu sedí, prostě radost se na něho dívat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V IDM maj údajně i trochu jiný proporce rámu, udělaný na míru. Podle jejich informací se nedá dělat nic.
Možná by se hodily informace od týmu, co jel loni soukromou KTM v MS Stocků. To už by mělo nějakou hodnotu. Ti chlapci zase až tak na BMW neztráceli nahoru k "A" v Brně..
Já popravdě nevím, jak je to s mým výkonem letos. Nějaký lehký poškození bylo na hlavě z.válce, tak se udělala repase hlav (nový ventily a pružiny), ať máme klid. S Matesem jsem neměl možnost se nikdy konfrontovat.. Ale podle videa z loňských Hořic, když jel Mrtvola za Indym na Matesově RC8, tak se mi nezdálo, že by KTM ztrácela i po delší rovince (pravda, Indi má o 15kg míň než já ). Což i vy potvrzujete naměřeným výkonem na RC8 (ikdyž zase nevím, jak je to s porovnáním, vůči jiným bikům na té stejné brzdě)..
Až to dám k Murkinovi (mám zapůjčenou jednotku RapidBike), tak se uvidí vše jasně a už se nebudu vymlouvat Pak si nasypu popel na hlavu a začnu tahat. Každopádně i na 169 PS V2 se musí amatér dostat na 2:10 v Brně jak prd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
nu RC8R je krásnej stroj ale nejsem si jist zda bych si na dvouvál zviknul... přeji ti snim hodně zdarú
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
poli46 píše: Perňa_81: jj 2007-08 řikal i murkyn že je nejlepší, měl sem pučenou na den i tu uplně novou stim novim motorem a taky moc hezký svezení, hlavně je příjemnej ten ukazatel zařazenýho kvaltu...
nu RC8R je krásnej stroj ale nejsem si jist zda bych si na dvouvál zviknul... přeji ti snim hodně zdarú
Murkyn novim zvikl ty se s gramoškou nepářeš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: gorkin> Poli se nepáře ani s motorkou ..když jsme s Ermoušem poslouchali jeho vyprávění, jak jel potrénovat do Hořic, tak nás málem omyli ..prostě když to Poli pošle bokem po štěrku v zatáčce na Dachovech, až mu jsou stupačky nízko, tak se ho R1 snaží zbavit ...Poli ale zavelí pevnou rukou, poválí se po nádrži, lýtkama ukopne stupačky a s lehkou krůpějí potu na čele pokračuje kopcem a full-gas směrem "start-cíl".. On je drsoň a jsem zvědavý, jak se mu bude dařit na novější R1 Pomalý to rozhodně nebude!
...přesně to samý jsem slyšel vyprávět od Ermouše
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Perňa_81 píše: norihaga> ..jdou o tom legendy !
přesně taky sem byl moc rád,že nebydlím v Hořicích u trati!představa,že kolem krouží ďábel Poli a já se bojím jít domů
Ermolenko píše: přesně taky sem byl moc rád,že nebydlím v Hořicích u trati!představa,že kolem krouží ďábel Poli a já se bojím jít domů
Michal Filla rříkal že si vrabci na střechách cvrdlikaj že Ermouš pojede příští rok příroďáky
Perňa_81 Ermolenko: jj je to pravda.. tohle napsala ta kámoška co to viděla jak byla zamnou....
tohle co jsi predved neni mozne videt ani v moto gp. ale jako vazne bylo to fakt husty kdybys spadnul asi bys byl dost potlucenej ? skoda ja taky kameru nemela . ta motorka uplne skakala ,vzduchem a ja dobrej, ridic ze jsem te neprejela, ale popravde jsi to fakt zmaknul ustat mas tu motorku v rukach .no stat se to treba mě tak těžko rict,jak by to dopadlo .nekdy treba v lete muzeme neco takoveho zopakovat .takovy sraz
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02: to je hrozný, chudinka, bez oleje asi ju, jinak si dokážu představit kde by ten všechen olej byl ... stačilo když sem si tenkrát ustlal a motorka byla ve škarpě nádrží dolu.. a když jsem ji vytah a natočil tak zahulila celou silnici...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
měl bych dva dotázky (jeden tu někde určitě byl, ale nevím jej dohledat).
1. Čím přilepit sedlo z pryže na kapotáž?
2. Do vany dávám fólii pod svody kvůli teplu. Můžu to tam přilepit silikonem ? (nejodolnější jsem našel na 200 stupňů.
dík moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
edit> na tu folii si sezen jakykoliv cerveny motorovy silikon, ten je do 300degC s upotrebis ho i na vselijake pretesnovani.
Naposledy editováno 30.05.2011 15:03:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35854 | Dnes v 12:13 Kubik19 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |