globalmoto_kveten





Téma: Ze sveta Husqvarny
 
30.12.2008 v 20:20
vypada to ze se konecne dostane do prodeje dlouho pripravovana TC250 viz "The 2009 TC250 is an all new bike" v UK by mela byt v prodeji koncem unora



www.husqvarnaracingclub.cz



Naposledy editováno 30.12.2008 20:28:38

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

17.2.2011 v 18:21 | Nahoru | #361
Mohli by už do řiti udělat WR 150ku přitom v Husqvarna "power parts" 150kovej kit normálně v nabídce mají.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

17.2.2011 v 18:27 | Nahoru | #362
Krá.lík> kuk, len neviem či aj v Európe alebo len v USA

Naposledy editováno 17.02.2011 18:27:33

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

17.2.2011 v 18:41 | Nahoru | #363
volodaj> o tom vím, ale už je 2011 a v evropě o ní ani zmíňky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

21.2.2011 v 00:14 | Nahoru | #364

z-x-r píše: Petersonn> sefe koukam ze to TE je vyladene do puntiku....a i na brzde jde videt na ostrejch kroskach ze je ladak k nicemu a skoro vubec to nepomaha.



Jak se dělá Leo Vince pro Seistolu....



Naposledy editováno 21.02.2011 00:15:21

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

21.2.2011 v 16:17 | Nahoru | #365
Kdyby laďák tak bych chtěl mivv, ale oni je na 2010 ještě nedělají

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

21.2.2011 v 22:20 | Nahoru | #366
Petersonn> a co třeba takovýhle RP?

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

21.2.2011 v 22:40 | Nahoru | #367

RSWR píše: Jak se dělá Leo Vince pro Seistolu....

takhle bych chtěl jednou umět s Tigem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

22.2.2011 v 07:05 | Nahoru | #368
huskyman> já ho měl na předchozí 250 a byl dobrej, ale moc se mě tam nelíbí a cena taky není nijak okouzlující...

Ze sveta Husqvarny

22.2.2011 v 13:56 | Nahoru | #369
tak tohle by mě bavilo,souhlas s Milanem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

25.2.2011 v 20:00 | Nahoru | #370
Petersonn> jj,to chápu. a nebo ještě třeba tenhle typ, oni dělají jak otevřenou mx koncovku, tak trošku víc utlumenou enduro variantu koncovky .a s tou cenovkou na 4t bohužel nevím, mě tehdá na 2takta vyšla koncovka docela za dobrou cenu...

1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

25.2.2011 v 20:12 | Nahoru | #371
Nevite nekdo jak funguje u Husky TE 450 rv06 pocitadlo motohodin na tachometru? Pri koupi motorky me totiz nemeril tachec - rychlost km/h a najete km (byl vypadenej magnetek z kotouce). Ale otacky me to ukazovalo, takze pocitalo to normalne aspon mth? Zajimalo by me totiz, jake jsou najete pravdive mth na motorce..
Podle me, kdyz sel otackomer, tak by to melo pocitat i normalne motohodiny, nebo se pletu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

26.2.2011 v 08:33 | Nahoru | #372
huskyman> ono to nějak dopadne. Možná než kupovat jen koncovku tak je lepší ušetřit na komplet výfuk i se svodem a bude to úplně někde jinde. Jen v koncovkách zas až tak brutální rozdíl nebude.

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

26.2.2011 v 08:35 | Nahoru | #373
Drake89> Myslím že by to mělo normálně počítat, měl sem podobnej problém a hodiny to pořád počítalo.

Ze sveta Husqvarny

26.2.2011 v 10:24 | Nahoru | #374
Factory TE 250 MX jedou Akrap.




1 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

26.2.2011 v 11:12 | Nahoru | #375
to jo, ale to je ještě karbec ne? A komplet akrap je ale 25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

26.2.2011 v 11:27 | Nahoru | #376

Petersonn píše: to jo, ale to je ještě karbec ne?



Karbec??? V modelu 2011??? Na tovární Husky???? Stačí se podívat na první fotku

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

26.2.2011 v 11:43 | Nahoru | #377

Petersonn píše: huskyman> ono to nějak dopadne. Možná než kupovat jen koncovku tak je lepší ušetřit na komplet výfuk i se svodem a bude to úplně někde jinde. Jen v koncovkách zas až tak brutální rozdíl nebude.



není třeba na 450 i na 250 stačí koncovka svod je titanovej a není třeba s ním nic delat, Gottbros jedou serii jen ted na jedné dvepade má upravený origo svod ale pro nás smrtelníky bohate bohate stačí origo svod a třeba RP koncovka

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

26.2.2011 v 12:51 | Nahoru | #378
RSWR> máš pravdu ,já si otěch krondách moc nečetl, ja vím že 2010 měli karbec a víc sem se nezajímal.

3 reakcí na tento příspěvek Ze sveta Husqvarny

4.3.2011 v 20:27 | Nahoru | #379
Tak už je oblečená do černa zítra ji konečně projedu

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

4.3.2011 v 20:55 | Nahoru | #380
Petersonn>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

4.3.2011 v 23:08 | Nahoru | #381
Petersonn> kuuurva supr Mozna by to bylo jeste lepsi s par polepama trosku do cervena

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

5.3.2011 v 06:52 | Nahoru | #382
Drake89> Přesně tak je to v plánu, komplet celá motorka polepená a lehce do červena. Už sem si k ní koupil černočervený hadry.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze sveta Husqvarny

6.3.2011 v 22:18 | Nahoru | #383
Petersonn> opět jsem si u fotek Tvé husky poslintal klávesnici fakt moc nádherná a originální

(reakce na) Ze sveta Husqvarny

7.3.2011 v 11:33 | Nahoru | #384
huskyman> díkec, ty plasty udělají dost, ale ještě to není rozhodně konec

Ze sveta Husqvarny

9.3.2011 v 20:41 | Nahoru | #385
letos to nejak nestiham, krasny pocasi a jeste jsem nevyjel ale moto uz mam skoro v hromade !

picasaweb.google.com/lubospol/HusqvarnaTXC450




Naposledy editováno 09.03.2011 20:42:56

Ze sveta Husqvarny

10.3.2011 v 15:04 | Nahoru | #386

Ze sveta Husqvarny

12.3.2011 v 19:19 | Nahoru | #387
Já už letos konečně vyjel... fotky budou časem na www.jbr.cz ze soustředění Strážovice... můžu říct, že takhle pěkně jsem si v životě ještě nezajezdil Kam se hrabe kdejaký CC!

Ze sveta Husqvarny

12.3.2011 v 20:35 | Nahoru | #388
FAR Husqvarna
picasaweb.google.com/offroadchampions/FARHusqvarna



Naposledy editováno 12.03.2011 20:40:32

Ze sveta Husqvarny

12.3.2011 v 20:38 | Nahoru | #389
Simone Albergoni

Ze sveta Husqvarny

12.3.2011 v 20:41 | Nahoru | #390
2011 EWC Team Husqvarna (team manager Fabrizio Azzalin), from L to R; Alex Salvini (E3, TE 511), Seb Guillaume (E3, TE 300), Antione Meo (E2, TE 310), Simone Albergoni (E2, TE 310), Matti Seistola (E1, TE 250), Juha Salminen (E1, TE 250) and Giacomo Redondi (EJ, TE 125).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist