globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2020 v 17:30 | Nahoru | #3781
SuperSic58> a hned zazimoval




Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2020 v 18:10 | Nahoru | #3782
Já se teď chystám prezout z univerzálů na drápaky, takže u mě se zazimování asi ani nebude konat.
Jo a rozhodl jsem se, že si nechám DR-Z, takže dík za nasměrování tím správným směrem chlapi

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2020 v 18:13 | Nahoru | #3783

nokia321 píše: Jezdíte někdo v tom humáči co je teď venku ?

Tehdejší peklostroj..



Neblázni, vždyť je krásně

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2020 v 11:16 | Nahoru | #3784
Model 2021. Do dvou týdnů budeme vědět i to, kolik ta CRF250L váží a jede:

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2020 v 11:26 | Nahoru | #3785
Vypadá pěkně...akorát by to chtělo alespon třístovku co cpou do CB300r a alespoň 12 litrů nádrž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2020 v 15:09 | Nahoru | #3786
Kohlstein> A to je nějaká ofiko informace? Zkoušel jsem na to téma něco hledat, ale poměrně marně. Takže se mi to úplně nezdá ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2020 v 16:18 | Nahoru | #3787
mRKEF> Oficiálně bude v pátek třináctého.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2020 v 17:20 | Nahoru | #3788
EURO 5 - 15 koní kreténi.
Dát tam 300ccm a zlepšit podvozek a utrhají jim lidi ruce..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2020 v 17:35 | Nahoru | #3789
Wenca24> Jak je vnímání krásy krásně subjektivní.

Podle mě vypadá strašně. Ta modrá mi vadila už na Rally a celkově mi starší CRF přijde hezčí. Pokud bude fungovat tak na vzhledu asi moc záležet nebude ale taky patřím k těm co nerozumí proč tam Honda nedá tu třístovku. Pokud se nepletu tak je to v podstatě stejnej motor s větším objemem.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.11.2020 v 20:31 | Nahoru | #3790
Kohlstein> No jsem zvědavý. Oficiální kanál Honda to pořád není, tak nevím jak moc je to relevantní. Uvidíme ... Pokud by to byla reálná podoba, tak proti aktuální CRF to asi nebude zase taková změna. Motor i rám zdá se být stejný. Oplastování ve stylu 450L. Velká příjemná změna by byla 300L, kdoví proč tato varianta nevznikla. Je to sice trochu divný objem, ale na to se historie neptá. Ten render je asi o něco hezčí než aktuální CRF - hlavně maska to vylepšila. Ne že bych zrovna masku CRF450L žral, ale pořád lepší než ta co má CRF250L. Dýchá z toho takový ten asijský design - když jsem byl býval jezdíval do Číny, tak světlo takového patvaru tam mělo mraky motorek .

Naposledy editováno 02.11.2020 20:34:40

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.11.2020 v 20:08 | Nahoru | #3791
In a few days, Honda will be launching the 2021 Honda CRF250L and CRF250L Rally, which it calls a “full model change.” Teasing some details ahead of the launch of this pair of dual-purpose motorcycles, Honda has released a photo and a few details.

For the CRF250L, Honda says an “Evolved On-Off Gear” concept is used, intended to make daily use as well as weekend riding fun more convenient, with the bike easier to handle both on- and off-road. In the engine room, still a single-cylinder 250 cc, liquid-cooled mill, the air intake and exhaust have been revised for more power.

Aside from new bodywork the 2021 CRF250L also gets a new frame that is lighter and stiffer. Adding to the list of updates is longer travel suspension and two-channel ABS which we assume is switchable for off-road duties.

Meanwhile, the 2021 CRF250L Rally gets the same updates as the CRF250L, but with the addition of LED lights of a slimmer design, better fuel efficiency, a larger fuel tank and taller windshield. More details will become known at the full launch due to take place soon.

https://paultan.org/...ht-larger-tank-leds/

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

6.11.2020 v 22:05 | Nahoru | #3792
CB600> Jsme zvědaví na ten more power

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2020 v 06:59 | Nahoru | #3793
A na lehčí rám taky. Ale část úspory hmotnosti padne na větší USD a část na složitější výfuk. Takže hmotnost budeme rádi, když zůstane zachována. A ten výkon navíc vidím tak 3 kobylky.

Tak jsem zvědav na pátek 13.

Naposledy editováno 07.11.2020 08:07:36

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2020 v 10:37 | Nahoru | #3794
Tak dle fotek je tam vidět opravdu změna rámu. Netuším, co myslí tím zlepšením podvozku - také vyšší zdvihy, úprava zadku? Ale vypadá dobře, mě se líbí. Bohužel to tříkilo nebude. A bohužel to vypadá, že také CRF 450 L se už v EU neukáže.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.11.2020 v 11:17 | Nahoru | #3795
Ano rám je nový a minimálně v tom sváru nad krytem výfuku vypadá líp, protože to je kompaktněji spasované. Taky je v kuse s podsedlákem, ale to je asi kvůli tuhosti. Líbí se mi i ten kryt motoru a spodku rámu. Těžko říct, jestli to je plast nebo hliník. Blástříky taky potěší jako minimum do začátku, ale s výztuhou by byly lepší. Podsedlový plast je dotáhnutý až do rohu, kde se spojuje rám s podsedlákem, čímž se skryla mezera, co tam byla.

Ta 300 ccm mi taky mrzí. Jsou to stejné kartery, jen jiné válce s hlavou... Tak uvidíme jestli se splní fámy a bude přímovstřik, ale já bych to oželel.... Hlava širší je, ale diskutovalo se i ohledně 2 svíček. Další fámy praví, že 300 bude v rally verzi.

No cena musí jít zákonitě nahoru. Snad se to vejde do 140.000 Kč.

Ty lepší on/off vlastnosti vypadají na větší zdvihy tlumičů. Tak snad budou i tvrdší....

Je i nové víčko nádrže - černé, nádrž vypadá, že je kovová.

S CRF450L je to škoda. Majitelé můžou být právem hrdí, že ji mají.

Naposledy editováno 07.11.2020 13:31:03

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

8.11.2020 v 22:01 | Nahoru | #3796
Na foto je vidět, že rally má větší kotouč. Nebo se tak alespoň tváří. Nevím tedy jak to měla aktuální. Každopádně v globalu bych asi nečekal nějaký zásadní upgrade. I když minimálně podvozek by lehčí upgrade snesl. Hlavně zadek, to je bláto. Ideálně kdyby to posunuli tak někam k Wr250r :D. Ale to by taky posunuli cenu. Když před lety byla Yamaha za 200 k... Kolik by asi stala dneska. USA verze je myslím kolem 8k..

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.11.2020 v 06:49 | Nahoru | #3797
Ten podvozek píšou, že by měl být lepší v terénu i na silnici. Určitě jsou větší zdvihy. Vzadu stavitelné předpětí a snad nově i vepředu. Víc bych nepotřeboval, když to bude dobře nastavené z výrobny. WRR by mohla stát tak 220+ dneska. Jenže to stála crf450l v akci. Což je silná konkurence.

Naposledy editováno 09.11.2020 06:50:23

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.11.2020 v 08:10 | Nahoru | #3798
CB600> Tak na CRF250L je největší průser ten zadek - ale naštěstí se toho chytli 3. strany a jsou varianty, jak to "polepšit". Samozřejmě když to tak bude jezdit už z fabriky, tím lépe. WRR vs 450L jest otázka. Protože sice podobné, ale každá jiná. WRR je (byla) takový opravdu univerzál, uveze 2 lidi, rozumně to jede a celkem se na ní dá bublat krajinou. 450L bych spíš postavil vedle AJP PR5 - je to legal, ale na silnici spíš za trest. Jak už jsem kdesi psal, jezdil jsem na předváděcí v Lbc a na bublačku to nebyl moc příjemný stroj. Prostě offroad na papírech ...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.11.2020 v 17:58 | Nahoru | #3799
Tak už začínají fámy, že bude 300 ccm Tak kdo umí dobře thajsky?



Naposledy editováno 09.11.2020 18:29:20

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.11.2020 v 19:53 | Nahoru | #3800
Rozumněl jsem motorcycle, Honda, crf, L :D

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 14:10 | Nahoru | #3801
https://www.motoriva...21-honda-crf300l-th/

Tak v Thajsku už představeno.

Je tam 286 ccm enžín s asistovanou antihoppingovou spojkou. Od toho si slibuju, že páčka půjde krásně hladce jako u malých Kaw Z. 5 kg dole (takže 141 kg plná), což je obrovský krok vzhledem k "většímu" motoru a složitějšímu výfuku a možná i vyšším zdvihům tlumičů....

Cena nové CRF300L je145800 bathů, což je 108.000 Kč. Tak uvidíme, kolik si připlatíme za dovoz. Rally 172.200 bathů.

CB300R má 22,8 kW a myslím, že už plní E5, takže by ten výkon už měl zůstat



Bohužel zatím je 300 potvrzená jen pro Thajsko a v Japonsku bude dál 250 (asi tam zlobili). Evropa je do pátku otázkou. Technické údaje zatím nebyly zveřejněny ani v J ani v T

Naposledy editováno 10.11.2020 14:51:57

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 14:21 | Nahoru | #3802
Za zmínku taky stojí omezená edice (100 ks celosvětově) verze honda crf 300 rally dirt addict edition v plno doplňky (14 ks H2C) viz:

https://www.bikeit.g...-addict-edition-2021
https://pertamax7.co...dirt-addict-edition/



Ty doplňky od H2C by mohli být i volně dostupné a nejspíš budou pasovat i na obyč L verzi. Mám na mysli zadní plotnu, vyztuženej blástr...

Naposledy editováno 10.11.2020 14:31:47

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 14:36 | Nahoru | #3803
Ofíko thaj video (od cca 32. minuty začíná CRF):



Ty we, když vidím, jak se tam tetelí blahem a nebude v Evropě 300 ccm, tak letím do Thajska pro 300 a přivezu si jí po ose

Naposledy editováno 10.11.2020 14:47:06

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 15:41 | Nahoru | #3804
tvl, snad nás o to tříkilo nepřipraví...tohle dost splňuje mý představy o motorce

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 16:00 | Nahoru | #3805
No přinejhorším by se pak ty 250 daly předělat na 300, když jsou díly k dispozici a kartery schodné.

Naposledy editováno 10.11.2020 16:02:21

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 16:39 | Nahoru | #3806
To myslite ze ten motor bude tak znat ?
Stale to je malej vykon. Chtelo by to min 30kw, pak by to mohlo byt lehce pouzitelne.

18 nebo 22 to neni skoro rozdil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 16:46 | Nahoru | #3807
nokia321> 4 kW jsou v tomhle případě 22% navíc. Někomu stačí 18 naopak někomu nebude stačit ani 22 ale cítit to určitě bude.

Naposledy editováno 10.11.2020 16:49:32

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 16:48 | Nahoru | #3808
4 kW a 5 Nm je cca 20 % nárůst, což i zhruba odpovídá nárůstu objemu. 30 kw by taky nebylo špatné, ale už by to bylo na úkor údržby a životnosti u stejného objemu, nebo na úkor hmotnosti, pri zvětšení objemu, a nebo na úkor ceny (brutálně) pri zachovani všeho zmíněného.

Naposledy editováno 10.11.2020 16:49:29

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 16:49 | Nahoru | #3809
Zalezi na cene. Byt to do 130tis tak se to bude dobre prodavat, je tam dost veci navic, co uz tam melo byt davno.
LED, ukazatel kvaltu, o kapicku lepsi podvozek( nemuzou tam dat s 450L, na to by neodpovidala cena).

Naposledy editováno 10.11.2020 16:54:21

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.11.2020 v 16:59 | Nahoru | #3810
Podle mě je 18 a 22kW znatelný rozdíl, ta Rally 300 vypadá luxusně . Pro mě by asi byl ideál 400motor s 25-30kW a mokrou váhou mezi 150-160kg a hlavně velká nádrž (chápu, že co litr to kilo navíc). Ale už ta 300 vypadá velmi velmi slibně . Doufal jsem v 450 rally, ale tam to začíná vypadat stále více beznadějně, debilní emisní normy .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist