kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Já bych bral do obejváku i tohle, byť je to Mounfield
no bodejť by ne
z ty fotky bych slintal za 3 ze 4 a ani to VTR asi neni uplne k zahozeni
...i kdyz za priznivce "zahradni techniky" jednim dechem dodavam ze sexy potvora z #33107 je proste kus a vubec by mi nevadilo ze to neni šikmovočka
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Šuty píše: Frankie> Njn. Někdo vráží peníze do sportu, někdo včelaří, někdo modelaří, někdo lítá letadlem nebo padákem, někdo dává peníze do potápění, jiní zase chovají drahé hady, jiní jsou magoři do vláčků, další jezdí na kole, pak jsou ještě ti, co nic nedělají.......no a pak tu jsou lidi, co jezdí na motorkách a z nich je pak malá hrstka lidí, co jsou ještě ti honibrci italofidní......Když oni ti Taloši mají smysl to udělat všechno tak nějak jinak.....
A teď si představ, že bys lítal na tom padáku, vrážel prachy do sportu, do mimča, žena se občas chodí potápět a ještě do motorek. A co prachy, ale kde najít ten čas!
Naposledy editováno 16.02.2018 07:02:58
Šuty píše: Frankie> Njn. Někdo vráží peníze do sportu, někdo včelaří, někdo modelaří, někdo lítá letadlem nebo padákem, někdo dává peníze do potápění, jiní zase chovají drahé hady, jiní jsou magoři do vláčků, další jezdí na kole, pak jsou ještě ti, co nic nedělají.......no a pak tu jsou lidi, co jezdí na motorkách a z nich je pak malá hrstka lidí, co jsou ještě ti honibrci italofidní......Když oni ti Taloši mají smysl to udělat všechno tak nějak jinak.....
Jestli jsem to správně pochopil...
Tvoja?
Ehm! Tak slova chvály musím opětovat! To je krása. Je to fakt moooc hezký!
Tifone píše: zmulin> přidám si - díky elektrofičurám jsem minimálně 3x nedopad jako ty - tedy v lese. Takže osobně se přikláním "to" tam mít.
za me je dobry abs diky nemu se mlada kdysi nevalela..jinak ostatni blbosti me neberou..tedy na motorce v aute to mam rad je to pohodlne2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Drippera> Díky, no už to tak bude. Taky sociální edice Toto byla vždy pro mě modla...Ten dvouventil mi vždycky tak nějak nejvíce seděl, a tenhle, i když je mechanicky skoro stejný s Duc, je naladěn prostě parádně...
Naposledy editováno 16.02.2018 07:45:48
Šuty píše: Freedom> Jj, z tím časem to máme stejné...
Drippera> Díky, no už to tak bude. Taky sociální edice Toto byla vždy pro mě modla...Ten dvouventil mi vždycky tak nějak nejvíce seděl, a tenhle, i když je mechanicky skoro stejný s Duc, je naladěn prostě parádně...
Souhlas. Až budu "velký", budu chtít něco podobného (vydechlej dvouventil) přidat po bok SF. Ten motor je parádní, né že né. Nejlepší zvuk, hutný projev a když jedeš sólo a na kochačku, je to jeden z nejpříjemějších dvouválců vůbec. Teda né že by se na tom nedalo i letět, když zavzpomínám na Hypermotarda 1100, mělo to něco do sebe! Zakroucené okresky, no stress, surfování na vlnách krouťáku..
Samozřejmě po velkém SF se v určitých jízdních režimech jevil jako vydechlina, né že ne, ale řešení jsem asi našel. Mít je oba..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
a na to sfko bych též mrskl ty titaňáky
Lazyfucker píše: Šutymu gratulačka k nádherné volbě
a na to sfko bych též mrskl ty titaňáky
Kecy - prdy - beďary
Toť tute Termixy jsou nejhezčejšejší a patříja tam! Zbytek světa je už enem chabý pokus přiblížit se a napodobit.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Freedom>
prům. spotřeby za celou dobu všech mých bývalých a současných moto:
ST3: 4,83 L/100km
S4Rs: 5,65 L
S2R 1000: 4,78 L
GT 1000: 4,7 L (Na TERMI jednotku 7 L)
GUZZI SPORT 1200: 4,9 L
a
DB6: 5,61L
U všech Interflon v oleji.......
Ty vzducháče 1000 DS jsou prostě super. I motor ST3 byl zajímavý. Technika jednoduchá, jako dvouventil, hutný spodek a i něco navíc ve vrchu. Nic se na něm nepotilo.......
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 16.02.2018 16:15:10