Rád bych, aby toto téma sloužilo pro všechny otázky spojené s tímto modelem.
A také to v budoucnosti posunul ještě dál a uspořádal sraz majitelů
a vytvořil takový malý klub s postupnou tradicí..
Pokud bude mít někdo nějaké otázky, budu se snažit je zodpovědět
a doufám, že pomohou i ostatní majitelé..
Naposledy editováno 16.08.2015 08:38:49
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Co bych pak dělal zase s tou jednotkou, boxem a tím svodem. To se pak bude špatně prodávat bez koncovek, kurnik.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Ale to mi vychází tak na 30 tis., to je dobrá darda..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
Každopádně Petters, nejsu si jistý, myslim, ž eby mi ten celosvod a hlavně řj byly asi k ničemu. V katalogu performance má totiž lauf na HYM1100 a HYM1100evo jiný objednací kód, já mám aj jinej budík a asi by to spolu nemluvilo.
Já mám laufy, jednotku, airbox, svod nahrazující katalyzátor a záslepku lambda sondy.
Samozřejmě si nejsem úplně jistej, ale mimo jednotky by mělo pasovat všechno i na EVO.
Ty bys právě musel sehnat tu Siemens jednotku a tahle by se musela prodat..
Mimo té jednotky je to všechno jen hardware.. Pasovat na EVO budou laufy stopro, airbox taky, svod nahrazující katalyzátor taky, záslepka nejsem si jistý,
ale nevidím důvod proč ne a ta jednotka tedy ne..
Právě kvůli té řídící jednotce mají jiná objednací čísla.. EVO Siemens a DS Magnetti Marelli.
Naposledy editováno 12.05.2015 11:25:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
JA-NE píše: hypermotard> sedacky sa daju stale objednat. Na vyber su dve. Racing a komfort. Vcera som ojednal takze zatim este su...
JA-NE, Hypermotard som ja! Drippera...
Cena 27 tis., když mi necháte svůj katalyzátor, jinak 29 tis. Když to nikdo chtít nebude, tak to tam nechám a sundám to až po sezóně a pak to dám na inzerci..
Jsou to laufy včetně DB killerů, jednotka, airbox, kat off svod a záslepka lambdy..
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Petta píše: Chlapi. Ti, co mate hyprose bez stitku.. Nemate pocit, ze pri jizde jde proud vzduchu primo pod helmu?
Kua dnes jsme zase jezdili, zkoušel jsem všechny možné polohy a jezdili tak okolo 120km/h a asi 160km/h max. Fučelo docela dost, občas to s náma aj malinko zamlelo a na HYPROŠOVI vůbec fučí jako prase. Asi nejvíc ze všech, co jsem kdy měl, ale když vytáhnu bradový deflektor a když trošku skloním hlavu, nasadím takový ten agresivnější posez s více pokrčenýma rukama, je to cajk a do helmy nefoukalo nikdy. Pokud teda neberu v potaz fakt, že v této araice je hlučno a větrno už samo o sobě. Je přece "závodní" a tudíž skvěle odvěraná...
Jo a do prilby mi nefouka
Naposledy editováno 17.05.2015 20:35:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
Endurova helma je dobrá do mesta ale pri vyššej rychlosti až je to potom otrava. No a ten štítok by určite helfnul.
Inač včera som si bol zajazdiť a zrazu som začal mať taky lepší pocit z motorky. Konkretne z motora. Akoby tak lahšie išiel do otáčok, hyproš letel jak utrhnutý z reťaze. 140-160 tam bylo hned.
Mam na to ma asi 2500 km, je to možne že po zabehu motor tak ožije?
Díky, chlapi. Jasný na HM fouká to jo, ale připadá mi, že proud vzduchu jde přímo pod helmu. Jsem si jistý, že ne Hyperstradě
jsem tohle minulý rok neřešil, i když jsem sundal ten průhledný štítek..
Zkusím se na to ještě zaměřit a když tak koupím štítek, který tu mašinu rozhodně nevylepší po vzhledové stránce..
Ale ne DP, zkusil bych Fabbri, který je na konci ještě zahnutý..
Nejde mi o ten vítr, na to jsem si zvykl na naháčích, ale to ten proud pod helmu, to je problém..
Z tý středy mi nafoukalo o očí a otekl mi obličej, to je problém celkem..