Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
edit : informace nebyla pro trvalé zveřejnění
stačí? Že by ses úplně vyhnul všemu, co ode mne poochází přímo nebo nepřímo to hodně pochybuju.
Ale věřím, že názor máš stále stejnej. Už z principu že?
Naposledy editováno 15.05.2017 05:17:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Vendous> kotouč se nehřeje tak se trochu víc hřát může. Aby to brzdilo dost, musím šlapat víc než se mě líbí. Ze všech možných řešení jsem to diskutované vybral jako nejpřijatelnější a proto to tak udělám. Jednoduššeji to snad už napsat nelze.
Ale já to chápu a jelikož už si taky dědek ( bez urážky ) tak už na to hold asi tolik nehamtneš i když ale nejsi nějakej hubeňour kterej by to nezvlád ..... vlastně vždyť jezdíš na kole tak šlapat umíš.
Hele chápu že se ti nechce moc šlapat na tu brzdu, ale přeci jen máš celkem novou motorku takže by to mělo fungovat dobře.
Každopádně to tak udělej, sem zvědavej jak to dopadne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Vendous> dělám to, co se mě líbí a nevím proč to tolika lidem vadí
No protože si z pěkný motorky udělal kolotočářskou maškaru ale je to tvoje věc
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
t_freedom píše: Přesně tak...
... Řeči o tom, že zazdní brzda v drnčícímABSu nebrzdí... A kdy jindy má lepší účinek? A kecy že staví motorku v náklonu? A čím jiným brzdit když už musíš brzdit v zatáčce? Přední ti to postaví hned, zadek se dá použít spíš.
A mě to s nízkodvihovým litrovým dvouválem bude někdo vysvětlovat...
taky souhlasím se zdendovým příspěvkem a nesouhlasím s tvýma prvníma dvěma větama. ke třetí se taky vyjadřuju níž.
brzda, a nejen zadní a nejen u motorky, při drnčícím abs brzdí míň než kolo ve smyku - to ti řekne i čtenář světa motorů a podobně osvětových plátků.
výhodou abs je kombinace účinnosti brzd a řiditelnosti auta, nebo nepoložení motorky při přemáčknutí přední brzdy (blokace zadního kola tolik nerozhoduje...ale při brždění v přímém směru je motorka stabilnější).
brzdy jsou nejúčinnější těsně před překročením adhezního limitu pneu a abs střídá odbržděno/hranice/smyk - už z principu brždění s abs nemůže být tak účinné jako brždění někoho, kdo to má v pazourech (což není 95% z nás tady).
jestli spojuješ abs a narovnávání motorky v zatáčce se mnou - protože to vlákno vzniklo jako reakce na můj příspěvek a o kus vedle jsi na mě reagoval - tak toto jsem nikdy netvrdil. tvrdím, že občas skoro probrzdím nájezd, když začne na zadku zasahovat abs.
za mě jsem pro abs u motorek na běžné použití (alias amatér na silnici) - má poslední ho má a jednou mi abs předku zachránilo kůži.
co je pro mě nesmysl je "abs na každé motorce z výroby" a mám výhrady k abs - nebo k funci abs na motorkách, na kterých jsem ho vyzkoušel - na zadním kole
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Kubák> tento druh srovnání se mě nelíbí
Pardon,ale ten taky odpovi jen na to,co uzna za vhodne(tve reakce na otazky Guga) a mele jak kolovratek.Uplne jsem v tom videl jednu a tu samou osobu,se dvema ruznymi profily.Kdyby tu nebyly fotky tvoji motorky,klidne na to vsadim
se-se píše: Torino> Slušně znamená bez úmyslu urazit. Na tom snad není nic nejasného.
Uznavam ze jsem si rejpnul, mam rad tuning ale ne to co predvadis ty.Pokud si nekdo vylepsuje stroj stylem-hlavne aby si z toho vsichni sedli na prdel, tak to me hodne pripomína kolotocare.Treba nebudu menit jen prevod brzdy, pac to neni moc co ukazovat,naproti tomu dva trmeny-Wow.Já jsem třeba rád, že tu se-se sem tam něco napíše, aspoň je tu jiné (a dle mě lepší) téma než výběr první motorky po stoprvé. Tady se člověk v rámci diskuze může dovědět i něco nového nebo si třeba poupraví názor na diskutující.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
PetrL3 píše: Se-se a jak si se teda rozhodl? Druhý třmen nebo jeden čtyřpístek?
Majstrštyk by byl přidat druhý kotouč s brzdičem na stranu rozety. Mohl by být automaticky chlazen kapalinou, a to olejem z přimazávání řetězu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Osobní, natož pak dokonce intimní informace neprobírám a tak opakuji, že srovnání s kýmkoli takovým mě fakt vadí.
Většina si přečte jen kousek a pak tu píše zavádějící příspěvky. Například jsem zdůvodňoval, proč neudělám změnu převodu a rozhodně ne kvůli nějakému "zviditelnění" To fakt ne, spíš naopak ten třmen co nejvíce ukryji, což jsem také psal. Proč druhý třmen a ne čtyřpístek jsem podrobně zdůvodnil také.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
V druhem tematu se s Assasinem dohadujes,ze vsechny kontrolky a budiky jsou nutnost a neni,z konstrukterskeho hlediska,mozne je nacpat (nebo tak jednoduche nacpat) do jedny krabicky,ze na to ti know how nikdo neposkytne..
Pak si tu zalozi tema prdola,kterej na ali za par $ koupi krabicku velikosti krabicky cigaret,popremejsli,napise i nekomu za hranice a hle,ma bc s takovejma funkcema,ze tolik mi toho neukaze malem ani auto lonskyho roku vyroby s cenovkou kolem mio..
Osobne je mi to putna,i kdybys to ovesil vsim navrhovanym a tebou vymyslenym,i to,ze si motorku na "expedici" dovezes..Kazdyho naplnuje a bavi neco jinyho..
JimmyFL píše: Smyk na zadnim kole nic neznamena? A highside ti neco rika?
Zadni brzda te muze dostat z velkyho pruseru, ale pouze pokud je idealne dimenzovana, cili ani moc ani malo. Stejne tak jako predek. Taky jeden z duvodu proc nektere modely s/bez ABS maji ruzny nastup brzdneho ucinku, bez ABS je nastup pozvolnejsi, prave proto aby si to neposlal do pangejtu pri kazdem brzdeni, nejen na mokru.
tak smyk zadního kola to je, jen v tomto videu asi není způsoben bržděním zadní brzdy, jak se moto zhoupne, zvedá ruku a je vidět, jak mu visí řetěz a pak se mu to zřejmě kouslo.brzdové světlo se rozsvítilo, ale jestli od přední nebo zadní ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Naposledy editováno 15.05.2017 11:31:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Kubák> .... Prostě v tomto mám pravdu.
Tak deď si to napsal skoro přesně Že se ti nestává, že by ses mýlil ve svých úsudcích?
Ale jestli to to bude opravdu krom funkčnosti i dobře vypadat, tak sem na ty fotky zvědav. Jak to vidíš časově?
Naposledy editováno 15.05.2017 11:38:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: PetrL3> představ si že se mě to téměř nestává. A je to tím, že nestřílím od boku ale udělám si rešerši a teprve pak se rozhodnu. Spostu věcí předělávám ale to je téměř vždy z důvodů, jejichž možnost jsem předpokládal. Ale ten konkrétní výstřižek co uvádíš se brzdy netýká.
ke vsem svym super vlastnostem si pridej jeste jednu. Jsi skromny
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |