2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Btw. když si načnul ten kombajn, vím o dvouch, kde se v portálech co drží kolo neměnil olej 12let a 4000 mth a kupodivu kolo, ne kterém je klidně 10tun neupadlo a nic se nerozsypalo. I ten olej na tom nebyl tak špatně a jezdí to dodnes. Je to blbá příměra, ale ty si stím začal.
A když si to měl rozdělané, můžeš potvrdit jestli ten převod je hypoidní ? Jen ze zvědavosti...
Naposledy editováno 13.08.2016 18:59:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
rozhodně v konečném součtu si nemyslím,že by provoz rozvodovky vyšel dráž,než řetěz,podle mně naopak levněji......,pokud chceš,můžeme to popočítat...
dnes jsem se vrátil z rumunska,počasí jsme měli spíše podzimní-než letní,sotva jsem umyl a namazal řetěz,tak zase někde sprchlo se jelo po mokré cestě s pískem a řetěz byl znovu jako prase....,zlatý kardan.....
Naposledy editováno 13.08.2016 19:23:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Stejně nejlepší byla "Konopnice" . Kolikrát si říkám, proč se to už dneska na motorkách vůbec nevidí...Snad vzhled, jinak to bylo prostě super, si krosil celý den v blátě a řetěz si pořád ševelil, nic se nenacpalo k pastorku atd...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Přemýšlel jsem jestli to tak mám nechat,ale mazalo to moc a motor je mi milejší než řetěz...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ten kryt nad řetězem není jen na ozdobu, měl by chytnout všechno. Je pravda že u některých motorek není tolik účinný, kdyžtak ho stačí trochu prodloužit a je to. A chce to vychytat nastavení, aby to kapalo fakt jen malinko.
Cestování si bez toho už vůbec nedokážu představit a znatelně prodlouží životnost řetězu, zatím mám najeto cca 25tis a řetěz vypadá naprosto v klidu. Taky je to tišší, lépe se řadí atd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 14.08.2016 18:38:39
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
S tim automatem jede nahovno,blbě řadí a je to nízký ..
Asi rozdílný typy uživatelů
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
zmulin píše: Tak mam zatim dvě hodnocení Afriky.V Maroku to prej narozdíl od KTM mohlo jet furt a uchladila se
S tim automatem jede nahovno,blbě řadí a je to nízký ..
Asi rozdílný typy uživatelů
No tak dobrý zprávy
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
http://www.motocykl-...uki-a-ktm-mereni-sil
Naposledy editováno 12.10.2016 01:38:09
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
je potřeba si ale uvědomit,že ktm 1050 vznikla jako ošizená a ořezaná kopie 1190.
vidle co nejde nastavit,váha stejná s 1190,elektronika žádná...,navíc srovnávat v terénu afriku s cestovní verzí ktm -když ktm má i terénní verzi R mi příjde jako taky nesmysl.
ano,tyhle motorky spadají do stejné skupiny obsahově-jsou to všechno litry a i tak kačena vyhrává co se týká výkonu a jízdního projevu.....ale jinak 1050 prostě není plnohodnotný výrobek.... ,srovnatelný s 1190.
tím nechci s kačeny dělat bůh ví co,ale ten test mi příjde neobjektivní a účelový...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: bulldogbiker>
je potřeba si ale uvědomit,že ktm 1050 vznikla jako ošizená a ořezaná kopie 1190.
vidle co nejde nastavit,váha stejná s 1190,elektronika žádná...,navíc srovnávat v terénu afriku s cestovní verzí ktm -když ktm má i terénní verzi R mi příjde jako taky nesmysl.
ano,tyhle motorky spadají do stejné skupiny obsahově-jsou to všechno litry a i tak kačena vyhrává co se týká výkonu a jízdního projevu.....ale jinak 1050 prostě není plnohodnotný výrobek.... ,srovnatelný s 1190.
tím nechci s kačeny dělat bůh ví co,ale ten test mi příjde neobjektivní a účelový...
Přesně tak,tyhle motorky k sobě nepatří pro srovnání.Stará 950 adv by novou afru s přehledem posrala..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: bulldogbiker>
je potřeba si ale uvědomit,že ktm 1050 vznikla jako ošizená a ořezaná kopie 1190.
vidle co nejde nastavit,váha stejná s 1190,elektronika žádná...,navíc srovnávat v terénu afriku s cestovní verzí ktm -když ktm má i terénní verzi R mi příjde jako taky nesmysl.
ano,tyhle motorky spadají do stejné skupiny obsahově-jsou to všechno litry a i tak kačena vyhrává co se týká výkonu a jízdního projevu.....ale jinak 1050 prostě není plnohodnotný výrobek.... ,srovnatelný s 1190.
tím nechci s kačeny dělat bůh ví co,ale ten test mi příjde neobjektivní a účelový...
souhlas. az udelaji orezanou verzi Afriky, muze se neco srovnavat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: qwert> tak proč ji Ktm nevyrábí, když je tak bezchybná ?
Protože trh si žádá nesmysly jako 1290 nacpané elektronikou.Západní Evropa nebyla schopna využít terénních schopností 950 adv,na to dojelo i superenduro které se vyrábělo jen 3 roky,při tom je to úžasná motorka.Když jsem se kdysi vylodoval v Maroku na 950 adv tak Španělé s úctou hleděli na mé krosové gumy a jestli nejsem nějaký závodník..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Hodnotit pořad hodně těžké cenduro jen podle terénních schopnosti je dost jednostranné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |