Naposledy editováno 03.03.2009 10:49:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
Dawe02>oxygen> to vis, jsou to pomerne zavazna poraneni, tak to "chvili" trva. :\
Jinak kdyz nekde reknu ze jsem dostal hasana na 5ku tak me maji za kecku
A jakou potvoru jsi koupil? Ukaz, mas na ni uz vyztuhu ramu?
čéče právěže jsem letos na jaře svoji K5ku prodal, bo jeden hasan na ní loni mi stačil...
a rozklepanej strachy jsem pořídil ZX10 08 s tim jejím primitivnim "jako protiprokluzem" KIMS (k vidění je v novym čísle Motoráje, drtí mi ji tam v testu Matěj Smrž)... ale musim říct, že jako ochrana před hajsajdrem to zasahuje suprově - náhle roztočit zadní kolo prostě nedovolí jenom na okamžik vždycky ucítíš menší ztrátu výkonu
kdybych ovšem loni tušil, že Bazzaz to na K5ce umí stejně (navíc nastavitelně), tak si ji nechám - ten motor je prostě nedostižnej!
jj, jen škoda, že jste tam ani ty ani Lekouš tohle (Bazzaze) neměli, čus
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
oxygen>čéče právěže jsem letos na jaře svoji K5ku prodal, bo jeden hasan na ní loni mi stačil...
a rozklepanej strachy jsem pořídil ZX10 08 s tim jejím primitivnim "jako protiprokluzem" KIMS (k vidění je v novym čísle Motoráje, drtí mi ji tam v testu Matěj Smrž)... ale musim říct, že jako ochrana před hajsajdrem to zasahuje suprově - náhle roztočit zadní kolo prostě nedovolí jenom na okamžik vždycky ucítíš menší ztrátu výkonu
kdybych ovšem loni tušil, že Bazzaz to na K5ce umí stejně (navíc nastavitelně), tak si ji nechám - ten motor je prostě nedostižnej!
jj, jen škoda, že jste tam ani ty ani Lekouš tohle (Bazzaze) neměli, čus
......velký náklon,velkou rychlost,špatné zařazení,ojetou gumu,chyby pilota,přemotivování jezdce.....na to ještě technika a elektronika nestačí!!
.......ta motorka je vždy až poslední,co za to může!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
ferencR1>kde se prosim da sehnat ta detekcni barva? a zajimalo by me jak se suzuki stavi k vystuze pripadne motorka se uz nekdy lehce sklouzla?
Pokud se lehce zklouzla tak to nijak neresi-ja nechal ted v Breclavi namomtovat vyztuhy a moje uz trochu lezela,nic velkyho,ale pri blizsim ohledani to proste poznas a nic neresily,namontovali vyztuhy bez problemu,akorat jim to trvalo.Po prvnim telefonatu kdy mi zdelily ze to bude vic jak mesic sem se do nic trochu pustil a mel sem to za hotovy za 10dni......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
juras>Nejt> ty voe, to máš tu raketu po Přemkovi vid , hmmmm... A u ní má rám prasklinky?? Koukals na fotky Davidmota?? Je to neskutečný jak dokáže dovařit chybějící rám i s tím hrbolatým povrchem k nerozeznání od originálu, a i ty zbouraný trubky u dukáren..
jasná páka ... je to jeho, jen kapoty ne. Je tam jedna malá prasklina na levé straně, zjistil jsem to pomocí těch detekčních kapalin. Vůbec nepochybuju o tom, kolikrát ta machna ležela, pak s ní ještě ošklivě mrdl jeden borec, co ju měl jen pár měsíců přede mnou a pak ještě lehce já... no holka už zažila . Jinak na Davidmoto jsem koukal a vypadá to rozhodně zajímavě a stopro je kontaktuju. Máš s nima nějaké zkušenosti nebo tě jen zaujaly fotky? (jako mě)
Naposledy editováno 01.11.2009 12:17:33
ferencR1>kde se prosim da sehnat ta detekcni barva? a zajimalo by me jak se suzuki stavi k vystuze pripadne motorka se uz nekdy lehce sklouzla?
neřeš jestli ležela trochu nebo hodně nebo já nevím co... i když by se dealeři měli řídit stejnými postupy, každej to stejně řeší po svým a roli tu hraje jen a pouze lidský faktor. Důležitý jsou noty. Prostě obvolávej ty dealery a kdo bude ochotnej, tam to zavez. Třeba v Brně jsou piče, to už ví každej, tam by jim vadil i poškozený lak od kamínků, v Pardubicích jsou supr ochotní pánové, Praha se taky tvářila ok, v Břeclavi se zas nechají ukecat na cokoliv, až jsem měl dojem, že si chčijou proti větru
2LEKO>......velký náklon,velkou rychlost,špatné zařazení,ojetou gumu,chyby pilota,přemotivování jezdce.....na to ještě technika a elektronika nestačí!!
.......ta motorka je vždy až poslední,co za to může!
jj, motka za to nemůže - ale může ti z velký míry pomáhat před průserem... a to mnohem rychlejc, než zvládneš ty!
a koukej pořádně rehabilitovat, na filozofii jseš eště dědku moc mladej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
A ceny byly fakt pěkné na výsledky jeho práce, nechci plácat kolik, záleží na poškození a musí to vidět, ale hodinově to nebylo, spíš řekne na kolik to +- odhaduje a nějak moc se to nelišilo.. Jen se občas trochu protáhly termíny dokončení, takže volat volat a být neodbytný, ale zas tak hrozný to nebývalo a výsledky fakt stojí za to a počítám že bys to tam dával přes zimu tak na to tolik spěchat nebudeš..
Btw. jak máš ty silony v osách kol, ty špalky nejsou provrtané a prošroubované skrz vid. Jak je tam máš uchycený?? Řekl bych že je máš zbytečně dlouhý a poloviční či i menší (4 cm) by stačily.. Bál bych se když to chytne obrubník (zvlášt ty zubatý v Mostě), že to nadělá víc škody než užitku a těch 4-5 cm stačí na to aby se nepoškodily šrouby či matky os. Ale je to jen můj názor, neber to jako rejpání
Jinak padáky jsou řešený tak, ža oba špalky mají normálně závit a jsou do protivky stažený k sobě přes pevnostní šroubovici, která jde skrz osu. Velký možná jsou, byly dělaný ještě když jsem jezdil na silnici a tam jsme to měřili tak, aby to při pádu v podstatě neodnesly ani kapoty. Ale je fakt, že prvnotní inspiraci jsem si vzal ze závodní R1 vystavené na výstavě Motocykl v Praze (už nevím čí byla). Každopádně jakmile jsem přešel na drom, dlouho netrvalo a už byly obroušený, tak jsme srazili hrany a teď už zas občas brousím kapotama, takže délka je myslím ok
1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
A.F.I.>Jak v Praze? Už to někdo zkoušel třeba v Suzuki na Opatovský? Přes sezonu jsem to s tím rámem nějak oddalovala, ale už i na mě došlo, navíc mě čekaj ventily.
Tak zkouším to v Litoměřicích kam se přestěhovala Suza z Ústí, tak dám vědět
AFI ventily??? Co je s nima?
Naposledy editováno 02.11.2009 13:40:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
A.F.I.>readymen> ve 20tis by se měly zkontrolovat, já už jsem 5tisíc za limitem
Aha, tak to jsem žil v tom že je to dle suzuki po 30tkm kontrola + rozvody kontrola.
Jinak pro info příští týden by měla přijít dokumentace a výztuha, tak pak podám info jak dlouho to trvalo a jak je to namontované, jinak chování Suzuki Litoměřice 100%
A.F.I.>readymen> ve 20tis by se měly zkontrolovat, já už jsem 5tisíc za limitem
V manualu je kontrola ventilů ve 24tis.,ale určitě je lepší to udělat dříve,taky jsem je ještě nekontroloval a chystám se na to. Na obou fároších i na K4 jsem je dělal a vždy byly vůle rozhozený,většinou výfukové ventily.
1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
VELMI VSTŘÍCNÍ, DOBŘE VYCHOVANÍ OD YAMAHY .......SNAD TO INFO POMŮŽE
PRO AFI....dělají i servis...
Naposledy editováno 06.11.2009 16:44:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
vldouš>readymen> Hmmm. Pro nás co máme jen sportovní průkaz opět nic..
Zkus tam zavolat a nahlásit číslo WIN, možná by to šlo i bez not......za zkoušku nic nedáš, je to přeci jenom bezpečnostní opatření.
Přemek Glinz mi něco říkal že už sportovní průkaz nebude existovat....prostě jen noty, teda tak jsem to pochopil .
1 reakcí na tento příspěvek Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
Naposledy editováno 07.11.2009 22:50:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
NoFear4>readymen> kam by kdo volal prosimte.Vsichni uz tu mrdku suzuki radsi prodali,nez aby to lepili nejakym chemoprenem
hehe, KANAGON je No.1 já jsem to taky chtěl měnit za K8 nebo K9 ale motorově se nic nezměnilo ba naopak tak počkám co K10. Ty vole mrdka KWAK zase nebrzdí a ani nejede, suze praskaj rámy a R1 nejede to by se jeden posral s výběrem moto
Jo a honda je malá a neumím na ní, teda připadá mi jak hodná holka
Naposledy editováno 07.11.2009 22:59:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pozor!!! Pro majitele GSX-R 1000 K5-K6
A zbyva ti jedine sednou na Hujdu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35791 | Dnes v 22:35 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |