globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.6.2016 v 19:40 | Nahoru | #3361
_zdenda_> No to bych nečekal, že se chrániče dají i koupit, myslel jsem, že se musí vyřezat ze dřeva. Tak to hned jedu.

Mám jen páteřák, stejně na kole jezdím horší věci v kraťasech a tričku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.6.2016 v 19:50 | Nahoru | #3362

Tech píše: _zdenda_> No to bych nečekal, že se chrániče dají i koupit, myslel jsem, že se musí vyřezat ze dřeva. Tak to hned jedu.

Mám jen páteřák, stejně na kole jezdím horší věci v kraťasech a tričku.



tak v tom pripade moc nerozumim proc jste tu nekolik stran mozna desitek stran resili padaky na motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.6.2016 v 20:17 | Nahoru | #3363
assassin> Proto že motorka se snadno poškodí i pádem v rychlosti 00nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.6.2016 v 20:32 | Nahoru | #3364

Tech píše: assassin> Proto že motorka se snadno poškodí i pádem v rychlosti 00nic.



kdezto clovek vydrzi coz? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.6.2016 v 20:38 | Nahoru | #3365
assassin> Co to je za otázku. Jelikož mám prasklý plast, padáky x-krát rovnané a prodředné, ale zranění (ťukťuk) žádné, pak ano. Motorka si nevybírá kam a jak padat, kdežto jako člověk stím ještě můžeš něco dělat.

EDIT: to mě přivádí....právě padáky mě kolikrát zachránili, že mi noha neuvízla pod motorkou. Takže správný padák často chrání nejen motorku, ale i jezdce. Když máš ve směru jízdy jako první trubku a ne nohu, ( nebo válec, GS) dokáže to zachránit opravdu hodně. a to i při střetu s čímkoli na silnici.

Naposledy editováno 08.06.2016 20:43:16

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.6.2016 v 21:04 | Nahoru | #3366
Vidiš to, já zase znám případ na Transalpu kdy padák zlomil nohu, nebo jsem teď viděl jak 950 spadla v brodu na velkejch kamenech, kámen padák vyrval z uložení, padák zlomil kapotu, prorval karbonový kryt nádrže a nádrž naštěstí jen načal, v obou případech tam nebýt tak to skončí poškrábanou motorkou a nic víc, taky to není úplně universální řešení, daleko lepší je mít prostě odolnou motorku nebo co z toho upadne už znova nekupovat

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.6.2016 v 21:18 | Nahoru | #3367
TomasK7> Tak 90% uspěchu je umět padat a nesrtkat nohu pod padák, když se na něj kácí motorka. Myslím že Padajá na to má motoškolu.

Když kámen vyrval padák z uchycení, asi to byla pěkná morda...No ale je pravda že trubky se za ledasco můžou zavléknout. Nejlepší by byly padáky z hladkého oblého "plechu". Ale to by vypadalo asi dost hrozně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.6.2016 v 22:30 | Nahoru | #3368

Tech píše: assassin> Co to je za otázku. Jelikož mám prasklý plast, padáky x-krát rovnané a prodředné, ale zranění (ťukťuk) žádné, pak ano. Motorka si nevybírá kam a jak padat, kdežto jako člověk stím ještě můžeš něco dělat.

EDIT: to mě přivádí....právě padáky mě kolikrát zachránili, že mi noha neuvízla pod motorkou. Takže správný padák často chrání nejen motorku, ale i jezdce. Když máš ve směru jízdy jako první trubku a ne nohu, ( nebo válec, GS) dokáže to zachránit opravdu hodně. a to i při střetu s čímkoli na silnici.



Má zkušenost je, že motorka vydrží mnohem víc než pilot. Asi jsem si vybral dobrou motorku
Trubka ve směru jízdy také může znamenat pád nebo to, že neprojedeš. KTM padáky na 990Adv byly v tomhle směru takové na prd, párkrát jsem za ně uvázl mezi šutry nebo škrtnul o pařez.
Chrániče nejsou jen pro případ pádu. Stačí za jízdy škrtnout kolenem o nějaký šutr nebo větev, případně v lese se "napíchnout" na větev (je zajímavé, že většinou se trefí těsně vedle krunýře )

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.6.2016 v 22:31 | Nahoru | #3369
Není lepší jet na slovensko než jezdit jak kosmonaut na oběžné dráze(trati)? zdenda- proč na uzavřené trati musí mět řidičák? A kde bych na gs dal startovní číslo? Na chladič?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.6.2016 v 23:14 | Nahoru | #3370
petrumr> A co na Slovensku?

Docela jednoduché podmínky pro start, to zvládeš splnit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.6.2016 v 23:17 | Nahoru | #3371
TomasK7> Zdar dnes sem se vrátil z Albošky a ač nejsem zrovna moutokrosový jezdec Vendy Matejka ale Afrika mě potěšila.plně naložená nešla nikde nadoraz a chování fantastický.za mě 1 Příští Albánie bude nalehko bez kufrů a to bude paráda.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 07:56 | Nahoru | #3372
_zdenda_> Tak v tomhle se asi neshodnem. Podle mě je lepší neprojet kvůli trubce, než aby se motorka zastavila o pařez nohou....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 09:07 | Nahoru | #3373

_zdenda_ píše: petrumr> A co na Slovensku?

Docela jednoduché podmínky pro start, to zvládeš splnit

Nezvládnu, nejezdím na drapákách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 18:00 | Nahoru | #3374

grepik píše: TomasK7> Zdar dnes sem se vrátil z Albošky a ač nejsem zrovna moutokrosový jezdec Vendy Matejka ale Afrika mě potěšila.plně naložená nešla nikde nadoraz a chování fantastický.za mě 1 Příští Albánie bude nalehko bez kufrů a to bude paráda.



No vida a nějaký foto, video? Jak jste jeli těžký věci a na jakých pneu? Zatím jsem viděl jen videa profíků a nebo jen šotolinky a udržovaný cestičky kam vlastně ani nepotřebuješ endurko, prostě mě zajímá něco mezi a ne a ne dohledat .. každopádně číst chválu teď už potěší, když to není to mlácení slámy před půl rokem kdy ji ještě nikdo ani na živo neviděl a byla nejlepší

EDIT:

Tech: "Když kámen vyrval padák z uchycení, asi to byla pěkná morda..."

Nebyla ... nakonec je to na videu vidět, je to v čase 2:04 jak sebou flákne v tom brodu, když tu motorku zvedl tak je patrné, jak je ten urvaný padák opřený o kapotu, nebyla to rychlost ani nějaká extra rána, spíš jen smůla která se může stát kdykoliv, já mít KTM tak po tomhle snad ty padáky i zahodím, ale jelikož mám Hondu tak se bez nich taky neobejdu..



Naposledy editováno 09.06.2016 18:15:38

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 19:02 | Nahoru | #3375

petrumr píše: Nezvládnu, nejezdím na drapákách.



To si mel ale napsat hned na zacatku nez si tu vypotil x desitek stran mouder o enduru :)

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 19:46 | Nahoru | #3376
tedka jsi vedle jak ta jedle Jdi se podívat na crv 1000L a uvidíš cestovní motorku, nespletls sis to s crv 250L ?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 19:53 | Nahoru | #3377

petrumr píše: tedka jsi vedle jak ta jedle Jdi se podívat na crv 1000L a uvidíš cestovní motorku, nespletls sis to s crv 250L ?


Já asi na rozdíl od tebe novou Afru v terénu viděl jezdit takže vím že to není jen "cesťák" - ale je mi jasný že na tom že víš vše nejlíp se nic nezmění.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 20:02 | Nahoru | #3378

petrumr píše: tedka jsi vedle jak ta jedle Jdi se podívat na crv 1000L a uvidíš cestovní motorku, nespletls sis to s crv 250L ?



tak to jsem mel vedet, ze se tu resi jezdeni po silnici to bych taky neco poradil...

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 20:03 | Nahoru | #3379
hele tomíku, jestli viděls ty aji já jsem viděl africu v terénu, ale upravenou. Prostě koupíš a necháš si ji upravit nebo si koupíš kompletní kola a přehazuješ si to. Říká ti něco pneuservis a motoservis. Tady je vlákno o nové africe a ještě honda neprodává jak třeba u bmw nebo KTM už rovnou adventure verze. Honda ti prodá to co prodává.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 20:04 | Nahoru | #3380
TomasK7> Pěkná prasečina. To vás obdivuju, v těhle podmínkách bych se s mastodontem už tahat fakt nechtěl, stát u každého bláta. zvedat 200kg motorky celý den (mě) omrzí rychle....Navíc ne že bych mě leštěnku, ale udělat tohle Alpoj bych neměl srdce a ani by mě to nebavilo. A ti borci na 800GS a KTM, po nich je motorka za 200k snad pomalu neprodejná. Terén na mastodontovy ano, ale přiměřený, jinak je podle mě trápení jak stroje tak jezdce.

Naposledy editováno 09.06.2016 20:06:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 20:08 | Nahoru | #3381
Tech> Teď nevím o čem mluvíš, tohle byl softík i s pár začátečníkama, mi jezdíme těžkej terén až na podzim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 20:12 | Nahoru | #3382
TomasK7> O tom blátu po vrch motoru třeba.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 20:12 | Nahoru | #3383

assassin píše: tak to jsem mel vedet, ze se tu resi jezdeni po silnici to bych taky neco poradil...

Vydrž třeba v tom rumunsku tych nesilnic za chvilku taky moc nebude.Na podzim pojedem na okruh do brna a budeme vědět kolik okruhových afric tam bude.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 20:40 | Nahoru | #3384
Tech> Ti co měli gumy nezůstali vůbec nikde (ave mitas c-10), taková normální odpočinková dovča s velkou ne? (Tohle je přesně to ježdění při kterým chci Afriku vidět) Sem tam ti to spadne z nepozornosti (to se mi ale občas stane i na rovné louce) a sem tam tě vede navigace po dřevařích kde to musíš rvát přes plyn, je jasné, že když někdo není tak vyježděnej tak se bojí a kdo negazuje taky někde zůstane, ale furt je to velmi velmi soft i proti mastodont akcím zde v čr ... na podzim to bylo jiný žraso, prudký výjezdy na velkých šutrech, zastavíš a končíš, ještě furt mám v živý paměti jak ve výjezdu míjím 800 GS zavěšený na strom

Naposledy editováno 09.06.2016 20:42:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 21:24 | Nahoru | #3385
TomasK7> Některé pasáže byly takové horší,ale jinak softík Je tam krásně vidět jak někde je výhoda mít něco těžšího a jinde je to vyloženě trápení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

9.6.2016 v 22:29 | Nahoru | #3386
Anti> Hmm hluboké bláto já nerad, to není moc o skillu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.6.2016 v 15:52 | Nahoru | #3387

Tech píše: Anti> Hmm hluboké bláto já nerad, to není moc o skillu.



Co by to nebylo o skilu? Většina lidí to projela, ale aby bylo video zajimavé, tak tam dám samozřejmě ty dva co se tam zamrdali (a to jsme navíc jako exoti jeli jediný středem kaluže kvůli záběru šlo to objet)

Co se týče tý velký louže kde se páčilo ven BMW, to prostě na navigaci nevidíš, ale už je lepší tam naházet pár klád a jet dál, než se vracet 3 hodiny zpátky, něco takového číhá všude, tomu se vyhneš jen doma kde to znáš

se někdy ukaž na nějaký akci, ty lepší kluci ti ukážou, co všechno se dá projet s těžkou motorkou já sám občas nevěřím, co s tím někteří umí

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.6.2016 v 16:27 | Nahoru | #3388
TomasK7> Ale já věřím že se dá projet hodně, ale prostě bláto nesnáším. Všechno špinavý, v těch vašich podmínkách už i kabeláže, ventilátory,, konektory. Na to jedině ostrou, té to tak nevadí...a člověk je jak prase....dobrovolně to nepodstupuju ani na kole, jedině při závodě když o něco jde.

Jak říkám, podle mě i s těžkou se nechá hrát velké divadlo, ale pokud má pod sebou trochu tvrdějc...pak máš třeba výjezd a ikdyž přeneš všechnu svoji váhu dozadu, nestačíto na odlehčení předku....

Naposledy editováno 10.06.2016 16:30:59

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.6.2016 v 16:35 | Nahoru | #3389
Jako se slzou v oku vzpomínám na sametový neucukaný projev tigra 800 (s tím jsem ale počítal, 2V vs 3V), stejnou rychlost zvládal o kvalt výš. Je to bezesporu dobrá mašina, jen bych byl opatrný s bezuzdnou adorací afry ústy (či spíše prostřednictvím klávesnice) některých zdejších (všichni víme o koho jde ) členů

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.6.2016 v 20:46 | Nahoru | #3390
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist