globalmoto_kveten





Téma: Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
2.3.2009 v 17:16
Tak jsem se dnes dozvěděl,že Suzuki svolává majitele GSX-R 1000 K5-6 kvůli výrobní vadě na rámu.Zajel jsem tedy k místnímu ofic.dealerovy a jak jsem očekával nevěděl nic je to klasický prodejce aut Suzuki a né motorkář.Po prvotní aroganci přece jenom zavolal do Prahy a zjistil,že mam pravdu.Jedná se o to ,že dochází k prasknutí rámu v oblasti za krkem řízení směrem k nádrži.Suzuki dodává opravné přípravky.Nejdříve prý se zjistí jak je na tom příslušný rám,pokud se najdou mikro trhlinky tak se vymění celý rám,pokud ne tak se vyztuží nějakými vzpěramy.No jsem na to zvědavej jak to dopadne,mělo by se to bezplatně týkat všech bez ohledu na to kde je moto koupené a kolikátý jste majitel.Tak uvidíme


Naposledy editováno 03.03.2009 10:49:54

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

30.10.2009 v 21:54 | Nahoru | #361
Nejt> zkus SHmoto na dornychu...mají i stolici v které ti to zavaří a při svařování se to nepohne...SHMOTO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

31.10.2009 v 19:16 | Nahoru | #362
Nejt> ty voe, to máš tu raketu po Přemkovi vid , hmmmm... A u ní má rám prasklinky?? Koukals na fotky Davidmota?? Je to neskutečný jak dokáže dovařit chybějící rám i s tím hrbolatým povrchem k nerozeznání od originálu, a i ty zbouraný trubky u dukáren..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

31.10.2009 v 22:42 | Nahoru | #363

Dawe02>oxygen> to vis, jsou to pomerne zavazna poraneni, tak to "chvili" trva. :\
Jinak kdyz nekde reknu ze jsem dostal hasana na 5ku tak me maji za kecku
A jakou potvoru jsi koupil? Ukaz, mas na ni uz vyztuhu ramu?



čéče právěže jsem letos na jaře svoji K5ku prodal, bo jeden hasan na ní loni mi stačil...
a rozklepanej strachy jsem pořídil ZX10 08 s tim jejím primitivnim "jako protiprokluzem" KIMS (k vidění je v novym čísle Motoráje, drtí mi ji tam v testu Matěj Smrž)... ale musim říct, že jako ochrana před hajsajdrem to zasahuje suprově - náhle roztočit zadní kolo prostě nedovolí jenom na okamžik vždycky ucítíš menší ztrátu výkonu
kdybych ovšem loni tušil, že Bazzaz to na K5ce umí stejně (navíc nastavitelně), tak si ji nechám - ten motor je prostě nedostižnej!
jj, jen škoda, že jste tam ani ty ani Lekouš tohle (Bazzaze) neměli, čus

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

1.11.2009 v 11:14 | Nahoru | #364
kde se prosim da sehnat ta detekcni barva? a zajimalo by me jak se suzuki stavi k vystuze pripadne motorka se uz nekdy lehce sklouzla?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

1.11.2009 v 11:23 | Nahoru | #365

oxygen>čéče právěže jsem letos na jaře svoji K5ku prodal, bo jeden hasan na ní loni mi stačil...
a rozklepanej strachy jsem pořídil ZX10 08 s tim jejím primitivnim "jako protiprokluzem" KIMS (k vidění je v novym čísle Motoráje, drtí mi ji tam v testu Matěj Smrž)... ale musim říct, že jako ochrana před hajsajdrem to zasahuje suprově - náhle roztočit zadní kolo prostě nedovolí jenom na okamžik vždycky ucítíš menší ztrátu výkonu
kdybych ovšem loni tušil, že Bazzaz to na K5ce umí stejně (navíc nastavitelně), tak si ji nechám - ten motor je prostě nedostižnej!
jj, jen škoda, že jste tam ani ty ani Lekouš tohle (Bazzaze) neměli, čus



......velký náklon,velkou rychlost,špatné zařazení,ojetou gumu,chyby pilota,přemotivování jezdce.....na to ještě technika a elektronika nestačí!!

.......ta motorka je vždy až poslední,co za to může!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

1.11.2009 v 11:50 | Nahoru | #366

ferencR1>kde se prosim da sehnat ta detekcni barva? a zajimalo by me jak se suzuki stavi k vystuze pripadne motorka se uz nekdy lehce sklouzla?


Pokud se lehce zklouzla tak to nijak neresi-ja nechal ted v Breclavi namomtovat vyztuhy a moje uz trochu lezela,nic velkyho,ale pri blizsim ohledani to proste poznas a nic neresily,namontovali vyztuhy bez problemu,akorat jim to trvalo.Po prvnim telefonatu kdy mi zdelily ze to bude vic jak mesic sem se do nic trochu pustil a mel sem to za hotovy za 10dni......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

1.11.2009 v 12:15 | Nahoru | #367

juras>Nejt> ty voe, to máš tu raketu po Přemkovi vid , hmmmm... A u ní má rám prasklinky?? Koukals na fotky Davidmota?? Je to neskutečný jak dokáže dovařit chybějící rám i s tím hrbolatým povrchem k nerozeznání od originálu, a i ty zbouraný trubky u dukáren..


jasná páka ... je to jeho, jen kapoty ne. Je tam jedna malá prasklina na levé straně, zjistil jsem to pomocí těch detekčních kapalin. Vůbec nepochybuju o tom, kolikrát ta machna ležela, pak s ní ještě ošklivě mrdl jeden borec, co ju měl jen pár měsíců přede mnou a pak ještě lehce já... no holka už zažila . Jinak na Davidmoto jsem koukal a vypadá to rozhodně zajímavě a stopro je kontaktuju. Máš s nima nějaké zkušenosti nebo tě jen zaujaly fotky? (jako mě)

Naposledy editováno 01.11.2009 12:17:33

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

1.11.2009 v 12:21 | Nahoru | #368

ferencR1>kde se prosim da sehnat ta detekcni barva? a zajimalo by me jak se suzuki stavi k vystuze pripadne motorka se uz nekdy lehce sklouzla?


neřeš jestli ležela trochu nebo hodně nebo já nevím co... i když by se dealeři měli řídit stejnými postupy, každej to stejně řeší po svým a roli tu hraje jen a pouze lidský faktor. Důležitý jsou noty. Prostě obvolávej ty dealery a kdo bude ochotnej, tam to zavez. Třeba v Brně jsou piče, to už ví každej, tam by jim vadil i poškozený lak od kamínků, v Pardubicích jsou supr ochotní pánové, Praha se taky tvářila ok, v Břeclavi se zas nechají ukecat na cokoliv, až jsem měl dojem, že si chčijou proti větru

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

1.11.2009 v 23:33 | Nahoru | #369

2LEKO>......velký náklon,velkou rychlost,špatné zařazení,ojetou gumu,chyby pilota,přemotivování jezdce.....na to ještě technika a elektronika nestačí!!

.......ta motorka je vždy až poslední,co za to může!



jj, motka za to nemůže - ale může ti z velký míry pomáhat před průserem... a to mnohem rychlejc, než zvládneš ty!
a koukej pořádně rehabilitovat, na filozofii jseš eště dědku moc mladej

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

2.11.2009 v 00:39 | Nahoru | #370
ewans> i 10 dní je hodně . Já ji přistavil v pondělí, kdy sundali kapoty a pocákali to tou kapalinou, v UT namontovali (nalepili) výstuhu, a jelikož lepidlo musí tvrdnout 24 hod tak ve středu odpol jsem si ji odvezl , Suzuki Č. Budějovice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

2.11.2009 v 01:14 | Nahoru | #371
Nejt> kluci od nás v případě problému s rámem to vozili pokud vím vždy k Davidovi. Třeba ulámané držáky motoru díky padákům (někdy nadělají víc škody než užitku) atd.. Tak David to dovařil, třeba oproti originálu přidá víc masa aby to už příště vydrželo, 1-2 mm z každé strany, co běžným okem bez šuplery od originálu nepoznáš, obrobí, svrtá díry s motorem a výsledky byly jak si viděl na fotkách, nepoznáš že to není origo, některé jejich sváry sou lepší než z fabriky
A ceny byly fakt pěkné na výsledky jeho práce, nechci plácat kolik, záleží na poškození a musí to vidět, ale hodinově to nebylo, spíš řekne na kolik to +- odhaduje a nějak moc se to nelišilo.. Jen se občas trochu protáhly termíny dokončení, takže volat volat a být neodbytný, ale zas tak hrozný to nebývalo a výsledky fakt stojí za to a počítám že bys to tam dával přes zimu tak na to tolik spěchat nebudeš..

Btw. jak máš ty silony v osách kol, ty špalky nejsou provrtané a prošroubované skrz vid. Jak je tam máš uchycený?? Řekl bych že je máš zbytečně dlouhý a poloviční či i menší (4 cm) by stačily.. Bál bych se když to chytne obrubník (zvlášt ty zubatý v Mostě), že to nadělá víc škody než užitku a těch 4-5 cm stačí na to aby se nepoškodily šrouby či matky os. Ale je to jen můj názor, neber to jako rejpání

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

2.11.2009 v 07:13 | Nahoru | #372
juras> super, to už zní jako dobrá reference

Jinak padáky jsou řešený tak, ža oba špalky mají normálně závit a jsou do protivky stažený k sobě přes pevnostní šroubovici, která jde skrz osu. Velký možná jsou, byly dělaný ještě když jsem jezdil na silnici a tam jsme to měřili tak, aby to při pádu v podstatě neodnesly ani kapoty. Ale je fakt, že prvnotní inspiraci jsem si vzal ze závodní R1 vystavené na výstavě Motocykl v Praze (už nevím čí byla). Každopádně jakmile jsem přešel na drom, dlouho netrvalo a už byly obroušený, tak jsme srazili hrany a teď už zas občas brousím kapotama, takže délka je myslím ok

1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

2.11.2009 v 12:30 | Nahoru | #373
Jak v Praze? Už to někdo zkoušel třeba v Suzuki na Opatovský? Přes sezonu jsem to s tím rámem nějak oddalovala, ale už i na mě došlo, navíc mě čekaj ventily.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

2.11.2009 v 13:39 | Nahoru | #374

A.F.I.>Jak v Praze? Už to někdo zkoušel třeba v Suzuki na Opatovský? Přes sezonu jsem to s tím rámem nějak oddalovala, ale už i na mě došlo, navíc mě čekaj ventily.



Tak zkouším to v Litoměřicích kam se přestěhovala Suza z Ústí, tak dám vědět
AFI ventily??? Co je s nima?

Naposledy editováno 02.11.2009 13:40:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

2.11.2009 v 14:05 | Nahoru | #375
readymen> ve 20tis by se měly zkontrolovat, já už jsem 5tisíc za limitem

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

2.11.2009 v 15:22 | Nahoru | #376

A.F.I.>readymen> ve 20tis by se měly zkontrolovat, já už jsem 5tisíc za limitem



Aha, tak to jsem žil v tom že je to dle suzuki po 30tkm kontrola + rozvody kontrola.
Jinak pro info příští týden by měla přijít dokumentace a výztuha, tak pak podám info jak dlouho to trvalo a jak je to namontované, jinak chování Suzuki Litoměřice 100%

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

4.11.2009 v 18:52 | Nahoru | #377

A.F.I.>readymen> ve 20tis by se měly zkontrolovat, já už jsem 5tisíc za limitem


V manualu je kontrola ventilů ve 24tis.,ale určitě je lepší to udělat dříve,taky jsem je ještě nekontroloval a chystám se na to. Na obou fároších i na K4 jsem je dělal a vždy byly vůle rozhozený,většinou výfukové ventily.

1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

6.11.2009 v 16:41 | Nahoru | #378
TAKŽE INFORMUJI VŠECHNY ZÁJEMCE O INSTALACI VÝZTUHY NA K5,K6 PŘÍJDE MI SADA KONCEM LISTOPADU A PAK PROBĚHNE MONTÁŽ.JESTLI NECHCETE DĚLAT VÝZTUHU PŘES LÉTO, TAK CO NEJDŘÍVE KONTAKTUJTE SUZUKI LITOMĚŘICE TEL:602146161 ŘIPRAVIT WIN A OBJEDNAT VÝZTUHU A TERMÍN MONTÁŽE.KDYŽ BUDETE POTŘEBOVAT PORADIT NAPIŠTE DO PM...

VELMI VSTŘÍCNÍ, DOBŘE VYCHOVANÍ OD YAMAHY .......SNAD TO INFO POMŮŽE

PRO AFI....dělají i servis...

Naposledy editováno 06.11.2009 16:44:05

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

6.11.2009 v 18:21 | Nahoru | #379
readymen> Hmmm. Pro nás co máme jen sportovní průkaz opět nic..

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

6.11.2009 v 21:58 | Nahoru | #380

vldouš>readymen> Hmmm. Pro nás co máme jen sportovní průkaz opět nic..


ty brďo teď mě napadá (i když to semka vůbec nepatří)... jak opatřím machně sportovní průkaz?? Evidentně to jde i bez not...

1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

6.11.2009 v 23:12 | Nahoru | #381
Sport. průkaz? Dvě fotky, myslím 9x13. Motorku sebou a technický komisař ti to za 1000 vystaví. Je to dobrý jen pro náhodný stavění policií na silnici, máš doklad v ruce, že jsi majitelem motorky. Žádnej jinej důvod mě dnes nenapadá. Při závodech a tím myslím i MČR se tě na doklady mota nikdo neptá.

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

6.11.2009 v 23:18 | Nahoru | #382
vldouš> kůju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

7.11.2009 v 13:54 | Nahoru | #383

vldouš>readymen> Hmmm. Pro nás co máme jen sportovní průkaz opět nic..



Zkus tam zavolat a nahlásit číslo WIN, možná by to šlo i bez not......za zkoušku nic nedáš, je to přeci jenom bezpečnostní opatření.

Přemek Glinz mi něco říkal že už sportovní průkaz nebude existovat....prostě jen noty, teda tak jsem to pochopil .

(reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

7.11.2009 v 15:00 | Nahoru | #384
readymen> bez papiru jen na VIN je trosku problem i jen s vyztuhou. Ram jde jen na platne doklady.

Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

7.11.2009 v 15:37 | Nahoru | #385
ale rozhodně to zkoušejte.. prostě obvolávejte jednoho dealera po druhým a třeba se poštěstí jako mě

Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

7.11.2009 v 20:38 | Nahoru | #386
No, tak u mě to zatím dopadlo tak,že bez techničáku to nejde. Byl jsem i u toho, když dealer vysvětloval zákazníkovi, ať si pro motorku K5 přijede a odveze si jí bez výstuhy domů. Je totiž ve státech hlášená jako totálka...

1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

7.11.2009 v 22:44 | Nahoru | #387
Kucí, zavolejte na to číslo do Liťáku, za zeptání nic nedáte Pokud máš WIN tak doklady po tobě nikdo chtít nebude bych řekl....popřípadě máš sportovní průkaz jak říkáš Vldouši......ZKUSTE TO.Myslím že nikdo nebude zkoumat jestli je to v USA někde hlášený...podle mě se nechal odbýt.....pokud se to vzthuje na veškeré moto K5,K6 tak když tam stojí moto s WIN které souhlasí i když je někde hlášená,neznamená že rám byl KO a pochybuju o tom že tady bude někdo zjišťovat tvojí moto.

Naposledy editováno 07.11.2009 22:50:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

7.11.2009 v 22:46 | Nahoru | #388
readymen> kam by kdo volal prosimte.Vsichni uz tu mrdku suzuki radsi prodali,nez aby to lepili nejakym chemoprenem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

7.11.2009 v 22:53 | Nahoru | #389

NoFear4>readymen> kam by kdo volal prosimte.Vsichni uz tu mrdku suzuki radsi prodali,nez aby to lepili nejakym chemoprenem



hehe, KANAGON je No.1 já jsem to taky chtěl měnit za K8 nebo K9 ale motorově se nic nezměnilo ba naopak tak počkám co K10. Ty vole mrdka KWAK zase nebrzdí a ani nejede, suze praskaj rámy a R1 nejede to by se jeden posral s výběrem moto

Jo a honda je malá a neumím na ní, teda připadá mi jak hodná holka

Naposledy editováno 07.11.2009 22:59:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6

7.11.2009 v 23:02 | Nahoru | #390
readymen> musim s tebou souhlasit KANAGON urcite pomuze a vetsina motorek nejede
A zbyva ti jedine sednou na Hujdu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35791 Dnes v 22:35 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist